AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka adekvátní, probíraným tématům dobře rozumí, možnost se případně doptat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout. Zkouška s panem docentem byla super.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka adekvátní, probíraným tématům dobře rozumí, možnost se případně doptat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 2 [NMMA102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent dobře vysvětluje, přiměřeným tempem a srozumitelně, hezky píše na tabuli. Průběh cvik dobrý, testy nebyly nijak extra složité, vše v pohodě. Bohužel ve srovnání s panem profesorem Henclem, kterého jsme měli na cvika v zimáku trošku horší, takže z toho důvodu nemůžu dát lépe než průměr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Vejnar je dobrý cvičící. Je ke studentům přívětivý, snaží se co nejlépe zodpovědět jakékoli dotazy či nejasnosti. Vysvětlit látku umí také solidně, ale občas tam chybí ten um předat tu "intuici" za jinak trikově/mechanicky vypadajícím postupem -- občas se to povede, občas ne (vždy se o to ovšem snaží!).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příklady vždy precizně vysvětleny, cvičící se vždy ujistil že tématu rozumíme. Počítání u tabule pro dobrovolníky je skvělý nápad, na cvičení tak panovala přátelská atmosféra a žádný stres. Zápočtové písemky férové, vždy byla možnost konzultace.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.07.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý cvičící, veselý, připravený na hodiny, dobře vysvětluje řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vstřícný kolegiállní přístup ke studentům, velmi oceňuji, že výsledky zápočových písemek byly zveřejněny ještě ten den, kdy jsme je psali.
Mazání tabule 10/10, pan docent Vejnar se nejspíš učil od samotného Luboše Picka.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Proseminář z Matematické analýzy [NMMA161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nemůžu si vybavit nic, co bych panu Vejnarovi chtěl vytknout. Je to prostě schopný pedagog a povahově mi také vyhovoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Organizácia pánom docentom bola veľmi zvládnutá a prišlo mi, že mal celý seminár pod kontrolou.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Proseminář z Matematické analýzy [NMMA162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Vejnar je dobrý vyučující. Je ke studentům přívětivý, snaží se co nejlépe zodpovědět jakékoli dotazy či nejasnosti. Vysvětlit látku umí také solidně, ale občas tam chybí ten um předat tu "intuici" za jinak trikově/mechanicky vypadajícím postupem -- občas se to povede, občas ne.

Co jsem konkrétně u tohoto letního prosemináře ocenil bylo, že pan Vejnar se ke konci semestru opravdu snažil, aby všichni měli šanci prezentovat referát a získat tak zápočet (kontroloval stav a rozdával pak více referátů).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Většinu hodin prezentují studenti různé referáty a úlohy, takže vždy záleží na tom, jestli to zrovna ti studenti umí dobře vysvětlit, ale je užitečné si vyzkoušet vysvětlit nějaký problém před tabulí, takže předmět určitě doporučuji.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka adekvátní, probíraným tématům dobře rozumí, možnost se případně doptat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Proseminář z Matematické analýzy 3 [NMMA261, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pán docent Vejnar je veľmi vhodný učiteľ tohoto predmetu, je otvorený otázkam, rôznym riešeniam, prístupom. Cení pripravenosť a porozumenie, ale netrestá tých čo to nemajú úplne rozmyslené. Celý čas bola na proseminári dobrá nálada, keď nejaký študent prezentoval, Vejnar sedel v lavici “medzi nami”, je to pekné gesto. Vôbec sa nepovyšuje nad študentov, váži si ich názory a dotazy, je ochotný na ne odpovedať a riešit problémy študentov.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi pěkné a podnětné úlohy, ocenil jsem, že byly probírány hlavně metrické prostory, ačkoli přednáška se věnovala i jiným tématům. Ideální by mi přišlo dát větší prostor přemýšlení na hodině než poslouchání referátu (nejlepší hodina byla první, kdy ještě žádné referáty nebyly).
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Obecná topologie 1 [NMMA345, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Úkoly, které nikdo nepředváděl, tak předvedl na tabuli srozumitelně, rád odpověděl na případné dotazy. Pokud studen, který předváděl měl někde chybu, upozornil na ni a nechal mu čas ji opravit.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Obecná topologie 1 [NMMA345, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vejnar je dobrý učitel, je příjemný a výklad srozumitelný. Některé kroky nebyly dobře vysvětleny a nebo nebyly tak triviální, jak bylo řečeno na přednášce. Tempo má dobré, že se člověk nenudí a nestrácí pozornost, zároveň není příliš rychlé a nespěchá. Velmi si cením čitelnosti písma.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Topologie kontinua [NMMA363, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2023, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Skvělý vyučující. Velmi nadšený, přátelský. Vše vysvětluje dosti dopodrobna.

Vstřícný ke studentům, nedělá mu problém cokoli dovysvětlit či zodpovědět dotaz.

Jsem ráda, že důkazy uzpůsobil tomu, že jsme všichni měli topologii.

Dobře reaguje na maily.

Velmi úhledné a krásně čitelné písmo i obrázky na tabuli.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Obecná topologie 2 [NMMA462, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný přednášející.
Připomínka k předmětu, Proseminář z Matematické analýzy [NMMA161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Většina prostoru byla vyhrazena studentům, tzn vzhledem k nedostatečné schopnosti přednášet byla velká většina referátů zmatená a nepochopitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět byl bezpochyby zajímavý, ale spíše bych ho nazval seminářem. Je to prostě taková ochutnávka zajímavých partií různých oblastí analýzy - spíše než "doplnění přednášky" je to "cokoli co už aspoň trochu díky přednášce pochopíte". Nečekejte tedy návaznost mezi jednotlivými tématy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ani neviem ako sa mi na proseminár z MA podarilo dostať ale bola to super skúsenosť kde sme mali MA trochu viacej do hĺbky. Ako veľký fanúšík MA oceňujem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hezký seminář, který mi rozšířil obzory. Zájemcům o analýzu doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dobrý předmět, většinou prednášejí studenti, takže vždy záleží na tom, jak to kdo umí vysvětlit
Připomínka k předmětu, Proseminář z Matematické analýzy [NMMA162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět (ačkoli popis může tvrdit jinak) s povinnou analýzu vlastně souvisí jen tak, že důkazy zadaných referátů/úloh se omezují (většinou) na techniky, které jsme se už naučili. Jinak se jedná o jakousi ochutnávku různých zajímavých koutů analýzy.

Předmět se tak hodí pro ty, co mají o analýzu vlastní zájem, nebo pro ty co chtějí ne příliš náročné kredity (i naprosto ztracený student se doufám dokáže naučit odprezentovat důkaz, který již dostane celý sepsaný).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přišlo mi, že bylo až moc času věnováno konvergenci integrálu na úkor diferenciálním rovnicím, tedy jsem se musel dif rovnice na předtermín naučit samostatně, což byla minimálně komplikace
Připomínka k předmětu, Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Budu tady trochu apelovat na studenty prvního ročníku - prosím vás, na tento předmět se zapisujte pouze v případě, že jste naprosto zažraní do teorie v rámci matematické analýzy a toužíte se dozvědět více o metrických prostorech. V jakémkoliv jiném případě silně nedoporučuji - v prváku je to příliš brzo. Osobně jsem tomu vůbec nerozuměl, přednášky mě nudily, na zkoušku jsem se drtil co jsem mohl, nakonec to bylo za 3 a pak doktor Rmoutil ze mě vůbec neměl radost. Z mého pohledu je to velké utrpení a za to všechno dostanete mizerné 3 kredity. Po zkoušce z matematické analýzy jsem se o tom bavil s panem profesorem Henclem a ten mi říkal, že nechápe proč si to lidi v prváku zapisují, a že podobné zkušenosti jako ta moje zdaleka nejsou raritní. Upřímně lituji, že jsem si to zapsal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, ve kterém zvídavý prvák dostává svou první možnost seznámit se už s poněkud abstraktnější matematikou. Tempo výkladu bylo docela svižné, málokdy jsem chápal látku přímo v hodině. Předmětu jsem doma musel věnovat relativně dost času. Rozjímání nad metrickými prostory jsem ale shledal velmi zábavným, a investovat do něj čas mi proto vůbec nevadilo. Pokud s povinnými prváckými předměty nemáte problém, určitě tento předmět doporučuju.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět se mi moc líbil. Nejvíce oceňuji stručně napsaná skripta, která obsahují úplně všechno, co se probírá. Ustní zkouška byla příjemná. Předmět doporučuji absolvovat.
Připomínka k předmětu, Proseminář z Matematické analýzy 3 [NMMA261, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Voliteľný predmet proseminář z matematické analýzy veľmi odporúčam, čo sa týka obsahu naväzuje na prednášku z analýzy buď priamo (dôkaz ťažkých viet ktorý sa na prednášky analýzy ani nepredvedie), alebo nepriamo (nadväzujúce učivo na témy preberané v MA). Páči sa mi že na proseminári je do popredia postavená vlastnosť samostatne riešiť zložité teoretické úlohy, na iných predmetoch to chýba. Páči sa mi možnosť získania zápočtu buď za samostatnú prácu alebo za prezentáciu referátu, v nejakom zmysle šikovnejší študenti môžu mať zápočet rýchlo a takí, ktorým sa nedarí vyriešiť úlohy stále majú možnosť, bez problémov ten zápočet získať. Na tejto hodine sa proste bez nejakého zbytočného známkovania robí matematika, voľne sa o riešeniach diskutuje a je priestor pre otázky. Študenti tiež môžu navrhovať vlastné problémy, ktorých riešenie sa potom spoločne hľadá. Boli preberané aj otvorené problémy, takže znovu je to dobrá príprava na samostatné “matematikovanie”.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2025, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Stejné jako Prosemináře 1 & 2. Především pro lidi, co si chtějí v analýze rozšířit obzory, předmět je zajímá. Získání zápočtu není těžké, stačí investovat trochu času.
Připomínka k předmětu, Obecná topologie 1 [NMMA345, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení jsou formou domácích úkolů a následnou prezentací výsledků, je to zajímavý způsob a k předmětu tohoto typu mi to sedí. Zápočet nebyl obtížný, ale musel jsem mluvit před celým cvičením, což pro některé nemusí být příjemné.
Samotné úkoly byly docela obtížné, často se stávalo, že zadání nebylo dost jednoznačné, nebo bylo sporné a někdy vyžadovalo znalost z teorie množin, kterou ne všichni mají zapsanou.
Připomínka k předmětu, Obecná topologie 1 [NMMA345, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Obsah přednášky je zajímavý, učiva není příliš.
Připomínka k předmětu, Obecná topologie 2 [NMMA462, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK