Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Tomáš Cipra, DrSc. [32-KPMS], Časové řady [NMST414, přednáška]
Na prednáškach bol pán profesor precízny a veľmi milý. Skutočne oceňujem pragmatický prístup ku skúške, otázky na publikum (aby sa uistil, že sme v obraze) a veľa ilustratívnych príkladov.
Cvičení většinou probíhala formou opakování teorie a následnou ukázkou kódu. Vyhovovalo mi, že prezenční účast se celkem dobře dala nahradit i samostudiem materiálů, které jsme dostali k dispozici. Zadání domácích úloh byla podle mě zajímavá a celkově koncept vypracovávání úloh a psaní recenzí mi přišel určitě přínosný, i když to bylo časově velmi náročné.
Pán doktor bol na cvičení stále včas a pripravený. Oceňujem, že posledných 20 minút cvičenia bolo venovaných individuálnym dotazom. So zápočtom nebol problém.
Cvičení byla v pořádku. Nejprve shrnutí teorie, pak praktická ukázka v Rku, zbytek cvičení samostatná práce s možností se ptát.
Co se zápočtu týče, tak si myslím, že se kladl moc důraz i na zbytečné drobnosti. Ale vyvažovalo se to faktem, že se úkoly mohly dělat ve dvojici.
Ale doba 3 týdnů mezi odevzdáním úkolu a vrácením opraveného úkolu je opravdu dlouhá. Je dobré mít opravený předchozí úkol, když následující úkol na ten předchozí navazuje.
Připomínka k předmětu, Časové řady [NMST414, přednáška]
Předmět mě bavil a přišel mi zajímavý. Přednášky probíhaly v přiměřeném tempu a teorie při nich byla prokládána příklady. Líbila se mi též možnost písemného předtermínu, příště by jen bylo dobré zvolit učebnu s větší kapacitou.
Časové rady boli (vzhľadom na ich 8 kreditov) menej náročný predmet, mali skôr prehľadový charakter. Každopádne sa jednalo o predmet podnetný a zaujímavý.
S předmětem jsem byla spokojena, pouze si myslím, že by se mohlo věnovat méně času opakování z minulého týdne. Věnovat 45 minut opakování je moc, stačila by cca půlka času.
Oceňuji možnost písemného předtermínu.