AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Bc. Martin Borýsek [32-KA], Algoritmy na polynomech [NMMB413, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2025, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Martin byl na každou hodinu skvěle připravený a na otázky odpovídal vždy pohotově. Super:)
Bc. Simona Hlavinková [32-KA], Teorie čísel [NMMB206, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Simona je skvělá, chtěla by být takovou Kuncovou na strukturách a myslím, že má dobře nakročeno. Dokáže studentům poradit i s jinými studijními záležitostmi než je daný předmět. Látku vysvětluje pěkně a moc dobře jí rozumí, je ochotná odpovědět na všechny dotazy. Na Kuncovou jí možná ještě chybí vysvětlování složitějších algoritmů tak, aby to dobře pochopili i slabší studenti. Ale opravdu doporučuju a za bonbónky na cvikách moc děkuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící je přívětivá a přátelská, studentům se intenzivně věnuje, ale zároveň mají prostor pro samostatnou práci. Cvičení sestávalo z počátečního připomenutí pojmů z přednášky a následného spočítání několika vzorových příkladů, načež následovala samostatná práce studentů. Tento typ výuky mi vyhovoval, takže nemám, co namítnout.
RNDr. Dominik Krasula [32-KA], Algebra 1 [NMAI062, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dominik je výborný cvičící. Na cvičeních vždy panovala přátelská atmosféra. Velmi oceňuji jeho trpělivost, schopnost vysvětlit dané téma, hluboké porozumění látce a v neposlední řadě i humor. Velkou část učiva jsem pochopil až na cvičeních. Hodnocení úkolů bylo vždy férové.
Yagmur Sak [32-KA], Algebra 1 [NMAI062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byla ochotná, ale občas to bylo na mě až trochu příliš zmatené a trochu moc ve stylu přednášky. Ocenil bych, kdybychom měli více času na přemýšlení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 3. Ročník, Computer Science, bakalářské
Great teacher, she tries her best to explain all the questions, she always was well prepared for the classes and cared about the students.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra [NMAG206, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
doc. Žemlička je dobrý cvičící, který se snaží dát látku vždy do souvislostí a kontextu. To ovšem může být na cvičení při dotaci 4/2 na škodu, jelikož se pak nestíhá a cvičení se dostane do skluzu. Když se pak rozhodne, že "příští příklad přeskočí", nakonec o něm stejně 20 minut mluví. Při dotaci pouze jednoho cvičení by tak bylo lepší ho orientovat praktičtěji a neopakovat kontext z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Štýl výkladu pána docenta Žemličku mi trochu pripomínal prehľadávanie stromu do šírky. U väčšiny vyučujúcich sa jedna téma (myšlienková vetva) najprv uzavrela, dokázala, dokončila atď., kdežto na tomto cvičení sme často v procese riešenia jednej úlohy otvárali ďalšie vetvy stromu. To nehodnotím ako zlé, mne sa to dokonca páčilo, ale myslím si, že pre niekoho môže byť ťažké tento postup sledovať. Zdalo sa mi, že pán docent by nám chcel povedať k téme všetko, čo s tým môže súvisieť, než nám čas dovolil, to vidím aj ako dôvod toho vyššie. Počas celého cvičenia však mal celkom dobrý kontakt so študentmi a naozaj veľmi ochotne a obsiahlo odpovedal na čokoľvek, čo sme sa ho pýtali. Jediné, čo by som teda z môjho pohľadu zmenil, je urobiť toto cvičenie viac cvičením, čo sa týka našej angažovanosti.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na docentovi Žemličkovi jde vidět, že algebrou skutečně žije, což bylo ale občas až na škodu, jelikož jsme se často zasekli na nějakém příkladu, kdy nám o něm vykládal více a více informací, až jsme se k dalšímu příkladům nedostali. Taky jsme proto ke konci semestru měli skluz o jedno až dvě cvičení, což se mnohým, kteří šli na předtermín, jako třeba já, úplně nehodilo. Taky bych dal větší důraz na samostatnou práci, protože cvičení probíhala tak, že pan docent celou dobu řešil příklady na tabuli a občas se nás zeptal, jak bychom příklad dořešili, což nemusí být vždy úplně špatné řešení, ale zrovna u algebry mi to šťastné nepřišlo. Jinak byl pan docent velký sympaťák a rád bych mu dal hodnocení větší, ale z důvodů uvedených výše tak nemůžu učinit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.05.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Na cvičení byl občas zmatený a zasekl se na nějaké trivialitě. To mělo za následek velké zpoždění oproti přednášce, takže jsme závěrečné kapitoly jen proskákali, aniž bych je pochopil. Jinak je to velice milý a vstřícný člověk. Nadpisy u zadání potěšily.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra 1 [NMAI062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející vysvětloval s nadšením a srozumitelně. Jediné, co bych vytknul byla nečitelnost zápisu na tabuli. Na druhou stranu je to pořád lepší, než předčítat z prezentace, takže i tak jsem spokojený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 3. ročník, Computer Science, bakalářské
doc. Žemlička is amazing lecturer, he knows the material very well, and tries to explain it to everyone, he genuinely cares about his students and helps them whenever needed.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Teorie čísel [NMMB206, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Běžně chodím na všechny přednášky, ale na teorii jsem se rozhodla nechodit. Přišlo mi, že se přednášející do látky často zamotával a zápis na tabuli byl hodně zmatečný. Přednášející je ale moc milý a pokud se ho člověk zeptá mimo přednášku, je schopen mu látku vysvětlit. Oceňuji jeho přístup ke studentům a formu zkoušky.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Samoopravné kódy [NMMB337, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Vyučující byl vždy ochotný poradit a řešení prezentoval srozumitelně.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Samoopravné kódy [NMMB337, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Přednášky mě bavily, ale někdy se vyučující do látky zamotal, nebo zbytečně dlouze (a občas matoucně) vysvětloval něco, co bylo relativně snadné. To pak vedlo k přetahování přednášky do cvičení a celkovému nestíhání.
Připomínka k předmětu, Algebra 1 [NMAI062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že úlohy byly celkem pěkně provázané s přednáškou. Vytknul bych však, že jich na zvládnutí během cvičení bylo až příliš a nedalo se to všechno úplně stihnout, pokud se nad tím člověk chtěl zamyslet a vyřešit si to sám. Nakonec se to tedy často zvrhlo spíše v takovou pseudopřednášku, než aby se tomu dalo říkat cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 3. Ročník, Computer Science, bakalářské
Good selection of problems, they weren't hard, but they helped to get the material of the lecture better.
Připomínka k předmětu, Algebra 1 [NMAI062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Probíraná témata byla zajímavá. Oceňuji, že se probírali i aplikace jako RSA a sdílená tajemství. Skripta byla také povedená a příjemně se z nich učilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super náplň předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 3. ročník, Computer Science, bakalářské
The course content is the standard abstract algebra course, it was very interesting.
Připomínka k předmětu, Samoopravné kódy [NMMB337, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
příklady na cvičení byly dobře zvolené, akorát cvičení mohla probíhat déle a častěji - často byl čas jen ukázat řešení. To, že se cvičení prolínalo s přednáškou mi vyhovovalo, protože jsem vždy alespoň tušil, co se řeší.
Připomínka k předmětu, Samoopravné kódy [NMMB337, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Předmět mi přišel dobře strukturovaný a zajímavý
Připomínka k předmětu, Algoritmy na polynomech [NMMB413, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2025, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Skvěle promyšlené úkoly
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK