Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Svatopluk Krýsl, Ph.D. [32-MUUK], Fibrované prostory a kalibrační pole [NMAG454, přednáška]
Předmět mě bavil, s výkladem jsem byl spokojen. Líbilo se mi, že nebyl veden stylem věta důkaz (což mi většinou vyhovuje), ale bylo příjemné mít změnu, většina souvislostí mi tedy došla až při učení na zkoušku.
Přednášející přednáší poutavě a s humorem. Možná by bylo lepší se méně věnovat motivaci a opakování. Zopakovat si to může každý sám doma z poznámek k přednášce (nebo literatury).
Pán docent je bezpohyby preborník vo svojom odbore s neuveritelnou pamäťou, ale jeho tok myšlienok je až príliš rýchly a následkom toho je výklad občas trochu zmätený. Oceňujem teoretické okienko v úvode cvičenia, občas však za cenu toho, že sa nestihnú prejsť všetky príklady
Cvičící na mě působil rozporuplným dojmem. Na některých hodinách věnoval hodně času dovysvětlování teorie a nezbývalo tolik času na propočítání příkladů. To se někdy jevilo jako zbytečné, jindy zase jako užitečné (podle toho, kolik jsem pochopil na přednášce). Celkově si asi myslím, že to za to stálo.
Při vysvětlování postupů řešení příkladů někdy cvičící dokázal problém dobře rozebrat (odstupňovaný tvar, obecně všechny kapitoly s řešením soustav rovnic, zejména kapitolu o permutacích a determinantu), jindy zase působil zmateně (rozepsání matice pomocí součinu elementárních matic, jádro matice, kapitoly s lineárním zobrazením).
V některých kapitolách dokonce uváděl nestadrdní postupy řešení, které jsem dokázal ocenit až v průběhu zkouškového období. Nakonec třeba zmínit, že jsem se na cvičeních bavil specifickým humorem cvičícího, což považuji za příjemný bonus k výkladu.
Postupy, které jsme na hodině používali byly správné a zvládl jen s jejich pomocí většinu příkladů, ale vůbec jsem se nevyznal ve vysvětlování, které postupy doplňovalo.
Cvičení byla velmi zmatená. Několikrát se vyučující zamotal do výkladu natolik, že jsme byli zmatenější než na začátku příkladu. Často byly používány zbytečně složité algoritmy místo těch intuitivních.
Cvičení vypadala tak, že jsme dostali do dvojice příslušnou sadu a pak docent Krýsl zopakoval či vysvětlil, co je podle něj potřeba a následně podle svého plánu počítal na tabuli příklady.
Pozitiva:
- Docent Krýsl přicházel včas a připraven se svými výpočty a poznámkami.
- Na dotazy rád odpovídal a vysvětlil problematiku.
- Uměl postupy a teorii vysvětlit jinýma očima i třeba nám předal informace, které nebyly ve skriptech.
- Opravdu naučí algoritmy na operace s maticemi, což je minimálně v Lingebře I jeden z nejdůležitějších umů.
Negativa:
- Píše méně srozumitelné emaily a komentáře k domácím úkolům. V psaných textech se vyskytovaly překlepy, chyběla diakritika ale nejvíce jsem měl problém s kohezí textu. Některé věty jakoby spolu vůbec nesouvisely nebo opakoval něco, co už předtím napsal.
- Občas se mu stane, že se zamotá do vysvětlování něčeho složitějšího, například se snaží popsat složitější postup jen slovně, místo aby rychle nakreslil/napsal, co myslí. Po tom, co najde správné věty na popis, tak už jsou studenti zmatení z předchozích vět nesprávných.
Látku vysvětlil svým způsobem. Týden před zápočtem jsem měli supl, a tam jsme zjistili, že něco překomplikováváme, něco neumíme, celkově jsme ztraceni. A nebyl to jeden nebo 2 lidi, ale více. lingebru umí používat, ale neumí ji učit
Docent Krysl byl na vyuku vzdy pripraven, ocenuju ochotu vysvetlit ucivo jinak. Prestoze jsem z vykladu byla obcas trochu mimo a dala jsem prednost standardnimu zpusobu jak priklady pocitat, byli spoluzaci, jimz pomohl. Ochota odpovidat na dotazy nechybela, docent Krysl je dochvilny, vztah k nam ma dobry (pamatuje si nase jmena atd).
Připomínka k předmětu, Principy harmonické analýzy [NMAG533, cvičení]