Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Mathematica pro začátečníky [NMIN203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Za mě není nic, co by šlo panu docentovi vytknout. Na cvičení měl vždy připravenou "prezentaci" (byl to notebook v Mathematice), ve které ukazoval nové věci, které jsme se na daném cvičení měli naučit, měl tam i příklady s vysvětlením, proč některé věci nefungují/fungují jinak, než by nás na první pohled napadlo. Zároveň byly tyto materiály dostupné na jeho stránkách, takže nebylo nutné na cvičení chodit (což se vzhledem k pozdnímu času mohlo hodit). Ale když člověk na cvičení byl, pak mu pan docent velice ochotně pomohl, když mu něco v programu nefungovalo. Buď se snažil navést na správnou cestu, nebo pokud to byla drobnost typu špatná závorka, tak na to rovnou upozornil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velmi milý a ochotný vyučující, odpovídá téměř okamžitě, a to i v nekřesťanských hodinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
+ mohli jsme předmět absolvovat distančně
+ rychlé odpovídání pana docenta Slavíka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučujícího jsem viděl jen na první hodině, zbytek semináře jsem absolvoval distančně. Vzhledem k času výuky (18:10 - 19:40) je tahle možnost dobrou službou pro studenty.
Pan Slavík je nejhodnější a nejmilejší profesor, jakého jsem na matfyzu potkala. Na maily odpovídá ihned, má organizovanou výuku a srozumitelně vysvětluje látku.
Úžasný cvičící/přednášející. Příjemný, veselý, rád s čímkoli poradí/vysvětlí, ať už přes mail, nebo fyzicky.
Jde vidět, že ho to baví a umí to dobře předat studentům. Navíc perfektní materiály. Doporučuji.
Martin Kuba, 03.02.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňujem veľmi rýchle e-mailové odpovede pána docenta, v akúkoľvek hodinu dňa bol ochotný poradiť, či pomôcť opraviť nefunkčný kód.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velmi cením dostupnost všech materiálů na stránkách vyučujícího a jeho rychlé reakce na odevzdávané domácí úlohy. Co se týká prezenční výuky, tak můžu jen pokračovat v pochvale - pan docent byl vždycky velmi vstřícný, látka byla vždycky srozumitelně podaná a na to, že cvičení bylo v 7 večer, tak mě předmět celkově bavil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pana Slavíka jsem neměl tu čest potkat osobně, veškerá komunikace probíhala skrze email (kam jsme zasílali vypracované úkoly). Pan docent reaguje téměř okamžitě v jakoukoliv denní dobu a poskytuje kvalitní zpětnou vazbu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2024, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Videozáznamy které jsem k výuce poskytnuty, jsou plně dostačující ke splnění úkolů, látka byla vysvětlena vždy zřetelně
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan Slavík je velmi zapálený pro výuku a vždy zodpověděl na všechny dotazy.
Pan docent Slavík je velmi nadšený do látky a ochotný odpovědět na jakýkoliv dotaz či připomínku, a tak ani nevadí, že je předmět vyučován pouze dálkově. Cvičení mají spíše strukturu přednášek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan docent velmi rychle reaguje na zprávy, jeho hodnocení je spravedlivé a požadavky na studenty jsou přiměřené. Jde vidět, že ho výuka baví. Maximální spokojenost.
Velmi milý, pomůže s jakýmkoliv problémem, na e-mail odpovídá dříve, než ho vůbec odešlete :) v jakýkoliv den, v kteroukoliv denní/noční dobu. Pochybuji, že pan docent vůbec někdy spí.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Mathematica pro pokročilé [NMIN264, cvičení]
Panu Slavíkovi bych stejně jako u Mathematicy pro začátečníky dala jedničku s hvězdičkou, kdyby tu byla. Učení se u něj je radost. Odpovědi na maily i o víkendu a v nočních hodinách, super domácí úkoly a skvělé vysvětlení látky. Studentův sen.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.08.2024, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Neuvěřitelné nadšení vyučujícího.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Kombinatorika [NMTM208, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Moc se mi líbila energie vyučujícího, vytkl bych jen drobné psaní šikmo a nepříliš esteticky smazanou tabuli, což na výuku samotnou má spíše úsměvný dopad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2025, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující skvěle připraven, docela rychle vykládá, ale jsou k dispozici přehledná skripta, kde se všechno dá najít. U zkoušky nápomocný a fér
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent je opravdu odborník ve svém oboru, na každou! otázku během semestru znal odpověď a vždy si věděl rady. Má velmi pěkně zpracovaná skripta, ve kterých se nachází spoustu příkladů na procvičení, což moc oceňuji - příklady se pak hodně hodí ke zkoušce. Konzultace nabízel pan docent během celého semestru, byl opravdu velmi flexibilní. Termíny zkoušek s námi poté zkonzultoval, což byl velmi pěkný tah. Zkouška odpovídala probrané látce a byla zvládnutelná.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující se skvělým smyslem pro humor, milý a usměvavý. Nevím, co bych vytkl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Perfektně zpracovaná skripta, která dokáží doopravdy pomoct. Umí mluvit tak akorát nahlas, pomáhá a věnuje se i pomalejším. Přednášky jsou vedeny zábavně a s úsměvem, což zvedá náladu i ve třídě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent je opravdu velmi zkušený a velmi vstřícný. Na konzultaci si vždy udělá čas a během ní se snaží být nápomocný a látku kdyžtak vysvětlit jiným způsobem, což velmi oceňuji. Na přednáškách je příjemný, má možná trochu rychlejší výklad, ale člověk si zvykne. Moc se mi líbily jeho animace, moc oceňuji, že se nám snaží pan docent usnadnit pochopení látky. Ke zkoušce má připravený seznam požadavků, kterým se přísně řídí, což mi také moc vyhovovalo. Opravdu výborný kantor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Slavík byl vždy na hodiny dobře připraven a vše vysvětloval velmi srozumitelně. U zkoušky kladl důraz na porozumění dané problematice, což je podle mě správně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi jasná struktura přednášky, vše je přehledné a vysvětleno, případně dovysvětleno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborné. Občas houpavý hlas.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent Slavík zvládá s lehkostí vše vysvětlovat velmi přehledně a srozumitelně. Jeho výklad se poslouchá sám.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Matematická analýza V [NMTM401, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, navazující magisterské
Hodnocení mi přišlo spravedlivé a a ni na ostatní věci si nemůžu stěžovat.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Matematická analýza V [NMTM401, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, navazující magisterské
Působení vyučujícího hodnotím kladně po všech stránkách kromě jedné – a to je nějaká snaha o přiblížení probíraných témat na něčem představitelném... zkrátka nějaký návod, jak celou tu abstraktní teorii uchopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2025, 1. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Úsměvavý, sympatický chlapík s pohodou na tvaři i na tabuli. Nic nehrotí a nic si nebere osobně, i přes občasné rýpavé dotazy posluchačů. Látku povídá zaujatě a zajímavě. Motivace nebyla zapotřebí, ale to je silně individuální.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Matematická analýza VI [NMTM402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2025, 1. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
chválím
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Matematická analýza VI [NMTM402, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2025, 1. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
není co vytknout, stačí jen chválit. Výborné
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., DSc. [32-KDM], Seminář z kombinatoriky a teorie grafů [NMUM365, seminář]
Jakub Bouška, 25.06.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Není co vytknout. Je vidět, že si hodiny taky užívá a má k nim blízký vztah.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tady nevím koho hodnotit :).
Mgr. Radek Žlebčík, Ph.D. [32-UCJF], Programování pro deskriptivní geometrii I [NMTD103, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující komunikoval, snaží se řešit problémy studentů s předmětem.
Připomínka k předmětu, Mathematica pro začátečníky [NMIN203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Moc nechápu, proč je tento předmět pro studenty finanční matematiky povinný. Trochu mi připomíná programování 1 - člověk se něco málo naučí, ale pro dělání čehokoli užitečného je jedno cviční týdně málo. Stejně jako programování 2 (pro studenty FM) ale už není mathematica 2 povinná, takže pokud člověka předmět nijak zvlášť nechytne (což jak jsem zjistil platí pro převážnou většinu studentů), pokračování si nezapíše a celkově tak neumí skoro nic, co by se dalo uplatnit. Tenhle koncept studia se mi zdá poněkud nešťastným. Mohl by se přehodnotit.
Při velice oddychových hodinách si přímo hrajete s grafíky, funkcemi, ... -- a přitom se učíte velice silnému a užitečnému jazyku. Navíc z každé sady musíte udělat jen polovinu úkolů, takže se můžete zaměřit na to, co vás zajímá/baví.
Kdo si chce hrát, naučit se užitečné věci (vykreslení funkce více proměnných, ...) a získat při tom kredity, ten si toto musí zapsat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na předmětu je dobré, že je možnost ho plnit i pouze online nebo docházet na cvičení (v ZS). V sylabu bylo na můj vkus až příliš grafických úloh, to je ovšem jen otázka preferencí.
Skvělý předmět pro zaplnění dlouhých zimních (respektive letních) večerů. Přednášky jsou pouze online z covidového roku, pro potřeby předmětu to ale bohatě stačí. Velmi pěkně jsou zpracovány i psané materiály. Úkoly (pro každou hodinu jedna sada) můžou sice zabrat trochu více času, ale rozhodně jsem se během jejich plnění nenudil a látku z dané lekce jsem si dobře osvojil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Hezky strukturovaný kurz s kvalitními materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý, didakticky výborný a velmi přínosný předmět. Program Wolfram Mathematica nelze jinak než chválit. Myslím si, že je potřeba ho mít prezenčně už kvůli látce a dotazům. Kdyby byl distančně asi by mě to nebavilo.
Předmět prochází základy použití jazyka Mathematica, a to formou řešení zajímavých úloh.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Absolvovala jsem předmět v letním semestru, takže z online materiálů, a jsem naprosto spokojena. Práci si člověk může rozložit jak potřebuje. Úkoly, které se odevzdávají z každé lekce, nejsou estrémně náročné, ale bez práce to tedy také není.
Připomínka k předmětu, Programování pro deskriptivní geometrii I [NMTD103, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Možná je to pouze tím, že nemám žádné základy z programování, ale nejsem schopná udělat jediné cvičení. Ke každému příkladu nejsou potřeba jen znalosti programování, často se v příkladech vykazují známky jiných studijních zaměření, která vůbec nesouvisí s tím, co studuji a jako zdroj je nám dána wikipedie (přímo v zadání jsou odkazy na wiki, což je dosti nespolehlivý zdroj). Zároveň se občas vyskytne návaznost na předchozí úkol, ke kterému nedostanete správné řešení, takže pokud jste ho měli špatně tak máte lehce smůlu.
Připomínka k předmětu, Programování pro deskriptivní geometrii II [NMTD104, cvičení]
Jitka Raková, 01.07.2025, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět v některý hodinách spoléhá na znalosti diskrétní matematiky, kterou nemáme.
Osobně považuji za zbytečné, pro nás deskriptiváře, mít z tohoto předmětu zkoušku, zápočet je dle mého názoru dostatečný. Především proto, že znalosti z tohoto předmětu nejsou prerekvizitou k žádnému předmětu z našeho zaměření.
Přijde mi zvláštní, že jako jediní učitelé (vyjma informatiků) máme povinné programování nad rámec IT pro učitele.
Připomínka k předmětu, Kombinatorika [NMTM208, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Kombinatoriku jsem si na střední škole příliš neoblíbil, ale když nám pan Slavík zmínil tolik úloh z praktického života (o k přátelích a n zákuscích, abych zmínil alespoň jeden), tak se na ni už nelze dívat stejně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2025, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dost zábavný předmět. Správně nesmyslné úlohy "ze života".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška shrnuje celou SŠ kombinatoriku v prvních 2 týdnech, poté rozvíjí středoškolské učivo o další zajímavá témata, která se ale bohužel moc na SŠ neuplatní. Některá témata byla podle mě docela náročná, na to, že je předmět odměněn pouze 3 kredity, na druhou stranu se pan docent opravdu velmi snaží, aby každý student dané látce porozuměl.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Mé oblíbené hodiny. Pokud člověk na chvíli přestal dávat pozor, či se jen zasnil, polovina tabule byla popsána "cizím jazykem". Přesto hodiny patřily k mým oblíbeným.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět byl zajímavý, prohlubující znalosti kombinatoriky a rekreační matematiky. Určitě využiju sám ve výuce. Zkouška je přiměřená vůči kreditům. Klidně bych udělal tento předmět větší se cvičením, zápočtem a věnujícím se i dalším kombinatorickým kulišárnám.
Připomínka k předmětu, Diferenciální geometrie [NMTM301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení splývá s přednáškou, která je doplněna mnoha příklady, což mi vyhovovalo. Zápočet získá student za vyřešení 2 sad příkladů, které pan docent opraví a v případě nějaké chyby je možné, aby si ji student opravil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška a cvičení nedodržovaly striktní rozvrh, ale prolínaly se, jak bylo zrovna potřeba, což mi dává dobrý smysl a oceňuji to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Sice neexistuje prakticky, ale je formou další přednášky.
Připomínka k předmětu, Diferenciální geometrie [NMTM301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Z mého pohledu se jedná o jeden z nejlepších předmětů, co jsem zatím na fakultě měl. Svou náplní je opravdu velmi zajímavý, na závěr semestru už je docela obtížný, ale i přesto mě to opravdu velmi bavilo. Obsahuje dvě hlavní témata - křivky a plochy. Přednáška je doplněna spousty animací od pana docenta, což dělá její obsah ještě zajímavější a lépe představitelný. Opravdu za mě top předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět byl velmi zajímavý, oceňuji časté propojování s fyzikou a kartografií, díky kterému bylo lehčí si probíranou látku představit a propojit s něčím, co už znám. Také velmi oceňuji grafické znázorňování probíraných křivek a ploch pomocí programu Mathematica, což je přeci jen přehlednější než nákresy na tabuli, zvláště u komplikovanějších křivek nebo ploch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Téma je zajímavé a celkem náročné, na hodiny jsem se celkem těšila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mě bavil, pojednává a základech křivek a jejich vlastností v 2D a 3D. Má pár zajímavých uplatnění a historických předků. Kdo se bojí integrování, nechť si epsilon dostatečně velké zopakuje. Důkazy jsou vcelku přímočaré, nic hlubokého a zkouška patří k rozumným.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi zajímavý předmět studia křivek a ploch. Předmět je i přes strašidelnější název krásně pochopitelný díky možnosti si vše hezky představit a kreslit. Přednáška a cvičení se dost často prolínají.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza V [NMTM401, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, navazující magisterské
Na cvičeních jsme dělali to, co bylo potřeba v zápočtech. Celkově mi však nevyhovuje, když "cvičení předbíhají přednášky", takže bych byla pro na začátku semestru upřednostnit spíše přednášky, aby to nebylo tak matoucí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2025, 1. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Výborná cvičení ze kterých jsem vždy odcházel s pocitem, že tomu rozumím a nemusím se doma už navíc připravovat. Formát bych neměnil.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza V [NMTM401, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Učitelství geografie pro střední školy, navazující magisterské
Přiznám se, že už mi analýza na této úrovni přijde pro učitelské obory příliš náročná a těžko představitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2025, 1. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Přednáška skvělá. Celý semestr to mělo hlavu i patu, zbytečně jsem se neztrácel ve výběžcích kamsi. Velmi oceňuji poskytnuté naskenované poznámky, sloužily dobře jako takový recap a sylabus k předmětu, když jsem zameškal nebo si nestihl něco napsat apod.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza VI [NMTM402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2025, 1. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Skvěle koncipováno, naprosto vyhovuje.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza VI [NMTM402, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2025, 1. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Předmět je výborný, ale napsaná skripta rozhodně pomohla v učení se na něj. Avšak moc nerozumím tomu, proč se opakují metrické prostory, která byly probrány už v bakalářském studiu v podstatě až do konvergence a úplných prostorů. Raději bych šel dále na husté a řídké množiny nebo to raději věnoval studiu Fourierových řad, které jsme měli takto uceleně poprvé. Fyzikové potřebují FŘ už ve druháku a je trochu škoda, že ani v MA6 se o transformacích nic moc nedozvíme.
Připomínka k předmětu, Seminář z kombinatoriky a teorie grafů [NMUM365, seminář]
Jakub Bouška, 25.06.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na každou hodinu jsem se těšil, včetně té, na kterou jsem připravoval asi hodinovou prezentaci. Látka je probírána hravě, leč důstojně a člověk vidí kombinatoriku zas z jiného úhlu. Oceňuji posílání (či rozdávání) materiálů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zvlaštní formát, ale dobrý. Témata občas zajímavá, občas nudná. Celkově, ale fajn předmět.