AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martina Kekule, Ph.D. [32-KDF], Didaktika fyziky I [NFUF403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Stejné hodnození vyučujícího viz. hodnocení přednášek.
RNDr. Martina Kekule, Ph.D. [32-KDF], Didaktika fyziky I [NFUF403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Paní doktorka se výborně doplňuje se svým vyučujícím kolegou. Má velice pěkný přednes a přípravu na své části výuku, která je tím přehledná a kvalitní. Obohacuje hodiny spoustou zkušeností ze stáži v zahraničí a z jejího vědeckého výzkumu. Je také velice ochotná ke konzultacím a ráda diskutuje se studenty, kdy bere názory studentů a dokáže s nimi přátelsky diskutovat. Také má velice férový přístup. V neposlední řadě bych rád ocenil jako muž, že vnáší do hodin tzv. ženský element, tím je myšleno, že je velice milá, příjemná a pohledná, což přispívá k výborné atmosféře tohoto předmětu.
RNDr. Petr Kolář, Ph.D. [32-KDF], Matematické metody ve fyzice II [NFUF812, seminář]
Samuel Budziňák, 16.02.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Ako fanúšik sci-fi veľmi oceňujem referencie počas výuky, spríjemní to vyucovanie :)
A, samozrejme férový a príjemný prístup :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
petr byl velice skvely vyucujici, bylo super, ze jsme si obcas mohli vybrat, cemu se chceme venovat vice, a u ceho se nemusime tolik zdrzovat
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Matematické metody ve fyzice [NFUF106, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vstřícná, milá, srozumitelná.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Klasická elektrodynamika [NFUF205, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující byla na výuku připravena, často teorii obohatila i experimentem.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Úvod do matematických metod fyziky [NFUF804, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Majka Snětinová má skvělý přístup k výuce, kdy se nám všem snažila pomoct, abychom počítání derivací a integrálů porozuměli. Vždy měla připravené dobré příklady, na kterých nám názorně vysvětlila principy výpočtů. A pak měla v zásobě i dostatek příkladů, abychom si počítání sami osahali
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Majka úplně bezvadně vysvětluje matematiku – po krocích, názorně, v jejím výkladu i zápisu na tabuli jsem se velmi dobře orientoval. Neskutečně si vážím její ochoty s víceméně čímkoliv pomoci, ať už se to týkalo samotného předmětu či čehokoliv mimo něj.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Matematické metody ve fyzice [NFUF106, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vstřícný, milý, srozumitelný.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Klasická elektrodynamika [NFUF205, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující byl na výuku připraven, často teorii obohatil i experimentem. Přednášky díky tomu působily příjemně. Zkouška mi přišla fér, veškeré hodnocení jednotlivých zkouškových otázek bylo vyučujícím zdůvodněno.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Didaktika fyziky I [NFUF403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Stejné hodnození vyučujícího viz. hodnocení přednášek.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Didaktika fyziky I [NFUF403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Oceňuji vynikající zápis na tabuli. Jasný a přehledný výklad. Kooperaci se studenty a ochotu naslouchat studentům. Pan docent je vždy ochotný ke konzultacím. Dále hodnotím jeho přátelský přístup k studentům a tím vytváření pohodové atmosféry, která není na úkor náročnosti a požadavkům na studenty. Dále bych zdůraznil jeho ferový přístup, který je dán pravidly hned od první hodiny.
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve fyzice [NFUF106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dopředu známé příklady na cvičení (možnost přípravy), kolektivní počítání. Velká přehlednost.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na srovnatelné úrovni s přednáškami.
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve fyzice [NFUF106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zejména oceňuji krásné zápisy na tabuli. Jinak zajímavý a zvládnutelný předmět.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V předmětu jsem se neshledal, ale nebyl špatný.
Připomínka k předmětu, Klasická elektrodynamika [NFUF205, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi oceňuji možnost především zopakovat si témata z elektřiny a magnetismu (a přidat některá nová).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi příjemný předmět, který mi pomohl nahlédnout na problematiku elmagu značně příjemněji než tomu bylo o ročník níž. Ač je docházka na přednáškách dobrovolná, i přes občasnou výživnost matematického odvozování vztahů, vřele ji doporučuji. Jsou při ní navíc totiž demonstrovány experimenty, a to jednak takové, co jsou proveditelné s běžně dostupnými pomůckami, jednak i pokročilejší. Velmi kladně hodnotím i studijní text předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvele vedene prednasky, tandem mi vyhovoval, jednotlive prednasky na sebe krasne navazovaly. Extremne ocenuji spojovani temat s praktickym svetem.
Připomínka k předmětu, Didaktika fyziky I [NFUF403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
U cvičení bych vyzdvihl především provázanost s přednáškami, což se projevuje tím, že dochází k volnému přecházení mezi přednáškou a cvičením. Což podporuje uakotvení přednášené a cvičené látky. Dále hodnotím celkovou atmosféru cvičení stejné jko viz. hodnocení přednášek.
Připomínka k předmětu, Didaktika fyziky I [NFUF403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Osobně si myslím, že výuka je celkově výborně koncipována (výkladem i prací studentů a jejich zapojení), co se týče i zdrojů a dále i propojením s ostatními předměty (pedagogikou, psychologii a fyzikou). Vyučující vytvářejí velice příjemnou atmosféru ve svých hodinách. Dávají jasná pravidla pro klasifikaci a zadávají inspirujíci a motivující práce k zápočtům. Nic bych na ni neměnil.
Připomínka k předmětu, Úvod do matematických metod fyziky [NFUF804, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tento předmět je opravdu dobrý v procvičení počítání derivací a integrálů. I když jsem se s derivacemi i integrály potkal již na gymplu, tak pomocí tohoto předmětu jsem si jistější v jejich počítání. Díky tomu je tento předmět vhodný i jako doplněk k Mechanice, protože tam se zejména s integrály člověk také potká
František Jakub Sklář, 11.01.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Úvod do matematických metod fyziky byl skvělý seminář, který mi umožnil upevnit si své dovednosti v matematickém aparátu, který se ve fyzice využívá a jako takový to byl předmět, který udržoval mé matematické znalosti dostatečně ostré, protože byl spolu s Diskrétní matematikou v podstatě jediným mým matematickým předmětem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tempo nebylo příliš rychlé, aby byl čas se se vším seznámit a vyzkoušet. Témata se hodí a využijí, například na seznámení se se sférickými souřadnicemi na přednášce z mechaniky nebylo mnoho času, tak jejich probrání zde bylo více než ku pomoci.
Super
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve fyzice II [NFUF812, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět propojuje poznatky z matematických předmětů s jejich aplikacemi ve fyzice, takže je potom snazší se orientovat v ostatních fyzikálních předmětech a chápat matematická odvození v nich. Probírá se hodně matematiky, která se bude hodit ve fyzikálních předmětech v dalších semestrech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
bylo uplne super se podivat i na odvetvi matematiky ve fyzice, na ktere jsme nemeli behem prednasek cas, pozdeji mi to da myslim urcity nadhled
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NFUF814, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Rozhodně užitečný předmět pro hlubší zažití metod z přednášek. Highlightem pro mě byly aktivity na seznámení se s fázovým prostorem (a trpělivost s mými dotazy).
Samuel Budziňák, 16.02.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tento seminár považujem za veľmi prínosný a je skvelým doplnením prednášok.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK