AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Docent Johanis chodil mezi studenty a vždy byl ochoten poradit. Líbilo se mi, že vždy ukázal řešení docela obecného reprezentanta nějaké sady úloh.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičeních jsme převážně počítali sami a cvičící chodil systematicky kolem a nabízel pomocnou ruku. Některé příklady přednesl cvičící na tabuli. Kvůli náročnosti látky z přednášky chvíli trvalo, než jsme se dostali k algoritmickým úlohám, které následně byly u zkoušky. To je ale povaha předmětu, ne jeho vedení. To bylo uchopeno výborně.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělé! Z pana docenta na přednáškách vysloveně sálalo nadšení a zapálení do vyučovaného předmětu. Více takových vyučujících!
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednes byl téměř kopírováním textu ze skript, ovšem docent Johanis byl schopen tomu přidat nemalou hodnotu. Vážím si toho, jak moc se přes přednášku dokázal dostat do velice osobitého přednesu, který se příjemně poslouchal. Vždy upozorňoval na klíčové myšlenky v důkazech, velice se mi líbily i prvotní náznaky důkazu a poté realizace jeho formálního zápisu. Byl ochotný odpovídat na dotazy, ke kterým vždy na začátku hodiny vyzýval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý přednášející, dobře vysvětluje, ví, kde studenti tápají, hodný u zkoušek. Zápočet za docházku je fajn, protože stejně na ta cvičení musíte chodit, jinak budete ztraceni.
prof. RNDr. Jiří Spurný, Ph.D., DSc. [32-KMA], Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Profesor Spurný rád odpověděl na jakýkoli dotaz, škoda, že byl cvičící i přednášející, někdy je dobré dostat probíranou látku i jiným způsobem od někoho jiného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2025, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přišlo mi to že šlo spíše o další přednášku a ne o cvičení.
Hodilo by se mi nejdříve vysvětlení na nějakém jednoduchém příkladu a až poté přejít na složité.
prof. RNDr. Jiří Spurný, Ph.D., DSc. [32-KMA], Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Důkazy vysvětloval podrobně, dobře odpovídal na dotazy. Někdy jeho zápis byl hůře čitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2025, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Občas byla výuka na mne moc rychlá
Připomínka k předmětu, Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení je špatně postavené a neodpovídá zkoušené látce. Na cvičení se častokrát nedělají věci, které se potom objevují u zkoušky, a místo toho cvičení slouží jako "další přednáška". Celé cvičení mi defacto suplovalo samostudium sbírky příkladů. Ocenil bych, aby se více dělaly cvičné příklady a ukazovaly postupy na řešení zkouškových příkladů namísto rigorózního dokazovaní některých partií skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení je vlasntě formou přednášky, vyučující prostě jen ukazuje příklady na tabuli, interakce se studenty minimální, na cvičení nebyla příležitost si sám něco spočítat. Nebyly ani domácí úkoly, kde by si student mohl zkusit něco zpočítat a dostal by nějakou zpětnou vazbu. Na zkoušku proto cvičení moc nepřipraví, ale písemná část zkoušky je takového charakteru, že se na ni dá připravit velmi těžko. Příklady na písemce jsou výrzně těžší než většina příkladů na cvičení a je na ni málo času.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vzhledem k charakteru předmětu nebylo možné od začátku semestru probírat to, co bude na zkoušce, ovšem v tomto případě představuje konkrétní počítání spíše zanedbatelnou roli. Tedy v první polovině jsme spíše doplňovali přednášku a probírali konkrétní příklady, které by člověk horko těžko vymýšlel na koleni, ale pro teorii představovali často nějaké stěžejní (proti)příklady. Klidně bych ubral na množství cvičení, kde se počítají normy různých operátorů a více se soustředil například na spektra. Také si myslím, že by bylo fajn mít nějaká vzorová řešení. Na cvičení jsme samozřejmě ke všemu stihli něco málo, i kdyby pouze jeden příklad. I přesto, že zápočet byl pouze za účasti na 50% cvičení vřele doporučuji být na každém, tím spíš na těch ke konci semestru.
Připomínka k předmětu, Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Učivo je zajímavé s mnoha netriviálními výsledky, sylabus je velmi obsáhlý, takže je přednášky jsou závod s časem a přednášející dokonce používal prezentace, aby ušetříl čas psaní definic a trvzení. K Funkcionální analýze jsou rosáhlá skripta, která se de facto přednáší, škoda je, že číslování definic a vět není na přednášce stejné jako ve skriptech. Většina vět a tvrzení neměla název, takže kvůli vysokému objemu učiva se špatně pamatovaly a odkazy byly prostě nicneříkající číslo. Předmět čerpal z růných poznatků z analýzy, teorie míry i lineární algebry. Formátování skript mi nevyhovovalo, protože je většina věcí psaná do normálních odstavců, tudíž text je nepřehledný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2025, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je náročný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Funkcionála je skvělý předmět. Nic dalšího není třeba dodat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět na mě působil dojmem, že spíše buduje nějaký aparát nežli něco, co by bylo zajímavé samo pro sebe. Pochopitelně se poté o to hůř učí, když tam není nějaká vyšší motivace. Navíc množství materiálu, které jsme stihli projít, bylo obrovské. Vážím si velice kvalitních skript přednášce, podle kterých se přednášelo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Sylabus je moc našlapaný, nejde to stihnout. Fourierova transformace a slabá konvergence se jen rychle projedou bez důkazů, člověk si z toho nic neodnese. (rychle myslím opravdu rychle - za 1 přednášku). Jinak v pořádku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK