AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičeniach sa drvivú väčšinu času pracovalo samostatne, čo mi trochu prekážalo, ale stále bola možnosť sa spýtať. Oceňujem, že nám bolo rovno povedané čo sa môže vyskytnúť na skúške a že sme si mohli pripraviť ťahák na jednu A4.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pán docent vie podať učivo na prednáškach veľmi pútavo, vyplatilo sa tam chodiť. Na dotazy sa odpovedalo. Na skúške bol pán docent fér.
doc. RNDr. Bohumír Opic, DrSc. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Co k tomuto učiteli říct jiného, že se zasekl pravděpodobně v předminulém století. Vyhněte se mu, pokud jen můžete. Systém zápočtu funguje tak, že učitel kontroluje domácí úkoly před třídou na tabuli a můžete dostat plus, nebo mínus, pokud jste v mínusu na konci semestru, nemáte zápočet. Tedy vzniknou dva problémy, v hodinách se prakticky jenom kontrolují domácí úkoly, aby byli všichni "vyzkoušení", což znamená, že výuka je extrémně neefektivní, také pobyt u tabule je často nepříjemný, zvlášť pokud má pan docent špatnou náladu. Často ani pořádně nenechá dokončit myšlenku a už skáče do řeči, nebo člověka zasekne na jedné chybičce, a dusí ho na ní velmi dlouho, načež ho pošle sednout s mínusem. Taky z nějakého důvodu nacpal přibližně 2/3 látky zkoušené v písemné části zkoušky do posledních 2 cvičení, což je celkem nepochopitelné. Abych jen nekritizoval, tak občas dokáže být tak nějak milý a funkcionální analýze rozumí skvěle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení byla vcelku náročná. Docent Opic po nás chtěl vypracovávat DÚ, které jsme pak prezentovali před tabulí na "+", nebo "-". I když mě to během semestru rozčilovalo a do jisté míry i stresovalo, tak to byl efektivní způsob, jak "dokopat" studenta k domácí přípravě do předmětu. Docent Opic byl většinu času dost příjemný.
doc. RNDr. Bohumír Opic, DrSc. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zkouška je těžká přiměřeně, pouze u písemné části je problém, že na ni nebylo na cvičení připraveno, což znamenalo, že se to lidi museli doučovat sami. Zároveň písemná část vzhledem k teoretické nátuře předmětu byla značně nepředvídatelná. Ústní část již byla celkem standardní a oceňuji velmi vzorné zápisky.
Připomínka k předmětu, Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Celkem nechápu, proč je tento předmět povinný pro stochastiku, když je jasně pro lidi, co chtějí dělat analýzu. Předmět je příliš teoretický, stejně jako příklady a je sám o sobě celkem nezáživný.
Připomínka k předmětu, Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Obsah prednášok rozhodne zaujímavý bol. Rozsah učiva v rámci predmetu bol podľa mňa primeraný. Skriptá sú užitočné a obsahujú skoro všetko, čo sa berie na prednáške.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK