V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu.
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Denys Bulavka, Ph.D. [32-KAM], Pravděpodobnostní techniky [NTIN022, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
Honestly, the biggest problem for me was how much time it took him to correct our homework assignments. At some point I wasn’t even sure I would pass the tutorials because I wasn’t getting my assignments back. It became very stressful.
Mgr. Tomáš Hons [32-IUUK], Pravděpodobnostní techniky [NTIN022, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
Tomas is very keen on helping students during tutorials. He is prepared well for the tutorial. He is kind and nice. Also most of the homework assignments were corrected very fast by him.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Sprvu som sa veľmi zľakla/bála vášho spôsobu udeľovania zápočtu (t.j. písomky každý týždeň), no teraz musím povedať, že som rada, že ste si tento spôsob výuky vybrali. (Myslím, že mi veľmi pomohol.)
Mala by som možno ešte pripomienku ku práci v skupine. Osobne mám problém pracovať s ostatnými, prišlo mi, že nie som schopná premýšľať a viac sa sústreďujem na to aby som pôsobila v tej ľudskej rovine alebo ak som sa dostala do trochu slabšej skupiny, popoháňať ich aby sa ma nebáli a zapojili sa viac, čo ma stavalo do situácie, kedy som si mnohokrát vravela svoje (zväčša nezmysly, ktoré nám nijako nepomohli). Nerada dominujem diskusii a nechcem sa akoby stavať nad ostatných. Na druhej strane ak som sa dostala do skupinky "silnej", moja snaha nepôsobiť hlúpo zaberala väčšinu mojich myšlienok. Uvedomujem, že je to tréning práce v skupine, len som sa s vami chcela podeliť o svoj pohľad. Mimo to mi prišlo príjemné mať aj cvičenie, ktoré takto dostalo iný ráz.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Látka byla vždy jasně a srozumitelně vysvětlena. Vypíchl bych hlavně naprosto špičkové poznámky, které čitelně a přehledně látku vysvětlily snad ještě lépe než přednáška.
Během výuky nebyl čas, kdybych se přehnaně ztrácel, což bylo dané výborným výkladem, který na sebe postupně navazoval a při potřebě zaceloval jakékoli nejasnosti. Nejvíc si cením intuice, kterou jsem díky těmto přednáškám dostal, jelikož byly přeloženy i do lidského jazyka, což je vítaná změna. :D
Bc. Lenka Kopfová [32-OPMK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Příjemná a ochotná cvičící, cvičení mě bavila. Nemám co vytknout.
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cas na domace ulohy bol priliz kratky v porovnani s tym ako casto boli opravovane (clovek mal tak 1-2 pokusy) a bolo to velmi frustrujuce. Priklady na doma boli celkom tazke a zapocet z nich nebol zadarmo, no nepisali sme ziadne testy co bol asi dobry trade-off, ja osobne testy neznasam. Na skusku som bol pripraveny celkom dobre, pride mi ze to boli asi najtazsie cvika ake sa dali zapisat (niektore ulohy som absolutne netusil, domace z inych cvik som mal do 3minut cele hotove niekedy bez papiera).
Hodiny boli asi trochu netradicne, po tom ako sme si vysvetlili domace, sme pracovali celu dobu v nahodnych 3-4clennych skupinnach. Po konfrontacii, ci by sme nevedeli skusit aj iny styl, napr. niekto pred tabulou nieco vysvetli, alebo aj si nieco spolocne prejdeme, bola Lenka otvorena experimentalnej zmene, avsak potom nebolo vela hodin a predsalen skupiny mali nieco doseba - clovek sa nauci vysvetlit a niekedy to je lepsie ako len pochopit vsetky priklady.
Niekedy ta chut pocitat bola mensia ale nikto nikoho nenutil nic robit, dochadzka neexistovala lebo clovek je na matfyze pretoze chce, za mna velky plus ale aj tak som bol na kazdom cviku na ktorom som mohol byt.
Kazdu hodinu bol taky kratky quiz, nieco na start - taky zahrievaci priklad za ktory boli extra body.
Prislo mi ze 1.5hodiny trvalo 20minut, toto bol asi jediny krat za tyzden kedy som nepozeral na hodiny kedy skoncime, neviem ci to bolo kvoli tomu ze ma pocitanie bavilo alebo ze sme tam boli fajn partia ludi.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičící učí dobře, občas trochu hekticky, ale je vidět, že moc dobře ví, o čem mluví. Velmi inteligentní.
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Martinova cvičení jsou vedená formou řešení úloh ve skupinkách. Během těchto chvil si budete připadat jako opravdoví matfyzáci :D. Někdy je potíž když chytnete do skupiny někoho, komu to pálí a vy jste spíš pozadu. Navíc cvičení bylo hned po přednášce, na které jsem toho většinou moc nepochytil. Na druhou stranu hodně lidem vyhovovalo, že mohou nově nabité vědomosti hned zkusit aplikovat.
Domácí úkoly byly hodně na můj vkus hodně náročné, ale pokud vydržíte až do konce, tak budete skvěle připraveni na zkoušku.
Objektivně nevím, jak by se dalo cvičení vést lépe. Největší potíž pro mě byl zkrátka ten přechod ze středoškolské matematiky na tu vysokoškolskou, tomu se však nevyhnete. Nejlepší způsob je do toho skočit po hlavě a naučit se v tom plavat.
Koutecký vede cvičení formou řešení úloh ve skupinách.
Jak dobře toto funguje závisí na skupině.
Někdy si studenti v rámci řešení jedné úlohy pomáhají vymýšlením nápadů a od sebe se učí, ale jindy to dopadne tak, že řešení vymyslí jeden z nich a buď ho ostatním vysvětlí, nebo ho nepochopí.
Koutecký ochotně odpovídá na otázky, dává nápovědy a o řešení se studenty diskutuje, což si myslím, že je pro výuku velmi přínosné.
Jan Engler, 03.01.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vyhovuje mi forma výuky "postavte se do kroužků a řešte úlohy ve skupinkách." Spousta lidí na to bude mít jiný názor, já jsem s tím byl ale spokojený, myslím, že se to hodí k povaze předmětu a taky je to pěkná změna od jiných předmětů, kde člověk sedí 135 minut a počítá integrály (ne že bych neměl rád matalýzu.)
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Vše přehledně odpřednášeno. Na zkoušku je tolik času co člověk potřebuje což je u předmětu jako tento moc fajn.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Těžko se mi hodnotí Martinův výklad, protože moje nepochopení některých konceptů není tak docela jeho vina. Diskrétní matematika byl pro mě v 1. semestru asi nejnáročnější předmět. Ztratil jsem se někde v prvních týdnech a od té doby jsem byl tak nějak pozadu.
Pokusím se alespoň napsat pár subjektivních poznámek k přednáškám:
- Martin občas začně psát malým písmem, které nejde přečíst skoro ani z prvních lavic. U první přednášky nám však řekl, že si je toho vědom a máme ho upozornit, pokud to bude až moc nečitelné.
- V některých přednáškách bylo tempo dost rychlé a bylo obtížné si látku stíhat zapisovat natož během toho pochopit
- Jinak se Martin snažil znázornit dost věcí vizuálně, abychom si to lépe představili, což já osobně velmi oceňuji.
Výklad tak měl své mouchy, ale pokud nebudete něčemu rozumět, určitě bych se nebál za ním přijít, Martin se vždy snaží být maximálně nápomocný.
Pán doktor miestami pôsobil trochu nepripravene na prednášku, v niektorých dôkazoch sa zamotal, ale keď sa človek nad prebrané učivo sadol, dalo sa pochopiť. Skúška u neho bola férová, primerane náročná.
Přednášky bývali mnohdy zmatené, obvzláště během předvádění zapeklitějších důkazů. To je však mnohonásobně kompenzováno vřelým a vstřícným přístupem ke studentům.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly v pohodě, když vyučující stíhal, bylo to super, dávalo to smysl a výklad byl poutavý, když nestíhal vychrlil na nás hrozně rychle větu či definici, což bylo skoro kontraproduktivní. Zkouškové okruhy odpovídaly přednáškám Martina Mareše. Věřím, že by bylo lepší udělat vlastní okruhy, které by lépe odpovídali odpřednášenému zde, takhle bylo tímpádem stejně nejlepší se učit ze záznamů Martina Mareše. Zkouška byla příjemná a férová.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly podstatnou část semestru poměrně chaotické a měli jsme problém neztratit se v látce. Rozhodně by bylo dobré zvětšit písmo
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
ochotný, vysvětluje dobře, u zkoušky hodný
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Koutecký je sympatický vyučující, který se dobře poslouchá a ve studentech budí zájem o předmět. Komunikace s posluchači je úžasná. Jediné co lze vytknout je, že občas je jeho výklad horší pochopit na první dobrou, ale je otevřený otázkám a proto to tolik nevadí.
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na prednaskach z dm1 celkom mily, je rad ked mu ludia nevykaju.
Obcas sa trosku zamotal no motivacne intro resp 0th hodinu dal dost dost silnu. Dbal na to aby sa ludia pytali otazky ak niecomu nerozumeli a bol mily ku kazdemu, prijemna atmosfera. Bol som na prvych 4jeho prednaskach a potom som pozeral len zo zaznamov no v podobnom duchu to pokracovalo dalej ako asi 10 ludi hovorilo.
Mal taktiez cvika z dm1 na ktorych som nebol zapisany no dostali sa ku mne priklady a velmi podobne boli aj na skuske, je asi dobre si dat cvika s clovekom ktory ich uci ak je vasim cielom nejako prejst.
Na skuske z dm1 bol velmi napomocny, dbal na to aby clovek vedel definicie a vedel prejst, no prosim nepodcenujte to, je toho dost, resp. vediet nieco navyse moze len pomoct.
Je to ten typ ucitela za ktoreho moze byt clovek vdacny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Snaží se učit zábavnou formou, ale jede se moc rychle.
Koutecký probírá látku systematicky a snaží se ji prokládat vtipy a zajímavosti.
Občas má problém vyznat se ve vlastních poznámkách. Mohl by si lépe připravit výklad před samotnou přednáškou.
Jan Engler, 03.01.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Přednášející je velmi příjemný, líbí se mi, jak se nás často ptá, co jsme nepochopili a dává spoustu prostoru na otázky. Taky si s ním můžeme tykat. Jedině bych mu vytkl, že se občas trochu zamotá do nějakého důkazu a trvá mu pár minut se vymotat a taky občas píše dost malým písmem. Když ho na toto někdo upozorní, tak to znovu řekne jinak srozumitelněji a nebo zase začne psát čitelně.
RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúca dobře vysvětluje učivo a pokud něčemu nerozumíte, tak je ochotná vám to vysvětlit i pětkrát za sebou. Není problém něco vyřešit, nebo se na všetkém dohodnout. Na hodině se vždy vysvětlí teorie, hlavně části, které jsou potřebné pro nasledující příklady, a pak se přejdou příklady z každého druhu po jedném a ostatní se dělají samostatně, ty se pak jenom kontrolují.
Velmi dobře připravená cvičení, na kterých se vždy zopakují a procvičí nejduležitější poznatky z přednášky.
Jakub Šimek, 04.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
rozhodně doporučuji, hodiny jsou přínosné. Na začátku cvičení dává přehledné zadání na papíře. Každou hodinu je možnost získat extra body za domácí úkoly, motivuje to k přípravě doma a dost jsem se naučil jen díky tomu, že jsem se na to každý týden podíval alespoň jednou.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Pán doktor vždy na cvičení navodil príjemnú atmosféru. Počas semestra s nami písal niekoľko testov, vďaka čomu sa dalo bez problémov získať zápočet. Poctivo s nami zopakoval látku a prešiel viacero zaujímavých úloh.
Jedinou nevýhodou je absence domácích úkolů, jinak ale cvičení samotné bylo záživné a vše co mělo, bylo vždy velice dobře vysvětlené. Podmínky na zápočet byly dle mého názoru také celkem jednoduché (ale určitě ne "zadarmo").
Těžké cvičení, musel jsem se pravidelně a relativně dlouho učit, dokonce jsem málem nedostal zápočet. Ovšem u učení na zkoušku to člověk ocení. Hodiny byly vedeny skvěle.
Mgr. Petr Sedláček [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Hezky urganizovaná cvičení, oceňuji papíry s příklady a důležitými definicemi které se procházeli na cvičení a dobře kopírovali témata z přednášek. Úkoly dají nějakou práci ale jsou vpohodě. Testy v hodině taky ok.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý prístup k výuke aj študentom. Úlohy a testy boli primerané. Pri potrebe konzultácie nebol žiadny problém na dohodnutí termínu.
Z cvičení s panem docentem mám docela dobrý pocit. Pořád zde panují problémy s cvičeními z DM jako takovými - nekonzistentní náročnost příkladů, soutěživá atmosféra - ale to je problém v podstatě na všech cvičeních, a s panem docentem jsem to necítil až tak intenzivně. Pan docent vedl cvičení rozumně a vcelku docela lidsky, před tabulí jsem se nikdy nebál, a i když jsem si nebyl jistý odpovědí, tak k bodování pan docent přistupoval velmi štědře.
Moc se mi líbil systém domácích úkolů. Bylo jich trochu málo, možná by bylo lepší je mít nějak pravidelněji, ale všechny domácí úkoly byly velmi povedené a zábavné. Pokud jsme měli s domácím úkolem problém, tak jsme se mohli panu docentovi ozvat přes e-mail (na které mimochodem odpovídal bleskově), aby nás pošťouchnul správným směrem, což bylo super. Velmi se mi líbilo, že jsme úkoly mohli odevzdávat online.
Většinu bodů na zápočet jsme dostávali ze zápočtových testů, což bylo v porovnání s většinou ostatních cvičících mnohem riskantnější. Testy byly docela těžké, takže jsem se během semestru snažili nahnat co nejvíce bodů u tabule, ale pokud nám na konci semestru chyběly nějaké body na zápočet, tak jsme se mohli domluvit s panem docentem, což bylo hrozně fajn.
Velmi se mi líbilo, že jsme se na body ze zkoušek/z aktivity mohli dívat online, a měli jsme tím pádem přehled o tom, co všechno nám ještě chybí. Líbí se mi rozvržení stránky, všechno je rozepsané, a pro vyklepaného studenta to působí velmi lidsky. Mrzí mě, že na stránkách nejsou zadání starých zápočtových testů, abychom se mohli pochlubit kamarádům, ale není to konec světa.
Obecná rada pro studenty: většinou se nevyplácí zapsat si na cvičení stejného učitele, co vede přednášku. Vždy je lepší mít nějakou třetí osobu, která vám může vysvětlit látku z jiné perspektivy, pokud by vám náhodou nesedlo vysvětlení na přednášce. Se cvičeními pana docenta jsem velmi spokojený, a myslím si, že je vedl moc a moc hezky, ale pořád je to riziko, na které se vyplatí myslet.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ocenil by som nejaké zopakovanie látky na začiatku hodiny a nejaký riešený príklad pred tým ako sa pustíme do riešenia. Inak fajn.
Cvičení dobře doplňovalo probíranou látku na přednášce. Pan docent Tancer byl vždy dobře připravený. Zápočtové testy pana docenta jsou trochu obtížnější, ale pokud jste aktivní během semestru, tak se dá zápočet získat. Cvičení mě dobře připravilo na zkoušku, tedy asi není více co dodat.
doc. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
Věřím, že pan Tancer chce vycházet studentům vstříc, ale jeho výklad mi upřímně vůbec nevyhovoval. Mluvil hodně stroze a neopakoval důkazy, takže jsem se často dost ztrácela.
Pan docent učivu velmi dobře rozumí, ovšem na hodinách se chová lehce zmateně a ve výkladu je potom občas guláš. Osobně jsem přednáškám moc nerozuměl a nestíhal jsem je, ale to je spíš moje vina.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Místy chaotický výklad, nicméně dostatečně srozumitelný.
Osobne som mal pocit, že som niekedy nerozumel myšlienkovým pochodom pána docenta čo ma občas zmiatlo trochu viacej následne kvôli čomu som nerozumel prednáškam. Ale zodpovedať na dotazy nemal problém čo veľmi cením.
Pan docent Tancer má občas ve zvyku zapisovat některé skutečnosti jen zkratkovitě či symbolicky. To není pro psaní poznámek, které jsou vzhledem ke koncipování přednášky, která se nedrží žádných skript, nutné, optimální.
Na přednášce se nedá nic vytknout, výklad byl srozumitelný. Bohužel trochu k zamrzení je nulová koordinace mezi různými cvičícími a mezi obsahem přednášky a cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad byl občas moc formální a málo nahlížecí, lepší by mi přišlo podat ideu důkazu a poté napsat ten formalismus.
Obsah přednášky je bezesporu lepší než minulý rok. Probraná témata podle mě odpovídají náročnosti kurzu, a obskurnější témata (jako Ramseyovy věty, atd.), se kterými se po zbytek roku nikdy nesetkáme, jsme letos nechali stranou, což je za mě obrovské plus.
Přednášky jako takové mohly být lepší, pan docent vypadal poněkud nejistě, a člověk měl často tendenci usínat v druhé polovině přednášky (první polovina ok). Poznámky na tabuli bývaly poněkud chaotické, a občas se stávalo, že pan docent myšlenku vysvětlil především verbálně, ale poznámky nechal neúplné a rozepsané. Velmi by pomohlo mít nějaký strukturovanější zápis, buď si rozdělit tabuli na třetiny/čtvrtiny, a psát po sloupcích, nebo se opírat o slajdy.
Co si však na panu docentovi nemůžu vynachválit, je jeho organizovanost a ochota vycházet studentům vstříc. Na e-maily odpovídá okamžitě, nemá problém s plánováním termínů zkoušek/konzultací/čehokoliv, a je ochotný pro studenty udělat skutečně mnoho. Hrozně se mi líbí, že má na stránkách detailně rozepsané popisy témat bakalářských prací, nikdo z jiných vedoucích to tak nedělá, a upřímně si myslím, že to je škoda. Vadí mi, že na stránkách nemá zadání starých zkoušek (a musíme si je tedy shánět u ostatních studentů), jinak tam má v podstatě všechno.
Častokrát jsem měl dojem, že přednášená látka je formulována více matoucím způsobem, než by musela. Nejedenkrát se stalo, že jsme se na hodině zasekli u nějakého dotazu, na něž se podařilo uspokojivě odpovědět až třeba na třetí pokus. Ochotu a snahu nemůžu vytknout, ale bohužel si prostě ne vždy student a přednášející hned rozuměli.
Přednášky vcelku dávaly smysl a bavily mne.
Bohužel bylo pro pochopení látky nutné neustále sledovat jak výklad, tak změny na tabuli (ne vždycky lineární), což je někdy spolu s psaním poznámek náročné; navíc se na prvních několika přednáškách nedařilo zprovoznit mikrofon.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Niekedy na prednáške sa učivo bralo až príliš formálne a teda miestami unikala pointa niektorých tvrdení. Napríklad na prednáške o priestore cyklov grafu sme viacerí nevedeli do polky prednášky, čo dokazovaná veta vôbec hovorí. Uvítal by som pred každým dôkazom najprv nejaké polopatistické vysvetlenie.
Hans insists on formulating a concrete answer to each question and not stopping on just understanding it. It all makes sense in regards of exam preparation.
doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Great tutorials, the only issue is that sometimes group gets stuck on one task, while other group moves forward, resulting in slight difference in skills
Hans always spends well enough time to explain things introduced at the lectures. Hans manages to use understandable language to explain difficult things, as long if the student has paid attention on the previous lectures. Hans always gives a detailed response to any question.
Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Není snad žádná hodina v mém rozvrhu na kterou bych se těšil více než na Pepovi cvika. Kromě toho, že byl perfektně připravený na každá cvika, vysvětloval látku tak, že chodit na přednášku se stalo téměř zbytečným a odpovídal elegantně na sebevíce záludné dotazy, tak i hrozně příjemně a úpřímně jednal se všemi studenty a věnoval se jim jak jen potřebovali.
P. Tkadlec byl na cvičení vždy připravený, rád látku zopakoval a příliš nelpěl na detailech, které nejsou potřeba. Naopak důkladně cvičil věci důležité ke zkoušce, na kterou mě cvičení perfektně připravilo. Domácí úkoly byli jednodušší, zápočtové testy férové. Díky, že jsem se mohl účastnit Pepo <3
Kombinace testů a domácích úkolů, mě skvěle připravila na zkoušku. Body za jednotlivé domácí úkoly mě bezvadně motivovaly, možnost opravy domácích úkolů byla dle mého super, měl jsem vždy možnost si uvědomit co tam mám za chyby.
Pepa je úžasný cvičící. Jeho přístup je velice přátelský a osobní, ale ne do míry, aby negativně ovlivňoval kvalitu výuky. Je ochotný poradit nad rámec výuky. Komunikace nikdy nebyla problém.
Domácí cvičení jsou zadávány přes KAMáckou sovu. Oproti těm od jiných cvičících jsou jednodušší, ale i tak jsem se s látkou, řekl bych, v rámci sylabu seznámil víc než dostatečně.
Při opravování každého úkolu se snaží studenty navádět, aby si sami uvědomili své chyby. Opravuje mírně, ale spravedlivě.
Jeho zapálení do učiva je povzbuzující. Lekce s ním byly radost. Mohu jen doporučit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pepa je výborný učitel. V průběhu hodiny neustále obchází studenty a ptá se na jejich myšlenky. Když si člověk nevěděl rady s úkolem, vždy poslal nějaký nenápadný hint.
Vyhovuje mi jak jsme necháni vyřešit příklady sami a pak po čase se projdou na tabuli. Samotné dvojhodinovky jsou v pořádku.
Průběžná zpětná vazba je skvělý nápad, jenom bohužel není vždy kvalitní. Říct že něco je špatně je lehké. Užitečnější by bylo poukázat co student dělá špatně a pokusit se navést na správnou cestu.
Myslím si taky, že správné řešení by mělo být ukázáno po termínu odevzdání. I z toho se budou moci ti, kteří úlohu nevyřešili, něco naučit.
Mykhaylo Tyomkyn, Ph.D. [32-KAM], Pravděpodobnostní techniky [NTIN022, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
Everything is well explained and presented.The lectures are quite fun. The only downside is, sometimes, I felt like it was quite fast so I did not manage to write my notes properly. Luckily, the material for this lecture is quite good.
The teacher is very kind, always willing to help students to understand the topics presented at the lecture. His english is excellent. Also his calming presence during my exam helped me a lot, I was almost not stressed when taking the exam. Thank you!
Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bolo to napomocne, asi velmi zalezi od cviciaceho do akej miery si to clovek uzije. Vo vseobecnosti sa prejde to co sa robilo na prednaske a mna osobne diskretka bavila takze to bolo fajn
Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení nebylo za mě ani špatné, ani nijak obvzláště dobré. Procvičovaly se věci z přednášky, výhodou jistě bylo, že pí. Kantor předmět i přednášela, takže vše pěkně navazovalo. Několikrát jsem ale osobně narazil na nedostatek náročnějších příkladů, kdy jsem mě vše vyřešené před skončením cvičení, což mi přišlo jako škoda
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Složitý předmět. Cvičení byla v pořádku. Kolikrát se ale neshodoval sylabus předchozí přednášky a kolikrát se stalo, že jsme byli napřed či moc pozadu.
Great format of the tutorial. The problems are of the right level of difficulty, so that a group can start working on the home assignment only if they have solved a number of challenging problems based on the lecture materials. Grouping students into teams of 3 allowed us to share ideas that may not be the most obvious to one but are fairly simple to another.
Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
Já mám obecně diskrétku docela rád, baví mě že si de smousta věcí dobře představit. Je to určitě z náročnějších předmětů ale nic s dostatkem zájmu nezvládnutelného.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
až na pravděpodobnost je to celkem fajn
Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je dobře koncipovaný, je to pěkný přehled, ne všechna témata na sebe navazují, ale nevadí to. Je to ta jednodušší prvácka matematika, jednodušší než lingebra. I tak není zkouška trivální, ale určitě je zvládnutelná.
Rad bych aby jsme nemuseli umet tolik definic a dukazu zpameti ale treba jenom polovinu tech nedulezitejsich. Podle me je dulezitejsi jestli to chapu co se tam deje a co a jaka cisla co tam delaji za brikule nez umet vsechny definice jako basnicku
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Neviem ci som to len ja ale oproti lingebre mi prisiel tento predmet *radovo* viac zaujimavy. Zo zaciatku mozno trochu obtiazne co sa notacie a aj chapania tyka (relacie, ekvivalencie), no pre mna ako cloveka co uz programoval od strednej, dalsie temy (grafy a stromy) boli veci ktore sa mi dost zislo pocut napisane formalne, pretoze potom vie clovek robit lepsie predpoklady a hlavne rychlejsie.
Dokazy mi prisli celkom pochopitelne a bolo ich tam tak do 5 co boli relativne tazke, zvysok intuitivny.
Pravdepodobnost a statistika bola neuveritelne random hlavne ked to bude predmet v 4th semestri, no netreba to podcenit.
Na skusku som sa ucil nebezpecne malo (8hodin cisteho casu, vacsina ludi co som sa bavil tak cca 5dni) a zaroven som mal dost stastie. Spatne ked sa pozriem tak by som povedal ze minimalne 3dni full focus ak chcete eliminovat nahody.
Kladol by som doraz na to, aby ste tomu priebezne chapali, pretoze ked sa raz clovek strati tak ano pride nova tema, ale priklady su len z tych uplnych koncov, resp clovek musi vediet dokazy a hlavne definicie aby nieco zratal, inak nie je sanca vobec pochopit otazku ...
Spravil som experiment a pozrel si vsetky videa od Maresa este v prvy mesiac skoly (na prednasky zaroven prestal chodit), mal som o malicko vacsi prehlad na cvikach no skorej viac veci som zabudol medzicasom, zaroven tento predmet ma celkom velky passrate takze tento pokus ani nema velku vypovednu hodnotu + iny ucitel ine notacie a dorazy na dolezitost. Zaver je ze sa to neoplati no mate o starost menej a da sa potom venovat robote.
The most enjoyable math class so far. The topics are fairly challenging, but also interesting. In regards of computer science, we are already using some topics from Discrete Maths on our lectures and in assignments, which gives additional motivation to study Discrete Maths. This is the subject that makes me keep pushing.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnostní techniky [NTIN022, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
The homework is quite hard, but getting credit is doable with needing only 1/3rd of the points total. If you get above 2/3 of points, you pass the exam, which is quite nice, but it takes a lot of time, but it is worth it.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
It would be better (in my opinion) if the tutorials were preparing us more for the homework assignments. Presenting solutions of homework assignments (which is mostly what tutorials were for) is nice but it won’t help us to solve assignments for the next homework set. Also based on the old tutorial’s websites there is some amount of tasks given to students to solve as homework but no one in past years has solved these exercises. What is the purpose behind giving us to solve sth no one has solved in past years? It was very demotivating and kind of depressing at times.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnostní techniky [NTIN022, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
This subject is extremely interesting. One of my favourites so far.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
The lecture is very well put together in my opinion. It consists of very interesting topics and techniques.