• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Daria Dunina [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ninu jsem si během semestru opravdu oblíbil. Vřele doporučuji. Šlo vidět, že se v tématice opravdu vyzná. Nejenže byla vždycky připravená odpovědět na jakýkoli dotaz/nejasnost, ale také nám v několika případech poradila obecnější vychytávky a dobrá pozorování. Cvičení s ní jsem prostě vnímal jako přínosná a zároveň byly fajn :).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení bylo sice večer, ale vždycky stálo za to. Pokud pozoruji správně, dokáže Daria vysvětlit princip jednodušších příkladů i vhodně napovědět u těch obtížnějších. Na otázky ochotně odpoví, i když se třeba netýkají přímo lingebry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící byla vždy nápomocna když jsem si nevěděl rady.
Mgr. Josef Dvořák, Ph.D. [32-KA], Algebra [NMAG206, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nej cvičící!!! Dokonale vysvětluje, ví co studentům dělá potíže.
Bc. Filip Filipi [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG113, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičící byl na hodinu vždy skvěle připraven, hodina začínala opakováním teorie, ukázkou pár příkladů a pak jsme samostatně počítali, kdy nás Filip obcházel a ptal se na nesrovnalosti, na každý dotaz vždy odpověděl. Bohužel ovšem byla látka vysvětlována často příliš složitě a komplexně, takže pokud jsme s něčím začínali, často jsme se v tom ztráceli. Možná by bylo lepší rovnou s námi počítat příklady a na těch něco vysvětlovat než začínat s teorií.
Mgr. Kateřina Fuková [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG113, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vstřícná, milá a ochotná cvičící. Oceňuji snahu navádět studenty tak, aby si na výsledek vždy přišli sami a nebyla jim jen jednoduše nadiktována.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Prosím o lepší přípravu výkladu a celkové zopakování si probírané látky před cvičeními
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nejdříve cvičení probíhala úplně jen jako počítání příkladů a když jsme cvičící požádali, jestli bychom mohli spolu udělat nějaké připomenutí látky z přednášek ke cvičenému tématu, tak sice udělala jakýsi úvod - ten ale působil nepřipraveně a vymýšlený na místě. Když jsme se pak dostali ke konci semestru, tak na těžší otázky už měla cvičící i problém odpovědět.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pani magistra mala často problém pochopiteľne odpovedať na otázky. Taktiež by som ocenil riešenie zopár príkladov hromadne, pre lepšie pochopenie.
Mgr. Ondřej Ježil [32-KA], Algebra [NMAG206, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Žádné výhrady nemám, nebyl jediný příklad, který by cvičící neuměl jednoduše vysvětlit, jako příprava na zkoušku zcela dostačující.
Mgr. Maryia Kapytka [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
veľmi príjemný prístup vyučujúcej, ochota pomôcť a poradiť bola stále prítomná, hodiny veľmi nápomocné v pochopení látky a zjednodušení niektorých preberaných konceptov
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice přátelská cvičící
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Maryia je skvělá cvičící. Má velmi vstřícný přístup a výborný výklad.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vynikající a milá cvičící, má příjemný a férový přístup, věnuje se studentům nad rámec svých cvičení, na cvičeních se věnuje teorií i příkladům. 10/10
Mgr. Adam Klepáč [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Adam je v pohodě, ale občas mluví trošku rychle, až se z toho člověk ztrácí, ale jinak hezky doplňuje přednášku a vysvětluje z více úhlů pohledu, což je podle mě super.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičenia boli často čisto o tom, že sme si počítali a preberané učivo nebolo poriadne odprezentované na tabuli. Taktiež sa mi nepáčilo občasné odbiehanie od témy a venovanie sa iným veciam. Občas sa stalo, že vyučujúci využil niekde niečo, čo sa ešte nepreberalo ako fakt, čo niekedy spôsobilo chaos a nepochopenie (aspoň u mňa :D)
Bc. Jakub Knesel [32-MUUK], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Chybělo mi nějaké obecnější připomenutí/vysvětlení postupu řešení u typových příkladů na začátku hodiny (tak jako se to dělo v jiných paralelkách nebo například na analýze). Řešení příkladů občas lehce nepřehledné. Cvičící působil mile, snažil se být aktivní a pomáhat, bohužel ovšem ne vždy se mu to dařilo.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící byl velice ochotný a jeho výklad byl srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Mal som pocit, že Jakub nie vždy vedel veci vysvetliť tým jednoduchým polopatistickým spôsobom, kvôli čomu mi trochu dlhšie trvalo pochopiť danej téme. Čo sa týkalo odborného vysvetlovania to bolo sto percentné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Se cvičeními pana Knesela jsem poměrně spokojený. Před tabulí občas působil poněkud nejistě, ale jinak byl velmi přívětivý a rád odpovídal na dotazy. Během hodiny nám dovoloval poslouchat hudbu (dokud jsme při tom nerušili ostatní), což beru jako veliké plus.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příliš málo výkladu, někdy se skoro celou dobu jen počítalo.
Mgr. Martin Raška [32-KNM], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Martin je moc milý, připravený a pořád veselý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Počítali jsme.
RNDr. Alexander Slávik, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG113, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Osobní přístup +
doc. Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Algebra [NMAG206, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice zábavný cvičící s osobitým přednesem. Zdálo se, že má většinu řešení vysázených a tedy bych ocenil, kdyby nějaká modelová řešení byla někde k nalezení. I když přednes byl velice kvalitní, zdálo se mi škoda, že hned po skončení cvičení docent téměř utekl ze třídy a nevytvořil tak prostor nebo možnost se na něco doptat.
doc. RNDr. Jan Šťovíček, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG111, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášky měly velice uspávající efekt, oceňuji ale vstřícnost při konzultacích
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Šťovíček dobře vysvětluje a je strašně hodnej a ochotnej, za mě super profesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent byl velmi milý a působil příjemně. Všem se snažil pomáhat a vše vysvětlit, komunikace osobní i přes email bez problému. Vyhověl i přání na ústní dozkoušení kvůli lepší známce. Za mě v tomto ohledu udělal pro studenty maximum. Bohužel se zkouší především ze skript a ta nestíhají se celá projít na přednáškách, takže se určité části přeskakují a pokud si nečtete skripta dopředu tak se v přednášce občas trochu ztratíte, což lehce zhoršuje kvalitu výkladu.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Občasné chyby z nepozornosti, ale jinak byl výklad velice záživný a zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi dobrý systém domácích úkolů. V průběhu semestru midtermy co mohou pomoc k lepší známce
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
I keď som nie vždy rozumel pánovi docentovi dalo sa spýtať a vysvetlil to inými slovami čo veľmi oceňujem a taktiež oceňujem aj jeho zapálenie pre zodpovedávanie zvedavých dotazov, kde ohľadom toho sa vždy odvolal na mailovú komunikáciu kde si s nami o tom trochu popísal, čo bolo za mňa veľmi super a veľmi osobné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Fantastické. Přednáška je jasně a přehledně strukturovaná, jakýkoli dotaz je ochotně a dobře objasněn a navíc vše v dobré, pozitivní náladě. Vše potřebné navíc člověk najde na stránce pana Šťovíčka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášejícímu se nedá nic vytknout, veškerý obsah předmětu byl na přednáškách vysvětlen, přednášející ochotně odpovídá na dotazy jak na hodinách, tak korespondencí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Upřímně perfektní, nemám co vytknout. Pan docent je na přednáškách naprosto profesionální, na otázky odpovídá skvěle, a přednáší velmi klidným a přívětivým tempem, které studenty uchlácholí, ale zároveň přednáší dost zajímavě na to, aby je neuspal (je to upřímně docela pozoruhodný balanc, a to ve velmi pozitivním slova smyslu).

Hrozně se mi líbí, jak detailně rozepisuje odpovědi na otázky z kvízu, aby to skutečně každý pochopil. Nahrávání přednášek je super, a konzultace k midtermům/zkouškám také. Celkově mám z přednášek pana docenta takový klidný a příjemný pocit, jakoby se nás snažily uklidnit/usměrnit před zbytkem studia na MatFyzu. Je to od pana docenta velmi vítaný přístup, a jsem za to velice vděčný.

Velmi se mi líbí rozložení stránky předmětu, je velmi dobře promyšlené a propracované. Vadí mi, že na stránkách nejsou k dispozici zadání starých zkouškových prací, abychom je nemuseli shánět po spolužácích. Jsem nadšený z toho, že se můžeme na body ze zkoušek dívat online (pod přezdívkou), je to úplně úžasné.
Vít Hanika, 07.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi oceňuji že jsou přednášky nahrávané a člověk tak na ně nemusí vstávat :) Jinak byla přednáška super, ocenil jsem především vizuální intuici za studovanými objekty a hravý přístup k důkazům místo čistého formalismu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Výborné, p. Šťovíček pôsobil celý čas veľmi prístupne, otvorene, príjemne, profesionálne. Výborný vyučujúci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášky názorné, interaktivní, sem tam zábavné. Není co vytknout.
Martin Kopčány, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučujúci občas pôsobil neisto, ale celkový dojem bol super a látka bola dobre vysvetlená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad silně koreluje se skripty, nepřináší mnoho navíc.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Možnost/potřeba učit se ze skript nezávisle na přednášce ve mně zachovala mnoho dojmů. Možnost přečíst si to sám a nutnost postavit se studijně na vlastní nohy více než kdy dříve byla bezesporu přínosná. Na druhou stranu přednášky mi pak nepřišly tak důležité. I navzdory tomu jsem však v mnohých případech styl Vašeho výkladu vnímal jako srozumitelný a oproti skriptům lehce obohacující
doc. RNDr. Jan Šťovíček, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG113, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Miláček
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přístup vyučujícího, který byl zaměřen skoro výhradně na “přetlumočení” skript, což není nejchytlavější způsob výuky, mě po srovnání s přednáškami Libora Barta docela odradil přednášky vůbec navštěvovat. V ostatních aspektech mi přišel vyučující velice spolehlivý.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučujúci len prepisoval skriptá na prednáškach
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Všechny přednášky jsou nahrávané a není problém se na cokoliv zeptat, dokonce každý týden odpovídá dodatečné otázky spolu s domácími úkoly. (Dost často i tedy odkáže na cvičící ale to je asi vzhledem k počtu lidí v kurzu pochopitelné)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Výjimečně byla přednáška nesrozumitelná
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Mal som častý problém rozlíšiť písmená, ktoré pán profesor písal na tabuľu, najmä indexy, a písmená "m" a "n"
doc. RNDr. Jan Šťovíček, Ph.D. [32-KA], Algebra [NMAG206, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Algebra s panem docentem Šťovíčkem mě velice bavila. Z přednášek jsem si odnesl hodně, k čemuž výrzně pomohly občasné vtipné poznámky (po nichž následovalo charakteristické roztomilé "hehe" pana docenta, které mě pobavilo ještě více než poznámka samotná).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
doc. Šťovíček je výborný vyučující, který dokáže látku dobře vysvětlit a přitom zůstat matematicky korektní. Akorát je škoda, že některé odpadlé přednášky nebyly nahrazeny např. videem.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přišlo mi to malinko zmatené.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent Šťovíček je velmi milý a příjemný přednášející, což ale vůbec neubírá na jeho prezentaci důkazů, vět a aplikací všemožných pojmů a dojmů, které v algebře jsou. Ústní zkouška byla pohodová a dalo se i dobře popovídat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zkouška z tohoto předmětu se mi velmi líbí, neboť rutinní početní úlohy tvoří menšinu úloh. Většina úloh testuje porozumění pojmům a matematické uvažování, ale v čase se vše dá vymyslet, není potřeba být génius. Takovýhle formát zkoušky mi hlavně v analýzách chyběl, kde početní část tvoří algoritmické počítání a teoretickou nabiflované důkazy. Řešením těchto důvtipných úloh se člověk stává lepším matematikem. A člověk má ze sebe radost, kdy po pohledu na zadání neví která bije, ale postupně většinu vymyslí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný přednes, vždy kvalitně připravený, což u předmětu v takovémto rozsahu je asi nutností. Domácí stránky předmětu byly dobře aktualizované. Přesně jsme věděli, z čeho budem zkoušeni. Myslím si, že by ovšem mělo být trochu lépe specifikováno, jak jsou písemné zkoušky budovány, případně by bylo fajn poté vidět nějaké vzorové řešení. Ale bylo toho pro nás už tak uděláno docela dost.
Ondřej Chwiedziuk, 30.05.2023, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Vyučující je velice milý a vstřícný. Měl jsem většinu času problém udržet pozornost, což ale bylo způsobeno znalostí probírané látky.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra [NMAG206, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
doc. Žemlička je dobrý cvičící, který se snaží dát látku vždy do souvislostí a kontextu. To ovšem může být na cvičení při dotaci 4/2 na škodu, jelikož se pak nestíhá a cvičení se dostane do skluzu. Když se pak rozhodne, že "příští příklad přeskočí", nakonec o něm stejně 20 minut mluví. Při dotaci pouze jednoho cvičení by tak bylo lepší ho orientovat praktičtěji a neopakovat kontext z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Štýl výkladu pána docenta Žemličku mi trochu pripomínal prehľadávanie stromu do šírky. U väčšiny vyučujúcich sa jedna téma (myšlienková vetva) najprv uzavrela, dokázala, dokončila atď., kdežto na tomto cvičení sme často v procese riešenia jednej úlohy otvárali ďalšie vetvy stromu. To nehodnotím ako zlé, mne sa to dokonca páčilo, ale myslím si, že pre niekoho môže byť ťažké tento postup sledovať. Zdalo sa mi, že pán docent by nám chcel povedať k téme všetko, čo s tým môže súvisieť, než nám čas dovolil, to vidím aj ako dôvod toho vyššie. Počas celého cvičenia však mal celkom dobrý kontakt so študentmi a naozaj veľmi ochotne a obsiahlo odpovedal na čokoľvek, čo sme sa ho pýtali. Jediné, čo by som teda z môjho pohľadu zmenil, je urobiť toto cvičenie viac cvičením, čo sa týka našej angažovanosti.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na docentovi Žemličkovi jde vidět, že algebrou skutečně žije, což bylo ale občas až na škodu, jelikož jsme se často zasekli na nějakém příkladu, kdy nám o něm vykládal více a více informací, až jsme se k dalšímu příkladům nedostali. Taky jsme proto ke konci semestru měli skluz o jedno až dvě cvičení, což se mnohým, kteří šli na předtermín, jako třeba já, úplně nehodilo. Taky bych dal větší důraz na samostatnou práci, protože cvičení probíhala tak, že pan docent celou dobu řešil příklady na tabuli a občas se nás zeptal, jak bychom příklad dořešili, což nemusí být vždy úplně špatné řešení, ale zrovna u algebry mi to šťastné nepřišlo. Jinak byl pan docent velký sympaťák a rád bych mu dal hodnocení větší, ale z důvodů uvedených výše tak nemůžu učinit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.05.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Na cvičení byl občas zmatený a zasekl se na nějaké trivialitě. To mělo za následek velké zpoždění oproti přednášce, takže jsme závěrečné kapitoly jen proskákali, aniž bych je pochopil. Jinak je to velice milý a vstřícný člověk. Nadpisy u zadání potěšily.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
možno by bolo fajn mať tiež dve cvičenia algebry týždenne, nestihli sme sa venovať všetkému, čo bolo od nás očakávané na skúške a osobne som sa na cvičeniach naučila veľa čiže by mi to prišlo prínosné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Celkově v pořádku, výsledky k příkladům dostupné - užitečné pro domácí přípravu. Osobně mě to moc nebavilo, ale to není až tak relevantní. Provázanost s přednáškou se celkem držela.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení jsem moc nechodil, ale vždy když jsem tam byl, tak jsem byl spokojený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičenia a zápočet boli trochu odlišné od seba ale niekedy som z cvičení odchádzal múdrejší niekedy nie, myslím, že záležalo na tom čo sa preberalo
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Se znalostí komplexních čísel by se podle mého mělo počítat už v zimním semestru. Středoškolské učivo je ve srovnání s lineární algebrou triviální. Jedná se o velice zajímavý předmět a oceňuji především geometrický náhled, který se autoři skript snaží předat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nenapadá mě, co bych vytknul. Příklady jsou zadány rozumně, je jich spousta, takže si člověk může procvičit jednotlivé koncepty, a teoretické příklady na konci papíru nenápadně navádí studenty na témata, která se budou učit později. Jsem se cvičeními velmi spokojený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zejména se mi líbily podklady pro jednotlivá cvičení (série zejména početních úloh se vzestupnou obtížností).
Počáteční příklady posloužily jako dobré ukotvení probírané látky, střední příklady člověka v této látce procvičily a zároveň jejich absolvováním se člověk častokrát naučil nějaký "fígl" na takový tip příkladu či na příklady v lineární algebře obecně.
Koncové příklady pak byly určeny spíše pro pokročilejší/zájemce/na doma, v jistém smyslu "rozšiřovaly obzory".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jednotný systém kvízů, úkolů a cvičení (a midtermů) je úžasně vymyšlený a donutil mne k průběžné přípravě; velice pomohl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jakožto na geometrickou představu orientovaný jednotlivec si potřebuji věci mnohdy představit jinak, než pouze v podobě čísel na papíře. Doprovodit tak jednotlivé příklady dalšími náčrtky (například matice doprovodit zakreslením jimi daného zobrazení, respektive zobrazení bázových vektorů) by mi v mnoha situacích výrazně pomohlo
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičenia na papieri boli dobre pripravené. Trochu chýbal na papieri nejaký sumár používaných tvrdení o ktorý by sme sa mohli pri cvičení oprieť, ak sme si niečo nezapamätali z prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Super cvičení, vždy mi bylo vše srozumitelně zodpovězeno.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAG111, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Osobně preferuji všechny informace slyšet na přednášce, ne nutnost si je někde přečíst. Oceňuji sdílení veškerých materiálů - skripta/záznamy přednášek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
K předmětu mám neutrální vztah, moc mě nebavil, na druhou stranu musím ocenit fakt, že materiály v podobě skript byly jednoduše dostupné a vše skvěle vysvětlovaly (člověk v podstatě na přednášky chodit ani nemusel). Bodový systém na zápočet a midtermy motivují k průběžnému učení, což je dobře. Zkoušková písemka přiměřeně obtížná, nic extra těžkého.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice zajímavý předmět, bavil mě více než jsem čekal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Predmet mi prišiel veľmi pohodový nakoľko som mal pocit, že sa veľmi často zaoberáme stále tým istým akurát iným pohľadom. Materiáli boli super spracované v skriptách ale aj sa dali prednášky sledovať online čo je za mňa veľké plus.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Z trojice prváckých předmětů je LG-1 možná nejobtížnější, určitě co se objemu látky týče, za mě však též nejzajímavější. Navíc vše na sebe logicky navazuje, proto pokud se člověk učí průběžně(!), jde to určitě zvládnout. Zejména protože LG-1 mají ta NEJLEPŠÍ skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Upřímně perfektní, nemám co bych vytknul. Skripta jsou úžasná, čtivá a nádherně zpracovaná, domácí úkoly jsou super, kvízy jsou super, sbírání bodů na zápočet je super, midtermy jsou vynikající nápad (obzvlášť kvůli tomu, že jsou NEPOVINNÉ), a zkouška je strukturovaná skvěle. Oproti minulému roku se zlepšilo časové rozdělení úkolů/přednášek, takže teď skutečně máme cvičení PŘED domácími úkoly, což je super. Nemám co vytknout, upřímne to je můj nejoblíbenější předmět z celého ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Webstránka fungovala perfektne, vždy aktualizovaná, prehľadná.
Martin Kopčány, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborne zorganizovaná prednáška. Nemám čo vytknúť. Zápočet priebežne opravovaný v rozumných intervaloch. Oceňujem domáce úlohy a kvíz ako zápočet, lebo takéto niečo dobre naučí študenta sa samostatne zamýšľať nad úlohami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Algebra je důležitou znalostí pro absolventy Matfyzu. Lineární algebra se zabírá její částí, která předpokládá nějaké zjednodušení, přitom je jednou z nejpouživánějších.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látku lineární algebry si velice užívám. Jakožto jeden z (netuším, jestli mnoha či mála) lidí pracujících zejména s geometrickou představou jsem si někdy připadal, že je ve výuce například u matic málo obrázků.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAG113, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
všechny cvičení s paní Fukovou byly o ničem. Hodina spočívala v tom, že nám rozdala pracovní listy a zkusila nám dat rychlý výklad látky, který byl ovšem zmatený a ve většině případů nedával ani smysl. Při řešení pracovního listu často neuměla pomoct při vysvětlení základních pojmů nebo postupů. Cením si snahy, ovšem myslím si, že na pozici asistenta by se spíš hodil někdo, koho učení baví, nebere jo tedy jen jako nějakou povinnost, a kdo látce perfektně rozumí aby ji mohl naučit nekoho, pro koho je to nové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Bylo skvělé, že u zadání cvičení bylo vždy i jejich řešení, ale ocenila bych, kdyby bylo přiložené i řešení k “pokročilým” úlohám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Skvěle koncipované cvičení s využitím moderních technologií
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Celkom dobre pripravené materiály s príkladmi
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAG113, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Protože je opravujících více, občas se stane, že dvě stejná řešení nějaké úlohy (jak v midtermech, tak u zkoušky) jsou ohodnocena jinak. Stačilo na to však upozornit vyučujícího a ten hodnocení vždy sjednotil
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňuju, že se přednášky nahrávají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velice zajímavý a dobře komponovaný předmět. Myslím, že poskytuje velice ucelený náhled na fungováni algebry. Skripta Libora Barta a Jiřího Tůmy, která jsou hlavním studijním materiálem, jsou velice kvalitní a srozumitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Kurz je skvěle strukturován
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Za mňa príliš vysoká náročnosť domácich úloh. Taktiež boli od nás na midterme vyžadované znalosti z Mat. Analýzy, ktoré sme ešte nemali.
Připomínka k předmětu, Algebra [NMAG206, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení probíhalo formou samostatného řešení úloh ze sad zveřejněných na webu předmětu v přítomnosti cvičícího, jemuž bylo možné klást dotazy. Nezdálo se mi to jako moc efektivní využití času, upřednostnila bych například řešení úloh doma před cvičením a pak předvádění zajímavých/těžkých příkladů na cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
S dotací 4/2 se toho na cvičeních skutečně nedá mnoho stihnout a počítá se tak i s domácí prací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení sme ako skupina veľmi nestíhali, takže možno len trochu malá časová dotácia (?)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Objem učiva moc nejde stihnout
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vzhledem k rozsahu přednášky jsme na cvikách sotva stihli vše, co bylo na přednášce v nějaké formě. Bylo zvláštní, že každý cvičící měl svoji sadu cvičení (alespoň se mi to tak při suplování zdálo) i když byla vyvěšena sbírka příkladů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Všechno se dalo stíhat přímo na hodině, ideální náročnost a všem tématům se věnovalo několik příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Za jediné cvičení týdně se samozřejmě povede probrat jen základní příklady, docela škoda.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.05.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičení měla spoustu příkladů na řešení. Možná bych ocenil řešené příklady už v zadání.
Připomínka k předmětu, Algebra [NMAG206, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Algebru hodnotím kladně a to hlavně od druhé poloviny, kdy se začínají řešit grupy, předmětu bych dal klidně i známku 1, avšak hraní si s okruhy a obory mě příliš nebavilo. Oproti minulým semestrům, které se zabíraly spíše analýzou byl tenhle semestr celkem zajímavá změna, jak v učivu, tak i v pojetí předmětu. V algebře se spíše vsází na takovou "intuici", že prostě nějak tak tušíme proč to je, což nám bylo hlavně na analýze skoro až zakazováno, ale musím uznat, ačkoli jsem spíše analyzník, že to bylo poměrně osvěžující. Důkazy nebyly kdo ví jak těžké, až teda asi na dva, které byli až ke konci. Moc mě mrzí, že jsme se nedostali ke Galoisovo teorie, což měl být zlatý hřeb samotného předmětu, ale chápu, že se to z časových důvodů prostě nedalo stihnout. Řekl bych, že zkouška i zápočet byly v obtížnostně obdobné, tedy ne úplně lehké, ale taky to nebylo nic nemožného. Co bych možná vytknul je opravdu početný seznam vět a tvrzení, které jsme měli umět. Všechny se samozřejmě nezkoušeli, ale u některých nebylo na první pohled poznat, jak to s nimi bude.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice obsáhlá přednáška, v jejíchž návaznostech se dá lehce ztratit. Myslím si, že je buďto nutné sylabus trochu osekat a nebo nepropagovat tolik 'vyvrcholení přednášky' Galoisovou větou, kterou jsme pouze prolítli v posledních minutách poslední přednášky. Pochybuji, že kdokoliv dříve nepolíbený vyšší algebrou si z ní cokoliv odnesl. Ledatak znění, ale ani důkaz jsme neprošli. Alespoň, že konstrukce kružítkem a pravítkem jsme prošli. Zde už posluchač mohl nabýt domnění, že má vše pod kontrolou a tvrzení pouze napadají z nebe. Jako člověk spíše na analýzu jsem našel asi největší potěšení v rozkladových nadtělesech, kde se dají zajímavým způsobem zkonstrouvat komplexní čísla. Velice si vážím kvalitních script, podle kterých byla přednáška vedená. Také kvízy, které poté méně zručným mohou netriviálním způsobem pomoci u zkoušky, byly fajn. Alespoň v tom smyslu, že přispěli ke zkoušce, na kterou jsem ovšem neměl pocit, že jakkoliv člověka připravili.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Všechno je srozumitelně napsáno ve skriptech a na cvičení se dá stihnout několik příkladů každého typu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Samozřejmě otázka, jestli dříve ve dvou semestrech to nebylo lepší a stravitelnější, v jednom semestru je toho dost a člověk to nestihne vše vstřebat tak, aby to pochopil.
Ondřej Chwiedziuk, 30.05.2023, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Přednáška pokrývá absolutní základy algebry. Poněkud nezvyklý mi přijde přístup probírat látku od velice konkrétní struktury k těm obecnějším. Kvízy mi přišly relativně obtížné, ovšem řekl bych, že to bylo spíše způsobeno zpožděním na cvičení.