Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jakub Galgonek, Ph.D. [32-KSI], Programování v jazyce Java [NPRG013, cvičení]
Samuel Vaško, 16.02.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pacilo sa mi informativne a promptne odpisovanie na maily a zhovievavost, recodex ulohy hodnotenia boli dost rychle.
Ak by som mal povedat oblubenu platformu ktoru Pan Galgonek pouziva tak je to na 100% reddit.
Velmi pěkně vedená cvičení. Nejdříve se odpovědělo na kvízové otázky specifik Javy. Poté se vysvětlil zadání na hodinu a úkoly a během toho zodpovídali ankety z přednášek. Nakonec se probralo možné řešení úloh na hodinu. Pan Galonek vždy ochotně odpověděl jakýkoliv dotaz a odpovídal na i e-maily.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící je takové koťátko. Měl jsem dojem, že na každou otázku co se týkala něčeho jiného než javy odpověděl že neví, že zná jen javu. To ale asi vlastně ničemu nevadí.
Cvičící se snažil otázky zodpovědět, ale někdy bylo hodnocení úkolů zavádějící.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Pan doktor dobře odpovídal na naše dotazy a snažil se pomoct při různých problémech. Ale pokaždé, když jsme se ho zeptali na cokoliv ohledně zápočtu nebo zkoušky, tak nikdy nic nevěděl. A když už nám na něco odpověděl, tak se často mýlil. Ocenil bych tedy lepší komunikaci mezi přednášejícím a cvičícími.
Otázky k cvičení nemají žádný smysl. Musíš nebo dávat pozor na odpovědi nebo dělat úlohy. Běžní úlohy zkontrolovat úplně na správnost nelze. A hlavní problém pro bioinformatiky je GitLab. Potřebovali bychom nějaký krátký tutorial pro používání a odevzdání domácích úloh.
To je super cvičící, moc doporučuji! Mně sedl stylem výuky.
RNDr. Jakub Galgonek, Ph.D. [32-KSI], Úvod do Linuxu [NSWI177, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci rozumie tomu čo nás má naučiť, no samotná kvalita výuky bola podpriemerná, navrhoval by som zlepšiť komunikáciu so študentmi a pozitívnejší prístup