Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Andrew Kozlík, Ph.D. [32-KA], Úvod do kryptografie [NMMB212, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2024, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Přednášející byl milý a všechno vysvětloval srozumitelně. U zkoušky pak celkem dbal na to, jestli věci skutečně chápeme a strhával poměrně dost bodů, pokud jsme je „jen“ uměli zpaměti a něco nám tam chybělo. Nicméně musím uznat, že tenhle systém je férový a smysluplný. Jinak byla zkouška poměrně jednoduchá v porovnání s jinými.
Po konci přednášky se nás ptal, jestli bychom měli nějaké případné návrhy na zlepšení, takže tady rovnou vzkážu jednu drobnost. V důkazu tvrzení o charakteristickém polynomu LSFR se píše, že jelikož f je ireducibilní --> F_q[x] je gaussův obor --> 0<deg(g^(0))<deg(f). První implikaci chápu, proč ale platí druhá nemám absolutně žádné tušeníš. Šel jsem ke zkoušce s tím, že prostě doufám, že se nikdo nebude doptávat. Předpokládám, že to bude nějaká úplná trivialita z Algebry, ale já ji tam prostě nenašel. Takže by podle mě bylo dobré ji tam pro příští ročník dopsat. Jinak však prezentace byly dobrý materiál, ze kterého se dalo ke zkoušce v pohodě připravit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášející je na přednášky dobře připraven a je velmi příjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Velice příjemný přenášející, pozitivní, všechno skvěle vysvětlil.
Mgr. Adolf Středa [32-KA], Úvod do kryptografie [NMMB212, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2024, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Áda byl super vyučující, který dokázal zkombinovat příjemnou atmosféru, kterou většinou zajišťují vyučující doktoranti, tak zároveň kvalitu výkladu a znalost předmětu, kteoru naopak zajišťují starší vyučující.
Nicméně měl bych výtku k zadávání domácích úloh. Ačkoliv na cvičení vždycky všechno popsal do posledního detailu, tak v samotném zadání na internetu většinou bylo jen pár vět, ze kterých se moc nedalo pochopit, co se po nás chce. Takže pokud člověk chyběl na cvičení nebo třeba dělal úkol až po nějaké době a nepamatoval si cviko, tak musel před luštěním šifry poměrně dlouho luštit, co vlastně má dělat. Na tomhle by se dalo zapracovat. Stačilo by trochu líp popsat zadání každé domácí úlohy a hned by to bylo snažší. Navíc některé úlohy vyžadovaly použí netriviálních funkcí, či dokonce jiných softwarů (úloha s Trumpem). Tady by opět pomohlo, kdyby u úkolu bylo nějaké doporučení, co máme použít nebo třeba poznámka, že se nám může hodit funkce power_mod a podobně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé praktické úlohy. Snaží se látku opravdu studentům vysvětlit.
Vyžaduje být na hodině aktivní a často vyvolává, ale hlavu za špatnou odpověď netrhá, takže fajn.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Fajn cvičící, chtělo by to ovšem velmi zapracovat na čitelnosti písma na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičící je pořád pozitivně naladěný a je ochotný pomoct, přestože mi přišly jeho rady občas trochu matoucí.
Přátelský vyučující se smyslem pro humor. Ocenil bych větší preciznost když dojde na matematický popis problémů - více toho napsat (čitelně) na tabuli, méně "mávání rukama".
Připomínka k předmětu, Úvod do kryptografie [NMMB212, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2024, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvika byla zábávná, někdy cvičící celou dobu ukazoval postup na tabuli, jindy jsme pracovali na počítačích a on chodil okolo a pomáhal nám. Obě formy byly celkem užitečně z pohledu naučení nových věcí.
Domácí úkoly byly též celkem zábavné na luštění. Podmínky na zápočet rozumné, ani příliš těžké, ale prověřily schopnosti studenta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičení mi přišla často docela zmatená, hlavně ne moc koordinovaná s přednáškou, takže tam někdy bylo hodně výkladu.
Velmi si cením zábavných kryptoanalytických domácích úkolů. Ocenil bych větší formální preciznost.
Připomínka k předmětu, Úvod do kryptografie [NMMB212, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2024, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Předmět byl naprosto super. Pro mě asi první na Matfyzu, ve kterém bylo vidět praktické využití všeho, co jsme se do teď učili teoreticky. Byť mi je jasné, že do budoucna jich bude ještě spoustu.
Rozhodně doporučuju i studentům, pro které není povinný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášející je dobře strukturovaná, prezentace jsou dostupné na webu. Ke zkoušce je k dispozici podrobný seznam otázek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Skvělý předmět, velice zajímavý, perfektní prezentace.