• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Mechanika [NFUF101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan Dvořák je zapálený fyzik a toto nadšení bylo na přednáškách poznat. Výklad byl detailní, ale srozumitelný. A když někdo něčemu nerozuměl, neměl pan Dvořák problém to dovysvětlit. Musím také pochválit skripta pana docenta, jsou opravdu přehledná a velmi dobře se mi z nich učilo na zkoušku. Ústní část zkoušky v podání pana Dvořáka sama o sobě není příliš náročná (ale ani jednoduchá), kdy jsme měli formulovat tři různá odvození. Těm je ale potřeba opravdu rozumět, protože pan docent se rád doptává na věci použité při odvození
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejlepší přednášející. Vždy jsem se těšila na jeho přednášky.
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Dvořák je naprosto úžasný přednášející, jeho přednášky byly vždy velmi zajímavé, dobře připravené a do tématu měl obdivuhodný náhled jak svou odborností, tak tím, jak dané téma převést co nejlépe do pedagogické praxe. Vždy byl ochotný mi cokoliv vysvětlit, jako "šťourovi" mi vždy dokázal zodpovědět, když jsem měl nějakou otázku. Především oceňuji i to, jak dokázal nový matematický aparát zavádět, intuitivně vysvětlit, abychom ho pochopili, ale zároveň formálně opodstatnit jeho správnost
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na Daně Mandíkové musím hlavně ocenit elán a nasazení, s jakým vede své hodiny. To její nadšení bylo totiž opravdu nakažlivé. Hlavně ale musím ocenit, že nám u všech příkladů vysvětlila, jak na ně. Často nám to ukázala i pomocí pokusů, což bylo také fajn. Zároveň když si někdo nevěděl s něčím rady, byla velmi nápomocná a neváhala nám věnovat i nějaký čas navíc. Zápočtové testy i písemná část zkoušky v jejím podání nebyly lehké, ale byly férové, neboť obtížnostně byly na stejné úrovni jako příklady ze cvičení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Rozhodně jedna z nejlepších vyučujících, které jsem na Matfyzu potkal, dává do hodin spoustu energie, přináší zajímavé experimenty z věcí, o kterých by člověk neřekl, že by mohly být fyzikálními pomůckami a je ochotná řešit naprosto zbytečný fyzikální problém, na který jsem narazil a to klidně i celý semestr.
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Pedagogická praxe z fyziky II [NFUF404, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
S vyučují se zařizovali pouze formality. Bylo to rychlé příjemné a vyučující byla velmi ochotná pomoci.
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Seminář z mechaniky [NFUF803, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dana Mandíková je opravdu energický člověk, který svoje nadšení dokáže bez problémů přenést i na ostatní. Díky tomu jsem si tak hodiny užíval o to víc. Navíc samotné pokusy byly opravdu zajímavé a dělat je na vlastní kůži bylo zábavné
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Molekulová fyzika [NFUF806, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělá cvičící, moc sympatická, milá, vstřícná, se smyslem pro humor a se skvělým přednesem.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení z mechaniky je předmět, který rychle plyne, ale není snadný. Za mě osobně byla cvičení, co se týče porozumění, náročnější než přednášky. Trvalo mi totiž chvíli se naučit přemýšlet jako vysokoškolský fyzik a uplatnit teorii na konkrétní situaci. Časem jsem se to ale naučil, musím tedy ocenit to, že u všech typů příkladů nám bylo ukázáno jak na ně. Super předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vše co se na cvičení počítalo nám bylo názorně ukázáno s občasným pokusem pro větší názornost nějaké myšlenky (u volného pádu třeba). Asi není si na co stěžovat.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky z mechaniky byly pro mne opravdu zábavné a zajímavé. Odvozování vzorců a obecně výklad byl velmi dobře kombinován s pokusy, které jsou na fyzice přeci jenom to nejzábavnější. Samotná odvození byla opravdu detailní, ale pochopitelná a srozumitelná. Zkrátka dobrý předmět
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška z mechaniky mi poskytla skvělý základ pro další studium fyziky. Značně rozšiřuje středoškolské znalosti na vysokoškolskou úroveň, přičemž byla na přednášce rozebíraná víceméně všechna odvětví mechaniky dostatečně hluboce odborně, ale zároveň se dost dbá i na to, abychom se o tématech dokázali bavit i víc "laicky" a předávat je dál
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška je vedena velmi svižně, je doplňována experimenty vždy, když jsme v F1, což je super. Výklad je srozumitelný a když náhodou není, pak nebyl nejmenší problém se na cokoli zeptat. Studijní materiály kopírují přednášku, což je užitečné při zpětném procházení tématu. Postupná eskalace potřebné matematiky je také příjemná, nejdůležitější věci jako derivace či integrály dostanou chvilku času, abychom věděli, co se nám vzorec snaží říct. Ač témata byla probírána smysluplně, tak mi někdy chyběla motivace toho, proč to děláme dokud jsme nedostali výsledek, například problém dvou těles, kdy jsme hned začali upravovat vzorce, aniž bychom věděli co se snažíme zjistit. Malá zmínka toho, že se snažíme zjistit, jak se pohybují dvě tělesa, která na sebe působí silami, by za mě byla postačující, pak bychom postupovali stejně a sami bychom viděli, že jsme se dostali tam, kam jsme chtěli (pokud ta malá zmínka padla, tak pro mě byla asi moc malá :) ).
Jinak šlo o super přednášky a předmět.
Připomínka k předmětu, Pedagogická praxe z fyziky II [NFUF404, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Je skvělé, že předmět je pojat velmi volně. To znamená, že sám student si může rozhodnout, o čem případně by se rád pobavil s učitelem, který se na něj jde podívat. Dále nám, co učíme je praxe v pohodě uznána. Nechtějí se po nás žádné byrokratické nesmysli, což teda na jiných oborech vůbec není zvykem (například uznávání praxe z chemie je bezúčelová buzerace). Na mě se přišla podívat doktorka Koudelková, což bylo fajn. Sice mě moc nepochválila a našla velký počet nedostatků mé výuky, ale za to mě pomohla se zlepšit. Tím, že je to člověk z praxe jasně pojmenovala klíčové nedostatky a poradila mi, jak je vylepšit a nabídla, že se můžu zajít podívat k ní na základní školu, jak to vypadá v praxi. Přístupu předmětu není, co vytknout.
Připomínka k předmětu, Seminář z mechaniky [NFUF803, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Seminář z mechaniky byl pro mě opravdu dobře strávený čas. Všechny pokusy, které jsme si v rámci semináře na vlastní kůži vyzkoušeli, byly opravdu zábavné. I občasné teoretické vložky byly zajímavé
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Podle popisu předmětu v sisu jsem si nebyl zprvu jistý jestli si předmět zapsat, ale Dana Mandíková byla naprosto skvělá, propletla celý seminář všemožnými pokusy, s tím, že jsme i my nějaké dělali (to by možná bylo dobré připomenout i někdy v průběhu semestru, jelikož jsem na to úplně zapomněl a asi i všichni ostatní vzhledem k tomu, že jsme experiment prezentovali všichni až na posledním semináři, což byl ten nejlepší z celého kurzu).
Připomínka k předmětu, Molekulová fyzika [NFUF806, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět byl naplněný spoustou pokusů a občas doplněn nějakým tím výpočtem. A i když jsem na předmět chodil primárně za pokusy, tak příklady byly suprově vybrané, že by se daly klidně využít i v učitelské praxi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vlastně odpočinkový předmět, na němž jsem si ale důležité středoškolské věci zopakoval. Navíc byla legrace s pokusy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Mnoho pokusů, mnohdy dovysvětlí občasné nejasnosti z přednášek. Super předmět.