AnketaAnketa(verze: 716)
V zimním semestru akademického roku 2024/2025 probíhá sběr dat 06.01.2025 - 16.02.2025. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jiří Dvořák, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnostní a statistické problémy [NMSA170, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vedení semináře formou příkladů k zamyšlení s diskusí je výborné, stejně tak časté uvádění teorie do kontextu reality (nebo naopak?) i opakované (a názorné) upozornění, že záleží na volbě modelu situace. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Naprosto skvělý přednášející. Bylo vidět, že se v problematice výborně pohybuje a také ji dokáže srozumitelně a poutavě vyložit studentům. Navíc byl nesmírně milý a ochotný.

Jeden týden jsme místo něj měli supla, a právě tehdy, až při tom kontrastu kvality, jsem si uvědomil, jak velkou roli v mé oblibě tohoto předmětu hraje právě připravenost pana Dvořáka na každou hodinu a jeho um látku vysvětlit. Bravo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.07.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující byl vždy na hodiny připravený a ochotný odpovídat na dotazy a vstřícný, ale bohužel mluvil dost monotónně a trvalo dlouho, než vyslovil zajímavou myšlenku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hodiny pána Dvořáka boli pre mňa veľmi zaujímavé. Určite dokáže udržať vašu pozornosť. Naviac uprednostňuje diskutovať o preberaných problémoch, čo je moc prínosné.
Odporúčam…
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Dvořák je velmi milý a vstřícný, vždy se snaží rozvést diskuzi a snaží se, aby všichni chápali probíranou látku. Vřele doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka byla dobrá, seznámení s úplnými základy pravděpodobnosti, všechny materiály měl vyučující i na stránkách, jednoduchý, ale zajímavý předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vše bylo podáváno zábavnou a přijatelnou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, který mě naučil se na některé příklady dívat z jiného úhlu pohledu
doc. RNDr. Zbyněk Pawlas, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnostní a statistické problémy [NMSA170, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan docent byl vždy milý a usměvavý, ale tím, že předmět měl zápočet za docházku, tak nikdo moc nedával pozor, takže občas byl trochu hluk ve třídě. Občas jsme měli otázky (A,B,C...) a kartičky, občas se nás pan docent ptal na otázky (ne konkrétních lidí, takže ne vždy mu někdo odpověděl). All in all milý člověk.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan docent měl na každou hodinu připravené prezentace se zajímavými názornými příklady a paradoxy, tématu dobře rozuměl, dokázal vysvětlit, proč se věci mají tak, jak mají. Hezké bylo hlasování o výsledcích úloh pomocí kartiček s možnostmi a následné diskuze ve skupinkách.
Ing. Vít Procházka, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnostní a statistické problémy [NMSA170, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující doplňuje prezentaci postřehy ze své praxe a příklady na knihy pojednávající o tématu či lidi zabývající se problémy podobnými těm probíraným
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnostní a statistické problémy [NMSA170, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
TL;DR Odpočinkový, krásně ohodnocený a navíc velmi přínosný předmět.

Předmět jsem si zapsal s myšlenkou: "Zkusím, uvidím, asi si ho pak odepíšu". Nakonec to byl jeden z mých nejoblíbenějších předmětů z celého semestru (pozn. velmi tomu pomohl přednášející, pan Jiří Dvořák).

Probíraná látka mi přišla zajímavá. Úplný úvod do statistiky a pravděpodobnosti (matematická formalizace, nejčastější metody a situace, nějaké základní početní problémy, ...).
Cílem bylo dát nám hravou formou dostatek prostoru na to si tyto koncepty osahat a opravdu je pochopit, na což (údajně) není ve statistických předmětech ve druhém ročníku moc čas a pak studentovi nejsou tyhle koncepty blízké, hůře se učí.

Tenhle cíl byl splněn famózně. Po absolvování předmětu mám pocit, že jsem byl vyveden z mylného chápaní této tématiky a mám potřebné znalosti se v oboru dále rozvíjet. Navíc předmět není nikterak těžký -- zápočet je vlastně jen za účast na hodině, což se vždycky cení :).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Učivo bylo zajímavé, prakticky mix statistiky, kombinatoriky a pravděpodobnosti, takže kombinační čísla se používaly dost. Pan docent jel podle prezentací, které měl na stránkách jiný přednášející tohoto předmětu, prezentace byly dobře zpracované. Předmět byl za docházku, takže nic náročného na samostudium doma (samozřejmě kdo chce, může).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.07.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět byl nakonec mnohem méně zajímavý, než jsem ze začátku čekala. Ke statistice jsme se nestihli dostat skoro vůbec, velkou část hodin zabralo řešení různých pravděpodobnostních úloh, z nichž ne všechny byly úplně zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět určitě zajímavý, bohužel bylo znát, že zápočet se uděluje pouze za docházku, takže učebna sice zpravidla byla zaplněna, nicméně pozor příliš mnoho posluchačů nedávalo. Jde o zajímavý úvod do problematiky pravděpodobnosti, které se vy vyšších ročnících věnuje docela hodně pozornosti. Sice to asi nebude populární myšlenka, ale kdyby se zápočet získával i za domácí práci nebo snadný závěrečný test, předmětu by to jenom prospělo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Veľmi nenáročný seminár. K zápočtu nám stačila dochádzka. Ani preberaná látka nie je obtiažna, naviac je to dobrý základ do budúcna k pravdepodobnosti a štatistike.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Očekával jsem více odborné cvičení, ale nakonec jsem rád za to, jakým způsobem byla výuka vedena. Seminář byl velmi nenáročný a vlastně byla hodnocena pouze docházka. Seminář vhodným způsobem ukazuje základní pravděpodobností a statistické problémy a například vysvětluje i chyby přirozeného úsudku, když mluvíme o statistice.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velice zajímavé
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Kurz se postupně, ale přiměřeně posouvá. Umožňuje vytvořit nenáročně dobré základy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Velice zajímavý předmět, který člověka zaujme. A dva kredity čistě za účast jsou fajn věc.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK