AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Docent Balko je naprosto skvělý cvičící. Celá cvičení jsou skvěle strukturovaná, cvičící je vždy skvěle připraven, tématům do hloubky rozumí a umí je skvěle a zábavně podat, ke studentům je také vždy velmi vstřícný a opravdu mu jde o to, aby každý vše chápal. Moc mi také vyhovuje samostatné řešení příkladů a po chvíli vyřešení na tabuli. Velmi také oceňuji rychlost opravování úkolů, která byla téměř vždy do cca 24 hodin, dokonce i 1. ledna :D
doc. RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý vyučující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Balko byl vždy dobře připravený a byl ochoten odpovídat na dotazy.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
I found Mr. Balko to be very enthusiastic about what he was teaching. He was very down to earth and as funny as a Matfyz lecture can be. His slides were well prepared and his scripts were also incredibly useful.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velice přátelský přístup.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Docent Balko je vzorovým příkladem toho, jak by se mělo přednášet. Velmi poutavý a zábavný přednes, schopnost vysvětlit i složité důkazy a koncepty tak, že je na první pokus pochopím i já a očividně hluboké znalosti daného tématu, v neposlední řadě pak nejlépe zpracovaná skripta, na které jsem dosud narazil.
Velmi oceňuji i možnost zakončení předmětu za dostatečný počet bodů. Předmět jsem měl spíše jako informace navíc a tak jsem rád, že ikdyž jsem se toho hodně dozvěděl, tak jsem se nemusel do hloubky učit složité důkazy a nekomplikoval si dále zkouškové období.
doc. RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Lineární programování a kombinatorická optimalizace [NOPT048, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent Balko je na cvičení vždy skvěle připraven a dokáže si udržet pozornost. Připadám si, že jsem se na cvičení dost věcí naučil. Zápočet s různými typy domácích úkolů a testů je úplně ideální. Bavily mě teoretické i praktické úlohy a celkově účast na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Balko je skvělý cvičící (a také přednášející). Jeho cvičení mohu všem doporučit. Oceňuji velmi srozumitelné vysvětlování a ochotu zodpovídat naše dotazy. Vše vysvětloval na velmi pěkných příkladech.
Jakub Smolík, 12.07.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Balko je skvělý cvičící. Na začátku cvičení vždy krátce, jasně, výstižně zopakoval látku a prezentoval problémy, které dneska budeme řešit. Potom jsme chvíli pracovali samostatně, kde obcházel studenty a radil. A nakonec jsme si ukázali správná řešení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ochotný, pohotový, dobře vysvětluje, rychle opravuje úkoly a testy, férově hodnotí. Můžu jedině doporučit.
Dominik Farhan, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Děkuji za přátelský přístup, ultra rychlé odpovídání na maily a benevolentní hodnocení.
prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní a spojitá optimalizace [NOPT046, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.06.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná cvíčení, která mi vždy pomohla pochopit látku z přednášky, včetně zajímavých úkolů. Jediné, co bych možná uvítal, by byl trochu praktičtější pohled na některé optimalizační úlohy, než pouhé nalezení optima z mého pohledu náhodně vybrané funkce.
prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní a spojitá optimalizace [NOPT046, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.06.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor Hladík je výborný a přátelský přednášející. Velice oceňuji skvěle napsaná skripta ke spojité části. Nemám co vytknout.
prof. RNDr. Martin Loebl, CSc. [32-KAM], Diskrétní a spojitá optimalizace [NOPT046, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.06.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná cvičení, která mi pomohla pochopit látku z přednášky.
prof. RNDr. Martin Loebl, CSc. [32-KAM], Diskrétní a spojitá optimalizace [NOPT046, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.06.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor Loebl je výborný přednášející. Oceňuji přátelský přístup a velmi poutavé přednášky, které jsou často doplněny o zajímavý kontext. Jediné, co bych uvítal, je dostupnost materiálů k diskrétní části. Jako zdroj pro samostudium byly poskytnuty rukou psané poznámky, ale hůře se v nich orientuje a většina důkazů je sepsána velmi zkratkovitě.
Dominik Farhan, 07.06.2023, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor věcem velmi rozumí a mile mě překvapil nabídkou, že bude přednášet o tom, co nás zajímá, takže jsme si mohli zvolit téma z diskrétní optimalizace vlastně na přání. Bohužel jsem si na předmět nenašel čas, a tak jsem ani nabídky nevyužil.
Výklad byl místy zmatený a ocenil bych ještě trochu více příkladů (např u submodulárních funkcí).
Zároveň je třeba si dát pozor na to, že poskytnuté poznámky jsou opravdu poznámky pro vyučijícího, takže spousta věcí je v nich zapsána extrémně zkratkovitě a je lepší si udělat vlastní. Jinak nastávají momenty, kdy se snažíte vzpomenout jak nějaký složitý důkaz z přednášky fungoval, podíváte se do poznámek a v těch se dočtete jen "proof: simple" :D
prof. RNDr. Martin Loebl, CSc. [32-KAM], Lineární programování a kombinatorická optimalizace [NOPT048, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášku mě bavilo chodit, i když jsem se trochu ztrácel. Pan profesor by mé dotazy určitě zodpověděl, ale nevěděl jsem, na co se ho zeptat, abych se zorientoval. Při učení na zkoušku jsem předmět víc pochopil a zanechal ve mě nadšení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji velikou vstřícnost vůči studentům a nadšení pro předmět. Bohužel styl přednášení mi osobně moc nevyhovoval a bylo těžké udržovat pozornost. Líbil by se mi nějaký trochu interaktivnější výklad třeba s občasnými otázkami do publika. Co jsem se bavil se spolužáky, tak jsme často byli v té přednášce velmi ztraceni a nevím, jak moc dobře využitý čas to byl, když jsem většinu času koukal na tabuli a luštil pro mě velmi těžko srozumitelný text. Důkazy byly ale pěkné a určitě jde také o to, že to není jednoduchá látka obecně.
Mgr. David Ryzák [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Mr Ryzak was a most sweet man trying his hardest to help the students in his tutorials. The swiftness and quality of his homework grading shouldn't go underappreciated, neither his diligence to prepare for the tutorials to the fullest.

I always felt that he was on my side and never in opposition to me.
prof. RNDr. Jiří Sgall, DrSc. [32-IUUK], Lineární programování a kombinatorická optimalizace [NOPT048, přednáška]
Dominik Farhan, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Kvalitní a záživný výklad. Člověk si musí zvyknout na to, že ne všechno je detailně vysvětleno a je třeba zapojit vlastní přemýšlení a některá pozorování nutná ke zkoušce si sám odvodit. Na druhou stranu, při zkoušení nikdo nebyl topen v detailech a vše proběhlo v přátelské atmosféře.
Mgr. David Sychrovský [32-KAM], Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejlepších vyučujících, kterého jsem zatím zažil na MFF. Vždy dobře připravený, je ochoten odpovídat na jakékoliv dotazy a vysvětluje látku srozumitelně. Má přátelský vztah ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičící, možná občas bylo dokazování trochu volně pojaté.
doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Diskrétní a spojitá optimalizace [NOPT046, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
The tutorials were interactive, requiring us to solve a problem in front of the whole class.
doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Diskrétní a spojitá optimalizace [NOPT046, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Mr. Tiwary was excellent; he really focused on helping us understand the topic.
Dominik Farhan, 07.06.2023, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
I believe Hans is an excellent teacher with a talent for explaining concepts clearly. He consistently ensured our comprehensive understanding of the material. His focus was less on detailed proofs and more on conveying core ideas, which I appreciated.

The ease of the exam took me by surprise, given that the experience from practicals was that Hans can be quite demanding. The examination required only solving a straightforward problem and stating a theorem.
Připomínka k předmětu, Algoritmická teorie her [NDMI098, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobré, aj keď človek nie úplne porozumel prednáške, na cviku sa to naučil a pochopil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Středně těžké úlohy na cvičeních, které potom pomohly vyřešit i domácí úlohy. Dobré materiály. Zveřejnění řešení úloh z cvičení by mohlo předmětu prospět, zvláště pokud někdo chyběl.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
The tutorials served their role just fine - they gave you the practical side of the lecture material, which, for this subject, was especially crucial, given how much of the material could be applied practically.

The sets of questions were always interesting and never seemed too distant from the material as to be unapproachable nor irrelevant.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, přidal mi další informace, jenom část o aukcích se třeba opakovala s jinými předměty.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla naprosto skvělá a vždy mi pomohla látku pochopit a obecně jim nemám co vytknout. Jediná možná věc, co mě tak napadá, by bylo navýšení počtu cvičení. Letos tomu bylo tak, že cvičení byly vynechávaně, protože nebyla žádná další látka k procvičení. Líbilo by se mi, kdyby cvičeních bylo více a v těch hodinách navíc by se mohlo věnovat prohloubení témat pomocí praxe. Zatímco hry jako hra na kuře se vyskytovaly téměř všude, byl bych rád i za nějakou reálnější aplikaci, ale zase do tématu tolik nevidím.
Připomínka k předmětu, Algoritmická teorie her [NDMI098, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Škoda, že boli len v angličtine.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn předmět, doporučuji pro ty, kteří mají rádi diskrétní matematiku (i když je tam kousek lineární algebry, není to nic těžkého)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super předmět. Během semestru jsme probrali několik (na první pohled odlišných) témat, které daly dobrý přehled o tom, co je teorie her a jak se dají algoritmicky řešit některé problémy.

Nejvíce asi cením to, že 1) jsem dostal možnost podívat se do (pro mě celkem nového) odvětví matematiky a 2) to, jak se přistupuje k řešení velmi praktických úloh z matematického hlediska.

Velmi oceňuju, že lze získat známku za dostatečný počet bodů z domácích úkolů. Úkoly ale byly těžší a zabrali dost času, takže nemůžu říct, že jde o oddechový předmět.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
I found that the structure of the course made for an interesting way of going over all the concepts, where they are layered in a way that makes logical sense and provides a steady build-up of difficulty.

I appreciated the coherence between lectures and tutorials - the tutorials covered the practical applications of what we had learnt the week prior.

A massive plus was the ability to get an automatic 1 for the exam through high scores on homeworks and the midterm - this took a lot of stress off from my exam period.

I thoroughly recommend taking this course if you any of it sounds interesting to you; you won't regret it.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, přidal mi další informace, jenom část o aukcích se třeba opakovala s jinými předměty.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět se mi moc líbil, zejména jeho přesah do velkého množství dalších oblastí. Jediné, co bych možná vytkl, je, že mnoho zajímavých aplikací/důsledků bylo v přednášce trochu skryto a dostal jsem se k nim až při samostudiu.
Připomínka k předmětu, Programování v ChatGPT [NDMI118, seminář]
David Jaromír Šebánek, 16.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Konverzace s Chatem jsou jak příjemné tak nervy-drásající. Nedokáži nedoporučit. Buď se naučíte, jak s Chatem mluvit, nebo na co se ho vůbec neptat - takže je to win-win situace. Všichni vedoucí semináře byli borci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět byl veden formou experimentů s ChatGPT a pak následné debaty o výsledcích. Atmosféra na předmětu je velmi příjemná a objevování (ne)schopností ChatGPT je velmi zajímavé.
Připomínka k předmětu, Diskrétní a spojitá optimalizace [NOPT046, přednáška]
Dominik Farhan, 07.06.2023, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Pěkný průřez optimalizací. Myslím, že je dobré si předmět zapsat jen pokud vás optimalizace opravdu zajímá. Spousty zajímavých témat se látka jen dotkne a pokud si člověk nestuduje bokem, může mít na konci pocit, že to nebylo příliš ucelené.
Připomínka k předmětu, Lineární programování a kombinatorická optimalizace [NOPT048, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Na rozdíl od přednášky jsem ze cvičení měl dobrý pocit, že něco chápu. Bez nich bych byl úplně ztracený. Vazba mezi cvičením a přednáškou mi přišla obecně velmi malá. Oceňuji pěkné příklady a praktický úkol na závěr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.08.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení oceňuji, jak bylo praktické - naučili jsme se převádět spoustu problémů na jejich LP ekvivalent, a kromě toho jsme vyzkoušeli i práci s LP řešičem.
Teoretické části cvičení mi pomohly pochopit ty dané části přednášky.
Trochu mi ale připadá, že cvičení jsou spíše synchronizovaná s přednáškami prof. Sgalla. Prof. Loebl totiž přednáší v trochu jiném pořadí a trochu něco jiného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý průběh, který vedl k pochopení probíraných témat

Co jsme však diskutovali s kamarádem, tak by bylo skvělé ukázat i praktickou aplikaci lineárních programů. To je umožněno v praktickém domácím úkolu, ale vzhledem k podmínkám zápočtu a datu zadání není nezbytné z něj udělat vůbec nic. Sám jsem jej také vůbec neudělal. Kdyby však byl zadán například nějaký jednodušší úkol s konkrétním zadáním, jehož cílem by bylo jen donutit studenty použít řešič lin. programů a vidět, jak to funguje, osobně bych to ocenil jako dobrou a zajímavou zkušenost.
Dominik Farhan, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Myslím, že by nevadilo zvednout bodovou hranici na zápočet. Cvičení jsem nedal moc času, protože jsem po jednom domácím úkolu a jednom testu věděl, že na zápočet v pohodě dosáhnu aniž bych se musel extra snažit. Též by bylo lepší zadat praktický úkol dřív v semestru, aby byla větší motivace ho udělat, případně zadat praktické úkoly dva.
Líbila se mi rozmanitost v získávání bodů: praktické i teoretické úkoly a testy.
Připomínka k předmětu, Lineární programování a kombinatorická optimalizace [NOPT048, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Chvátalovy řezy jsou mé oblíbené téma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenil bych větší návaznost mezi přednáškou a cvičením. Také by možná stálo za zvážení ubrat množství látky a dát větší důraz na lepší pochopení do hloubky. Ocenil bych také trochu vizuálnější způsob výkladu (více náčrtků a méně textu).
Dominik Farhan, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jde o těžší předmět především kvůli tomu, že obsahuje vícero netriviálních ale dosti zajímavých důkazů. Určitě se vyplatí na přednášky chodit, protože k předmětu nejsou žádná kompletní skripta, ale i ze starých záznamů a poznámek, které dával prof. Sgall k dispozici se to dá zvládnout.
Předmět dobře kombinuje poznatky z lineární algebry a analýzy. Oceňuji, že důkazy byly motivovány praktickými příklady.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK