Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan Dvořák je zapálený fyzik a toto nadšení bylo na přednáškách poznat. Výklad byl detailní, ale srozumitelný. A když někdo něčemu nerozuměl, neměl pan Dvořák problém to dovysvětlit. Musím také pochválit skripta pana docenta, jsou opravdu přehledná a velmi dobře se mi z nich učilo na zkoušku. Ústní část zkoušky v podání pana Dvořáka sama o sobě není příliš náročná (ale ani jednoduchá), kdy jsme měli formulovat tři různá odvození. Těm je ale potřeba opravdu rozumět, protože pan docent se rád doptává na věci použité při odvození
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejlepší přednášející. Vždy jsem se těšila na jeho přednášky.
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Dvořák je naprosto úžasný přednášející, jeho přednášky byly vždy velmi zajímavé, dobře připravené a do tématu měl obdivuhodný náhled jak svou odborností, tak tím, jak dané téma převést co nejlépe do pedagogické praxe. Vždy byl ochotný mi cokoliv vysvětlit, jako "šťourovi" mi vždy dokázal zodpovědět, když jsem měl nějakou otázku. Především oceňuji i to, jak dokázal nový matematický aparát zavádět, intuitivně vysvětlit, abychom ho pochopili, ale zároveň formálně opodstatnit jeho správnost
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý přístup na přednáškách (i při dotazech po nich), učební texty naprosto nedocenitelné. Začít budovat elektrostatiku pomocí pokusů s brčky i na vysoké škole mi přijde jako báječný nápad. Systém opakovacích otázek mi přišel skvělý, i když to bralo cenný čas z přednášky, tak si myslím, že to stálo za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Oceňuji zaujatost, ochotu odpovídat na dotazy a názornou demonstraci některých jevů pokusy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan docent je excelentni vyucujici, pri jeho prednaskach se opravdu nebudete nudit, protoze ji kazdou chvili zpestri nejakym vtipem, dalsi super vec jsou texty k prednaskam, diky kterym jsem videl mnohem vice do dane problematiky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující. Oceňuji nadšení a smysl pro humor. Nemám co vytknout.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující, milý, se stejným hudebním vkusem jako mám já.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělé pokusy, fajn člověk.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi množství energie, se kterým Zdeňka na hodiny chodí. Velká ochota odpovídat na dotazy a obrovské množství pečlivě opravených úkolů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborná vyučující, sympatická, milá, vtipná, připravená a s dobrým výkladem.
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zmatečný přednes, změť vzorců na tabuli, kde jsem netušil, která bije. Vyučující je sympatický a milý.
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na Daně Mandíkové musím hlavně ocenit elán a nasazení, s jakým vede své hodiny. To její nadšení bylo totiž opravdu nakažlivé. Hlavně ale musím ocenit, že nám u všech příkladů vysvětlila, jak na ně. Často nám to ukázala i pomocí pokusů, což bylo také fajn. Zároveň když si někdo nevěděl s něčím rady, byla velmi nápomocná a neváhala nám věnovat i nějaký čas navíc. Zápočtové testy i písemná část zkoušky v jejím podání nebyly lehké, ale byly férové, neboť obtížnostně byly na stejné úrovni jako příklady ze cvičení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Rozhodně jedna z nejlepších vyučujících, které jsem na Matfyzu potkal, dává do hodin spoustu energie, přináší zajímavé experimenty z věcí, o kterých by člověk neřekl, že by mohly být fyzikálními pomůckami a je ochotná řešit naprosto zbytečný fyzikální problém, na který jsem narazil a to klidně i celý semestr.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvěle doplňuje výuku.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení z mechaniky je předmět, který rychle plyne, ale není snadný. Za mě osobně byla cvičení, co se týče porozumění, náročnější než přednášky. Trvalo mi totiž chvíli se naučit přemýšlet jako vysokoškolský fyzik a uplatnit teorii na konkrétní situaci. Časem jsem se to ale naučil, musím tedy ocenit to, že u všech typů příkladů nám bylo ukázáno jak na ně. Super předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vše co se na cvičení počítalo nám bylo názorně ukázáno s občasným pokusem pro větší názornost nějaké myšlenky (u volného pádu třeba). Asi není si na co stěžovat.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky z mechaniky byly pro mne opravdu zábavné a zajímavé. Odvozování vzorců a obecně výklad byl velmi dobře kombinován s pokusy, které jsou na fyzice přeci jenom to nejzábavnější. Samotná odvození byla opravdu detailní, ale pochopitelná a srozumitelná. Zkrátka dobrý předmět
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška z mechaniky mi poskytla skvělý základ pro další studium fyziky. Značně rozšiřuje středoškolské znalosti na vysokoškolskou úroveň, přičemž byla na přednášce rozebíraná víceméně všechna odvětví mechaniky dostatečně hluboce odborně, ale zároveň se dost dbá i na to, abychom se o tématech dokázali bavit i víc "laicky" a předávat je dál
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška je vedena velmi svižně, je doplňována experimenty vždy, když jsme v F1, což je super. Výklad je srozumitelný a když náhodou není, pak nebyl nejmenší problém se na cokoli zeptat. Studijní materiály kopírují přednášku, což je užitečné při zpětném procházení tématu. Postupná eskalace potřebné matematiky je také příjemná, nejdůležitější věci jako derivace či integrály dostanou chvilku času, abychom věděli, co se nám vzorec snaží říct. Ač témata byla probírána smysluplně, tak mi někdy chyběla motivace toho, proč to děláme dokud jsme nedostali výsledek, například problém dvou těles, kdy jsme hned začali upravovat vzorce, aniž bychom věděli co se snažíme zjistit. Malá zmínka toho, že se snažíme zjistit, jak se pohybují dvě tělesa, která na sebe působí silami, by za mě byla postačující, pak bychom postupovali stejně a sami bychom viděli, že jsme se dostali tam, kam jsme chtěli (pokud ta malá zmínka padla, tak pro mě byla asi moc malá :) ).
Jinak šlo o super přednášky a předmět.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cením vysoké množství možností toho, jak šel získat zápočet v podobě domácích úkolů a cvičných testů. Zároveň se mi líbila obrovská spousta materiálů, které jsme měli k dispozici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Asi je to trochu množstvím látky, ale cvičení nestíhá probrat všechno z přednášky a občas jsem se v těch souvislostech ztrácel. Rychle to ale utíká, stále se něco děje a člověk si opravdu všechno k písemkám zažije. Skvělý moodle a domácí úkoly, které mě nutily fakt se připravovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Náročné, smysluplné...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Je toho fakt hodně. Náročný předmět. Ale je mnoho pokusů, dobrá skripta.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Změť vzorců, které se nedají moc představit na příkladech.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NFUF202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky z teoretické mechaniky byly velmi příjemné a tak přívětivě podané, že vše bylo krásně srozumitelné. Zároveň ale témata dávala prostor i značně hlubšímu zamyšlení. Improvizované matematické kyvadlo, které na žádné z přednášek nemohlo chybět, patří mezi mé oblíbené pokusy, které jsem na matfyzu viděl. Všeobecně krásná přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bohužel znalosti zkoumané u zkoušky zdaleka neodpovídají kreditovému ohodnocení předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
velice dobre a kvalitne vedena prednaska, podle me je super mit i jiny pohled na to, jak se daji resit ruzne problemy tykajici se mechaniky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět dobrý, já se v něm ztratil. Oceňuji vynikající skripta.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NFUF814, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Rozhodně užitečný předmět pro hlubší zažití metod z přednášek. Highlightem pro mě byly aktivity na seznámení se s fázovým prostorem (a trpělivost s mými dotazy).
Samuel Budziňák, 16.02.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tento seminár považujem za veľmi prínosný a je skvelým doplnením prednášok.
Připomínka k předmětu, Udělejte si sami: jednoduché fyzikální pomůcky [NFUF821, seminář]