AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. [32-KMA], Kalkulus 3 [NMMA341, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan doc. Pyrih je sice občas velmi chaotický, co se výkladu týče, avšak je velmi vstřícný a je vidět, že vše myslí dobře, především ve prospěch studentů. Nejvíce si cením jeho ochoty a schopnost přijmout kritiku. Je evidentní, že pan docent obětuje škole velmi mnoho času a úsilí. Sice někdy s organizací kurzu šlápne vedle, avšak nikdy ne se špatnými úmysly, a je ochoten věci měnit a zlepšovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Učitel měl velmi zajímavý výklad a dokázal látku srozumitelně vysvětlit. Byl ochotný odpovídat na otázky a celkově působil vstřícně.
doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. [32-KMA], Kalkulus 3 [NMMA341, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Kapitán se snaží, což je moc dobře. Na druhou stranu mi připadá, že každý semestr se kvalita výuky zhoršovala, což je možná způsobeno rostoucí náročností probírané látky. Zároveň si myslím, že se kapitán postupně snažil odvrátit od svého stylu výuky, který se mi docela líbil, ke standardnímu stylu, na který se moc nehodí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Zvyčajne vyučujúci látku nevie vysvetliť. Nevyhovovali mi ani spôsoby testovania - zápočtové testy, či skúška vo forme moodle testu za mňa neodpovedajú tomu, čo študent vie. Na druhej strane je milý a ochotný pomôcť mimo prednášok alebo cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan doc. Pyrih je sice občas velmi chaotický, co se výkladu týče, avšak je velmi vstřícný a je vidět, že vše myslí dobře, především ve prospěch studentů. Nejvíce si cením jeho ochoty a schopnost přijmout kritiku. Je evidentní, že pan docent obětuje škole velmi mnoho času a úsilí. Sice někdy s organizací kurzu šlápne vedle, avšak nikdy ne se špatnými úmysly, a je ochoten věci měnit a zlepšovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pro mě jsou výklad a metody pana docenta docela chaotické. Nicméně vždy rád pomůže a snaží se vše dovysvětlovat, pokud se člověk zeptá. Hodiny byly příjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan docent Pyrih má svůj osobitý styl přednášení, který nemusí všem vyhovovat, nicméně klade důraz na to, aby studenti látku pochopili a dotazy se vždy snaží zodpovědět. Konzultace pro něj nejsou problém. Látku prokládá více či méně přínosnými poznatky a ukázkami k tématu. V Kalkulu 3 změnil formu zkoušky a dle mého k lepšímu, více testuje pochopení předmětu a souvislosti, s přípravou není zkouška nijak náročná. Vytkl bych častou potřebu do přednášky nacpat co nejvíce doplňujících informací, a to na úkor pochopení základního okruhu přednášky.
doc. RNDr. Lenka Slavíková, Ph.D. [32-KMA], Kalkulus 3 [NMMA341, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující nás má již 3. semestr a nemůžu si ji vynachválit :) Jak v Kalkulu 1 i 2, tak i tento semestr se velmi snažila vysvětlovat, proč se to má zrovna teď derivovat a proč chceme, aby výraz byl menší než 1. I přesto, že si myslím, že vyučující obvykle hovoří poměrně tiše, její slova během přednášek byla jasně srozumitelná a dobře slyšitelná. Zejména oceňuji chronologicky vedenou výuku a snadnou čitelnost při psaní na tabuli.
Připomínka k předmětu, Kalkulus 3 [NMMA341, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičení pana docenta Pyriha se za poslední dobu, z mého pohledu, velmi zlepšily. Strukturované řešení příkladů ze skript a cvičení mi osobně vyhovovaly a poskytly mi dobré poznámky k následnému samostudiu. Dobré je příklady řešit celé a propojovat řešení s teorií, vždy důkladně zdůraznit, jaká tvrzení se použila, a třeba ukázat, jak konkrétně se jedná o aplikaci látky z přednášky. Forma zápočtů pomocí "Ano/Ne" testů mi nepřijde vhodná, do matematiky otevřené otázky patří a jedině ty mohou adekvátně mapovat studentovy dovednosti. Avšak líbily se mi úlohy v zápočtech jako takové, avšak bych je nekoncipoval na "Ano/Ne".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět mi přišel dosti teoreticky zaměřený a většina látky těžko představitelná a ikdyž se vyučující hodně snažila to podat lidsky, tak jsem moc nepochopil, kde se ty prostory dají aplikovat…
Připomínka k předmětu, Kalkulus 3 [NMMA341, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Připadá mi, že probíraných témat je až příliš mnoho a na žádném nestrávíme dost času k hlubšímu pochopení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nepáči sa mi, že sme nemali dôkazy a tým pádom som nepochopila veľa tvrdeniam. Išlo skôr o memorovanie, čo by na matfyze byť nemalo. Mali sme ale k dispozícii prehľadné skriptá, z ktorých sa dalo dobre učiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan docent zřejmě látce, kterou vykládá, sám velmi dobře rozumí, avšak předat ji dál je už větší oříšek, a já osobně jsem měl kolikrát problém sledovat jeho myšlenkové pochody. Když pak člověk věnuje dost času samostudiu probrané látky, začnou konečně dávat jeho komentáře smysl, avšak představoval bych si, že již na přednášce budu mít alespoň představu o tom, co se děje. Osobně bych uvítal více intuitivnější výklad, vysvětlit, co jaká věta vlastně říká na jednoduchých příkladech apod. Matematické formulace ve skriptech jsou bez hlubšího pochopení často nečitelné a zkratkovité přepisování na tabuli mi nepřijde o moc přínosnější než samostudium.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Děkuji kapitánovi za přednášky. Byly velmi zajímavé a srozumitelně vysvětlené. Také je vždy ochotný pomoci a vychází vstříc studentům. Vždy na něj budu vzpomínat.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK