AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. Ing. Jan Flusser, DrSc. [32-KSVI], Digitální zpracování obrazu [NPGR002, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Po prvej prednáške bolo jasné že profesor Flusser sa v téme orientuje, snaží sa odovzdať porozumenie študentom, čo sa mu darí. Často vysvetľuje dôležité koncepty aj 20 minút aby to pochopil aj sprostý a iným konceptom sa venuje len okrajovo, nenechá sa zahltiť technickými detailami, tento prístup mi vyhovoval. Občas je nepríjemný, možno trochu povýšený nad svojimi študentami keď robia niečo čo sa mu nepáči. Okrem tejto osobnej roviny je ale vynikajúci prednášajúci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Pútavé výklady, zrozumiteľné vysvetlenia.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednáška s človekom ktorý sa naozaj rozumie tomu čo prednáša a aj to vie dobre vysvetliť a ukázať
Připomínka k předmětu, Digitální zpracování obrazu [NPGR002, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pre mňa čisto voliteľná prednáška Digitálna Spracovanie Obrazu ma príjemne prekvapila, nevedel som čo od toho čakať, lebo je to predmet pre informatiku (ja študujem matematiku) a hlavne s veľmi jasným zameraním na aplikovanie získaných vedomostí. Prednášky boli veľmi zaujímavé, trvali 2 hodiny ale vždy to ubehlo rýchlo. Učivo bolo jasne prednesené z naozaj veľkým dôrazom na porozumenie myšlienky (miesto rigorozného dokazovania všetkého čo sme používali), teda sme toho stihli na úvodný kurz do témy prebrať veľa a pri všetkom prišiel “aha moment” kedy bolo jasne pochopiteľné prečo nejaký koncept funguje tak ako funguje a prečo je dobrý nápad to tak robiť. Tiež bol veľký dôraz na aplikácie, toto na matfyze moc nevidím tak mi to prišlo zaujímavé, mal som pocit že okrem teórie a algoritmov som sa naučil riešiť určité druhy problémov s ktorými sa človek v profesionálnom živote môže stretnúť. Hlavné nevýhody prednášky sú lokalita (budova ŮTIA ktorá je vzdialená od budov matfyzu) a neexistencia skript alebo nejakých študijnych materiálov (odporúčaná literatúra nepokrýva úplne sylabus prednášky, chýba niečo aktuálne). Nejaké materiály sme dostali vo forme prezentácií ktoré boli na prednáškach použíté, bez prednášky by boli zbytočné pretože tam nie je nič vysvetlené ale pomohli mi pripomenúť si učivo a mal som 1 tak sa asi nemám čo sťažovať :DD
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2025, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
chybi ucebni materialy, vyvesene prezentace jsou hrubě nedostacujici
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi záživné prednášky. Jediné čo mi trochu chýbalo boli materiály k predmetu, detailnejšie než slidy z prezentácií.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
škoda že to bolo dost ďaleko
  • Chapu, ale je to jedina moznost jak prednasku vubec uskutecnit.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK