AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Michael Kompatscher, Ph.D. [32-KA], Universální algebra 1 [NMAG405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
The students were given a set of problems to solve and the lecturer went around and helped everyone. In general the practicals really helped with understanding the material. Michael Kompatcher was very nice and helpful.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Michael Kompatscher always explained everything very well and helped with everything what was needed.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. ročník, Mathematical Analysis, navazující magisterské
Michael Kompatscher is a very kind and understanding professor. He is always willing to take time to answer one’s questions and to explain something a second time. It is also very clear that Mr. Kompatscher likes universal algebra as it is one of his research subjects, and knows about it in depth.
Michael Kompatscher, Ph.D. [32-KA], Algebra 2 [NMAI076, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Great lectures.
Michael Kompatscher, Ph.D. [32-KA], Konvexní optimalizace [NMMB409, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
Michael always seemed diligently prepared, I didn't experience any issues with anything.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
It was problem to get a date of the exam. Firstly, the teacher did not tell us how to get it. Only information we had was in moodle, but it was added one week before the examination period.
Moreover, we had to write the teacher to get the date. He was not available some days/weeks, but he did not tell us beforehand.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Michael is a nice guy, but no one could pay attention during the lectures which were extremely boring apart from maybe two.
We also had to write to him for an exam date but he was not available for nearly two weeks.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
The lecturer was very friendly during both the lectures and the exam. I think he handled the large amount of things to be covered well, but I still think that the course could be "thinner".
Mgr. Mykyta Narusevych [32-KA], Konvexní optimalizace [NMMB409, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Sympatický cvičící. Cením si souvislostí s machine learningem, které nám vyprávěl. Jenom bych preferoval trochu preciznější řešení úloh předváděných na tabuli, např. psát podrobněji co který symbol znamená, co předpokládáme, co dokazujeme, ...
Připomínka k předmětu, Algebraické kolokvium [NMAG581, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2025, 1. ročník, Algebra, number theory, and mathematical logic, doktorské
A great exposition of varied topics of mathematics followed by snacks. What's not to like?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nejlepší předmět, bylo zajímavé si poslechnout přednášky na různá témata a trochu se socializovat s ostatními nad občerstvením:)
Připomínka k předmětu, Konvexní optimalizace [NMMB409, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Příliš mnoho příkladů na optimalizaci protfolia. Nebyl skoro žádný jiný příklad praktického použití ničeho co jsme se "dozvěděli" o přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Domácí úkoly mi obecně nevadí, jenom preferuji systém "nasbírej x bodů kdykoliv během semestru" místo "x bodů za každou sadu úkolů". Na magisterském studiu už snad může být student sám zodpovědný za svoje průběžné studium.
Připomínka k předmětu, Konvexní optimalizace [NMMB409, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické struktury, navazující magisterské
It seemed strange to me to arrange the material in the lecture with the actual algorithms for solving the various types of optimization problems only coming in at the very end, say ~15 % of the semester. During the middle part, where we categorized the various classes of problems and noted the relations and reductions between, it felt at the time like reducing one thing I can't solve to another thing I can't solve, without having any intuition for how much hard the problem is to solve algorithmically, and hence how much of a "win" such reductions are.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
The course covered many topics without details, thus I do not consider it to be very useful. I do not understand why it is compulsory (9 credits).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Jde o přehledový předmět, kde se nic neprobere pořádně. První asi 2/3 přednášky byly jen o příkladech problému ale ne o jejich řešení. Předmět nebyl, až na pár vyjímek, zajímavý. Tento předmět mi přišel poněkud zbytečný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
The course feels a bit like a speedrun through Boyd's 700-page book. The many examples and applications are interesting, but make the course very time-consuming. I found it impossible to take proper notes during lectures, so I had to spend a lot of time at home creating notes from which I could learn for the course exam and final state exam.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK