Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Oceňuji osobní přístup ke studentovi, příjemné prostředí na kladení otázek. Cvičící mi neskutečně sedl svou osobnostní. Jde vidět, že rád učí a předmětu opravdu rozumí.
Vyučují je velmi zábavný, ochotný a přátelský. Hodiny s ním jsou velmi příjemné. Bohužel byl cvičící chaotický, neučil nás přesné postupy a přeskakoval z jedné věci na druhou. Byl velmi neorganizovaný a často jsme nestihl ukázat to, co měl v plánu. Na druhou stranu je velmi tolerantní a bez problému vysvětlí cokoliv znovu, či se s námi domluví na konzultaci. Zároveň umožňuje kdykoliv komunikovat přes email a konzultovat drobnosti online.
Na hodinách s panem doktorem Campbellem bylo třeba se aktivně a důsledně ozývat, když tempo začalo být příliš rychlé (což se stávalo relativně často :D), ale všechny dotazy byly vždy přijaty maximálně vstřícně a s pochopením. Pan doktor Campbell je velmi inteligentní, hodný a podporující vyučující. Cvičení mi dala výborný základ pro spočtení zkouškové písemky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Campbell vytváří na cvičení úžasnou atmosféru plnou energie. Pro někoho může být tempo příliš rychlé, ale pokud se člověk nebojí postupovat rychleji a procházet si základy doma, je to úplně jiný pohled na analýzu, než "suché" přednášky. Vyučující je velmi velmi ochotný a zábavný.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Kalkulus 1 [NMMA122, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Hodiny byly velmi zábavné a poučné, ale na to, že se jednalo o cvičení, se velmi málo pracovalo a počítalo.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Derivace a integrál pro pokročilé 1 [NMMA437, přednáška]
Vyučující mluvil o tématech zapáleně, bylo vidět, že tématům rozumí a baví ho a hodiny probíhaly v přátelském duchu. Některé důkazy byly trochu zmatené, což ztěžuje učení se na zkoušku, ale za pomoci materiálů se to dalo napravit.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Derivace a integrál pro pokročilé 2 [NMMA438, přednáška]
Velmi se mi líbil koncept zkoušky. Ostatní vyučující by se mohli inspirovat.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Matematika pro fyziky I [NOFY161, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny jsou dobré, ale některé postupy nejsou vždy hned zřetelné a jde se v nich lehce ztratit, hodnocení testů nebylo transparentní
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Překvapilo mě, o kolik byly přísnější podmínky pro zisk zápočtu v porovnání s předchozími semestry.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je zřejmě odborníkem ve svém oboru. Snaží se zodpovědět každý dotaz a je ve všem nápomocný. Občas jsem však měl problém pochopit, co se mi snažil ukázat. Hodnocení testů není příliš transparentní, člověk ani neví, kde udělal chybu.
Príklady na cvičeniach boli často na tabuľu riešené veľmi špecificky pre daný príklad - čo znamenalo, že ten konkrétny príklad možno človek chápal veľmi dobre intuívne, ale pri o trochu inom príklade nevedel ako má postupovať. Lepšie by bolo ak by sa na začiatku povedal cieľ a pár základných spôsobov ako môžeme postupovať.
Hodnotenie písomiek bolo často neprehľadné a nedokončené - nebolo jasné za čo boli stiahnuté body, ktoré kroky boli správne a ktoré nie.
Většinou jsem měla trochu problém sledovat, kudy vedou úvahy na tabuli, styl výkladu mi příliš nesedl. Na cvičeních nebyl skoro žádný prostor počítat samostatně a odcházela jsem prakticky vždy s pocitem, že skoro nic neumím. Poněkud mě taky zarazila neflexibilita v získání zápočtu: byly pouhé dva pevně dané termíny opravné písemky a když se nezadařilo nebo člověk nemohl přijít, tak zkrátka smůla.
Pana doktora jsem si zapsal poté, co jsem na něj slyšel a četl mnoho chvály. Proto jsem se po čtyřech semestrech rozhodl vyměnit cvičícího matematické analýzy a jít práve k doktoru Campbellovi. Byla to jedna z mých největších chyb za celé dosavadní studium.
Cvičení je extrémně chaotické a z pana doktora jde pocit, jako by ho měl celé takříkajíc na háku. Předmět jsem opakoval, což byla při cvičeních obrovská výhoda, jelikož jsem alespoň občas věděl, co pan doktor svým počínáním zamýšlí. Představa, že k němu chodím na cvičení bez předchozí zkušenosti s procvičovanou látkou, je děsivá. Jediná jakž takž strukturovaná část byla ta úvodní, kdy pan cvičící zopakoval základní teorii. Posléze se však po hlavě vrhl do nějakého ne zcela triviálního příkladu a většinou tak nějak zapomněl vysvětlit, kam vlastně chtěl dojít a co jsme si z příkladu měli odnést. Osobně bych preferoval nejprve na nějakém jednodušším příkladu ukázat, jak se daný typ úlohy řeší, a až poté ukázat nějaký těžký příklad.
Kapitola sama pro sebe je způsob opravování zápočtových písemných prací. Ono je hezké se na začátku semestru dozvědět minimální počet procent nutný ke splnění podmínek zápočtu, ale pak přijde vystřízlivění po první písemce, kdy dostanete buď Ú % nebo N %, tedy "úspěšný" nebo "neúspěšný". Vybraní šťastlivci, především z řad N-procentařů, pak ve své třístránkové písemce najdou víc, než dva červené škrtance. Nejenže je takováto netransparentnost neskutečně frustrující, ale také zabraňuje poučit se z chyb. Pan cvičící je sice otevřen rozhovoru o možných řešeních, ale podle mě by se k tomuto kroku mělo přistoupit až ve chvíli, kdy nesouhlasím s hodnocením/je mi něco nejasné a ne, když se jen snažím zjistit, kde mám vlastně chybu.
Bohužel jsem si asi s panem profesorem velmi nesedl. Výklad mi přišel velmi odlišný od přednášky a místy značně zmatený. Lidsky je pan Campbell velmi příjemný člověk a kdyby jste se s ním bavili na chodbě, tak je to výborné. Hodiny s ním mi však nepřišly optimální ať už z hlediska koncepce (celkem nejasná), tak z hlediska následného udělování zápočtu, které mi přišlo dosti mystické. Myšleno že sice existovala kritéria 50% procent bodů, ale pan profesor testy opravoval velmi zvláštně a někdy neuměl vysvětlit (resp. nevysvětlil) co se vlastně danou opravou myslí a co má člověk zlepšit. Celkově ač je to tedy velmi milý a příjemný člověk mimo hodiny, tak jeho styl učení a vystupování v hodině a u zápočtů mi do velké míry bohužel nesedl.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je sympatický, vtipný a velice ochotný vše vysvětlit.
Chodil som ku mnohým cvičiacim, ale cvičenia pána dr. Campbella sú prvé, na ktoré som chodil rád - namiesto vyvolávania k tabuli cvičiaci predvedie typové príklady a veľmi podobné sa objavia v zápočtových testoch - tam sa kladie dôraz na použité vety a overenie predpokladov (stručne), inak ale veľmi férové, rovnako benevolentný prístup ku domácim úlohám. Tieto cvičenia odporúčam.
Připomínka k předmětu, Derivace a integrál pro pokročilé 1 [NMMA437, přednáška]