AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Petr Honzík, Ph.D. [32-KMA], Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Byl jsem ve skupině na prvním cvičení a ukázalo se, že to nebyla dobrá volba, jelikož pan docent ještě neměl připravené příklady spočítané a tak jsme jejich počítáním zabrali význámnou část cvičení a ani tak jsme se nedostali ke konci, neb jsme se zamotali my i pan docent. Nejabsurdnější to bylo v okamžik, kdy se nám pan docent zprvu vysmál, že nám nešel vypočítat jeden příklad, který údajně předchozím ročníkům nedělal problém. Následoval jeho pokus o vypočítání daného příkladu na tabuli, ten však skončil neúspěšně. Skvěle to zakončilo to, že nám řekl, že takováhle úroveň příkladů bude i na zkoušce. Každopádně abych nebyl jen kritický, tak jsem slyšel, že na ostatních cvičeních to bylo mnohem lepší.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Docent Honzík zadal příklady na tabuli a chodil mezi studenty, jimž dával různé nápovědy. Svá řešení často trochu odbyl a zdálo se, že předpokládal vysokou míru intuice a znalosti nějakých standardních postupů komplexní analýzy. Rozhodně bych tedy zvážil trochu preciznější přístup. Ovšem na zkoušce připouštěl obdobnou míru argumentace.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nejlepší cvičící z analýzy kromě pana Zeleného. Dokonce jsme dělali příklady přiměřené úrovně a podobného typu jako na zkoušce. Na začátku hodiny nám pan Honzík několik příkladů vyřešil a připomněl i věty z přednášky, co použijeme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent chodil na cvičení znuděn a nepřipraven. Často počítal s chybami, několikrát špatně spočítal "vzorový příklad", sám občas vypadal, že neví jak danou úlohu řešit.
Hlavní typ příkladů, který se objevoval u zkoušky nám ukázal až na posledním cvičení. K přípravě na zkoušku jsem musel hledat materiály u jiných vyučujících.

Oceňuji ale, že nám vždy spočítal pár příkladů, pak nechal počítat nás a pak řešení ukázal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Klasicke cviceni, obcas pan docent predvedl priklady, obcas pocitame sami, obcas delame teoretictejsi veci. Asi bez vyhrad.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Je vidět, že ho výuka příliš nebaví. Cvičení končil dříve a u zodpovídání dotazů působil, jako bychom ho zdržovali na cestě domů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení bylo naplněno z poloviny vlastním počítáním v lavici s možností požádat o pomoc a z poloviny přednesem příkladu u tabule od cvičícího. Tento přednes byl někdy trochu chaotický a ze samotného zápisu nebylo zřejmé, jak probíhalo řešení úlohy. Pokud však student dával maximální pozor a případně kladl dodatečné dotazy, mohl si odnést z hodiny jakýsi vhled k tématu.
doc. Mgr. Petr Honzík, Ph.D. [32-KMA], Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent Honzík je velice flegmatický člověk, což šlo bohužel dosti znát na přednáškách. Důkazy byly velmi často vedeny dost pochybně, občas mnohem složitěji než by bylo třeba. Na případné dotazy pan docent často odpovídal tak, že se vlastně nikdo nic nedozvěděl. Na zkoušce bylo hodnocení ústní části lehce zvláštní. Někdo dostal doplňující otázku na dvojku a někdo ne, ačkoliv ten druhý měl více bodů z písemky a na ústní byl srovnatelný s prvním. Tudíž souhrně je to suboptimální.
Štěpán Ondřej, 15.02.2024, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášky s panem docentem Honzíkem byly naprostá katastrofa. Čtením rukou psaných poznámek pana docenta Kalendy jsem se naučil mnohem více - už jenom proto, že v nich bylo podstatně méně chyb, mnohem více vysvětlivek a důkazy nepřipomínaly náhodnou změť znaků a symbolů beze smyslu, jak tomu občas bylo na přednášce.

Bohužel, dotazy, které na přednáškách přirozeně vyvstávaly, nebyl pan docent Honzík schopen ani zdaleka uspokojivě odpovědět. Uvedl bych zde dva příklady:

1) Student: "Proč platí tato rovnost?"
Pan docent: "No protože to tak je."

2) Student (ptá se na označení použitá v nějaké definici): "Nejsou ta značení náhodou obráceně?"
Pan docent: "Eeeeehhhh... Noooo... No je to definice, já si to můžu definovat jak chci."

(Podotýkám, že v libovolné literatuře se dalo dohledat, že pan docent Honzík to značení vskutku zaměnil, ale nebyl schopen si to přiznat.)

Tyto přezíravé odpovědi mi pochopitelně nikterak nepomohly v pochopení látky.

Přitom zdůrazňuji, že to nebyl příšerný rukopis pana docenta, s čím jsem měl největší problém. Domnívám se, že výhrady popsané výše s čitelností písma nikterak nesouvisí, a nelze je tedy rukopisem omlouvat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Měl jsem často problémy rozeznat co učitel psal na tabuly.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Líbil se mi velice klidný přednes docenta Honzíka, který místy mohl působit až laxně. Nikam se moc nespěchalo, důkazy byly vymýšleny na koleni, což bylo sice působivé, ale neslo to i svoje nevýhody v podobě absence jejich dostupnosti. Také jsme se párkrát zasekli a něco nechali na další hodinu. Části důkazů byly také odmávány a při prosbě o hlubší vysvětlení jsme byli často odkázáni na trivialitu daného tvrzení, že se člověk pak mohl cítit i blbě, že se vůbec ptá. Vylepšil bych tedy připravenost. A rukopis.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hrozný rukopis, přednáška vyprávěná trochu s nezájmem to vypadalo, ale u zkoušky byl fajn.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Takový nudnější přednes, ale řekl bych, že to je spíš přednášenou látkou. Opisování z tabule a shánění zápisů od spolužáků by se dalo vyřešit okamžitě, kdyby byl na stránkách seznam vět i s důkazy, který stejně studenti vytvářejí. Celkově nejlepší analýza za tři roky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent vypadal, že ho to vůbec nebaví. Přednášel velmi nezáživně. Důkazy měl odfláknuté a často s chybami. Polovinu učení na zkoušku mi zabralo opravování chyb v důkazech, aby dávaly smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na styl vyjadrovani pana docenta se da zvyknout, jo.
Ale pri psani dukazu bych uvital to psat jako v textu/knizce, ne jen bezhlave pocitani bez jakehokoli verbalniho komentare. Ten tam sice je hlasem, ale mel by byt i na tabuli.
Pri zkouseni by asi bylo lepsi rozdelit vety na lehke/tezke a z kazde casti tahat jednu. Aby se nestalo, ze si jeden vylosuje Liouville a zakladni vetu algebry a druhy Globalni cauchyovu vetu a weierstrasse.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látka jako taková mi moc seděla a bavilo mě její prozkoumávání. Učitel bohužel nepřidával velkou hodnotu na přednáškách, ale byl ochotný zodpovídat dotazy. Informace ke zkouškám jsme se z velké části dozvěděli až dva dny před předtermínem (alespoň jsme předtermín měli a měl neomezenou kapacitu). Vidím zde velký potenciál pro zlepšení, protože se alespoň zdá, že přednášející tématu velmi rozumí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Styl přednášení pana docenta Honzíka mi osobně moc nesedl. Analýza obecně je pro mě poměrně neintuitivní a abych věci pochopil, potřebuji je mít rozepsané nejlépe do detailů. Styl přednášek byl ale pravý opak.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující nebyl pro výuku nadšen, působil znuděně a často zmateně. Dále mi vadilo, že k přednášce nebyly žádné skripta s důkazy.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dobrý přednášející. Občas se do výpočtů zamotal, ale spíše to nepřerušilo plynulost cvičení. Se vším ochotně poradil. Doporučuji
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Většinu času předváděl cvičící příklady na tabuli. Já osobně radši počítám sám svým tempem ze sady příkladů, ale na druhou stranu se nás cvičící na spoustu věcí ptal při řešení úloh a takto interaktivní cvičení mi vlastně přišla fajn. S kontrolou domácích úkolů jsem též spokojený.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Variace na invarianci [NMAG164, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka adekvátní, možnost se na cokoliv doptat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášky byly super, a celkem lehké. Teorie byla relativně snadná, navíc krásně a poooomaloučku (až to bylo protivné, určitě bychom zvládli jet rychleji) vysvětlena a též nechyběly příklady pro ilustraci. Prezentace navíc byly volně dostupné, takže se člověk mohl kdykoli vrátit a látku si osvěžit/ujasnit.
pan Lávička je navíc velice přívětivý člověk, neváhal zodpovědět jakékoli dotazy/nejasnosti.

Pak ovšem přišly domácí úkoly. Najednou dostanete příklad 1000x těžší, než jste dosud viděli, a nemáte páru, kde vůbec začít. To je o to horší, když v hodinách se mohlo jet rychleji, aby se nějaký i takovýhle pokročilejší příklad stihl.

Ve výsledku tedy velice zajímavé téma, ale pro opravdu pomalé tempo mi to nedalo mnoho dovedností.

PS: téma = Fundamentální grupa
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 2 [NMAG212, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Když jsem na cvičení zažádal o lepší vysvětlení, nějak odpověděl, ale moc lepší vysvětlení to z pravidla nebylo
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 2 [NMAG212, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Docen Lávička je hodný, ale jeho přednášky mi moc nevyhovují. Jeho písmo je hůře čitelné a hlasový projev nevýrazný. Zveřejňuje podklady k přednášce, které jsou ale psány jeho písmem, tudíž mi jako studijní materiál nevyhovují, lepší by byly napsané v Latexu.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vše v pořádku, takto dobrou náladu skoro žádný jiný učitel nemá.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent Lávička působí jako příjemná osoba a nebojí se občas chytnout nějakého náhodného vtipu (jako například torus = obloun), což cením, protože to přednášky dělá míň uspávající.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Lépe to asi o moc přednést nejde, jen mi přišlo, že jsme se věnovali déle těm prvním kapitolám, které jsou podobné metrickým prostorům a jsou nejjednodušší. Potom později jsme měli méně času u tenzorových polí a diferenciálních forem. V tomto předmětu je velké množství nového/vzájemně nekorespondujícího značení oproti jiným předmětům, tak občas jsem nevěděl, co je na tabuli napsáno a nestíhal jsem si to zapsat. Celkově ale probrat všechnu látku analýzy na varietách v tomto čase je samo o sobě dobrý výkon.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící opisoval své zápisky z minulých let na tabuli a často jsem si vlastně jen opisovala a ztrácela se. Ocenila bych, když bychom více počítali sami a cvičící nás obcházel a radil nám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Díky cvičením jsem lépe pochopil koncepty probírané na přednášce. K pochopení mi také pomohly materiály cvičícího zveřejněné na jeho stránkách. Cvičící byl hodný a ochotně odpovídal na dotazy, nebyl problém se ho na cokoliv zeptat. Jen bych ocenil více vzorově vyřešených příkladů na tabuli a méně vět a důkazů, které patří spíše na přednášku.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášející má trošku monotónní hlas a na přednášce opisuje své zápisky z minulých let na tabuli. Baví mě, když se občas uchechtne nad nějakým svým tvrzením, nebo se nadchne, protože daná věc má zajímavou fyzikální aplikaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednáška byla vedena v klidnějším tempu, což mně osobně vyhovuje. K pochopení látky mi moc pomohly obrázky, které přednášející kreslil k jednotlivým krokům důkazů a vět. Celkově přednáška patřila k těm, na které jsem rád chodil.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Komplexní analýza [NMMA410, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent dával při referátech návodné dotazy a snažil se pomáhat
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Komplexní analýza [NMMA410, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Naprostá spokojenost. Pan docent vše dobře vysvětlovat a doplňoval obrázky.
Připomínka k předmětu, Geometrie 2 [NMAG212, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení probíhala spíše jako přednáška. Na tabuli ukazoval příklady, které byly místy zajímavé, ale sudenti skoro nepočítali. Tím pádem mě cvičení na zkoušku moc nepřipravilo. Domácí úkoly, které byly zadány jsem spočítal ne kvůli znalostí ze cvičení, ale metody výpočtů jsem si musel odvodit přímo z definic z přednášky. Naštěstí mě domácí úkoly naučily počítat, takže s počítáním na zkoušce nebyl větší problém.
Připomínka k předmětu, Geometrie 2 [NMAG212, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Geometrie není náročný přdmět, ale moc mě nazaujal, kapitola o vnějším součinu, diferenciálních formách a Stokesově větě byla chaotická, zvláštní definice a spoléhání na intuici, kterou ještě nemáme. Myslím, že tyto definice bylo třeba lépe vysvětlit a pomaleji s nimi pracovat, aby došlo k jejím osvojením.
Připomínka k předmětu, Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Prakticky nebyl rozdíl mezi cvičením a přednáškou.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Občas mi přišlo, že děláme úplně něco jiného, než na přednášce(pořád v rámci hladkých variet). Nezopakoval ani neprocvičil jsem si na konkrétních příkladech látku z přednášky.
Připomínka k předmětu, Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Není tu dostatečná souvislost se cvičením, na kterém se definovaly jiné pojmy a věty. Zároveň jsem měl pocit, že v některých částech se předpokládají velmi dobré znalosti z Geometrie2 (hlavně u kapitol souvisejících s diferenciálními formami a vnějšími součiny), které mnoho studentů nemá bez ohledu na to, zda Geometrii2 absolvovali.
Připomínka k předmětu, Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dobrý předmět, který propojuje analýzu a geometrii. Moc se mi líbily geometrické důkazy. Začátky předmětu jsou trochu náročnější (docela mi trvalo sžít se se zavedenými pojmy), ale přednášky byly dobře vedené a cvičení odpovídala látce z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příklady počítané na cvičeních mi přišly často velmi zajímavé.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
S látkou cvičení jsem spokojený, možná bych se o trošku déle věnoval Fourierově transformaci. Ocenil bych větší sadu klidně neřešených příkladů k procvičení na doma. Zápočet za domácí úkoly mi přišel ideální, jejich obtížnost byla přiměřená.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příde mi, že nechat si procvičování počítání reziduový věty až na poslední cviko není správný krok, když je pak polovina zkouškové písemky jen na ní. Pak člověk počítá čtvrt roku něco, co v písemce ani nevyužije.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Líbilo se mi občasné proložení cvičení teoretickým příkladem, který byl spíše na promyšlení. V tomto ohledu by bylo možné z komplexky docela dost vymlátit a vybírat třeba i zajímavější příklady, které jsou nějak historicky nebo čistě výsledkem, zajímavé. Hodně z nich už bylo, například Fresnelovy integrály a jiné radosti. Trochu šokem mohlo být, že na posledním cvičení nám bylo sděleno, že zkouškové příklady budou zhruba takové obtížnosti. Klidně jsme je mohli dát aspoň o jedno cvičení dříve.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Absolutně nechápu, jak je možné, že cvičící (zároveň přednášející) může stále učit tento předmět. Začíná to tragickými materiály, kde je k dispozici pouze seznam příkladů, co se na cvičení počítají. To by nebylo tak špatné, kdyby je byl schopný cvičící na hodinách spočítat, což se ovšem často nedělo, jelikož cvičící pravidelně dělal početní chyby a teorii často "odmával". Dále struktura byla také děsná, jelikož 2/3 z početní písemky se probíraly na posledních dvou cvičení, tudíž jsme z toho důležitého neměli ani zdaleka tolik napočítáno, kolik bylo potřeba. Místo toho se cvičící např. skoro 3 cvičení věnoval složitému řešení příkladů, které nakonec díky Reziduově větě absolutně pozbylo smyslu. Poslední kapkou byl samotný cvičící, který se tvářil celé cvičení extrémně znuděně a odmítal vyjít studentům vstříc. Vzhledem k tomu, že se jedná o povinný předmět je tento učitel opravdu špatná vizitka.
Připomínka k předmětu, Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je moc zajímavý, trošku exotický v porovnání s dosavadní čtyřsemestrální reálnou analýzou. K předmětu mi scházely skripta. Přesun do LS 2. ročníku proti dřívějšímu ZS 3. ročníku je (alespoň z hlediska tohoto předmětu) naprosto bezproblémový, případné potřebné partie z MA4 (stejnoměrná konvergence, mocninné řady) se probraly včas a hezky se tím tyto dva předměty doplňovaly (naopak látka UKA byla přínosná v MA4 u Fourierových řad).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Komplexka je super předmět, hlavně ke konci. Je to prostě jako normální analýza, až na to, že se hezký funkce chovaj fakt hezky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Komplexní analýza jako předmět mě nakonec docela zaujala, přestože pan docent Honzík udělal vše proto, aby se tomu tak nestalo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Komplexní analýza hraje obrovskou historickou roli a jak sám docent Honzík naznačil, velkým posunem od nějakého 18. století neprošla. Dává ovšem velice zajímavé výsledky a k tomu v rámci teorie, která je dobře představitelná neboť není zaobalena v novodobé abstrakci. Předmět bych zařadil mezi ty jednodušší a dává smysl ho přesunout do dřívějšího semestru. Líbil se mi přesah do jiných předmětů, třeba i do algebry, kde jsme skoro zadarmo dokázali základní větu algebry. Myslím si, že by mohl být v přednesu zohledněn například i přesah do Fourierovi analýzy prostřednictvím Laurentových řad na jednotkové kružnici.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět vyučovaný tolik let v řadě by mohl mít přístupný seznam definic a vět i s důkazy pro veřejnost. Někteří studenti si to přepisují do LaTeXu a kdyby se našel někdo, kdo by to zkontroloval a dal k dispozici, bylo by to super. Jinak klasická analýza, kde se to každý naučí sám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hezky uvod do krasneho oboru matematiky.
Připomínka k předmětu, Komplexní analýza [NMMA410, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení byly předváděny referáty od studentů vhodně doplňující přednášku.
Připomínka k předmětu, Komplexní analýza [NMMA410, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zajímavý předmět. Je škoda, že zrušili komplexku 2.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK