AnketaAnketa(verze: 728)
V letním semestru akademického roku 2024/2025 probíhá sběr dat 26.05.2025 - 14.09.2025. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Matúš Maciak, Ph.D. [32-KPMS], Statistický projektový seminář [NMST551, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Dlouho jsem uvažoval jak se postavit k hodnocení. Na jednu stránku chápu, že tímto stylem výuky chtěl pan docent nás dovést k větší samostatnosti a větším střetem s problémy s reálnými složitějšími situaci při práci s daty, ale stále celkově mám z celého předmětu a toho provedení dost špatný pocit. Myšlenka předmětu je sama o sobě dobrá a dává mi smysl, ale prostě tím stylem, jak to probíhalo, nám to docela podkopávalo nějakou víru v akademické rovině, přístupu k datům a mnohé jiné. Místo toho, abychom ze semináře odcházeli s pocitem že nám to něco přineslo a víme lépe jak se s danými problémy poprat, byli jsme spíše více zmatenější než před seminářem a to se stávalo docela často... Všechny naše nápady byly v něčem špatné, nicméně už jsme se nedozvěděli co udělat či dostatečně jakým směrem se vydat, naopak zoufalost z tohoto semináře se prohlubovala a všichni se těšili až ten předmět budeme mít za sebou. Bylo by lepší, kdyby bylo na seminářích častěji nějaká přednáškovější část, kde by se probralo jak se s některými problémy relevantními s našimi daty se dá vypořádat a co se v praxi většinou udělá. Více se zaměřit na to, aby se povedlo studenty nasměrovat jak vyřešit jejich obtíže, se kterými se občas trápili i více týdnů, a celkově tomu vyvinout více úsilí a přípravy na to vyučování.
Připomínka k předmětu, Statistický projektový seminář [NMST551, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Předmět jako takový považuji určitě za přínosný (i pro někoho, kdo neplánuje dále působit v akademické sféře) a i zadání projektu pro mě bylo velmi zajímavé.
Určitým nedostatkem však bylo, že oba vyučující (doc. Hlávka a doc. Maciak) si při udělování pokynů či konstatování různých postřehů poměrně často protiřečili (jak navzájem, tak mnohdy i s tím, co sami říkali před několika týdny). Některé instrukce tak potom působily poněkud zmateně.
Na druhou stranu hodnocení odevzdaných projektů bylo vcelku přiměřené a se získáním zápočtu nakonec nikdo problém neměl.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK