Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Monika Balázsová, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Pani Balászová chodila na cvičenia pripravená a snažila sa preberané učivo študentom rozumne vysvetliť. Začiatok cvičenia bol teda v poriadku a dalo sa sledovať čo sa deje. Čo sa mi nepáčilo bol policajný prístup v momente kedy sme mali robiť úlohy my, cvičiaca sa vyhrážala tým že musíme dávať pozor a robiť v matlabe to čo máme inak môže danému človeku neuznať účasť na hodine (veľký súvis s problémom že cvičenie z numeriky má povinnú účasť). Tiež sa “vyvolávalo” keď bola položená nejaká otázka a dlhšie sa nikto neozval. Cítil som sa znovu ako na základnej škole s jasne určeným vzťahom učiteľ - žiak, naivne som dúfal, že dospelým ľuďom toto nerobia. Cvičiaca obchádzala učebňu a keď niekto potreboval pomoc tak mu pomohla, ale stále som mal pocit, že skôr sleduje či robíme to čo máme.
Ze začátku se paní Balázsová snažila nás donutit k aktivnímu zapojení se do cvičení, po ~polovině semestru to ale vzdala (nejspíše došla k závěru jak jsme hloupí) a začala prostě jednotlivé úkoly předvádět i s řešením -- to je za mě určitě nežádoucí. Její přítomnost za mě cvikům prostě nic nepřidávala (ale ani je nezhoršovala).
Kamenem úrazu ale byly domácí úkoly. Zaprvé měla nesmyslně vysoké nároky na formu, nikoli obsah (po druhém úkolu byla tak uražena, že jsme dostali zprda).
NEJHORŠÍ bylo ale opožďování jejich opravení. To byl denní chleba, klidně i o měsíc, navíc ke konci semestru, kdy potřebujeme vědět, zda máme zápočet, či ne. Hrůza.
Neschopnost opravit domácí úkoly. Student čeká přes 2 měsíce na jejich opravu, splní požadavky k zápočtu ale pak čeká na jeho udělení. Učitelka opakovaně přislíbím že zítra to určitě bude, a z každého dalšího zítra jsou 2 měsíce. Bez omluvy, pouze s výmluvami.
Cvičící je hodná, ráda vyhoví. Cvičení nijak nevybízela k aktivitě a několikrát se stávalo, že jsem byl jediný, kdo chodil k tabuli.
Oprava domácích úkolů trvala vždy dlouho, ale s porovnáním s jinými cvičícími ještě v rámci přijatelných mezích.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující neopravuje úkoly včas, občas na výsledky čekáme i měsíc.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Co na vyučujícím nejvíce oceňujete? "Dokáže vysvětlit probíranou látku jiným pohledem a tím docílit jejího lepšího pochopení."
V čem by se naopak mohl zlepšit? "Doba opravování domácích úkolů."
Mgr. Tomáš Hammerbauer [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Jelikož jsem všechny přednášky viděl z videozáznamu, tak asi moc nevím, ale určitě nemám na co si stěžovat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Jelikož každých 14 dní vedl přednášku jiný externí host, tak hodnocení vyučujícího není zcela možné. Oceňuji však výběr hostů a také ochotnou odpověď na dotaz zaslaný emailem, který jsem posílala někdy ze začátku semestru.
Nevím jak bych měl paní docentku hodnotit, přednášky vedli vždy externisté (jejich výkon byl po většinou velmi dobrý), ona je pouze uváděla. Za mě v pořádku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Tento předmět rozhodně není jako kredit zadarmo, spíše pokud se chcete dozvědět něco o aplikované matematice. Některé přednášky byly složité na pochopení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Paní docentka je velmi příjemná, přednáší látku velmi poutavě, a její přednášky mě velice bavily. Během přednášky pohotově odpovídá na dotazy, a snaží se v mnoha ohledech vyjít studentům vstříc, což neuvěřitelně oceňuji. U zkoušek byla férová, nemám pocit, že by nám házela klacky pod nohy, naopak její zkoušky byly velmi přívětivé (ne příliš těžké, ale ne příliš jednoduché, tak akorát).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Bohužel jsem se zúčastnil pouze části přednášek, protože se mi polovina kryla s tělocvikem, nicméně z těch, na kterých jsem byl jsem z přednášející měl příjemný pocit. Látku vysvětlovala poměrně záživnou formu.
U zkoušky byla pak v celku mírná.
doc. RNDr. Iveta Hnětynková, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, přednáška]
Paní docentka je velmi milá a vstřícná, během přednášky komunikuje se studenty, dává dotazy do publika. Vždy ochotně odpovídá na všechny dotazy a i po zkoušce je ochotná Vám vysvětlit látku, ve které si nejste jisti.
Docentke Hnětynkovej nemám moc čo vytknúť, je solídna prednášajúca. Preberané učivo vysvetlila poriadne a bolo vidno že na rozdiel odo mňa ju maticové výpočty fascinujú a chce nám tie vedomosti podať. Ukazovala nám aplikácie procesov o ktorých sme sa učili v matlabe, pekné. Na jej prednášky som moc nechodil, môže za to preberané učivo ktoré nie je moje forte, určite nie pani docentka.
Ačkoli má někdy přímo vražedný pohled, je paní Hnětynková příjemná a dobrá přednášející. Její přednášky byly zajímavé a dobře připravené, ráda se ptala a nutila nás se zamyslet. Též ráda cokoli zodpověděla/vyjasnila.
Jediné, co bych vytkl, je náročnost její části testu. Za 40 minut napsat vše, co po vás chce, je nadlidský výkon.
Nejlepší profesorka. Je hodná, ochotná a dobře vysvětluje.
Martin Buc, 05.02.2025, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pani docentka bola veľmi milá a ochotná vždy zodpovedať otázky, nemal som žiadny problém. Výklad veľmi zrozumiteľný, páčili sa mi príklady, ktoré ozrejmili danú tému. Taktiež oceňujem poznámky, ktoré boli zavesené na internete. Pred prednáškou som si ich mohol prečítať a potom som nebol stratený vo výklade.
doc. Hnětynková působí přátelsky, tématu rozumí a přednáší poutavě. Na dotazy odpovídá s pochopením a ráda vše vysvětlí. Vyžaduje jistou spolupraci s posluchači a působí lehce rozmrzele, když se ji jí nedostane. Ocenil bych větší ukázku ukázek konkrétních jevů a algoritmů, jako tomu bylo u doc. Kučery
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednaška byla trochu zmatená, ale vše důležité bylo vysvětleno. Ocenil bych více materiálů k výuce.
Přednášející byla velice zapálená pro věc a vysvětlovala celkem srozumitelně, její zápis na tabuli byl ale často chaotický, tedy i pochopení přednášky občas trošku vázlo.
Lineárně algebraická část mne nebavila, nevím jestli je to obsahem nebo vyučujícím nevím.
Výklad byl zmatený, zápis na tabuli nepřehledný. Paní docentka nerada maže tabuli, pak se ale stává, že se snaží využít každé místo co nejvíc a zápis se stává nečitelným.
Paní Hnětynková je přátelská a často vtipkuje a přednášky jsou spíše odlehčené
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Paní docentka dovede být velmi vtipná, obzvlášť pokud si stěžuje na ranní vstávání nebo nutnost mazat tabuli, nebo také při některých odpovědích na dotazy. Její styl výkladu je pro mne osobně ale až příliš chaotický a preferuju přehlednější a uspořádanější rám. To vše by se ale spravilo pokud by existovala literatura/skripta/(něco podobného), která by přesně odpovídala přednášce.
P. Hnětynková je velice charizmatická, takže přednášky byly vždycky zábava. Bohužel jsme se často ztráceli ve větším konextu toho co se dělo. Celou přednášku jsem "pro stromy neviděl les". Jednotlivé kapitoly do sebe vtékely a člověk nevěděl o čem je řeč a proč co děláme - chyběla struktura. Nicméně konkrétní tvrzení a důkazy byly vysvětleny fajn.
Byly by fajn elektronické poznámky nebo aspoň osnova.
Petr Rašek, 28.05.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Přednášky a cvičení se mi velmi líbily. Je skvělé, že se před matematickou rigorózností klade větší důraz na intuitivní pochopení, praktičnost a prostor k diskuzi, kde si i znovu oživíme věci, které se probíraly dřív.
doc. RNDr. Iveta Hnětynková, Ph.D. [32-KNM], Inverzní úlohy a regularizace [NMNV531, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Numerická a výpočtová matematika, navazující magisterské
Cvičenia vždy skvelo dopĺňali prednášku. Na rôznych modelových úlohách sme v Matlabe testovali preberané metódy. Pani docentka nám priebežne dávala rady, a keď sme sa na niečom zasekli bola vždy ochotná pomôcť. Oceňujem, že po cvičení boli zverejnené aj skripty so vzorovým riešením.
prof. RNDr. Vladimír Janovský, DrSc. [32-KNM], Úvod do numerické matematiky [NMNM211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2024, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan profesor je velmi milý.
prof. RNDr. Vladimír Janovský, DrSc. [32-KNM], Úvod do numerické matematiky [NMNM211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vždy připravený, na dotazy odpovídá, tématu rozumí, velmi příjemný a lidský.
doc. RNDr. Václav Kučera, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, přednáška]
Pan docent je skvělý přednášející, Vaší pozornost si umí získat a během přednášky se dozvíte zajímavé informace nejen o numerické analýze, ale i zajímavosti o matematicích ve formě historek, které přednášku odlehčí. Oceňuji ilustraci metod na různých příkladech na plátně pro lepší pochopení učiva.
Docentovi Kučerovi nemám moc čo vytknúť, je solídny prednášajúci. Preberané učivo vysvetlil poriadne a bolo vidno že sa o analytickú numerickú matematiku zaujíma a chce nám to vysvetliť. Ukazoval nám využitia v praxi, a tiež implementáciu procesov o ktorých sme sa učili v maple, pekné. Na jeho prednášky som moc nechodil, môže za to preberané učivo ktoré nie je moje forte, určite nie pán docent. Je vtipný.
Velice příjemně naladěný -- je to napůl váš přednášející a napůl kámoš :). Přednášky s ním jsou poutavé (a zábavné), rád odpoví na jakýkoli dotaz. Navíc požadavky na studenty férové. Prostě naprosto super.
Pan Kučera je společně s paní Hnětynkovou můj oblíbenec.
Martin Buc, 05.02.2025, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pán docent bol veľmi milý a vtipný, prednášky vždy rýchlo ubehli a boli zaujímavé. Výklad zrozumiteľný a podložený aj príkladmi v matlabe, ktoré ozrejmili tému. Poznámky spracované na internete veľmi dobre plus bonus videozáznam z minulých rokov, na ktorý sa môžu študenti pozrieť keď napríklad neporozumeli dačomu alebo sa chcelli pripraviť na predtermín. Taktiež sa mi veľmi páčili vtipné príhody matematikov, ktoré pán docent rozprával.
doc. Kučera je přátelský přednášející, tématu rozumí, dokáže jej propojovat a přednáší energeticky a poutavě. Problémy dobře motivuje, porovnává. Odpovídá na dotazy a sám dává otázky do publika. Oceňuji ukázku algoritmů real time na přednášce.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný styl přednášek, jasné, rozumné vysvětlení s kapkou zajímavých/vtipných faktů
Přednášející byl příjemný a vstřícný, a to i při hodinách, i u zkoušky. Moc cením názorné příklady a tempo výkladu. Zpracované materiály ke přednášce byly dobrým studijním materiálem. A historky o slavných matematicích byly super :)
Přednášející vykládal vše pomalu a srozumitelně tak, abychom to pochopili, zároveň ukazoval poutavé motivace a aplikace na projektoru a povídal matematické historky při mazání tabule. Tím přednášku skvěle ozvláštňoval a spline jakožto pomůcku pro dělání lodí si nadšeně pamatuji doteď.
Pan Kučera látku vysvětluje dobře. Výklad je zajímavý. Často si samotné metody implementuje sám a na příkladech ukazuje jejich efektivnost a nevýhody
Výborné jsou jeho zajímavosti ze životů různých matematiků. Hodiny jsou přátelské.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Oceňuji vtipné historky o slavných matematicích
Mgr. Michal Outrata, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Supr cvika, Michal vždycky všechno skvěle vysvětlil, má ke studentům dobrý přístup.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborná intuice, nejvíce oceńuji výklady o tom proč to vlastně celé děláme a k čemu se to v praxi hodí, také jsme dostali několik okének do toho jaké je to dělat v numerice výzkum a na čem se pracuje.
Cvičení s doktorem Outratou měla příjemnou atmosféru. Cvičící působil vždy vstřícně, zohledňoval individuální potřeby studentů a byl velmi férový.
Mgr. Michal Outrata, Ph.D. [32-KNM], Úvod do numerické matematiky [NMNM211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přátelský přístup, dokázal dobře vysvětlit, v čem je problém, nebo proč daný kód nefunguje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičení probíhala individuálně, každý pracoval na svém Google Colabu a cvičící nám byl k dispozici v případě dotazů. Těch bylo bohužel tolik, že většinou nestíhal uspokojit všechny a člověk se tak musel někdy i na dlouhé minuty zastavit a čekat. Celkově měla cvičení pohodovou atmosféru, nešlo o žádný dril, každý pracoval svým tempem a když chtěl nebo potřeboval, mohl odejít. Docházka nebyla povinná, ale vyplácelo se na cvičení chodit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.06.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičiaci sa snažil pristupovať osobitne ku každému, no jeho rady ku nefunkčnému programu boli často veľmi komplikované. Mimo toho však vždy dobre pripravený na cvičenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velice nápomocný, ovšem občas se zasekl u jednoho člověka na polovinu cvičení a ostatní, co si nevěděli rady, jen čekali na pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičení byla vedená zajímavě - formou pracovních listů. Cvičení probíhala tak, že při vyplňování pracovních listů jsme se mohli pana doktora doptávat. Tohle u nás fungovalo dobře, protože jsme byli celkem malá skupina, ale nejsem si jistý, že v případě nějaké větší by tohle fungovalo. Nějaké dotazy mohou být časově náročnější a kdyby tam všichni aktivně chodili, tak se nestihnou všichni zeptat na to, co potřebují.
Mgr. Michal Outrata, Ph.D. [32-KNM], Úvod do numerické matematiky [NMNM211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Michal měl celkově velmi přátelský přístup, který byl za mě výhodou, protože se ho člověk nebál zeptat, když něčemu nerozuměl, nebyl žádný problém přijít za ním po přednášce a případně se doptat. Navíc pokud usoudil, že byl daný dotaz něco, co by se mohlo hodit většině studentů, tak to u na začátku další přednášky sám zopakoval. Bylo sice poznat, že přednáší první rok a v jednom případě neměl nejlépe vychytané, kdy budeme mít jednu látku probranou v pravděpodobnosti, takže nám pak musel vysvětlovat i potřebnou pravděpodobnost, ale věřím, že toto se v nadcházejících letech změní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Skvělý vyučující, který dostal (alespoň pro mě) trochu nezajímavý předmět. Co velmi oceňuji je atmosféra, která na přednáškách panovala, to že si od nás získával i zpětnou vazbu formou kvízů na přednáškách a diskutoval pak s námi o našich odpovědích. Obecně byla témata dobře uvedena, co se dalo tak vysvětlil a snažil se to vysvětlit tak, aby to bylo co nejvíc stravitelné a zajímavé. Velmi ochotně pak reagoval i na jakékoliv dotazy a ještě bych chtěl zmínit snahu o zpřístupnění studijních materiálů pro jednodušší průchod předmětem(vlastní poznámky k přednáškám, později obrázky z hodin) a velká ochota, co se týká vypisování termínů zkoušek a deadlinů obecně. Co bych vytknul je to, že online testy, které byly podmínkou zápočtu neměly deadline a tak jsme je nemohli na přednáškách diskutovat, což bych ocenil, a ještě asi skladba látky v rámci semestru, což ale očekávám, že pan doktor napraví, protože předmět letos učil poprvé. Ješte jedná malá výtka, kterou bych asi našel je, že pokud u zkoušky měl človek známku nerozhodně (třeba 3/4), tak byla možnost jít na ústní dozkoušení a obecně to na mě dělalo dojem, že lidi pak na 3 potřebovali vědět více než ti, kteří to rovnou napsali na 2 (ale samozřejmě je tohle vcelku subjektivní, avšak slyšel jsem tohle od více lidí), vždycky ale byla samozřejmě možnost přijít na opravný termín. Celkově byl ale předmět díky vyučujícímu naprosto v pohodě stravitelný a i já jsem si díky němu našel nějaká oblíbená témata, přestože jsem k numerice měl zpočátku velký odpor. Dohromady pak musím říct, že pan doktor patří k nejlepším pedagogům, na které jsem v rámci svého průchodu českým školstvím narazil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Naprosto výborný přednášející nabitý energií, na kterém byl vidět zájem nás látku skutečně naučit. Měl výborné materiály, zvláště na to, že předmět vedl poprvé. Při výkladu se snažil vše důkladně vysvětlit, pro pochopení ukazovat příklady a naši pozornost udržoval hlasovacími otázkami. Kéž by takhle fungoval každý vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Musím říct, že jsem se tohoto předmětu opravdu bál, neboť mělo v sobě programování a nebyl to klasický styl definice-věta-důkaz. Na to, že tento předmět Michal vyučoval poprvé, musím říct, že to zvládl opravdu skvěle. Na všechny přednášky byl velmi dobře připravený, líbily se mi skupinové kvízy (a i možnost nebýt vyvolaný, když jsme dali hlavu dolů :D) Velmi si cením, že jsme už předem znali zkouškové otázky, takže když si je člověk pečlivě vypracoval, nebyl problém zvládnout teoretickou část. Na praktické části se mi líbilo to, že Michal pochopil, že programování není naše silná stránka a snažil se nám to co nejvíce zjednodušit. Zkouška byla férová a nenáročná (pro ty, co dávali během semestru pozor).
Martin Kuba, 11.06.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi ochotný, bolo vidno veľké úsilie, ktoré išlo do tvorby kurzu a príprav.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Skvělý, ochotný, přátelský mladý vyučující se zkušenostmi ze zahraničí, myslím, že dokázal spoustu lidí, kteří by se báli nebo nechtěli interagovat, motivovat a uvolnit.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické lineární algebry [NMMB203, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičící byl velmi milý a ochotný. Látku nejprve stručně vysvětlil a poté nechal studenty pracovat samostatně. Problém vidím v tom, že při vysvětlování látky předpokládal, že všichni studenti byli na přednášce a pamatují si z ní všechno, co tam bylo zmíněno. Což jako jasně, je to v první řadě naše blbost, pokud jsme na přednášku nešli, nicméně ne vždy je člověk schopný tam být a pamatovat si vše.
Například při vysvětlování givensových rotací a householderových reflexí by bylo lepší nejprve stručně připomenout, co že to vlastně je a až po té začít vysvětlovat, jak se to má aplikovat a programovat v Matlabu.
Při opravování domácích byl vcelku mírný a nebyly s ním problémy. Navíc je zvládl opravit cca do týdne až dvou. Což, jak jsem slyšel od spolužáků z jiných cvičení, je několiknásobně rychleji než jeho kolegové.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Vyučující byl velmi milý, vždy látku srozumitelně vysvětlil, a pokud jste vše nepochopili, byl ochoten Vám ji vysvětlit znovu. Na začátku udělal krátké opakování přednášky, což se také hodí. Pak obcházel studenty a pomáhal s řešením úloh, pokud bylo potřeba. Poté úlohy vyřešil a krátce okomentoval před celou třídou. Oceňuji také komunikaci přes mail ohledně zpětné vazby k domácím úkolům.
Martin Buc, 05.02.2025, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pán doktor bol veľmi milý na cvičeniach, vždy sa snažil pripomenúť čo sa preberalo na prednáške a vysvetliť nezrovnalosti, ktoré neboli pochopene na prednáške. Jedinú trochu negatívnu skúsenosť mám s opravou prvej domácej úlohy, keď som nevedel čo všetko by som tam mal napísať. Ďaľšie úlohy už boli fajn, keď sa pán doktor vyjadril, že čo všetko by očakával v úlohách.
Cvičící byl velmi ochotný zodpovídat individuální dotazy na cviku. Byl energický a ukazoval nám v rozumné míře správná řešení a ilustrace na projektoru a na tabuli. Na začátku jsem si připadala trošku hloupě a bála jsem se zeptat, ale pak jsem pochopila, že cvičící je vstřícný a rád odpoví.
Dobrý způsob, jak zjistit, že na VŠ nechcete získávat jen kredity, ale i si něco odnést.
Jsou to zajímavá témata, ale vlastně si z toho skoro nic nepamatuji.
Samuel Vaško, 03.09.2025, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
ten kreditik fajn, mam pocit ze tento rok nejake trochu moc propagacne alebo proste nie az tak zaujimave. Rad si rozsirim obzory to zas nie ze nie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příjemný odpočinkový předmět, kde jsem se dozvěděla mnoho zajímavého.
Přednášky byly zajímavé, ovšem některé byly příliš odborné a trochu jsem se v tématu ztrácela. Moc oceňuji, že přednášky je možné zhlédnout i zpětně ze záznamu a není potřeba fyzická přítomnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2025, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět obsahoval velmi zajímavé přednášky. Přednášky také nejsou nijak náročné a tak je možné si jimi zpestřit např. Vánoce a jednoduše tím získat kredit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi cením možnost dokoukáni streamu na YouTube a jen potom vyplnit dotazník. Témata jsou občas i zajímavá, některá prostě musíte vydržet. Ale je to dobré odreagování od všechny té teorie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Jako veterán tohoto předmětu (9. absolvování) mi tento semestr přišly přednášky obzvláště zajímavé. Oceňuji relevantní zaměření na AI, jakožto i výběr oborů.
Zajímavé přednášky na různá témata. Některá mi sedla více, některá méně, ale tak to prostě je. Velmi jsem na předmětu ocenil možnost sledovat přednášky a vyplnit dotazníky distančně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
zajímavé přednášky, které si stejně ráda poslechnu místo jiných podcastů, a ještě za to získám credit. super je, že si to člověk může pustit ze záznamu, klidně během vánoc.
Zábavnost tohohle předmětu silně souvisí s přednáškami, které jsou zrovna naplánované. Předmět je často branný, jako kredit skoro za nic, ale pokud člověka přednášky opravdu nezajímají, a šel by do toho jen kvůli tomu kreditu, tak to je spíš nešťastné, protože, obzvlášť jestli se jen budete dívat na videozáznamy a pak vyplňovat dotazníky, tak je to celkem otrava. Navíc je zvuk ze záznamů většinou moc tichý a v anketách má člověk dát příklad matematických problémů z přednášky, i když tam žádný nebyl. Občas jsou ale přednášky vážně zajímavé.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na předmětu velmi oceňuji, že je možnost semináře a besedy s externími hosty sledovat i online v průběhu celého semestru. Myslím si, že předmět je svojí strukturou zajímavý a každý si v průběhu semestru najde alespoň 1 přednášku, která ho zaujme. I když byly některé přednášky mimo můj obor studia a mé zájmy, tak jsem se alespoň dozvěděla nějaké zajímavé informace z různých oborů. Předmět je velmi jednoduchý na splnění, jelikož po každé přednášce je potřeba vyplnit pouze jednoduchý dotazník, který je v případě prezenční docházky opravdu jen formou zpětné vazby.
Petr Ševěček, 07.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Osobně jsem předmět měl rád a poctivě chodil na všechny přednášky. Výběr hostů byl většinou super a rozhodně to splnilo co jsem očekával.
Seminar je dobry, vacsinou ma prednasky velmi bavili, len treba podla mna nejako vyriesit ten zapocet lebo s tym boli problemy a ludia sa snazili obist system. Prednasky ma celkovo bavia, asi len 1 bola taka, ktora ma nebavila.
Předmět je příjemné odreagování. Nejprve jsem se přihlásil pouze protože mi to přišlo jako free kredit, ale následně jsem zjistil, že přednášky a témata jsou opravdu zajímavá a upřímně mě to docela bavilo. Dá se koukat i zpětně na záznamy, ale doporučuji si to nenechávat všechno na poslední den, kdy je deadline na vyplnění dotazníků (koukat na to s rychlostí 2 zdaleka není tak příjemné).
Výběr přednášek v tomto semestru mne příliš nenadchl; po určité době mi MPN připadaly jako seminář o čemkoliv nazvatelném umělou inteligencí. Na druhou stranu se z většiny z nich dalo něco odnést, takže jestli držet krok s módní vlnou bylo záměrem, předmět splnil účel.
Dotazníky… nejsou ok. Ačkoliv jde očividně stále o tutéž generickou šablonu, formulace jednotlivých otázek nejsou navzájem konsistentní, textová pole jsou jednořádková atp. A na konci pokaždé čeká otravná recaptcha.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2024, 1. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Odpočinkový předmět, který dokáže člověk rozšířit obzory, co se aplikace matematiky týče. Cyklus v létě 2024 byl zaměřený na AI, což se mi osobně velmi zamlouvalo.
Fajn přednášky, některé zajímavější (JPEG, farmy, Škoda), některé trochu moc technické.
Maria Filtsova, 12.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Každý semestr se těším na nová témata, tento seminář je pro mě hodně inspirující a často nabízí zajímavá matematická a informatická zaměření, o kterých jsem dřív netušila.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Ked si to davate kvoli kreditom, uplne zbytocne - dealbreaker je aj tak spravit povinne volitelne a volitelne su zadarmo na filozofickej alebo programovanie na ekonomickej.
Ked sa chcete nieco naucit je to urcite dobry predmet, vtedy sa asi aj oplati chodit prezencne a pytat sa ludi, spravit si kamosov...
Ak je to mix obidvoch (to som bol asi ja) najlepsie (time-wise) je nechat si vsetky ankety (proof of attendance) po poslednej prednaske a pozriet to vsetko az potom na 2.5x speed, vyplnit ankety v rekordny cas a vriskat radostou.
Lukáš Vlasák, 03.01.2024, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nematematiků tam bylo dost, ale matematických problémů spíše minimum. Většinou to byla jen prezentace o/nábor do konkrétní firmy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Fajn odpočinkový předmět, zajímavá témata, jen občas přednášky byly příliš uspěchané.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Tento předmět hodně závisí na vkusu každého jedince a aktuální přednášky. Za mě tento semestr povedené.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oddychový predmet. Dozvedel som sa toho veľa počas neho. Páči sa mi aj možnosť si to pozrieť zo záznamu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.07.2023, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Tento běh byl můj nejoblíbenější. Mnoho zajímavých témat a přednášejících.
Zajímavé přednášky ze známých i neznámých oblastí a skvěle vybraní přednášející. Je skvělé, že se na přednášky dalo dívat i zpětně na Youtube.
Připomínka k předmětu, Referativní seminář k bakalářské práci [NMAT362, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2025, 5. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Absolvování semináře bylo užitečné zejména pro včasné vypracování prezentace pro obhajobu, resp. průběžnou práci na ní. V úvodních hodinách byl navíc student seznámen s konvencemi psaní matematických textů. To bylo rovněž užitečné, ovšem mohlo být dle mého názoru obsáhlejší a obsahovat více „za léta nahromaděných“ tipů.
Zbytek semináře pak zabralo samotné prezentování studentů. Po prezentaci byl vždy prostor určený k tomu, aby ostatní studenti vznášeli dotazy a připomínky. To bohužel vypadalo tak, že většina přítomných zůstávala zticha a nikomu se příliš nechtělo mluvením vystupovat z davu. Přijde mi to jako velká škoda, protože se tak promarnila spousta příležitostí pro zlepšení a sdílení rad a tipů. Pomoci by mohlo např. zavedení nějakého „soutěžení“, kdy by každý sbíral body za své podnětné poznámky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2025, 4. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Dobré rady k vypracování práce, předmět motivuje k psaní
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2025, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nejdřív jsem se bála prezentování před žáky, ale nakonec to vlastě bylo fajn odbourání strachu a dodání sebevědomí
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.05.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Dobré shrnutí všeho potřebného pro nastávající státnice a obhajoby bakalářských prací. Oceňuji, že nás to donutilo připravit si prezentaci na obhajobu dostatečně brzy. Navíc ke každé prezentaci byly předneseny podnětné připomínky vyučujících, jak to vylepšit pro nastávající obhajoby.
Připomínka k předmětu, Základy numerické lineární algebry [NMMB203, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičení samotná mi přišla zprvu poněkud chaotická, nicméně při detailnějším pohledu se jim dalo poměrně dobře porozumět. Materiály ke cvičení jsou dobré a kvalitní. Přijde mi však trošku škoda požadavek na vysokou povinnou účast, protože mi přijde, že při podrobnějším nastudování problému se cvičení dá dobře nahradit samostudiem. Navíc velká část úloh byla zaměřená na to, abychom si zkusili různé algoritmy pro různé vstupy, což je přesně něco, na co člověk nepotřebuje sedět v hodině.
Připomínka k předmětu, Základy numerické lineární algebry [NMMB203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Pro kontext: na MIT a modelování jsme měli přednášky pouze během první poloviny semestru.
Přednášky byly velmi informativní a dobře popsané. Látka byla zajímavá a poutavá, a paní docentka se nás během přednášky ptala na mnoho otázek, což bylo zábavné. Zkouška byla velmi přívětivá, a dala se zvládnout přinejhorším napodruhé. Materiálů jsme měli dost, někdy jsme si nebyli jistí, co bude/nebude u zkoušky, ale látky nebylo příliš moc na to, aby to bylo naprosto nezvládnutelné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Musím říct, že v průběhu semestru na mě předmět působil vcelku nezáživně a chaoticky (což je spíše případ cvik než přednášky), nicméně během učení na zkoušku mi najednou začal připadat zajímavý a začal jsem chápat, proč je v praxi potřebný.
Připomínka k předmětu, Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Ach jaj, numerika cviko bieda fiasko. Povinnosť účasti na tomto cvičení mi prišla jasne účelová, ľudia tam nechodili lebo ich to nezaujímalo tak ich nútia aby neboli prázdne učebne. Problémy čo mám s cvičením vôbec nesúvisia s učivom preberaným na prednáške, neviem kto vymyslel čo budeme robiť na tých cvičeniach ale fakt nič moc. Nemám pocit že by som sa tam niečo zaujímavé alebo užitočné naučil a vedomosti získané na cvičení aj tak skúšané neboli, takže aj prednášajúci ich zrejme považujú za druhoradé. Keby ma veľmi fascinovala numerika alebo by som sa chcel naučiť robiť v matlabe na to cviko by som dobrovoľlne chodil, bohužial ani jedno z toho neplatí (numerika je zaujímavá ale všetko má svoju hranicu) a na každom cvičení som odpočítaval čas kedy sa to skončí. Povinná nebola len účasť ale AKTÍVNA účasť na cvičení, nemohol som teda ani v pokoji robiť si domáce úlohy na iný predmet prípadne hrať sa fireboy & watergirl a iné čas zabíjajúce blbosti v pokoji ale raz za čas som musel otvoriť matlab a niečo spraviť. Celý problém by neexistoval keby bolo cvičenie dobrovoľné, dúfam že raz to tak bude. Cvičenie má určite hodnotu pre niekoho, ja som to nebol.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Obsah cvičení vůbec nenapomáhá složení zkoušky. Také bych raději programoval v pythonu, který má mnohem širší využití a už se s ním učíme v prváku, než učit se nový jazyk kvůli jednomu předmětu.
Ani cvičení jako taková se mi nelíbila. S přednáškou sice spojena byla, ale nepřišla mi příliš přínosná, spíše jako opruz. Nic moc jsem si z nich neodnesl (leda trauma z Matlabu).
Nejvíc mi ale vadily DÚ, které žraly příšerně mnoho času, a kde kladné nároky na formu, nikoli obsah, byly nesmyslně vysoké.
Jan Engler, 19.01.2025, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Náplň cvičení byla dost dobrá a odpovídala přednášce, ale ocenil bych víc programování. Na přednášce jsme probrali spoustu algoritmů, ale s těmi algoritmy samými jsme si pohráli jen v některých DÚ a to ve formě "doplň pár řádků kódu". Na zkoušku jsem se pak vlastně učil spoustu věcí, které jsem neměl vůbec ošahané a přišlo mi to všechno dost "random". Například na přednášce doc. Hnětynková jásala nad QR algoritmem jako by to byl druhý příchod Krista, ale pak jsme ho na cviku vůbec neviděli, což bylo velice smutné. Co se týče analýznické části, tam mám stejnou připomínku.
Dobře koncipované cvičení, líbí se mi kombinace teoretické práce a programování. Zároveň oceňuji přístup k řešením ze cvičení i způsob získávání zápočtu.
Cvičení byla spíše povrchní a byla sotva opakováním toho, co se dělalo na přednášce a samotnou látku nijak neprohlubovalo.
Práce s MatLabem zvláštní, vždy jsme dostali samotné kódy již připravené nebo jen bylo třeba je nějak doplnit, takže jsem se pořádně s Matlabem nenaučil.
Domácí úkoly byly jednoduché, vždy to byla přímá aplikace něčeho z přednášky, takže to nevyžadovalo hlubší zamyšlení a domácí úkol nic nového nenaučil.
Ngl trochu ztráta času. Nechte nás už prosím používat python.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Co bylo smyslem a cílem tohoto cvičení? Hlouběji procvičit numerickou matematiku, nebo naučit se pracovat s Matlabem? Dělalo se obojí, ale zároveň ani jedno se nezvládlo udělat pořádně, protože prostě to se dohromady neskloubí.
Připomínka k předmětu, Základy numerické matematiky [NMNM201, přednáška]
Prednáška základov z numerickej matematiky bola fajn, veľa učiva ktoré sme preberali ma ale nezaujalo. Chápem že to je užitočné vedieť a niektoré metódy alebo dôkazy boli veľmi elegantné a pekné ale dobrovoľne by som si túto prednášku nezapísal. Organizačne bolo všetko v poriadku. Páčilo sa mi že na 2 rôzne témy boli 2 rôzny prednášajúci, každý svojej téme rozumel veľmi dobre aj dobre ju vysvetľoval. Veľmi cením že sme mali záznamy prednášok, a aj písané poznámky z prednášok voľne dostupné (mohlo by to slúžiť ako inšpirácia pre iných profesorov). Na prednášky som moc nechodil a na skúške mi to nechýbalo, dalo sa dobre pripraviť s poskytnutých materiálov.
Opravdu jen úvodní/přehledový kurz z numerické matematiky, ale myslím, že díky vhodně zvolenému sylabu pokryje vše zásadní. Mám pocit, že jsem si odnesl mnoho užitečných principů a znalostí. Osobně mi přišla zajímavější "analytická polovina" kurzu (asi tím, že se probralo více témat).
Líbily se mi volně (a předem) dostupné zápisky a také občasné naprogramované ukázky. Co se mi nelíbilo byl test -- za 80 minut stihnout vše zodpovědět byl nadlidský výkon, zejména v lingebraické části. O trochu více času by neuškodilo.
Dobře koncipovaný předmět, podaný na velmi dobré úrovni. Oceňuji i motivační poslední a první přednášku, výborně přehledný web a skvěle dostupné poznámky a literaturu.
Numerická matematika je zajímavý předmět. Po roce vět a důkazů se najednou učíte principy, odvození a algoritmy. Předmět jsou vlastně 2 předměty v jednom a každou polovinu učí jiný vyučující. I přes to dává syllabus smysl a témata jsou dobře uspořádaná.
Velkou nevýhodou je nedostatek učebních materiálů, a to učebnice, která se musí koupit, a zápisky z doby covidové, které jsou suboptimální.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
{část lineární algebry} Chyběl mi nějaký učební materiál, který by odpovídal přednášené látce a kterého by se mohl student držet, pokud na hodině (třeba z důvodu nemoci) chybí. Takhle je odkázán na pomoc spolužáků. A ne, fakt to není učebnice Analýza maticových výpočtů. Tu nám sice paní docentka důrazně doporučila, ale pak se podle ní moc nejelo, takže lituji těch, kdo za ní utratili 420,-Kč.
{zkouška} Na hodině jsme sice byli ujištěni, že bude na zkoušku opravdu hodně času, ale pak 60% lidí mluví o tom, že to nestíhali. Nespoléhal bych se tedy na to, že to vše vymyslím za pochodu, ono to chce tušit postup už při pohledu na otázku.
Lingebra - Doporučovaná kniha byla useless pro tento kurz - když jsem se např. snažil pochopit co je Krylův prostor, učebnice mě protáhla třemi kapitolami, kde bylo vysvětlováno učivo z pokročilejších kurzů.
Analýza - skipta by byly super
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Chybí jednotná skripta předmětu.
Připomínka k předmětu, Úvod do numerické matematiky [NMNM211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Osobně mi vyhovoval přístup “každý si programuje sám, kdo má problém se přihlásí” a že cvičící chodil mezi námi a konzultoval případné problémy. Je třeba podotknout, že cvičení byla předimenzovaná a vše, co bylo v GoogleCollabu se nedalo za jedno cvičení stihnout, ale vždy bylo zdůrazněno, co je navíc, takže se člověk sám mohl rozhodnout, zda bude dělat jen nutné věci, nebo na tom stráví více času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičení z numeriky bohužel často sklouzávala ke cvičením z programování a numerika jako taková v nich leckdy zcela zanikla. Na každé z probíraných témat jsme měli připravený Google Colab s úkoly, který nás měl tématem postupně provést. Osobně bych uvítal více nápověd, ale na první pokus výtečně připravené. Škoda, že obě paralelky probíhaly v téměř tentýž čas a byla tak takřka nulová variabilita při sestavování rozvrhu.
Martin Kuba, 11.06.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičenia, predpripravené programy v Pythone, boli veľmi dobre nachystané. Tieto cvičenia ma naučili programovať lepšie, ako kurz Programování 1, z ktorého sme mali mať (ale nemali), dostatočné vstupné schopnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Struktura a volnost cvičení mi přišla akorát. Není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2024, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičení v matlabu zní dobře, ale bohužel mám pocit, že ctrl c ctrl v mě moc nenaučilo.
Připomínka k předmětu, Úvod do numerické matematiky [NMNM211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Poměrně náročný předmět, ve kterém je potřeba obsáhnout během nevelkého množství přednášek velké množství učiva. Zároveň jelikož se silně navazuje na lineární algebru a matematickou analýzu, tak pokud má člověk dobré znalosti (a dost si pamatuje) z těchto předmětů, tak je to určitě velká výhoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět samotný přináší náhled do různých témat numeriky. Pro rozšíření přehledu je to rozhodně zajímavé, nemyslím si ale, že předmet potřebuje tak velkou časovou dotací a nejspíš by se obešel i bez cvičení, když by se nějaká témata drobet osekala... Nemyslím si totiž, že by většina věcí byla pro finanční matematiky nějak velmi užitečná (i když jsou třeba zajímavé), a jedná se pouze o "přehledový" předmět, kde není potřeba probrat všechna témata, ale spíše nastínit, čím se numerická matematiky zabývá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na předmět jsme dostali nového vyučujícího, který zřejmě garantem nebyl moc (nebo spíš vůbec) obeznámen s tím, s jakými znalostmi jsme do kurzu vstupovali. Přesně to by podle mě měl garant ohlídat a v tomto případě mírně řečeno selhal. Nezřídka se u nás počítalo se znalostí pokročilého učiva lineární algebry, které však nebylo odpřednášeno ani zkoušeno, znalostí teorie pravděpodobnosti, která se teprve probírala v souběžně vyučovaném předmětu, či znalostmi programování, které vysoce převyšovaly to, čemu nás bylo v prvním ročníku naučeno. Nemyslím si ale, že by cokoli z výše uvedeného bylo chybou vyučujícího.
Nevím proč má předmět přednášky hned po sobě, navíc v ne úplně brzkém odpoledni, na konci již pozornost značně upadala. Když je nás na oboru 50, není dobrý nápad mít výuku v učebně se 42 místy, zvlášť je-li výuka koncipována tak, že chodit na přednášky je silně doporučeno.
Předmět jako takový byl poměrně zajímavý, i když pro mě často hůře stravitelný, v numerice jsme se učili úplně jiné věci a postupy než dosud. Prokousat se učivem bylo docela náročné. Pomohlo, že jsme znali okruhy zkouškových otázek předem. Zkouška samotná odpovídala tomu, co bylo odpřednášeno, jen praktická část byla podle mě moc stručná na to, kolik času se věnovalo programování.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.06.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Po neúspešnej písomnej skúške je možnosť ísť na ústne preskúšanie. Táto forma skúšky však bola veľmi náročná - otázky boli na úrovni znalostí na jednotku, nie na trojku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednášející říkal, že překopal sylabus a musím říct, že se mu to povedlo, protože vše na sebe navazovalo a byla přednášena velice zajímavá teorie základů numeriky.
Připomínka k předmětu, Analýza maticových výpočtů 2 [NMNM332, přednáška]
Petr Rašek, 28.05.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Velmi zajímavý předmět. Proniknout trochu víc do problematiky vlastních čísel a QR algoritmu se hodí. Kombinace počítacích svičení a praktických ukázek v Matlabu je výborný nápad.
Připomínka k předmětu, Algoritmy maticových iteračních metod [NMNV411, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. Ročník, Matematické modelování ve fyzice a technice, navazující magisterské
the tutorials were well strustured and explaining to the lecture
I especially appreciate that we were able to download exercise problems and after lecture the solutions, too
Very good course to learn about various methods of iterations of matrices which will be helpful to setup a base for research purposes.
Připomínka k předmětu, Inverzní úlohy a regularizace [NMNV531, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Numerická a výpočtová matematika, navazující magisterské
Tento predmet poskytuje výborný vhľad do danej problematiky s množstvom zaujímavých aplikácií. Na prednáškach vládla pohodová atmosféra, a pani docentka vždy vedela podať príslušnú tému zrozumiteľne, pútavo a s poukázaním na širšie súvislosti.