AnketaAnketa(verze: 716)
V zimním semestru akademického roku 2024/2025 probíhá sběr dat 06.01.2025 - 16.02.2025. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
K samotnému průběhu cvičení nemám výhrady. Mě vyhovuje jak jsou teď.

Pracovat s ReCodExem může být velmi bolestné když jedinou zpětnou odezvu, kterou dá, je FAILED a třeba 106 != 107. V programu, kde může být několik kroků jak se dostat k očekávanému výsledku, to není nijak užitečné. Buď dát sample kódy, kde pokud kód funguje pro všechny, tak je správně, nebo přímo ukázat jaké kroky byly použitý pro daný výsledek by velmi pomohlo.

Taky by ušetřit čas, kdyby u úkolů neříkal jenom FAILED, když jedinou chybou je, že je tečka na konci věty, když nemá být.

Přijde mi i divné, že úkoly jsou za několik bodů, ale lze dostat jenom buď 0 nebo plný počet. Chápu že to má znamenat váhu, ale je to prostě velmi divné.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán profesor odpovedá na maily a hodnotí domáce úlohy bežne aj niekoľko týždňov. Inak je ale veľmi ochotný na cvičeniach podať pomocnú ruku a ústretový pri zápočte.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Těžké ohodnotit. Cvičící se snaží, ale dost upřednostňuje rychlý postup ve výuce.
Adam Dingle, M.Sc. [32-KSVI], Neprocedurální programování [NPRG005, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Dingle has excellent, targeted, tutorials that prepare the students for all the parts of the examination, with enough time to explore more advanced topics briefly as well.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.06.2023, 3. ročník, Computer Science, bakalářské
the best. 11/10
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.06.2023, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
One of the best teachers that I have ever had.
Adam Dingle, M.Sc. [32-KSVI], Neprocedurální programování [NPRG005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Dingle maintains his excellent teaching standard in a tricky, but fun and interesting course.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2023, 3. Ročník, Computer Science, bakalářské
Prof. Dingle is a great teacher! I was always looking forward to his lectures. I really like his way of teaching. Most of his lectures start with explaining some concept for the first 20-30 mins and after that it is just live coding together with the class to show how the concept can be applied in practice. I strongly believe this is the best and the most efficient way to teach programming courses. The best thing is that Prof. Dingle communicates really well with the class, he always asks questions to keep the students engaged and make them think. What's even better is that the atmosphere in the class is very friendly and I never felt shy to answer a question and share my opinion even though often my answers were not correct.
Prof. Dingle's punctuality is on a very high level, whenever I sent him an email I would get a reply within 30 mins. Moreover, Prof. Dingle had weekly office hours for students to come, ask any questions or just hang out and talk. I think this shows that Prof. Dingle takes his students very seriously and does more than is expected of him.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.06.2023, 3. ročník, Computer Science, bakalářské
Best teacher! he always explained everything really well, was always willing to help you, really friendly with everyone. he is the reason i loved this course so much. i was very lucky to be his student. 10/10
Adam Dingle, M.Sc. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
He is one of the best professor in this faculty. He is so nice, friendly, and considerable professor. His lecture is so fun and practical. His office hour is also nice to join. Exam is always based on what we exactly learn and from the lecture note, so it is very helpful to prepare.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Dingle's teaching methods are outstanding and have significantly contributed to my positive learning experience in his course.

One of the most remarkable qualities of Professor Dingle is the strong connection he establishes with his students. He creates an inclusive and supportive classroom environment where students feel comfortable expressing their thoughts and asking questions.

Professor Dingle consistently comes to class well-prepared, with organized lectures that are both engaging and informative. His thorough preparation is evident in the smooth flow of his classes and the clarity with which he presents complex concepts.

He is always willing to answer questions, both during and after class. His patience and dedication to ensuring that every student grasps the material are highly commendable. Professor Dingle is consistently punctual. He is also readily available for consultations outside of class hours, providing additional support whenever needed.

The quality of instruction is top-notch. Professor Dingle explains difficult topics in a way that is easy to understand, often using real-life examples.

Furthermore, Professor Dingle is fair and transparent in his grading. He provides clear guidelines and criteria for exams and assignments, ensuring that all students are evaluated objectively.

Overall, Professor Dingle’s teaching methods are exemplary. His ability to connect with students, combined with his preparedness and quality of instruction, makes his courses highly effective and enjoyable. I deeply appreciate his dedication and the positive learning environment he fosters.
Adam Dingle, M.Sc. [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
There is nothing negative to be said about Dingle. He is an excellent lecturer, providing plenty of materials and he always have the energy to answer his students' questions. Outside of the classroom, he is a laid-back and knowledgeable person. Would love to attend more classes and/or seminars hosted by him.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
Adam is one of the best teachers out there. Always willing to help, explain some simple things again, or give his feedback on some code.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Mr Dingle is the best.
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán učiteľ bol dobrý. Rád poradil s doplnujúcimi otázkami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Niektoré časti boli riešené až moc do detailov čo občas dosť prerušilo flow hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
přišel mi velmi příjemný, lidský. když mu někdo něco řekl na konci hodiny nebo se ha na něco zeptal, tak většinou tu otázku další týden na začátku zopakoval a odpověděl na ni, aby všichni slyšeli tu odpověď, což oceňuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přišlo mi, že spoustu informací jsem si musel zjišťovat od kamarádů z jiných paralelek. Také výuka způsobem napsat na tabuli zadání a nechat studenty dělat něco o čem někteří ještě neslyšeli (přednáška byla den po cvičeních), mi nepřijde zrovna efektivní. Ale kromě toho to bylo zvládnutelné, alespoň měl s námi trpělivost.
  • Jde opravdu o hodnocení přednášky z Algoritmizace? Množina „jiných paralelek“ byla v našem případě jednoprvková a na přednášce jsem určitě nepsal na tabuli žádná zadání. Problémy na rozmyšlení byly vždy součástí připravené prezentace a po přednášce byly zveřejněny s ostatními materiály na Moodle. Vypadá to spíše jako komentář k nějakému cvičení ...
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Občas si vysvětlujeme některé věci zbytečně moc do detailů - zvlášť věci z jiných předmětů např. matematickou indukci a tak.
    U zkoušky nám bylo řečeno, že nemusíme mít odladěný kód, a poté nám byly za neodladěný kód strhnuty body
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Doc. Dvořák přednáší velmi standartním způsobem, ač se zjevně snaží působit zábavně. Některé poznámky jsou ale občas trochu přes čáru běžné slušnosti. Prezentace jsou celkem pochopitelné. Přednášku bych neohodnotil ani palcem log n ani palcem n^2. Něco mezi. Tak palec n log n
  • Jsem rád, že výklad připadal posluchači pochopitelný. K „čáře běžné slušnosti“: Přednáška se nahrávala, takže lze snadno ověřit, že na ní nepadl jeden jediný výraz, který by se dal označit za neslušný. Co tedy autora komentáře tak pobouřilo?
    Dotkla se ho snad legenda o Minotaurovi, kterou tradičně využíváme pro ilustraci algoritmu průchodu bludištěm? Upozorňoval jsem, že jde jen o citaci příběhu z řecké mytologie.
    Nebo mu vadila zmínka o osvědčené metodě namlouvání z Moravského Slovácka, kterou nám - dle výzkumů zakladatele naší katedry - odkázali předkové prostřednictvím sloganu „hr na ně, a když to nepojde, tož cófnem“? Slogan velmi pregnantně vyjadřuje podstatu algoritmu průchodu do hloubky.
    Či snad považoval za neslušné, že jsme se v naší úctyhodné instituci zabývali programováním her? Šlo výhradně o seriózní deskové hry jako šachy či dáma, počítačové hry typu GTA probíráme až v magisterském studiu …
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vyucujici je dobrej. Je dobre ze ho to bavi a my to citime tu dobrou naladu a diky tomu nas to taky bavi. Klidne trosku treba o 10% vice vtipnych casti prednasky a top. Nekdy se mi totiz stava ze tam spim na prednasce. Jeste by bylo dobre kdyby jsme mohli k nemu na konzultace kdyz neco nechapu aby mi to vysvetlil (je mozny ze to je ale ja to nevim)
    Co jsem nezminil mi prijde dobry
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    zverejnuje prednášky online, milý prístup ku študentom, zprístupnenie materiálov ku výuke
    Mgr. Jiří Frantál [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Jeden z top 3 mých vyučujcích v 1. semestru. příjemný, pokud je problém, tak pomůže vyřešit, snaží se hledat jak to studentůmudělat co nejpříjemnější ale aby se také něco naučili
    Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící. Je pohodový, férový a umí dobře poradit. Cvičení mě velice bavila.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hodiny jsou skvělé. Velmi zábavné, probíhají v dobré atmosféře.
    Mgr. Jiří Frantál [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící zadává rozumně těžké úlohy na doma, které jsou akorát na dva týdny, které student dostane na jejich splnění. Cvičení ve škole jsou pak příjemnou kombinací procvičení nových konceptů, prezentací vyřešených úkolů a řešení menších problémů na místě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    asi jeden z top 3 vyučujcích, které jsem měl první semestr. Vše srozumitelně vyložil, pomohl když byl problém...
    Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící. Je pohodový, férový a umí dobře poradit. Cvičení mě velice bavila.
    RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán doktor bol vždy veľmi príjemný, ochotne odpovedal na otázky, spravodlivo hodnotil, pracoval s nami na hodinách na zaujímavých úlohách. Jediné, čo mi na cvičení chýbalo bolo to, že sme nerobili až tak veľa úloh.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi dobře vedené cvičení. Na začátku se nás pan doktor Holan zeptal, zdali nemáme nějaké nejasnosti ohledně minulé přednášky (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
    Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji, že kromě samostatného programování a programování v malých skupinách nás Holan občas nechá všechny dohromady po částech sestavovat řešení úkolů.
    Markéta Velková, 04.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující má velmi poutavý způsob výkladu, pomáhá tomu názornost barevných fixů na ČISTÉ tabuli. Zadává hodně domácích úkolů v průběhu, které mají pevně dané termíny a nelze s tím nic udělat (prý je to jako když člověku jede vlak, tady by možná stálo za to podívat se na výpisy zpoždění ČD jenom třeba za poslední den...). Na druhou stranu ale zase člověk má už před vánocemi relativní klid, stresuje se jenom zápočtovým programem a testem.
    RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán doktor bol vždy príjemný, ústretový, ochotne odpovedal na otázky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky jsem většinou nenavštěvoval, ale ty, na kterých jsem byl, byly přednesené velmi dobře.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Občas pan doktor působí lehoulince zmateně.
    Fráze "Kopírování je častým zdrojem chyb" se bude objevovat v mých snech :D
    Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    V skratke, nie kazdy akademik moze byt aj ucitel.

    Na prednasky som nechodil a nebolo to ani kvoli tomu ze som vsetko vedel a mal pokrocile cvika, ale skorej kvoli tomu, ze Pan Holan nemal uz len uvodnu prednasku pripravenu a pocas vysvetlovania sa asi 5krat zamotal a debugoval code, ktory vlastne aj tak neukazal a ktoremu vlastne neviem ci vobec sam rozumel (zvysne hodiny boli podobne co som pocuval od kamaratov). Cele to mal v IDLE co je same osebe vtipne.
    Na tej jednej jedinej (prvej) prednaske som teda aspon pocuval ako sa snazi veci vysvetlovat a simuloval som si ze som clovek co vzivote neprogramoval, vyslo mi ze by som asi s placom odisiel a informatiku nikdy nechcel vzivote vidiet pretoze sa mi zhnusila na veky vekov a isiel studovat na filozoficku alebo za pas do tesca. Cielom bolo teda vydrzat robit informatiku aj napriek prednaskam.

    Rad by som povedal nejaku pozitivnu vec ale ja som ho vlastne videl jediny krat a nepoznam ani jeho osobnost.
    RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Vždy připravený, se vším velmi nápomocný, cvičení mi přišla užitečná a přiměřeně náročná.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    tohle je jedna z nejlepších přednášek. řešené příklady jsou zábavné a dost mi otevřely obzory na řešení různých problémů. Přednášku jsem měl jako jedinou hodinu v den a stejně jsem na ni chodil protože to stálo za to.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Na cvičení jsme řešili algoritmizační úlohy a líbilo se mi, že jsme pracovali většinou ve dvojici nebo menší skupince a potom každý řekl svůj návrh. Prostě každý se zapojil. Na cvičení jsem chodil rád a byly zábavné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, vždy připravený na všelijaké dotazy. Hezky připravená cvičení, úlohy byly z velké většiny zajímavé a člověk se na nich přiučil nějaké věci, ale hlavně hezky připravily na zkoušku.
    RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
    Artemiy Shipovalov, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super lektor. Každé téma vysvětluje jasně a na příkladech. Zahrnuje i příklady ke zkouškám.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvěle reaguje na veškeré dotazy, zajímavé a zábavné přednášky.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    To jsou přednášky kam se vyplatí chodit, může to znít divně ale jsou reálně zábavné a odlehčující. Pan Holan vám samozřejmě vysvětlí všechnu teorii ale když přijde na nějaké kreativnější téma je hned znát že ho to samotného baví a má vždy vymyšlené příklady které by vás nikdy nenapadly a pak vám na nich ukáže něco co vám opravdu otevře oči.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán doktor je vynikajúci prednášajúci, látku vždy kvalitne vysvetľuje a ochotne odpovedá na otázky študentov.
    Markéta Velková, 28.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Nejvíc oceňuji asi velmi nevšední smysl pro humor, na tyhle přednášky se člověk těšil už jenom pro ty vtipné momenty. Přesně ví, kdy je dobré výklad proložit nějakou historkou, aby se obnovila pozornost posluchačů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý přednášející, zábavný, příjemný.
    Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Probíraná látka byla vysvětlena srozumitelně s výbornými příklady. Navíc se na každé hodině dozvíte nespočet praktických tipů (nejen) k programování.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Ačkoliv jsem předmět moc nemusel, tak musím uznat, že pan doktor Holan je skvělý učitel, takže to, co tu napíšu myslím se vší úctou a nechci, aby to vyznělo negativně. Jen tedy... Ty Wim form aplikace... K čemu, proč prostě??? Já z toho byl vždy uplně znechucen... Přišlo mi to prostě k prdu. Místo toho, abychom se učili něco zajímavého, tak jsme skládali obrázky na sebe... Prostě to je "k ničemu".
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi milý a hodný člověk, také skvělý přednášející. U zkoušky byl myslím velmi benevolentní.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Záživné přednášky, ze kterých si něco odnášíte, otevřenost pro otázky a dovysvětlení. Za mě není co vytknout.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super prednasky, ale programuje v ceskem jazyku
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Připravenost skvělá, témata skvělé, jen... proč ten Comic Sans??
    RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan doktor Holan je člověk na svém místě. Cvičení má vždy připravená a pokud čemukoliv z přednášky nerozumíte, je ochoten učivo dovysvětlit.

    Na začátku cvičení vždy jeden vyvolený (vybraný panem Holanem) jde k tabuli prezentovat své řešení domácího úkolu. Tím prospěje jak sobě (učí se vyjadřovat), tak ostatním, kteří mohou nahlédnout do jeho procesu přemýšlení nad problémem.

    Během cvičení se pak společně řeší různé úlohy, které dovedou někdy dost potrápit. Naštěstí v úkolech se podobné věci neobjevují. Získat zápočet tak nebylo až tak náročné (čistě z mého subjektivního pohledu).

    Cvičení celkově hodnotím velmi kladně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán doktor vždy navodil príjemnú atmosféru na cvičení, dôkladne s nami prešiel látku prebranú na prednáške, aby sme si učivo zapamätali a pochopili ho. Dával priestor na otázky a spravodlivo hodnotil pravidelné domáce úlohy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi dobře vedené cvičení. Pan doktor Holan u důležitých témat vždy dbal na to, aby vyvolal každého (např. u procvičování stavění minimové haldy). Navíc nás vždy povzbuzoval, zdali nemáme nějaké otázky k minulé přednášce (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení je navazuje na cvičení z algoritmizace.
    Kromě úloh z algoritmizace, které se většinou řeší v kompilovaných jazycích, jsme dostávali pár jednoduchých úloh z Pythonu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Bezchybné, doporučuji všem trochu pokročilým co mají alespoň nějaké znalosti v C/C++. Velkou výhodou je i absence zápočtové písemky.
    Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Myslim si ze slova nedokazu popisat ako je tento ucitel dobry, mat ho ako ucitela by mala byt #1 priorita pri zapise aj ked by ten predmet byval v piatky vecer.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    S tou nejelegantnější rétorikou na celé fakultě dokáže vždy rozuzlit i ty nejzapeklitější úlohy. Hodiny i domácí úlohy jsou náročné, ale každá úloha posouvá hranice přemyšlení o krok dále a Medvěd tam pro vás bude v každém z těchto kroků.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Vynikající cvičení. Oproti předchozímu semestru bylo získání zápočtu poměrně složité (ale dalo se to zvládnout). Úlohy byly težší a bylo nutné jich vyřešit víc. Pokud bych měl(a) hodnotit s ohledem na předmět, pak bude hodnocení slabší: vůbec nešlo o cvičení z programování, ale spíše z algoritmizace. Je to trochu škoda, na druhou stranu vymýšlení algoritmů se nikde jinde neprocvičí tak dobře jako u Martina Mareše.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Medvědovo a Jirkovo cvičení mě naučilo hrozně moc, byť je to cvičení poměrně náročné a to i časově. Obzvlášť začátek prvního semestru pro mne nebyl jednoduchý, neboť jsem neměl vůbec zkušenost s teoretickými úlohami, ale když se do toho člověk dostane a má z čeho vycházet, už se to dá zvládnout. Zápočťák vám najespíš zabere netriviální část zimního zkouškového, letního zkouškového a letních prázdnin. At the time of writing zápočet ještě nemám :) Pro KSPáky nutnost, hodí se předchozí základní znalost Cčka.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pokročilé cvičenie mi vyhovovalo, Mareš je skvelý učiteľ a dokáže látku dobre vysvetliť.

    Zápočet mi prišiel primerane náročný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Bezchybné cvičení pro pokročilejší.
    Adam Jahoda, 30.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Medvěd výborně povídá a co je určitě výhodou, tak rychle a jasně odpovídá na emaily.

    Cvičení vedl spolu s Jirkou Kalvodou, kterého mi to tady nenabízí, tak jen zmíním, že jeho přínos byl na hodinách míň výrazný, ale často nabízel k Medvědovi alternativní pohledy, které mi často dávaly větší smysl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Oni pro jednou v tom SISu nelhali, když říkali, že cvičení jsou těžká...
    Tato cvika byla náplní většiny mého času vyhrazeného na učení se během semestru. Ač jsem si mnohdy myslela, že to nezvládnu, ve výsledku to stálo za to. Myslím, že tato cvika posunula mé algoritmizační schopnosti dost daleko a jsem ráda, že jsem nemusela půl roku ztratit chozením na cvičení pro začátečníky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Úlohy jsou obtížné, ale zajímavé.
    Vysvětlení je srozumitelné, oceňuji, že se dozvíme řešení všech zadaných úloh.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Obcas trochu rychlo vysvetluje, no je to zrozumitelne.
    Priebeh hodin je najlepsi aky som zazil na informatike.
    Mgr. Jakub Mestek [32-KTIML], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící ochotně a rychle reagoval na dotazy emailem a ochotně vyřešil jakýkoliv problém ať už technický nebo s úkolem. Cvičení byla trochu méně interaktivní ale mě to vůbec nevadilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
    Nelíbili se mi nekonzistentní deadliny na domácí úkoly. Někdy byl deadline jeden týden, někdy dva. Někdy se deadline prodloužil, někdy ne. Někdy jen o týden, někdy do konce semestru. Pokud se něco takového děje tak by to mělo být pro všechny úkoly, ne jenom pro některé.
    Velké množství času se doslova promrhalo na algoritmických úlohách které vůbec nesouviseli s programováním (minimálně 3 cvičení(!)). Výklad dynamického programování byl velmi matoucí.
    Některé domácí úkoly byli dost náročné a to, znovu, po algoritmické stránce, ne programovací.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán magister síce pôsobí trochu hanblivo, ale vedie svoje cvičenia poctivo a kvalitne - vždy s nami vhodne precvičil látku z prednášky, materiály sme mali k dispozícií na jeho webstránke. Keď sme mali otázky, ochotne na ne zodpovedal.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky neměly pevně danou strukturu. Téma bylo většinou představeno pomocí prezentace a poté předvedeno v praxi. Součástí přednášek bylo také mnoho zábavných historek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Občas jsem měl pocit, že se nás cvičící bojí, nebo se minimálně bojí mluvit před lidmi. Některá cvičení byla úmorná, bez jakékoliv energie a nadšení. Komunikace vázla, doporučuji se připomínat a nepsat na poslední chvíli.
    RNDr. František Mráz, CSc. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý, ochotný vyučující. Každý týden byl zadán úkol v Recodexu, témata úkolů odpovídala látce z přednášek. Některé týdny byl zadán úkol i pro pokročilejší, který však nebylo povinné řešit.
    Na začátku cvičení někteří studenti prezentovali řešení poslední úlohy.
    Doktor Mráz byl vždy ochotný pomoct s řešením domácích úloh i úloh na cvičení.
    RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Potřebné informace během přednášek byly předány, ale přednášky byly poměrně často trochu chaotické. Stávalo se, že ukázka něčeho nefungovala, a tak se šlo dál, a k ukázce jsme se vrátili až na začátku další lekce, a jen krátce. Některé věci byly proto složitější pochopit, než by bylo třeba
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    často chybuje, ale to nejhorší je, jaké má vtipy. poprvé to možná vtipné je, ale popáté už je to bolestné. Vyslovovat None jako noné fakt nepotřebuji. Další mi vadilo, když na přednášce se ptá často velkého publika. To patří na cvičení. A taky se na přednáškách ptá na věci, které on probíral na cvičení, ale nejspíš jen on je probíral a ostatní skupiny tedy nemohou vědět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    good
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dr. Pergel je velmi specifickým vyučujícím, který vám buď sedne, nebo ne. Často odbíhá od tématu a jeho projev někdy působí zmateně, ale dokáže vysvětlit. Rozhodně patří k mým oblíbeným vyučujícím.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    pan doktor je doopravdy typ ucitele ktereho chcete ale zaroven i nechcete
    tolik vtipku, historek jsem urcite nikdy jeste od nejakeho ucitele neslysel
    prednaska byla zabavna ale bohuzel byla probirana moc rychle. Kvuli tomu jsem musel jit na tzv "podradne tutorialy", jak by rekl pan doktor, a musel jsem se latku vetsinou doucovat sam, protoze jsem toho moc na prednaskach nepochytil
    RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Artemiy Shipovalov, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dobré cvičení. Větší důraz na řešení algoritmických problémů samostatně i v týmech, jejich řešení se pak společně probírají.
    Jan Burda, 13.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Rozhodně se jedná o dost specifické cvičení. Na žádném jiném nemáte šanci prezentovat objektové návrhy vysoce výkonného výtahu v jednopodlažní budově, nebo třeba večerky s nedostatečně placeným personálem, zatímco se vám cvičící tiše vysmívá a nekale na monitoru vyhledává znělku z Pata a Mata, jen aby s ní za pár chvil mohl ocenit váš výkon. Žádný jiný cvičící se také během chvíle nedokáže dokonale metamorfovat v Mikuláše a obdarovat vás všemožnými nezdravými pochoutkami odměnou za správné aplikování binární haldy.
    Na jednu stranu jsem si jistý, že určitě existují učitelé, kteří dokáží látku naučit lépe, na druhou ale tohle cvičení rozhodně patřilo k těm, na která jsem se díky příjemné a uvolněné atmosféře opravdu pokaždé těšil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Dr. Pergel mi veľmi vyhovoval, bol ochotný a ak sme niečo chceli vedieť tak prišiel a pomohol/vysvetlil, taktiež vedel pobaviť s historkami.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Celkom dobrý štýl úloh - vyučujúci zadal úlohu (zvyčajne dynamické programovanie), debatovali sme v skupinkách/robili na tom samostatne a potom sa diskutovalo riešenie pred tabulou
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý cvičiaci. Úlohy boli zaujímavé a rôzne. Cviko je skôr viac určené pre pokročilejších ako pre začiatočníkov.
    Vít Kološ, 19.07.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Doktor Pergel se stal jedním z mých oblíbených vyučujících, byť nejsem schopen příliš posoudit kvalitu výuky, neboť mi velká část látky kurzu Programování nebyla neznámá. Občas se mi zdálo, že pan Pergel mluví trochu „krypticky“ – pokud jsem věděl, co se snaží vysvětlit, přesně jsem mu rozuměl. Pokud jsem ale vysvětlovaný koncept nechápal, příliš mi v tom nepomohl ani jeho výklad. Přesto jsem se na cvičení velmi těšil, mimo jiné díky různým historkám ze života a rovněž mnoha postavám – známým našeho cvičícího – které umně zařadil do zadávaných úloh. Kromě toho je s ním rozumná řeč a snaží se studentům vycházet vstříc, což hodnotím velmi pozitivně.
    RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    He is talktive(sometimes too talktive) and has some humor
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Zábavný přednášející, který umí zaujmout. Dovolím si tvrdit, že množství skutečně probrané látky úplně neodpovídalo 1.5 hodinové dotaci, nicméně přednášky byly zajímavé a užitečné. Na zkoušku nebylo moho materiálů, nicméně povahou zkoušky jich ani mnoho potřeba nebylo.
    Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Videli sme sa prvykrat az na skuske, myslel som ze ma vyhodi no on mi chcel dat z nejakeho dovodu 1ku, dohodli sme sa na 2ke. Je to mily profesor no zial tazko sa mi hodnoti ked som s nim bol ~30mins.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Jsme v období zkouškovém temném
    a nad střechou rotundy se svítá,
    hlasitě buší ve studentově srdci skleslém,
    Pergel nervózního jinocha vítá.
    Teskně odsouzenec usedá za stůl,
    pokus poslední jeho zkoušky je dnes.
    Proč jen neučil se ten hloupý vůl,
    teď bude zbitý hůře než zlý pes.
    Však Pergel dnes v dobré náladě je,
    studentovi plánuje šanci dát,
    a tak blýská se naděje
    na hrdinský čin hodný Cida.
    Tak Pergel vesele se usadí.
    Teď dívají se navzájem do očí.
    Sečetlo se všech těch strašných dní
    před nimiž spasiv se chtěl z okna skokem.
    A tak vzduch pomalu houstne
    a studentova střeva se začínají svírat.
    Pergel, rozhodnuv se, že ticho utne,
    začne pomalu jinocha vyzvídat.

    Tak pověz mi, studente můj milý,
    co tak nějak víš o haldě?
    Student nyní v obraz snivý,
    však v paměti hledá marně.
    Snad potřeboval bych času více,
    nejde to z hlavy lehce, to víte.
    To nevadí, dál hoří mé trpělivosti svíce,
    vždyť vy mi to nějak vymyslíte.
    Zahanben však sedí dál mlče,
    po haldě v mysli ani stopy.
    Snad nebude muset ho prosit v kleče,
    vyndavaje peněženku ze saka klopy.
    A jeho smutné zahanbené oči se
    pod potokem slz lesknou jakoby díc,
    o tomto tématu já obávám se,
    nebudu schopen vám říci víc.

    Pergel dále sedí nevyveden z míry,
    mávnutím přejde studentův prohřešek,
    neopustiv od svojí víry
    být shovívavý, byť jen pro dnešek.
    Nevadí, že halda míjí váš svět,
    z toho přeci planeta nezačne se drolit.
    Inu, řekněte mi radši pár vět
    o mých oblíbených principech SOLID.
    Student dál sedí mlče jak knihovník,
    co by alespoň to S znamenat mohlo,
    struktura, sled, syntax, sůl, slovník.
    Ne, nic z toho mi nepomohlo.
    Jinochův pot na židli močál tvoří,
    když přemýšlí, co O ve zkratce znamená
    obor, ohrada, oplocení, okurka, oři,
    mysl službu vypovídá znavená.
    Snad potřeboval bych času více,
    nejde to z hlavy lehce, to víte.
    To nevadí, dál hoří mé trpělivosti svíce,
    vždyť vy mi to nějak vymyslíte.

    Tak ubíhá hodina za hodinou,
    ti dva spolu stále na Malé Straně sedí,
    Pergel si na svoji povinnost jedinou
    vzpomene a důležitě nyní hledí.
    Víš co, ty studente, se ti svěřím:
    my dva jsme tady jenom o vodě
    a když tak po očku čas změřím,
    já už dávno, dávno měl sedět v hospodě.
    Student, v grimasu strašnou,
    jeho čas se chýlí ke konci,
    proseděl tady od rána hodinu každou,
    než měsíc oznámil začátek noci.
    Však Pergel je dnes shovívavý,
    ten den vše zdá se býti pohoda.
    Jen pojďte se mnou, vy kluku mladý,
    dozkouším vás v místě zvaném hospoda.

    Tak dali fakultě student a Pergel vale
    a neuvěřili byste nejspíš tomu,
    že tu noc se až ze Strany Malé
    přesunuli k Černému volu.
    Tak hospodský přináší na stůl dvě,
    poslední otázkou to dnes zavání,
    co vás tam vlastně ještě učil Medvěd
    o dynamickém programování?
    Tu studenta setnul tak jak kat,
    v mysli ani stopa po dynamice,
    tak jeho mrtvé oči začnou se koukat
    velmi upřeně do sklenice.
    Co s tebou udělám můj hochu?
    Dnes cítím se tak nějak lehce.
    Chtěl bych pomoci ti trochu,
    čtyřku do SISu zapsat se mi nechce.

    Tak oba sedí u stolu zkroušení,
    V tom najednou Pergel východisko vidí,
    nežli se trápit u zkoušení,
    pojďme si radši dát souboj v pití.
    Divoká hrůzná tahle hra je,
    dvakrát víc nebo nic, tak jest,
    a ztratí ten, kdo prohraje
    své boty, kalhoty, duši i čest.
    Jistě v tomto příběhu byl další zvrat,
    však zradila mě tehdá mysl má.
    Pro velké množství alkoholu nastal zkrat,
    a onen student, tak to, to jsem byl já.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Nesmyslně arogantní a pasivne agresivní člověk, kdykoliv, když se na něco zeptám, tak mám z odpovědi pana Krůliše pocit, že jsem mentálně opožděný a hloupější otázku nelze vymyslet (což doufám není pravda). Přitom by stačilo na dotaz odpovědět a jít dál. Hodnocení úkolů je peklo, nejasné připomínky, vracení úkolů pro naprosté maličkosti.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky špatné, ale u zkoušky byl fajn
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý prednášajúci. Prednášky boli oproti zimnému semestru oveľa lepšie. Boli usporiadané, zaujímavé a odniesol som si veľa z nich. Nenudil som sa na prednáške.
    RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Lepšie pripravený na hodinu, prechádzať veci čo boli na prednáške.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Nejlepsi ucitel rozhodne. Ale mel bych zajem o invidualni hodiny protoze z hodin co casto iplne cele nepochopim
    Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    best teacher
    Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    His explanation is a little bit too quick and it was sometimes difficult for me to keep up with, but he is nice professor. It was also helpful that he always shared his code from tutorial on gidhub.
    Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení jsou záživná a velice dobře naučí práci s C#.
    Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super cvičící, moc pěkně vše vysvětluje. :)
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Je moc vstřícný a nápomocný, na cvičení mluví věcně a vždy ukazuje něco zajímavého navíc.
    Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    best teacher I have ever had
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Vit is a great teacher. The tutorials are always engaging, Vit asks a lot of questions and gives us a chance to think on our answers and propose some solutions. Vit is also always willing to help with a home assignment or whatnot.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Ak by ste mali naladu odlahcit vaznost situacie, Pan Sejnoha to dokaze perfektne, mozno az moc. Okrem toho jedneho cvika kde som bol, sa mi tazko hodnoti, ale je to clovek s dobrou dusou, az mi pride luto co o nom ludia hovoria, ale hodnoti sa asi to ako vela nauci a ja som vsetko aj tak cerpal z youtubu a kedze som tam nechodil, tak ma to nebolelo casovo ani energicky. Kamosi si to tieto cvika dost uzivali a vkuse mi hovorili co za insane veci robili, ja som niekedy az neveril. 

    Dvakrat si premyslite ci chcete ist touto cestou, bude to ine ako ostatne cvicenia. Cielom cvik je spravit zapoctovy test a myslim si ze Pan Sejnoha bol pri tomto velmi ustretovy :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jiří Šejnoha má skvělý přístup ke studentům, ale bohužel je to znát na množství probrané látky. Ačkoliv se nás ptal, jak bychom to chtěli pojmout, asi jsme nebyli schopni sami vědět, protože mi přijde, že kromě odkazů na pár dobrých dokumentací, jsme se toho moc nedozvěděli.
    Také bych řekla, že jeho osobnost není pro všechny a chce to vědět, do čeho člověk jde.
    Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jedinečné, přátelské a velmi vstřícné. Kvalita výuky byla naplněna ve všech ohledech. Především zainvestovanost a zájem vyučujícího o cvičení byl inspirativní pro celý kolektiv. Zápis velmi doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi ehm... specifický zážitek :D

    S Jirkou prozkoumáte všemožné hlubiny vesmíru, společnosti a kultury... a na to programování taky místy narazíte.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Tady se asi trochu rozepíšu. Na cvičení jsem šel s tím, že mi většina říkala, že je to celkem nic moc. To se, ale ukázalo, že úplně neplatí. Mám na to vlastní teorii: lidem vadily věci, které mně nevadí, "Má velmi černý humor" -- Chápu, někomu to může vadit... Ale za mě celkem pr*el. "Neodepisuje na emaily" -- Chápu ale, když napíšu téměř nula emailu, není na co odepsat :D (A i když se domlouvalo něco přes email, nakonec to vždy šlo. Konkrétně jsem slyšel, že byl problém s domluvou zápočťáků, ale to vyřešila Sova a tam odpovídal... Nevím do dne :D). Ve zkratce než vyslechnete nějaký hate, zeptejte se na konkrétní informace, zda by vám konkrétně vadily. A teď k vyučujícímu jako takovému, co se mi hodně líbilo, že se nebál vysvětlit látku z přednášky, i když to není jeho povinností a mohl by rovnou říct, "jdeme programovat". Dále myslím, že byly celkem zajímavé úlohy a to jak na cvičení, tak na doma. Co bylo ještě fajn, k programování pouštět písničky, cvičení bylo v pátek a dodá to tomu takovou klidnou atmosféru.
    Rastislav Vojtuš, 01.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia plné energie. Pomerne dosť úloh so zameraním na DP. Výborná komunikácia.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Milý ku študentom, trochu sa strácam počas výkladu, škaredo píše na tabuľu, ale dobrá atmosféra na hodinách
    RNDr. Michal Töpfer [32-KDSS], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Naozaj rozumel tomu, o čom sme sa bavili.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přestože s programováním mám zkušenosti, byla látka probírána tak, aby i zkušenější měli o zábavu postaráno. Látka byla doplňována různými typy navíc, které bych normálně jinde nenašel. Úkoly neobsahovali jen probrané učivo, ale byly mnohdy příjemně praktické (naprogramovat Spotify Yearly Review) nebo zábavné "in nature" (udělat cyklický Game of Life).
    RNDr. Michal Töpfer [32-KDSS], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvelý prístup! Čokoľvek mi nefungovalo, tak cvičiaci mi vždy ochotne pomohol a poradil, môžem len doporučiť
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Kvalitní cvičící. Cvičení jsou vedena v přátelském duchu. Příklady na webu byly nápomocné. Praktické vysvětlování věcí z přednášky bylo skvělé. Předposlední cvičení věnované zkoušce mi pomohlo v tom, jak bych se na ni měl připravovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Michal je skvelý vyučujúci. Vždy bol na hodinu veľmi dobre pripravený. Väčšina cvičení prebiehala tak, že nám na začiatku hodiny v skratke zhrnul teóriu, ktorá sa mala brať na prednáške daný týždeň (keďže sme boli pomiešaní od dvoch prednášajúcich, nie vždy sme mali prebraté to isté, takže to dosť pomohlo, aby sme mali všetci „zjednotené znalosti“). Následne nám prakticky ukázal na vlastnom kóde (či už vopred pripravenom alebo ho písal súčasne s nami), ako sa jednotlivé veci implementujú. Taktiež mal pre nás pripravenú sériu príkladov na precvičenie danej témy. Podmienky na zápočet boli jasne stanovené – dostatok bodov z domácich úloh, zápočtový test a zápočtový program. Výhodou boli aj bonusové body za dochádzku.

    Na Michalovi veľmi oceňujem jeho zodpovedný, no zároveň kamarátsky prístup. Nech sme sa spýtali na čokoľvek, vždy bol ochotný všetko zodpovedať a vysvetliť a bolo vidieť, že daným veciam naozaj rozumie. Taktiež nám dával veľa užitočných rád a tipov do praxe. Cvičenia ma bavili a naučila som sa veľa nových vecí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byly obsahově zajímavé a dobře připravené, cvičící šel podle obou přednášek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Michal je super vyučující s přátelským přístupem, který vždy se vším ochotně pomůže a poradí. Jeho cvičení jsou přehledná a člověk z nich snadno pochopí, co se ho snaží naučit.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden z nejlepších cvičících za poslední semestr. Velice ochotný, příjemný a látku dobře vysvětluje. Započet není nijak náročný a většinou studenti zvládnou zápočtový test na první pokus (což podle mě tak obvyklé není).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Ústretový a príjemný vyučujúci, pekne vysvetlí a dá sa s ním dohodnúť.
    RNDr. Michal Töpfer [32-KDSS], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výborně připravené hodiny. Probíraná látka na cvičení, vždy obsahovala, co jsme si přáli, nebo netriviální problémy, které je vhodné si v praxi implementovat. Během celé výuky byla dobrá atmosféra a jak připravila skvěle na zkoušku, tak přidala i něco navíc.
    doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan docent Topfer byl velmi energický, takže jsem během přednášek vůbec neztrácel pozornost. U každého z algoritmů vždy nejprve neformálně řekl jeho "ideu", což dost pomohlo k intuitivnímu pochopení.

    Občas bych jen ocenil přehlednější kreslení na tabuli, když se probíralo něco složitějšího. Když člověk píše do sešitu a ztratí se v tom, o čem je řeč, přehledná tabule mu pomůže rychleji se zorientovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán docent vždy prednášal s nadšením a energiou, ochotne odpovedal na otázky študentov.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky jsem většinou nenavštěvoval, ale k těm, na kterých jsem byl, výtky nemám.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující je sympatický a na každou hodinu je skvěle připraven. Zároveň se snaží látku všem srozumitelně vysvětlit a tomu i upravuje výklad.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý vyučující, který přednáší s neuvěřitelnou energií.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Energetický přednášející, přednášky byly záživné, zkouška přiměřeně náročná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    nice
    Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemný a vstřícný přednášející otevřený dotazům. Přednášky s panem Töpferem mě bavily a zůstával jsem během nich ve většině případů i po ránu bdělý.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Pro začátečníka, který se s programováním v životě nesetkal, byl tento předmět opravdu oříšek. Ostatním začátečníkům bych radila se naučit základy sám a až potom docházet na přednášky a cvičení.
    Tobiáš Salva, 07.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Líbí se mi nadšení docenta Töpfera
    Připomínka k předmětu, Programování 1 [NPRG030, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Bavilo ma to, na cvičeniach bola príjemná atmosféra a veľa som sa toho naučil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Absolvoval jsem cvičení pro pokročilé, klasická cvičení hodnotit nemůžu.
    Oceňuji existenci zápočtového programu, myslím si, že je na něm možné se mnoho naučit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Snažil se navazovat na přednášku, i přesto že asi půlka změnila přednášejcího oproti doporučenému a přednášejcí jeli věci v jiném pořadí. Věci jako spojové seznamy jsme si názorně ukázali, a studenti měli možnost si je vyzkoušet teoreticky u tabule, a pak prakticky je naprogramovat. Body se získávali z domácích úkolů, takže člověk měl dost času na vyřešení problému.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    best course this semester
    Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    (pokrocile) cvika boli len na recodexe, na hodine sme si vysvetlovali riesenia a zvysok venovali algu. Po vysvetleni sa dali odovzdat ulohu za polovicu bodov, no casu na vyriesenie bolo dost a dalo sa to v pohode stihat. Doraz bol na tom aby sme tomu rozumeli, v prvom semestri odpustili test z programovania, nakolko to maresovi a jirkovi prislo ponizujuce. No opat podotykam, toto boli pokrocile cvika a v septembri sa museli robit "prijimacky" ~ 2priklady obtiaznostou leetcode hard v c++/c.
    Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení je naprosto nutné.
    Markéta Velková, 04.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    předmět je velmi zajímavý, myslím, že nám ještě zdaleka neukázal, co všechno můžeme v Pythonu udělat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vše celkově dobře vysvětlené, přínosný předmět jak pro ty, kdo s programováním teprve začínali, tak pro zkušenější.
    Připomínka k předmětu, Programování 1 [NPRG030, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet pôsobil na mňa ako rýchlokurz programovania, ale všetko bolo zrozumiteľné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji výběr Pythonu jako vyučovaného jazyka, je jednoduchý pro začátečníky i pokročilé.
    Líbí se mi, že bylo zmíněno i několik užitečných balíčků.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Přednáška vpohodě, jen trochu pomalá
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    good
    Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vysvětlení programovacích praktik studentům je důležité, ale lépe si je pamatují praxí. Zvážil bych nahrazení přednášky druhým blokem cvičení.
    Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vsetko co sa robilo som uz vedel z leetcodu a ksp, chodil som na pokrocile cvika a tie ulohy boli uz poriadnejsie, chapem ze prvy semester a paradoxne si myslim ze to malo celkom strmy learning curve.
    Prednasky neviem o com boli (len ten outline mi je znamy) a kebyze je nieco nejasne pozeral by som to zo zaznamu. Toto je idea, realizacia je vsak celkom smutna kapitola sama o sebe
    Připomínka k předmětu, Programování 2 [NPRG031, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět a hlavně zadané úkoly byly náročnější než u Programování 1, ale díky tomu mě naučily se před řešením problému nejdřív pořádně zamyslet než se snažit začít rychle něco programovat, a zjistil jsem že se to ve výsledku opravdu vyplatí. Toho si cením a věřím že mi získané zkušenosti pomohou jak v dalším studiu tak i do budoucna. Jediné co bych vytknul by byl zápočtový test který mi svým zadáním připomínal spíše úlohu z algoritmizace a nemyslím si že taková úloha nad kterou je třeba spíše více přemýšlet než programovat se hodí jako časově omezený test, jelikož to dle mě testuje spíše schopnost pracovat pod tlakem než to jestli to člověk dovede naprogramovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia ma bavili, domáce úlohy boli väčšinou zaujímavé a pre človeka, ktorý pred matfyzom neprogramoval, boli veľmi prínosné.

    Jediné, čo by som vytkla, je forma zápočtového testu, keďže ide o programovanie na čas. Takáto forma skúšania bola v prípade programovania dosť stresujúca a nemyslím si, že dokázala úplne odraziť naše znalosti, skôr šlo o testovanie, kto dokáže dostatočne rýchlo vymyslieť riešenie.

    Celkovo však hodnotím ako veľmi užitočný predmet.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Výukový materiál byl dobře podán (podle přednášek), pomohl mi v pochopení látky, úkoly byly ale náročné po časové i intelektuální stránce, přestože jsem se zúčastnila všech cvičení. Doporučuji cvičení pokročilejším studentům, ostatním si vybrat jednodušší cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňujem, že Dr. Pergel venoval prvé 2-3 týždne semestra úlohám rovnakým ako zo zimného semestra, aby študenti, ktorý robili v C# prvý krát sa do neho dostali.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    It was a pleasure to attend in every tutorial of Programming 2. I worked on a wide variety of problems and figured out the different ways to solve them.
    Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Neviem posudit uroven cvik nakolko som na ne nechodi. Bol som oklamany, ze sa na poslednom cviku pise zapoctovy test a jedine co sa pisalo bol useless feedback ku ktoremu som sa radsej ani nevyjadril lebo som bol prave na prvej a poslednej hodine zaroven. Prepisal som sa od Maresa na basic cvika, lebo som potreboval po 3tyzdnoch skoly ubrat trochu a ked to porovnam tak toto bol mozno 20% vykon ak vobec - vlastne predmet zadarmo.

    Zapoctovy test bol ferovy, avsak C# ako jazyk mi prisiel uplne nesympaticky. Pytal som sa viac ucitelov preco sa fakulta ubrala tymto smerom a chapem argumenty ale nesuhlasim s nimi, mam s tymto jazykom osobny problem, mala to byt java alebo pokracovanie pythonu.

    Ulohy na recodexe boli, uzavrime to takto
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenie je veľmi nápomocné k tomu, aby sa človek bližšie zoznámil s novým jazykom C# a trochu si ho precvičil. Je tiež fajn, ako sme boli vedení k tomu, aby sme svoje kódy napísali prehľadne a pekne (čo niekedy vedelo veľmi pomôcť v domácich úlohách, keď na seba nadväzovali).
    Adam Jahoda, 19.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Chodil jsem na pokročilá cvičení s Medvědem (Martinem Marešem), takže to je dost specifická kapitola sama o sobě, ale hlavně sem chci napsat, že v letňáku je pokročilé cvičení ještě těžší než v zimáku (a už to byl dost brutus). Protože nejsou úložky na python, tak nasbírat potřebné body trvá déle než dříve. To není kritika předmětu, spíš varování :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    toto cvičení je trochu odlišné od jiných, pan Holan má vždy připravené příklady které by vás nikdy nenapadli a o to je zábavnější je řešit. Některé domácí úkoly jsou i kompetitivní a můžete se umístit v online tabule což mi přijde jako skvělý nápad, jedna věc je napsat kus hnusného kódu co projde recodexem jen tak tak a druhá je napsat nebo najít lepší efektivnější řešení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Odcenil by som viac úloh na OOP, aspoň nejakých dobrovoľných, a prišlo mi, že sme robili moc DP
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení mnohdy byla jen o tom, že jsme si ukazovali nějaké webové stránky, kde je to dobře popsané.
    Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn cvičení, hodně jsem se toho naučil, i přesto, že už jsem jazyk C# znal dříve. :)
    Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo skvělé - přátelské, probíraná témata byla velmi zajímavá a s domácími úkoly pokrývající potřebou látku. Na cvičeních panovala skvělá atmosféra. Cvičení velmi doporučuji všem zvídavým studentům.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Moc mě nebavil Csharp, ale zase se mi líbilo, že už nám nepovolil každou zhovadilost jako Python... Takové... Radši bych programoval v něčem jiném, ale zase fajn se v Csharpu něco naučit.
    Připomínka k předmětu, Programování 2 [NPRG031, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    This was only one subject I really enjoyed from the 2nd semester:)).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
    Tohle je bezkonkurenčně nejhorší předmět jaký jsem kdy zažil. Má sice v názvu programování ale reálně se programování týká tak polovina obsahu. Mám pocit že zbytek si přednášející spletli s ADS anebou jedou totální freestyle.

    Tak například zkouška. Zadání je nějaká absurdní algoritmická úloha s obskurním omezením na množství paměti, vyskytují se taky otázky na datové struktury. Tohle nemá co do činění s programováním. Jistě, studenti by tyhle věci měli znát z ADS1, ale neexistuje jediný důvod proč by tohle měla být součást zkoušky z PROGRAMOVÁNÍ (navíc když se zkoušejí na ADS1 ten samý semestr).

    Přednášející mají zvláštní fetiš na dynamické programování. Asi se jim líbilo že to má v názvu "programování", jinak si to neumím vysvětlit. Dynamické programování je totiž tak niche algoritmická technika že se s ní už nikdy nesetkáte. Na bakalářském studiu jsou tři(!) předměty které se věnují algoritmům a datovým strukturám. Neexistuje důvod aby se přednášející pouštěli do výkladu algoritmů na hodinách PROGRAMOVÁNÍ, navíc když je jejich výklad matoucí, neúplný a ani zdaleka nedosahuje kvalit vyučujících ADS.

    Potkáte se s Winforms. Proč je tenhle framework součástí tohoto předmětu? V dalším průběhu studia je to k ničemu. Naprostá ztráta času.

    "Programování je o řešení problémů." Pokud jsem tuto hlášku na přednáškách neslyšel stokrát tak ani raz. Začínám si myslet že ve skutečnosti jsou ty problémy dva a jmenují se T. Holan a M. Pergel, protože to oni jsou zodpovědní za obsah tohoto předmětu. Možná by se měli podívat na to jak vypadají úvodní kurzy programování v zahraničí.

    Tento předmět je ostudou školy. Měl by dát studentům solidní základy ze kterých by měli těžit na dalších předmětech, no kromě několika málo přednášek je spíš prohlídkou nesouvisejících témat.
    Nedokážu pochopit jak může Programování 2 existovat v takto odfláknuté podobě už léta aniž by s tím zodpovědné osoby cokoliv dělali.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Programming 2 is an amazing crash C# course. It teaches the fundamentals of C# and how to code in C# obviously.
    Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pytal som sa, preco preboha ten c# a nie java, co som z toho pochopil je, ze vlastne ani oni sami nevedia. Jeden argument bol, ze tu vedia lepsie vysvetlit niektore specificke veci ale to je podla mna skorej argument preco by sa to ucit nemalo nakolko to Pan Jezko objasni pre ludi ktori si c# vyberu ako predmet.

    OOP nie je moja oblubena vec ale z nejakeho dovodu to vlastne ani nebolo cele uplne tak o tom, ako skor sa naucit proste nebyt nechutne prasa a dobre clenit kod, ale vlastne ani to nie lebo tam zabludilo DP z ADS a nejake Windows hluposti co tam podla mna nemali co robit a presne toto iste nas mali ucit na POS...

    Zapoctak som este nerobil ale pride mi dost zle meritko pocet riadkov kodu, lebo ja si viem fakt ze do 3klikov skopirovat kniznicu a pouzivat ju localne implementovanu, nechapem uplne pointu tejto zalezitosti lebo backbone projektu sa kopiruje a dorobit si funkcie ktore tak nejak dokopy zapadnu mi pridu trivialne, resp kebyze nechcem programovat tak studujem na vse... asi mam skresleny pohlad lebo programujem od zaciatku strednej ale tento predmet by sa mal cely prekopat. Paradoxne vlastne ale bol prospesny a idea skusky sa mi velmi pacila.

    Nebol som na jedinej prednaske ani na jedinom cviku a myslim si ze mi to nechybalo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Náplň prednášok mi v niektorých momentoch prišla nie veľmi užitočná či zaujímavá (grafika v C#), no na druhú stranu oceňujem nadväznosť prednášky na cvičenie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
    The course has been exceptional and stands out as the best course I have taken during my first year at the university. Professor Dingle is, without a doubt, my favorite professor. His teaching style is engaging, and he has a remarkable ability to make complex topics accessible and interesting.

    The course content was not only interesting but also inspiring. Professor Dingle’s enthusiasm for the subject matter is infectious, motivating me to delve deeper into the topics covered.

    The course was very well-organized. The lectures and classes were cohesive and well-coordinated, ensuring a smooth learning experience.

    Overall, the course was incredibly beneficial, and I am grateful for the opportunity to learn from such an outstanding professor.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Úprimne si nie som istý čo bolo náplňou predmetu. Prednášky mi neprišli veľmi prínosné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Líbí se mi, že jsme přestali používat Python a přešli na C#, což je dle mého názoru jazyk mnohem příjemnější a užitečnější. Rovněž je fajn, že jsme míň algoritmizovali a více se orientovali na návrh a další praktičtější aspekty programování.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky byly zajímavé, cvičení byly ok, ale zážitek trochu pokazil cvičící.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Asi zatím nejhorší předmět. Kromě toho, že přednášky jsou úplně k ničemu, je tento předmět neúměrně časově náročný - každý týden úkol v ReCodExu, zápočtový test, zkouška a zápočtový program. Jedině cvičení byla fajn.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Nechci házet na nikoho špínu, ale mě teda programko 2 moc nesedlo. Nechápu, proč dělat zrovna Csharp. Dost se to negovalo s předmětem Úvod do Linuxu. A vždy, když se řeklo jdeme dělat Wim form aplikaci, tak: "BLEEE". Ale zase třeba vlákna a tak, to bylo velmi zajímavé. Death lock... Fajne fajne
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavý vhled co C# (delegáty, abstraktní metody, třídy,...), diskrétních simulací a dynamického programování.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    S tímhle předmětem je špatně snad úplně všechno. Čekal jsem, že se zde naučím pokročilejší programátorské techniky a postupy, místo toho, pro mě z nepochopitelného důvodu, se zde přednáší algoritmické problémy (které se následně přednáší na předmětu ADS 1). Nejpodivnější pro mě byla posedlost přednášejících Dynamickým programováním, algoritmická technika, která má se skutečným programováním společné asi jen název. Přednášky jsou naprosto zbytečné, chodil jsem na všechny, jen abych zpětně po každé hodině zjistil, že to byla naprostá ztráta času. Zkouška nedávala vůbec smysl, ať už písemná, na které se po vás chce vyřešit úloha, která údajně "nelze za dvě hodiny naprogramovat", nebo ústní, kde se zkoušející rádi doptávají i na věci, které odpřednášeny nebyly. Přál bych si, aby se pro budoucí studenty něco změnilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška občas obsahem kolidovala s jinými předměty (ADS) a dostali jsme tedy stejný obsah podaný dvakrát jako kdyby poprvé. Jinak adekvátně obtížnější témata oproti minulému semestru.
    Připomínka k předmětu, Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Nebol som si istý či si zapísať pokročilé cvičenie, ale nakoniec som si ho dal a bol som spokojný. Odporúčam tým, čo už vedia proframovať a majú aspoň nejaké skúsenosti s algoritmickými úlohami.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení neslouží jako přímé procvičení konceptů z přednášek, ale spíše k rozvíjení logického myšlení v oboru algoritmizace. Ale i tak se jedná o skvělý úvod pro 1. semestr studia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    zajímavé úlohy, středně náročné, dobře zadané, navazuje na přednášku a na programování.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľa času sme strávili počuvaním historiek a vtipov, ale určite nemôžem povedať že cvičenie bolo zbytočné, v niektorých oblastiach mi dalo veľa
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    also too complicated, and too pressuring and anxiety inducing but fun
    Adam Jahoda, 30.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Toto cvičení není pro každého, rozhodně má ale svou cílovou skupinu a pokud do ní patříte, tak to bude jeden z nejlepších, ne-li ten úplně nejlepší předmět v prváku na MFF. Určitě se hodí mít velmi netriviální množství zkušeností z různých soutěží (KSP, MO-P apod.) Také zabere hodně času, ale dovolím si tvrdit, že to stojí za to, a pokud tomu věnujete dost času za začátku semestru (kdy ještě nějaký čas máte), tak se dá mít zápočet během prvních dvou měsíců.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hrozně bych ocenila, kdybych si nemusela vybírat mezu cviky pro úplné algoritmizační nováčky a mezi brutálně těžkými cviky pro lidi, kteří se algoritmizací a programováním zabývají už několik let. Chybí mi jakýsi middle ground mezi těmito dvěma možnostmi.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet mame silne propojeny s cvicenim Programovani I. Mame je hned po sobe se stejnym ucitelem. Me to osobne je asi jedno hlavne aby jsme se ucili a ja umel to co potrebuji. Rad bych kdyby jsme si treba nejaky algoritmus nakreslili na tabuli a naprogramovali spolecne a koukali se co dela algoritmus na tabuly a co v kodu a jak to tam funguje atd
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Zajímavé, ale velmi složité. Doporučoval bych zvolnit
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji širokou škálu témat.
    Absolvoval jsem cvičení pro pokročilé, klasická cvičení hodnotit nemůžu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Chcelo by to lepšie rozostavenie úloh na doma vrámci semestru,
    Inak môže byť, celkom v súvislosti s prednáškou
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    "Entering exams" na pokrocile cvika boli trochu tazsie ako by clovek cakal, no dalo sa.
    Zapocet bol trochu zdlhavy, pretoze bolo treba dovysvetlit vela veci v spisanom rieseni a spatna vazba bola relativne pomala v porovnani s tym ako dlho trvalo priklady vyriesit, no splnit kriteria bolo relativne lahke ak clovek co to naprogramoval. Super bol ale priebeh hodin kde sme si najprv povedali riesenia k domacim uloham a potom sme diskutovali o novych, vzdy to malo nejaku temu a pekne to na seba nadvazovalo - clovek mohol vidiet ako skladacky lega do seba zapadaju.

    Prvaci, ak sa bojite ze nebudete mat cas, budete. Dolezite je sa bavit v skupine a dochadzat na to spolu, co sa na tomto predmete vyslovene ziada a je to neraz povedane.
    Připomínka k předmětu, Algoritmizace [NPRG062, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět byl poměrně dobrým úvodem do světa algoritmů. Jen jsem měl pocit, že např. definici "velkého O" se na začátku nevěnovalo moc pozornosti. Na jednom slajdu v prezentaci to probliklo a už jsme to začali používat. Naštěstí jsem díky cvičení koncept pochopil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pomerne dobré prednášky. Zrozumiteľné a podrobné. Na mňa trochu pomalé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je zajímavý, myslím, že vyučované algoritmy byli zvolené vhodně.

    Forma zkoušky mi vyhovovala, jen někdy není jasné, kolik toho má člověk napsat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je skvělým úvodem pro úplné nováčky v tomto oboru. Témata na sebe logicky navazují a jsou navzájem provázaná. Občas by se ale hodily u některých konceptů animované vizualizace.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    dobrý, možná trochu moc lehký. dobrá provázanost s programováním I.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    too hard, too pressuring, too much anxiety
    Samuel Vaško, 02.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Spravil som 600leetcode uloh, venoval sa ksp 3 roky, doucujem deti informatiku a este pracujem v informatickom sektore, no skusku som aj tak nedal na prvy pokus. Nie preto ze by bola tazka ale preto ze sa strhavali body za uplne nezmyselne banality.

    Na (pokrocilych) cvikach sme na tychto vedomostiach stavali a napr. povedat preco ma binarne vyhladavanie O(lgn) casovu zlozitost alebo ze bfsko naozaj na konecnom grafe niekedy skonci, bolo v podsate jasne uplne kazdemu, na skuse zasa naopak predpokladali ze vasou ulohou to je vysvetlit cloveku ktory nema minimalnu snahu a chut to pocut a tym padom sa z ulohy za 10b automaticky stavala uloha za 3b.

    Je pravda ze som priprave venoval <15mins casu (dokopy za oba terminy) a odisiel o hodinu skorej zo skusky, prisiel symbolicky len na prvu prednasku, teda mohol som nepocut nejake dolezite rady, ale stale mi nejak nejde do hlavy preco na algoritmizacii bolo programovanie ked tomu je dedikovany iny predmet a preco sa to vlastne vobec skusa pisomne ked sa tym nic neusetri a vysledky sa len skreslia komunikacnym sumom? To by som aj dokazal predychat, vyskusat nas nejak museli ale nebolo by naskodu predpokladat ze clovek ktory pise skusku uz niekedy pocul slovo algoritmus a nie je tu lebo nema co s casom.

    Okrem toho tento predmet prebehne najma zaklady a uzitocne veci ktore sa hodia vediet neskor na komplexnejsie projekty, netreba to uplne ze podcenit no...
  • Velice děkujeme za upřímnost! Snad tento komentář poslouží dalším generacím jako varovné memento o tom, že ani zkušenosti z korespondenčního semináře z programování (který založil a dlouhá léta vedl jeden z přednášejících), ani vedení informatického kroužku pro děti (neobyčejně záslužné), ani absolvování supertěžkého cvičení (účast jen na vlastní nebezpečí) nezaručí složení zkoušky, když nechodíte na přednášky ani si nedoplníte jejich obsah. Posluchač má naprostou pravdu v tom, že odpovědi na všechny výše položené otázky by nalezl na přednáškách, které nenavštěvoval.
    Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jako úvod do algoritmizace fajn. Student dostane přibližnou představu o teoretické náročnosti programů, ale nic extra exaktního. Možná dobře, toho si ještě užijeme. Ocenil bych, kdyby byly materiály používané na přednášce, dostupné v plném rozsahu ještě před přednáškou. V zimním semestru jsme měli předem k dispozici alespoň verzi z minulých let, ale bez ukázkových programů a aktualizovaných částí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    The course provides a pretty well-rounded introduction to ADS. It is a fast-paced course however, and it is easy to get lost when you have a lot of stuff happening at school as well. Homework can also be a pain as it gets progressively and significantly harder every week.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět má velmi podivnou koncepci. Zkouška je vedena oběma přednášejícími, ač každý z nich učí něco trochu jiného. Témata jsou na sebe ne příliš navazující, je to spíš takový průlet světem algoritmů, ač raketovou rychlostí. Celkově ve mně předmět zachoval spíš zmatení, než cokoliv jiného.

    Nevím jestli bylo například třeba se věnovat některým velmi specifickým algoritmům, jako je minimax, které řeší značně specifické problémy, na úkor mnohem obecnějších algoritmů s poli a dalšími datovými strukturami.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet je docela zajimavy. Ocenil bych vice dane tema vzdy vysvetlit. Prezentace jsou clean a ctive ale treba jeste nejake doplneni na tabuly a k tomu treba rikat co se tam deje a jak premyslime u toho atd. Asi by to chtelo lepsi provazanost na cviceni ale to bude spise chyba na strane cviceni nez na strane prednasek
    Ostatni co jsem nepsal je dobry
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Pro začátečníka, který se s programováním v životě nesetkal, byl tento předmět opravdu oříšek. Ostatním začátečníkům bych radila se naučit základy sám a až potom docházet na přednášky a cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    záznamy su online, dostupnosť zdrojov a materiálov
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    uwu
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
    This course was really good to learn data structures and algorithms although a little bit harder for me. I don't think that any improvement urgently needed for the course at least for now. It was challenging and interesting at the same time going through the assignments on this course. I guess that the fundamentals of python contained the most boring topics since I knew them before :). In my opinion, the so-called DSA was genuinely the most captivating part throughout the entire course.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK