Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Na cvičeniach sa drvivú väčšinu času pracovalo samostatne, čo mi trochu prekážalo, ale stále bola možnosť sa spýtať. Oceňujem, že nám bolo rovno povedané čo sa môže vyskytnúť na skúške a že sme si mohli pripraviť ťahák na jednu A4.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Co k tomuto učiteli říct jiného, že se zasekl pravděpodobně v předminulém století. Vyhněte se mu, pokud jen můžete. Systém zápočtu funguje tak, že učitel kontroluje domácí úkoly před třídou na tabuli a můžete dostat plus, nebo mínus, pokud jste v mínusu na konci semestru, nemáte zápočet. Tedy vzniknou dva problémy, v hodinách se prakticky jenom kontrolují domácí úkoly, aby byli všichni "vyzkoušení", což znamená, že výuka je extrémně neefektivní, také pobyt u tabule je často nepříjemný, zvlášť pokud má pan docent špatnou náladu. Často ani pořádně nenechá dokončit myšlenku a už skáče do řeči, nebo člověka zasekne na jedné chybičce, a dusí ho na ní velmi dlouho, načež ho pošle sednout s mínusem. Taky z nějakého důvodu nacpal přibližně 2/3 látky zkoušené v písemné části zkoušky do posledních 2 cvičení, což je celkem nepochopitelné. Abych jen nekritizoval, tak občas dokáže být tak nějak milý a funkcionální analýze rozumí skvěle.
Cvičení byla vcelku náročná. Docent Opic po nás chtěl vypracovávat DÚ, které jsme pak prezentovali před tabulí na "+", nebo "-". I když mě to během semestru rozčilovalo a do jisté míry i stresovalo, tak to byl efektivní způsob, jak "dokopat" studenta k domácí přípravě do předmětu. Docent Opic byl většinu času dost příjemný.
doc. RNDr. Bohumír Opic, DrSc. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Zkouška je těžká přiměřeně, pouze u písemné části je problém, že na ni nebylo na cvičení připraveno, což znamenalo, že se to lidi museli doučovat sami. Zároveň písemná část vzhledem k teoretické nátuře předmětu byla značně nepředvídatelná. Ústní část již byla celkem standardní a oceňuji velmi vzorné zápisky.
Připomínka k předmětu, Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Celkem nechápu, proč je tento předmět povinný pro stochastiku, když je jasně pro lidi, co chtějí dělat analýzu. Předmět je příliš teoretický, stejně jako příklady a je sám o sobě celkem nezáživný.
Připomínka k předmětu, Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Obsah prednášok rozhodne zaujímavý bol. Rozsah učiva v rámci predmetu bol podľa mňa primeraný. Skriptá sú užitočné a obsahujú skoro všetko, čo sa berie na prednáške.