Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Kombinatorika a grafy 2 [NDMI012, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vymýšlení příkladů ve skupinkách bylo užitečnější než řešení samostatně - když se člověk zasekl, nápad přišel od někoho jiného. Oceňuji průběžné předvádění vyřešených příkladů na tabuli a možnost zisku bonusových bodů k zápočtu. Líbila se mi taky podrobná zpětná vazba k řešení DÚ.
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Kombinatorika a grafy 2 [NDMI012, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška mi přišla skvěle připravená, oceňuji zveřejňování psaných příprav na webu (záznamy pak vůbec nechyběly). Občas nastal problém, pokud se ke konci přednášky nestíhalo - pak jsme látku proletěli příliš rychle a nebyla moc k pochopení. Jinak bylo vše pěkně podané, navíc oceňuji průběžné dotazy do publika, které osvěží pozornost a prohloubí pochopení. Formát zkoušky mi také přišel příjemný.
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Ročníkový projekt [NPRG045, praktická cvičení]
Pan cvičící měl velmi skvělý přístup ke studentům, atmosféra v hodinách byla velmi uvolněná a přátelská, často jsme si užili hodně legrace. Získat zápočet nebylo těžké a na zkoušku jsme byli připraveni velmi dobře
Cvičenie prebieha formou práce v náhodne rozdelených skupinkách s rôznymi úlohami súvisiacimi s látkou z prednášky.
Pán doktor vždy potom s nami prešiel riešenia úloh a ochotne zodpovedal na všetky naše otázky.
Získanie zápočtu spočívalo prevažne v riešení domácich úloh, ktoré boli primerane náročné a dobre pripravili na skúšku.
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Výborné přednášky, přednášející uměl učivo podat tak aby bylo zajímavé a člověk opravdu pochopil jak všechno funguje, takže učení se nebylo jen o drmolení se důkazů nazpaměť bez pochopení o co vlastně jde. Záznamy přednášek velmi pomohly při učení se na zkoušky.
Jde vidět, že vyučující má rád svůj předmět, což bylo velice nakažlivé. Přestože přednes mohl mít místy chaotický, veškeré otázky a připomínky přijímal a zodpovídal bez problémů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi príjemný a milý prednášajúci, skúška priebehala dobre, nemám, čo vytknúť.
Pan doktor Veselý možná může někdy přednášet trochu zmateně, nicméně vše rád dodatečně vysvětlí a přednášky jsou nahrávány, takže není problém zkouknout kousek záznamu ještě jednou. Zkouška byla velmi férová, veškeré okruhy jsou dopředu známy, požadavky nejsou nijak přehnané a probíhá iterativní formou vlastně bez časové limitu. Zároveň se snaží napomoci vám ke správnému řešení.
Docela často se mi během přednášky stávalo, že jsem se ve výkladu ztratila, nebylo mi vždy vše hned úplně jasné přesto, že učivo nebylo náročné a vše jsem jednoduše dohnala po přečtení průvodce. U zkoušky byl přednášející velmi milý a její formát mi vyhovoval.
Skvělý přednášející, přednášky byly zajímavé. Velmi férový u zkoušky.
Jakub Šimek, 26.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Z přednášky jsem si odnesl tak 1/2 protože byli zaměřené hlavně na důkazy atd. K tomuto předmětu existuje učebnice: Průvodce labyrintem algoritmů, ta je 10/10 a je i online. U zkoušky je pan veselý skvělý, nechá vás se opravit a dá vám bonusové otázky nebo drobné nápovědy. hlavně mu jde o to zda rozumíte proč a jak algorytmus/DS funguje. Na detailech až tak nelpí a jde mu o podstatné věci ty ale někdy nejsou úplně jednoduché.
Samuel Vaško, 23.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Videli sme sa prvykrat na skuske, celkom mi pripominal Pana Kouteckeho z diskretky.
Z nejakeho dovodu sa ma pytal na veci napisane na papieri, no bol celkom chapavy a videl, ze mi staci hocijaka znamka len nech to mam zasebou, trvalo mi to 1/4 casu co malo.
Pán doktor prednáša zrozumiteľne, vždy ochotne odpovedá na otázky a navyše sprístupňuje záznamy z prednášok, čo je veľmi nápomocné pri príprave na skúšku.
Skúška z predmetu bola pri panovi doktorovi taka ako si predstavujem: k veci, prijemná a hlavne nedošlo k omylom ako pri iných skúškach z iných predmetov. Prednášky boli vďaka pánovi Veselému zaujímave a veľa som si z nich odniesol.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednáškách ochotně odpovídá na každou otázku a snaží se, abychom látku po jeho odpovědích chápali. Zároveň si dává záležet, abychom chápali důkazy, které jsou nám předloženy. Dodává zajímavosti ze světa algoritmů, které jsem cenil. Nemůžu si pořádně na nic stěžovat. Přednášející je velmi milý i na zkouškách a ačkoliv mně osobně zabrala tři hodiny, velmi rychle to uteklo.
Je to skvělý předmět se skvělým přednášejícím.
Přednášející povídá látku dle průvodce, doplňuje jí zajímavostmi. Předášky jsou svižné a interaktivní. Zkouška je férová, vyžaduje pochopení tématu ale nelpí na zbytečných detailech.
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Hodnotenie úloh bolo velmi férové.
Vysvetlil vynikajúco to, čo sme sa učili, a aj algoritmy ktoré sa použili na riešenie úloh počas hodiny.
Niektoré úlohy mi prišli až moc zložité (ale to je asi môj problem)
Jiří Kruchina, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobře připravená cvičení s řešením příkladů ve skupinách; prošlo se mnoho různých typů příkladů ke každému tématu.
Skvělý cvičící. Cvičení byla zábavná a velice názorná. Těšil(a) jsem se na ně, ačkoli v pátek odpoledne mi to už úplně nemyslí a bolívá mě hlava. Každé téma jsme měli možnost řádně procvičit. Jen škoda, že těch cvičení nebylo o fous víc (minimálně to první mi připadalo jako ztráta času).
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Datové struktury 1 [NTIN066, cvičení]
Oceňuji, že cvičící vždy shrnul obsah přednášky a v průběhu řešení úloh na cvičení byl nápomocný a dával nápovědy. Úkoly byly opravovány brzy po odevzdání a často obsahovaly nějaké vysvětlení/vylepšení, takže jsem se i z opravovaných úkolů něco naučila. Zároveň nebyly hodnoceny příliš přísně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, navazující magisterské
Dělení do náhodných skupinek funguje pouze když se cvičení účastní víceméně stejně aktivní studenti. To se v mém případě nestalo. Líbilo by se mi, kdyby při zjevné neaktivitě (nevědomosti) skupiny cvičící aktivněji řešil úlohy na tabuli. Proběhnout příklady velmi rychle v posledních pěti minutách mi nic nepřineslo.