AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Bc. Filip Fryš [32-KNM], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Filip bol veľmi ochotný pomôcť aj tým, ktorým to až tak nešlo, hoci išlo aj o triviálne otázky. Občas sa stalo, že nasadil rýchle tempo, avšak nemal problém zopakovať časť, ktorej som nerozumel. Páčilo sa mi, že nám vždy poslal riešenia príkladov z cvičenia takže som si ich potom vedel v kľude znovu prejsť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na hodiny chodil vždy připravený, ochotný odpovědět veškeré dotazy. Panovala přátelská atmosféra, vždy se všech individuálně ptal, jestli všemu rozumí. Za mě super. Jen bych trochu zpomalil tempo při počítání příkladů. Nejdříve bych příklad přečetl a bylo by fajn slyšet nějaké shrnutí co a jak se bude počítat a proč.
Andrej Bružeňák, 14.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení s Filipem Fryšem mě bavily, oceňuji jeho vlídnost, nadšení, zápal do matematiky, interaktivnost výuky a „vánoční hodinu:)“. A obdivuji množství energie, se kterou cvičení vede. Pro mě osobně byla rychlost postupu na tabuli těsně pod horní hranicí mých schopností, díky čemuž jsem si toho ze cvičení odnášel hodně. Velmi oceňuji dělení cvičení na opakování látky z přednášky se společným řešením „zahřívacích“ příkladů, a část, kdy počítá každý sám a cvičící obchází třídu a individuálně radí, v případě zájmu něco rozebere společně na tabuli. Vyhovovalo mi také zasílání správných řešení příkladů ze cvičení i se stručným postupem, které bylo možné si doma projít.
Lukáš Jarábek, 13.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Fryš je veľmi milý učiteľ, ktorý sa snaží vysvetliť všetkým aby pochopili predmet. Je vidieť že sa v tom vyzná a vždy je ochotný si s Vami dať konzultáciu pokiaľ niečomu nerozumiete.
Na začiatku cvík vždy vysvetlil kľúčové pojmy, ktoré sa preberali na prednáške.
Čiže odporúčam pána Fryša :)
David Němec, 12.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící, vždy měl pro studenty připravené papíry se shrnutím teorie a také s příklady (od varianty "na zahřátí" po doplňující obtížnější úlohy pro rychlé studenty). Některé vyřešil na tabuli a poté mezi námi chodil a ptal se, jestli všemu rozumíme, na každý dotaz ochotně odpověděl. Domácí úkoly opravil do druhého dne a na cvičení nám pak ukázal řešení těch obtížnějších. Před testy a zkouškami nám i nabídl konzultace pro ujasnění látky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Filip je hodný a je ochotný vše vysvětlit a dělat i konzultace. Na cvičení vždy ukáže stručně teorii a dá vlastní poznámky. Pak vypočítá (poměrně rychle, takže ne vždy jsem to stihl pochopit) nějaké příklady z předem připravené sady od přednášejícího a pak si každý počítá sám. Přitom za cviko dvakrát všechny obejde a zeptá se, jestli vše chápeme. Po cvičení pak pošle jeho řešení úloh.

Mně to docela vyhovovalo. Je vidět, že se snaží látku předat dál.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Plusy:

+ Dobre pripravený, na každé cvičenie nosí vlastné zhrnutie látky, po cvičení pošle riešenia úloh, z čoho sa dobre pripravuje na zápočty

+ Veľmi ochotný vysvetliť nejaký poznatok aj niekoľkokrát, nie je problém dohodnúť sa na konzultácii

+ Vidno, že ho predmet baví a rozumie mu excelentne

+ Testy má opravené ešte v ten istý deň, veľmi štedrý, čo sa týka bodovania

Mínusy:

- ...nič? Neviem, zo začiatku mi prišlo, že tie cvičenia majú také vyššie tempo, ale keď si človek zvykne tak nie je problém

Celkovo som maximálne spokojný a nesmierne rád, že som na cvičeniach bol práve uňho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
oceňujem,že posielal riešenia cvičení na email
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Filip je velmi milý a ochotný cvičící, který předmětu rozumí. Studentům pomůže s čímkoli, s čím si neví rady. Na začátku přednášky se snažil shrnout základy teorie a přidat trochu pokročilejší teorie navíc. To mi příliš nevyhovovalo, protože jsme kus času věnovali věcem, které byly ke zvládnutí předmětu často irelevantní, a ztráceli jsme tím čas na úkor příkladů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi milý, přátelský, vstřícný přístup, všechny dodatečné otázky vždy ochotně zodpovězeny.
Jen bych dodala, že látka z tohoto předmětu pro mě byla úplně nová, nikdy jsem se s podobným typem příkladů nesetkala, ale cvičení probíhalo stylem - rychle a zběžně si projedeme základní princip a pak si pracujte sami. Jakoby se předpokládalo, že již víme, jak příklady počítat a opravdu je jdeme jen procvičit. To pro mě bylo poměrně náročné, potřebovala bych spíše nějaký vedený podrobný postup od pana cvičícího a tento typ samostatného cvičení bych přenechala domácím úkolům. Nicméně vždy nám pan Fryš posílal po cvičení jeho řešení příkladů. To jsem velmi ocenila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Kladně hodnotím osobní přístup ke všem studentům, kdy se cvičící minimálně dvakrát za cvičení během samostatné práce zeptal každého z nás, zda máme nějaké dotazy.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Kotrbatý občas působí ostře a nekompromisně. Má ale kvalitní přehled o probírané látce a zaručeně vám dá kvalitní základ a uvede vás do problematiky probíraných kapitol - třeba, že vedlejším efektem bude to, že vás nechá 10x za hodinu opakovat, jak je definováno jádro matice. Skvělý přístup, kvalitní výklad.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Osobně mi nevyhovovalo, kolik času bylo stráveno opakováním učiva z ořednášky oproti času věnovanému početním příkladům, ale jde o mou pouhou preferenci, jinak bych hodnotil cvičení kladně.
Eliška Heroldová, 29.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Doktor Krump je ochotný, přivětivý člověk, který skvěle vysvětluje. Nikdy mu nezapomenu že s námi každý týden dělal navíc konzultace, abychom všechno chápali a díky jeho příjemnému přístupu se ani nikdo nemusel bát zeptat se na zdánlivě hloupou otázku.
Jde vidět, že ho lineární algebra baví a že se jen nesnaží nám odvykládat, co musí, ale aktivně se stará o to, abychom vše chápali.
Veronika Zlesáková, 10.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující. Látku dokázal srozumitelně a přívětivě vysvětlit. Po každém cvičení jsem danou látku chápala.
Terézia Hanáková, 06.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Páčili sa mi Vaše prehľady a zhrnutie témy na začiatku každého cvika ;)
Dušan Minárik, 07.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný cvičiaci ktorý všetko s úsmevom vysvetlí. Jeden z dôvodov, prečo tu ešte som.
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Krump mi ako cvičiaci veľmi vyhovoval. Síce nevyvoláva ku tabuli (to je pre niekoho fajn, pre niekoho nie), ale aj napriek tomu s nami o príkladoch diskutoval, takže som sa necítil len ako pasívny pozorovateľ a musel som naozaj rozmýšľať. Celkovo pán doktor vytvoril na cvičeniach priateľskú atmosféru, kde sme sa mohli pýtať a objasňovať si nejasnosti. Veľmi oceňujem, že (aj napriek tomu, že nás bolo naozaj veľa) sa snažil naučiť sa naše mená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Lepšie sme asi ani nemohli dostať. Furt sme sa mohli pýtať (aj hlúpe otázky) a dostali sme odpoveď. Na domácich sa stále dalo dohodnúť a mať tu takú možnosť, je veľmi upokojujúce. Tento predmet a cviko držalo moju psychiku po kope a to fakt len vďaka cvikám a prednáškam, ktoré boli super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení s panem doktorem Krumpem jsou výborná. Pan Krump se opravdu snaží, aby studenti danou látku pochopili, pohotově a svědomitě odpovídá na dotazy, nemá problém se i déle zdržet za cenu menšího skluzu na konkrétním tématu, když ho o to požádáme, což vnímám velmi pozitivně. Připravené příklady jsou podobné těm v domácích úkolech, takže člověk lépe vidí souvislosti. Má i skvělý smysl pro humor a nemá problém pochválit za dobrý dotaz, či správnou odpověď, což zase dává studentům dobrou zpětnou vazbu, že nejspíš postupují ve studiu správným směrem.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor vie látku veľmi zrozumiteľne podať. Prednášky sú pomerne energické s štipkou humoru a nadsázky, takže pôsobia "familiarnejšie" a človek nestráca pozornosť. Pán doktor veľmi ochotne odpovie na otázky a dovysvetlí nejasnosti. Je veľmi ústretový, aj k študentom so špecifickými potrebami. Môžem hovoriť len v dobrom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrá a zkušená organizace kurzu, skvělý přednášející, který vše podrobně, trpělivě a srozumitelně vysvětlí, velmi vstřícný a férový přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející dokázal i náročnou a abstraktní látku dobře přiblížit a vysvětlit. Zde třeba vyzdvihnout, že často a rád poukazuje na konkrétní příklady, což usnadňuje celkové pochopení vykládané látky. Často mi na přednáškách chyběly diskuze kolem složitějších důkazů, které se vynechávaly (zase ale rozumím, že by se to s časovou dotací předmětu nedalo stíhat). Na přednáškách reflektoval i žádosti studentů ná zopakování některých těžko pochopitelných kapitol. Celkový dojem z přednášek byl velmi dobrý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka podle mě probíhala tak jak by měla. Hodiny byly i celkem interaktivní a témata byla podaná srozumitelně i pro prváky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zatím nejlepší vyučující, kterého jsem na škole měl. Látka je probírána a sepisována velice srozumitelně. Úplnou maličkostí je možná trochu ruch, který na přednášce často vznikne.
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Krump přednáší kvalitně a lidsky. Učivo i výklad má velmi pečlivě nachystané, v případě nepochopení podporuje, až motivuje studenty k tomu, aby se ptali a nemá potřebu člověka nijak shazovat za jeho neznalost - naopak udělá, co je v jeho silách, aby byl daný problém odstraněn. Pokud tohoto přednášejícího obdržíte spádově, rozhodně můžete být rádi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející byl schopen látku velmi srozumitelně předat a vysvětlit. Sice se na přednáškách neprocházely tak podrobně důkazy, ale díky tomu zase zbylo více času na podrobnější vysvětlení definic a tvrzení. Vyučující byl i otevřen dotazům a případnému dovysvětlení po přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Vynikající přednášející, vše vysvětlil jednoduše, že se nedalo ničemu nerozumět. Ve srovnání s nahrávkami přednášek pana Šmída sice vysvětlil o málo více teorie a důkazů. Ale bohužel na některé složité nezbyl čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan přednášející byl vždy na výuku skvěle připraven. Jeho schopnost srozumitelně vysvětlit složitou látku, na kterou v tomto předmětu dřív nebo později narazí snad každý, by mnozí mohli považovat za nadpřirozenou. Zápočty byly jednoduché, když si před nimi člověk spočítal příklady ze cvičení. I zkouška se dala velmi dobře zvládnout po přípravě, snad jediným problémem bylo, že na přednáškách slibované příklady typu "kouknu a vidím" rozhodně takové nebyly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Doktor Krump je parádní přednášející. Na hodiny chodil včas, měl připraveny odpovědi na většinu otázek, které mu byly položeny z kvízu den předtím, ale i během přednášky ochotně a jasně odpovídal na dotazy studentů. Kurz měl dobře zorganizovaný, jasně řekl, kdy budou zápočtové testy, co bude chtít u zkoušky. Jeho písmo na tabuli je dobře čitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je výborný přednášející se smyslem pro humor. Přednášky byly užitečné a dobře organizované, učivo srozumitelné. Navíc je přednášející ochotný a milý. Velmi doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelný, ochotný
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Krump je veľmi dobrý prednášajúci. Tempo na prednáškach bolo (čo sa mňa týka) úplne primerané. Použitými príkladmi vždy objasnil aj ťažšie pochopiteľné témy a kopec dotazov zodpovedal tak, aby bolo každému všetko jasné.
Dušan Minárik, 04.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný prednášajúci, vždy ochotný pomôcť, vysvetliť nevysvetliteľné a popritom ešte aj zvládne rozosmiať celú miestnosť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Krump je milý a vtipný vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý pedagog, který působí, jakože mu upřímně záleží na tom, jestli předmět chápeme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Krump je skvělý člověk i pedagog. Protože jsem měl to štěstí, že jsem měl pana Krumpa jak na přednášky, tak na cvičení, vše krásně navazovalo. Opravdu mu záleží na tom, abychom danou látku pochopili, nebojí se tedy pozastavit u konkrétního tématu i za cenu menšího skluzu, který se mu zase povede dohnat. Na přednáškách i na cvičeních ochotně odpovídá na všechny otázky a ptá se na zpětnou vazbu, jestli je vše jasné. Na cvičeních připraví příklady, které jsou podobné těm v domácích úkolech, takže člověk lépe vidí souvislosti. Zároveň má i skvělý smysl pro humor a občasné nenápadné poznámky sklidí i na přednáškách potlesk. Také bych rád vyzdvihl, že nešetří pochvalami za dobré dotazy, či správné odpovědi. Osobně mě to motivovalo se na hodiny lépe připravovat a zároveň mi to dávalo pozitivní zpětnou vazbu, že nejspíš postupuji správným směrem.
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyucujici byl na vyuku pripraven vyborne, vyklad byl velmi kvalitni, ochota odpovidat na dotazy nechybela. Dochvilny je. Ja osobne velmi ocenuju nejenom ochotu vse vysvetlit, ale aj to ze pise citelne, mluvi nahlas, je prijemny.
doc. RNDr. Svatopluk Krýsl, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent je bezpohyby preborník vo svojom odbore s neuveritelnou pamäťou, ale jeho tok myšlienok je až príliš rýchly a následkom toho je výklad občas trochu zmätený. Oceňujem teoretické okienko v úvode cvičenia, občas však za cenu toho, že sa nestihnú prejsť všetky príklady
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící na mě působil rozporuplným dojmem. Na některých hodinách věnoval hodně času dovysvětlování teorie a nezbývalo tolik času na propočítání příkladů. To se někdy jevilo jako zbytečné, jindy zase jako užitečné (podle toho, kolik jsem pochopil na přednášce). Celkově si asi myslím, že to za to stálo.

Při vysvětlování postupů řešení příkladů někdy cvičící dokázal problém dobře rozebrat (odstupňovaný tvar, obecně všechny kapitoly s řešením soustav rovnic, zejména kapitolu o permutacích a determinantu), jindy zase působil zmateně (rozepsání matice pomocí součinu elementárních matic, jádro matice, kapitoly s lineárním zobrazením).

V některých kapitolách dokonce uváděl nestadrdní postupy řešení, které jsem dokázal ocenit až v průběhu zkouškového období. Nakonec třeba zmínit, že jsem se na cvičeních bavil specifickým humorem cvičícího, což považuji za příjemný bonus k výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Postupy, které jsme na hodině používali byly správné a zvládl jen s jejich pomocí většinu příkladů, ale vůbec jsem se nevyznal ve vysvětlování, které postupy doplňovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla velmi zmatená. Několikrát se vyučující zamotal do výkladu natolik, že jsme byli zmatenější než na začátku příkladu. Často byly používány zbytečně složité algoritmy místo těch intuitivních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení vypadala tak, že jsme dostali do dvojice příslušnou sadu a pak docent Krýsl zopakoval či vysvětlil, co je podle něj potřeba a následně podle svého plánu počítal na tabuli příklady.

Pozitiva:
- Docent Krýsl přicházel včas a připraven se svými výpočty a poznámkami.
- Na dotazy rád odpovídal a vysvětlil problematiku.
- Uměl postupy a teorii vysvětlit jinýma očima i třeba nám předal informace, které nebyly ve skriptech.
- Opravdu naučí algoritmy na operace s maticemi, což je minimálně v Lingebře I jeden z nejdůležitějších umů.

Negativa:
- Píše méně srozumitelné emaily a komentáře k domácím úkolům. V psaných textech se vyskytovaly překlepy, chyběla diakritika ale nejvíce jsem měl problém s kohezí textu. Některé věty jakoby spolu vůbec nesouvisely nebo opakoval něco, co už předtím napsal.
- Občas se mu stane, že se zamotá do vysvětlování něčeho složitějšího, například se snaží popsat složitější postup jen slovně, místo aby rychle nakreslil/napsal, co myslí. Po tom, co najde správné věty na popis, tak už jsou studenti zmatení z předchozích vět nesprávných.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Látku vysvětlil svým způsobem. Týden před zápočtem jsem měli supl, a tam jsme zjistili, že něco překomplikováváme, něco neumíme, celkově jsme ztraceni. A nebyl to jeden nebo 2 lidi, ale více. lingebru umí používat, ale neumí ji učit
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Docent Krysl byl na vyuku vzdy pripraven, ocenuju ochotu vysvetlit ucivo jinak. Prestoze jsem z vykladu byla obcas trochu mimo a dala jsem prednost standardnimu zpusobu jak priklady pocitat, byli spoluzaci, jimz pomohl. Ochota odpovidat na dotazy nechybela, docent Krysl je dochvilny, vztah k nam ma dobry (pamatuje si nase jmena atd).
doc. RNDr. Petr Somberg, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se vždy proberou základní příklady na zopakování si pojmů z přednášky a několik složitějších příkladů, zbývá tak často více jak polovina příkladů k dopočítání. Mně tento postup vyhovoval, ale není pro každého.
Mia Myšičková, 21.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia boli fajn, ale uvítala by som, keby sme príklady prechádzali trocha rýchlejšie, aby sme ich stihli prebrať viacero.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji příjemný přístup, ochotu cokoliv vysvětlit. Obecně jsem si cvičení užíval.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hezky vysvětlí jádro problému
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičícího hodnotím kladně, úkoly a testy mi přišly svou obtížností adekvátní a férové.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášky s pánom doktorom Šmídom sa mi páčili, keďže som väčšine učiva rozumel. Občas sa stalo, že som sa stratil a následne som sa nevedel nijak napojiť. Avšak vďaka skriptám som si to vedel doštudovať. Nepovedal by som, že to bolo jednoduché, ale neskôr všetko dávalo pekne zmysel, takže ak by sa niekto zľakol toho, že mu to nejde, tak je to vpohode, dá sa to naučiť.
Andrej Bružeňák, 14.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky s panem doktorem Šmídem mě bavily. Líbil se mi humor, nadšení, zmínky o historických a jiných souvislostech, přesnost výkladu a vedení důkazů. Oceňuji podrobný týdenní plán přednášek a vedení předmětu a poměrně vlídnou a hlavně přesnou a ochotnou komunikaci se studenty. Jsem také rád za dobře napsaná skripta na míru předmětu a velký zájem o zpětnou vazbu.
Lukáš Jarábek, 13.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
.
David Němec, 12.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc fajn přednášející, na hodiny vždy připravený, má velmi přehledná skripta, ze kterých se dá látka pohodlně naučit. Formou lehkých kvízů nás přiměl si vždy dopředu přečíst následující kapitolu, díky čemu potom člověk ví, co ho čeká, neztrácí se během přednášky a plně pochopí většinu věcí, co třeba byla ze skript nejasná. Jeho pověstný finální zápočtový test mi přišel časově dost náročný, ale pro získání dostatečného množství bodů není vůbec třeba ho stihnout celý. Kromě orientačního zkouškového testu, kterým je náročné projít, má bodování a známkování nastavené férově.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi mi vyhovovalo, že na každou přednášku bylo naplánováno, co se probere. Povinné kvízy před přednáškou mě donutily se tak na látku předběžně podívat a tak ji lépe pochopit. Na rozdíl od jiných předmětů jsem se lingebru doma ani moc neučil, protože jsem si tak vše pamatoval z hodin a příprav na ně.

Na přednáškách se přednášející snažil vše vysvětlit a celkem se mu to dle mého i dařilo.

Skripta v elektronické podobě jsou v průběhu semestru upravována i podle dotazů na látku. Je vidět, že doktor Šmíd se snaží látku naučit. Skripta jsou občas těžší na pochopení, ale mě posloužily jako dobrý studijní materiál.

Zkouška byla docela lehká, základem je projít orientačním testem. V lingebře je opravdu hodně učiva, ale pokud se ho člověk naučí, tak to pak není tak těžké zvládnout (na rozdíl od analýzy, kde i dobrá příprava nemusí zaručit úspěch...)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor má kurz velmi dobře připravený a doladěný do posledních detailů. K dispozici jsou velmi dobře napsaná skripta, která shrnují veškerou teorii potřebnou ke zkoušce. Systém domácích úkolů a kvízů člověka nutí se připravovat alespoň trochu průběžně, což pak usnadňuje přípravu na zkoušku. Obecně pan doktor velmi podporuje pokládání dotazů a řešení nejasností.
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je výborný pedagog a má výuku připravenou do nejmenších podrobností. Z jeho přednášek jsem vždy odcházel s pocitem, že dané téma konečně lépe chápu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je neustále zaneprázdněn, takže se od něj nedá očekávat, že Vám s čímkoliv pomůže. Prostě na to nemá kompetence.
K přednáškám má přehledně vypracována skripta, která avšak neustále mění (nejen překlepy, ale i pořadí, kdy se jaké tvrzení v textu vyskytne, počet definic a tvrzení atd.), takže když si do nich píšete elektronicky poznámky, špatně se každý týden přechází na jiná skripta.
Přesto musím říct, že mě doktor Šmíd u zkoušky podržel a jsem mu za to vděčná.
Michal Šálka, 16.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem pochopiteľné vysvetľovanie občas veľmi abstraktného učiva. Oceňujem svedomitú prípravu kurzu aj online skriptá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
názornost, skvělá skripta
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji velmi lidský přístup a dobře pochopitelný výklad.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky hodnotím kladně. Výklad je srozumitelný, pochopitelný, chvílemi svižný, ale stíhat se dá a poskytne člověku zase trochu jiný pohled na věc, než skripta. Dotazy přednášející ochotně zodpoví, ať už za běhu, nebo po přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Amazing teacher.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobře organizovaný výklad, ochotný odpovídat na dotazy
Terézia Hanáková, 06.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
<3
Mgr. Martin Zika [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbila se mi shrnutí probrané látky na začátku každého cvičení. Cvičící byl ochotný odpovídat vždy na dotazy. Doporučuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Zika je velmi ochotný cvičící, který poradí s jakýmkoli dotazem a navíc se s vámi zasměje. Jeho tipy a triky pomohly spoustě studentů. Myslím, že lépe připravená jsem na zápočtové testy být nemohla. Před těmi navíc pořádal hromadné konzultace, kde s námi procházel problémové příklady, za což jsem mu moc vděčná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc fajn cvičící.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenie sme mali hneď po prednáške, takže ak som nepochopil niečo, tak sa mi to vyjasnilo. Ak som sa ale stratil na začiatku prednášky, tak príklady som na cvičení nevedel vypočítať. V tom prípade som si prechádzal prebranú teóriu a teda výhodou bolo aspoň to, že som sa mohol pýtať cvičiaceho.
Andrej Bružeňák, 14.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Určitě by se, pokud je to ale kapacitně možné, hodila i správná řešení domácích úkolů.
Lukáš Jarábek, 13.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Odporúčam cviká s pánom Fryšom. Snaží sa Vám vysvetliť veci z Lingebry, lebo aspoň mne bola spočiatku neuveritelne intuitívne náročná. Pán Fryš učí štýlom že počíta za nás príklady čo mi vyhovovalo, lebo sám by som ich nevedel vypočítať sám.
Ako negatívum by som iba povedal že Pán Fryš niekedy ide až moc rýchlo
David Němec, 12.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemné procvičení přednášené látky a případné dovysvětlení nejasností. Ze všech povinných předmětů mě cvičení lineární algebry bavilo nejvíce.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře provedená cvičení, styl připravených příkladů od přednášejícího mi vyhovoval, i povinné domácí úkoly, díky kterým jsem si látku více upevnil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení k lineární algebře se mi líbí jednotná podoba (tedy i jednotná úroveň) příkladů. Stejně tak je to i u zápočtových testů. Zároveň je velmi příjemné, že všechna cvičení a jejich řešení jsou zveřejňovány na jednom místě a dá se k nim snadno dostat. Velmi to zjednodušuje přípravu na zápočtové testy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Všechno bylo v pořádku, předmět mě bavil a hodně mi pomáhal s přednáškou, občas bych snad jen ocenil více věnovaného času obtížnějším z úloh. Často jsme se na dlouho zasekli u zahřívacích úloh. Každopádně rozumím.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Organizaci cvičení nemám co vytknout. Oceňuji vyplňování kvízů den před přednáškou: opravdu fungují! I prokrastinátor je nucen si sednout ke skriptům a otevřít následující kapitolu, čímž je dramaticky zvýšena pravděpodobnost, že se druhého dne na přednášce bude orientovat. Za mě neměnit! Taktéž pozitivně hodnotím DÚ po skupinkách. Zde vnímám přínos především v rovině sociální: člověk má v prvním semestru o příležitost víc se socializovat, a když si s úlohou zrovna neví rady, tak se ve skupince jistě najde někdo, kdo poradí. Chápu, že tento systém může mít i svá negativa, já jsem je však nepocítil.

Cvičení samotná slouží jako dobrá ukázka toho, jak teoretické znalosti (snad) nabyté na přednášce uvést do praxe. Početní postupy jsou nejdříve ilustrovány na jednoduchých příkladech a s rostoucím chápáním studentů pak i obtížnost úloh postupně roste. Ideální.

Cvičící zadává každý týden pět domácích úloh (do skupinky), k tomu člověk na každém cvičení obdrží papír s dalšími nejméně pěti domácími úlohami. V případě, že se dostaví neukojitelná touha si opakovat látku, má student sice ne moc rozsáhlý, přesto však funkční soubor úloh, ze kterých lze čerpat. Na svých stránkách cvičící zveřejňuje nespočet dalších zdrojů a odkazů jinam, myslím, že si každý vybere.

Celkově cvičení hodnotím velmi kladně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Perfektní propojení s přednáškou, dobře sestavené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení z algebry dokonale kopírovalo osnovy přednášek, což bylo značnou výhodou. I přesto se mi ale po většinu semestru zdálo, že na cvičení žiju v trochu jiném světě než na přednášce (ve srovnání například s analýzou). Musím ocenit úroveň přípravy k zápočtovým testům (stačilo propočítat příklady ze cvičení k získání zápočtu). K nějakému hlubšímu pochopení látky probírané na přednáškách ale výrazně nepřispělo.
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení úzce souviselo s látkou probíranou na přednáškách, příklady kvalitním způsobem rozšiřovali teorii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji centrální organizaci, která zaručila propojenost cvičení s přednáškami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo silně provázáno s přednáškou, cvičilo se to, co se probralo, popřípadě pokud přednáška odpadla, tak cvičení byla napřed a cvičící upravil podle toho svůj výklad. Cvičení mají procvičit látku a aplikovat teorii do praxe (příkladů), což se v tomto případě povedlo velmi dobře. Cvičení mě na početní část zkoušky připravila.
Na příslušných stránkách se vždy včas objevilo zadání cvičení i jeho řešení, později pak i domácí úkol. V řešení úloh byly povětšinou bohužel jen výsledky, takže když student nevěděl, jak na nějaký příklad, tak si buď musel odvodit postup na základě výsledků či musel napsat cvičícímu.
Dušan Minárik, 07.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobre pomohlo pochopiť obsah prednášok a učiva
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení navazuje na výuku
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé cvičenie, ktoré mi veľmi pomohlo a chodil som naňho rád. Niekedy mi ale prišlo, že je moc veľký skok v obťažnosti úloh ktoré sme robili na cvičení a domácimi úlohami, do ktorých som musel investovať pomerne veľa času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Poněkud pomalé ale doprobralo se tam, co se nestihlo na přednásce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé cviká. Nebolo tam nič zlé. Možno by bolo dobré, keby bolo viac príkladov na precvičenie, lebo počítať pred zápočtom niečo čo už človek rátal na jednu stranu je fajn, lebo si všimne iné spôsoby, ako sa dá problém riešiť, ale niekedy to je fakt od veci. (Tá zbierka čo je v doporučenej literatúre je kus od veci :D)
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cviceni bylo dobre provazano s prednaskou, bylo zajimave i podnetne i usporadane.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NOFY141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ak tomuto predmetu venujete čas, tak krásne dáva zmysel a väčšinou si viete všetko odvodiť.
Andrej Bružeňák, 14.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Lineární algebra byla organizována výrazně přesněji (a tedy i složitěji) než většina ostatních předmětů: bodovaly se i kvízy z přípravy na přednášku (abychom jí lépe rozuměli a mohli klást dotazy) a na konci semestru bylo téměř na odstavce přesně určeno, která část skript bude ve zkoušce a která ne. Oceňuji profesionalitu a jednoznačnost pravidel a organizace i bodovacího systému, zejména se mi líbí jednotnost napříč cvičeními. Domácí úkoly a minimálně velký zápočtový test (a tuším že i ty menší průběžné?) byly jednotné, což vedlo k rovnějšímu hodnocení studujících z různých cvičení. Mně nakonec dost vyhovovaly i hodnocené kvízy (s malou vahou a jednoduché) motivující ke čtení skript ještě před přednáškou, ačkoliv jsem si zprvu říkal, jestli by to neměla být volba každého, jak a kdy se připravovat. Rozhodně se mi líbí koncept spolupráce na domácích úkolech v zadaných skupinkách.
Lukáš Jarábek, 13.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor Šmíd učí veľmi dobre za mňa a musím pozdvihnúť jeho systematické a prehľadné skriptá, veľmi dobre sa mi tam orientovalo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mě bavil, dobře strukturovaný kurz od doktora Šmída, hodně jsem se naučil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je těžké se neubránit porovnání s matalýzou, oproti ní je lingebra jednodušší a díky skriptům pana Šmída lépe strukturovaná, pozor ale na "orientační" test u zkoušky. Název možná napovídá, že je jednoduchý, ale opak je pravdou, hravě soutěží v obtížnosti s analýzou, hlavně je přísně hodnocený.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Lineární algebra I., je příjemný předmět, jeden z těch jednodušších a někdy i zábavných
Michal Šálka, 16.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem, že kurz je veľmi podrobne naplánovaný a prehľadný. Úlohy a kvízy mi pomohli viac sa na predmet pripravovať a získal som nimi väčšie pochopenie pre učivo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
předmět mi přišel zajímavý, měl logickou strukturu a skvělou návaznost mezi přednáškou a cvičením
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenil bych podrobněji řešené úlohy např. v ukázkových písemkách. Skripta byla občas trochu matoucí, některé důkazy bych ocenil popsané podrobněji a více kompletně, jinak velmi oceňuji centrální materiál, podle kterého se vedou přednášky i zkouška.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Osnovu předmětu považuji za dobře vystavěnou: začíná se opravdu od základů, a to způsobem, který je postupný a dobře pochopitelný. Člověk je tak přirozeně uveden do tématiky pozdějších kapitol.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší přednáška v celém semestru.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji strukturu předmětu, která nutila k průběžné přípravě a zároveň napomáhala ke skvělé organizaci probírané látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Priebeh predmetu je štruktúrovaný tak, že vyžaduje a podporuje priebežnú prípravu, pre prváka, ktorý sa ešte oťukáva a zvyká si na zmeny veľmi dobrý systém. Domáce úlohy sa vypracovávajú v tímoch, čo má svoje výhody aj nevýhody.
čo sa záverečnej skúšky týka, skladá sa z dvoch častí: Orientačný test a teoretická časť. Orientačný test je nutné zvládnuť na 70%, aby bola skúška úspešná, čo vôbec nemusí byť jednoduché. Je to pomerne o šťastí a ako komu sadnú úlohy. Po úspešnom zvládnutí Orientačného testu zvládnuť druhú časť skúšky už nie je náročné, samozrejme aj tá vyžaduje svedomitú prípravu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z tradičně náročných matematických předmětů. Celkem překvapil relativně nestandardní sled výkladu jednotlivých témat, kdy se zpočátku navazuje na znalosti ze střední školy, aby následně na 4. přednášce byly tyto představy zbourány. Pochopil jsem, proč se to dělá, ale v průběhu semestru to na mě působilo celkem chaoticky. Mně osobně se zdálo, že se celý semestr tak nějak točíme kolem pojmu matice, lineární zobrazení a vektorový prostor, jen každou přednáškou děláme něco jiného. Všechno mi do sebe začalo zapadat až ve zkouškovém období, kdy jsem i konečně pochopil jak spolu zmiňované pojmy vlastně souvisí.

Silně musím ocenit dobrou svázanost cvičení a přednášky. Sady úloh byly pro všechny stejné (úroveň přípravy všech paralelek srovnatelná). Stejně tak s úkoly.

Kvízy probíhající v průběhu semestru byly dobrou motivací ke čtení skript dopředu, zpočátku semestru bylo mírně nepříjemné, že se vázaly k tématům dvě přednášky dopředu. Tento náskok ale v průběhu semestru zmizel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevím zda to bylo cílem, ale líbilo se mi že cvičení bylo napřed oproti přednáškám. Pak mi témata dávali mnohem větší smysl. Jednu výčitku co bych měl je to, že kvízy očekávaly témata které jsme zatím neprobírali, což znamená učení se ze script. Řekl bych, že scripta jsou až moc exaktní na naučení nového konceptu. Většinou se mi koncepty mnohem lépe učili z počítání, cvičení nebo přednášek. Hlavně protože pokud téma prezentoval člověk, tak byl schopný koncept popsat víc přirozeně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je dobře uspořádan a nikdy jsem neměl problém s tím, že bych nevěděl, na co probírané téma navazuje. Přednáška a cvičení na sebe dobře navazují. Jediným, ale docela velkým minusem jsou skripta, ve kterých se člověk může pořádně vyznat možná až po probrání tématu.
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na předmět je na oboru Fyzika snížená časová dotace; přesto je kurz kvalitně postaven a skrz přidružené akce, jako například pravidelné vyplňování kvízů ze samostatně, předem nastudované, látky, kvalitně zprostředkuje úvod do světa lineární algebry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Celá výuka byla dobře koncipovaná. Díky kvízům jsme si museli projít danou část skript před přednáškou, takže potom bylo snazší na přednášce porozumět probíraným tématům. Celkově se cvičení a přednášky dobře doplňovaly, takže jsem se v předmětu vůbec neztrácela.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Na předmětu oceňuji kvízy a domácí úkoly. Přednášky by měly být nahrané, včetně složitých důkazů, a místo nich by se mohla prezentovat řešení teoretických domácích úkolů. Našel jsem, že na ČVUT cvičí studenty ve vytváření a formulování důkazů během semestru, to mi na MFF chybí. Pak by teoretická část zkoušky nemusela být tak triviální a povrchní, aby ji člověk bez přípravy mohl udělat za 3.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pozitiva:
- Za největší pozitivum považuji koncepci a organizaci kurzu. Před přednáškou jsme museli přečíst příslušnou kapitolu ve skriptech a následně vyplnit kvíz, kde jsme se mohli přednášejícího ptát na nejasnosti. Následně proběhla přednáška a po ní jsme měli domácí úkol ve skupinách po 4 až 6 lidech. Takto jsme se lineární algebru vskutku naučili, systém nás i nutil se učit průběžně.

Negativa:
- Hlavním zdrojem informací byla skripta od doktora Šmída, který předmět přednášel v roce 2022/2023. Skripta byla hustě napsána, občas mi chybělo motivování problematiky a obrázky skoro nebyly, i když by se pro vysvětlení látky hodily. Přečtení kapitoly byla vždy menší, někdy i velká výzva pro mozek.
- Časová dotace kurzu. Kurz lineární algebry je dotován jako 2/2, tudíž 1 přednáška a 1 cvičení, ale učivo bylo příliš obsáhlé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Účivo je prezentováno srozumitelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je dobře koncipován, ale zasloužil by si vyšší hodinovou dotaci přednášek. Na přednáškách se musí často spoléhat na samostudium ze skript, což nepovažuji za šťastné. Skripta jsou celkem dobrá, ale dle mého by si zasloužila více názornosti na úkor kondenzovanosti důkazů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Každotýdenní kvízy a domácí úkoly velmi pomáhaly udržet tempo s přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášce jsou jiné důkazy stejných tvrzení než ve skriptech, takže člověk má dvě čance to pochopit. Celkem dobrý systém, kde člověk si před přednáškou musí přečíst tu kapitolu ve skriptech a vyplnit kvíz, jen škoda, když člověk propásne kvíz, tak se nelze podívat, jaké byly otázky
Rudolf Pardubický, 27.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet je vyučovaný tak, že študentov "núti" učiť sa pomocou kvízov a domácich úloh - to oceňujem. Čo sa týka výkladu, tak ten bol veľmi kvalitný a z prednášky som vždy odchádzal s pocitom, že veciam rozumiem.
Dušan Minárik, 04.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi dobrá organizácia. Vypĺňanie kvízov pred prednáškou núti k prečítaniu skrípt, čo som počas prednášky veľmi ocenil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky skvělé, uvidíme co zkoušky. Úkolů mnoho, času na přednášce málo a látky moc. Hodila by se další dvouhodinovka a rozhodně by neškodilo mít pana doktora Krumpa více.
Skripta jsou bolest a rozhodně nedoporučuji číst dlouho. MUNI má velmi srozumitelnou alternativu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
NAJLEPŠIE PREDNÁŠKY, fakt topka. Tak dobre jasne a zreteľne vysvetlená látka. Po prečítaní skrípt, ktoré mi fakt nesadli toto bolo skvelé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kurz lineární algebry mi velmi vyhovoval. I když by se mnou každý asi nesouhlasil, upřímně mi hodně vyhovovala skripta pana doktora Šmída, ze kterých jsme se učili. Domácí úkoly, které se každý týden odevzdávají jsou sice občas časově náročné, hlavně ze začátku, než si člověk zvykne na danou strukturu, ale prakticky se na nich člověk nejvíc naučí. Lineární algebra mě také bavila proto, že je zde opravdu podstatné pochopení teorie, kterou však neustále využíváte a samotné výpočty potom nejsou ani moc dlouhé nebo náročné, což nemůžu to samé říct o analýze, kde se ta čistá teorie do té početní praxe často moc nepromítá.
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet je velmi zajimavy i podnetny, narocnost byla spise casova, ale nemuze byt divu vzhledem k tomu, ze se jedna o hlavni predmet. Usporadanost uz lepsi byt nemuze. Provazanost mezi prednaskou a cvicenim byla tez vyborna.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK