Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Libor Forst [32-SISAL], Úvod do počítačových sítí [NSWI141, přednáška]
Pána doktora sa na prednáške vždy dobre počúvalo, výklad sa snažil obohatiť aj o nejaké príklady z praxe, prípadne nás pobavil nejakou vtipnou poznámkou / historkou. Na zápočtovom teste sa mi páčila férovosť - kto sa naučil to, čo bolo uvedené v materiáloch a porozumel tomu, nemal problém zodpovedať na žiadnu z otázok v teste.
Přednášky poměrně dost monotóní a moc mi z nich v hlavě neutkvělo. Na klasifikovaný zápočet se lze připravit pouze projitím dostupných prezentací (které obsahují všechny potřebné informace, což velmi kvituji).
Forst je v klidu učitel... Asi fajn... Změnil bych ten hrozný ABCD test, ten vůbec netestuje, jak to kdo umí (dal jsem ho na první pokus, takže to není tak, že bych trucoval)... Celkem lepší dvojka. ;)
Na prednáške z webovej časti bolo fajn to, že pani doktorka dala dobrý základný prehľad o html a css aj tým, ktorí sa s nimi pred tým nestreli a nebolo preto náročné ani spraviť domácu úlohu - statický web. Domáce úlohy tiež pomerne rýchlo opravila.
Paní Pešková učila jen tři hodiny, na které jsem nechodil, protože už jsem měl s webovými stránkami hodně zkušeností.
Oceňuji ale dobře připravené prezentace.
Na předmětu se rozebírají všechny nejdůležitější protokoly internetu.
Látka je z většiny zajímavá a důležitá pro pochopení fungování internetu.
Literatury je pochopitelně k dispozici dostatek, většina zmiňovaných protokolů má volně dostupné specifikace.
Zkouškový test obsahuje několik záludných otázek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tady tomuto předmětu chybí cvičení, nebo alespoň self-assesment úlohy jako na Principech. Probíraná látka je z mého pohledu extrémně abstraktní pro studenty, kteří s tématem nemají, co dočinění. Není to však podle mě tak katastrofické, jak popisují některé komentáře na anketě. Prostě jsou více zajímavé předměty a méně zajímavé předměty.
Adam Jahoda, 16.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je dost specificky koncipován a to, že test ze sítí, které tvoří první část přednášky byl až skoro 2 měsíce po ukončení této části mi přišlo značně hloupé. Celkově mi přednáška přišla lehce matoucí a myslím, že by neuškodilo, kdyby nebyla oříznuta na 8 týdnu, ale šlo se do trochu větší hloubky celý semestr. Druhá část o webových technologiích si naopak myslím mohla být zkrácena.
Velmi povídací a teoretický předmět, spíše pamatování než pochopení.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Prvych +-8 hodin su cisco veci, potom html zaklady. Ja som prisiel na prve 3 prednasky osobne pretoze Libor mal istu charizmu, zvysok som pozeral online na 2.5x, Klara ani neviem ako vypada. Treba ale spravit iba jednu ulohu za cely semester - nakodit stranku v html aj s css, no bez js, to bolo celkom lahke, praca na par hodin.
Skuska bola celkom tazka skareda a neprijemna lebo to bola len biflovacka jak na medicine, zavadzajuce otazky a moznosti odpovedi (ABCD, treba 50%). Priklad: Cicavec je zviera, ktora odpoved je vystizna; A-Moze mat 3 nohy, B-obcas je to vo vode, C-moze to nemat oci, D-vsetko z vyssie uvedenych ale zaroven ziadne z vyssie uvedennych. Niektore otazky zachranne a lahke ale z inych ma napinalo.
Ak mate niekto skusenosti s ciscom tak toto je 1+2kurz v CCNA give or take. Ide sa viac do hlbky a vyzaduje sa toho proste viac