AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Proseminář z Matematické analýzy 3 [NMMA261, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pán docent Vejnar je veľmi vhodný učiteľ tohoto predmetu, je otvorený otázkam, rôznym riešeniam, prístupom. Cení pripravenosť a porozumenie, ale netrestá tých čo to nemajú úplne rozmyslené. Celý čas bola na proseminári dobrá nálada, keď nejaký študent prezentoval, Vejnar sedel v lavici “medzi nami”, je to pekné gesto. Vôbec sa nepovyšuje nad študentov, váži si ich názory a dotazy, je ochotný na ne odpovedať a riešit problémy študentov.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi pěkné a podnětné úlohy, ocenil jsem, že byly probírány hlavně metrické prostory, ačkoli přednáška se věnovala i jiným tématům. Ideální by mi přišlo dát větší prostor přemýšlení na hodině než poslouchání referátu (nejlepší hodina byla první, kdy ještě žádné referáty nebyly).
Připomínka k předmětu, Proseminář z Matematické analýzy 3 [NMMA261, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Voliteľný predmet proseminář z matematické analýzy veľmi odporúčam, čo sa týka obsahu naväzuje na prednášku z analýzy buď priamo (dôkaz ťažkých viet ktorý sa na prednášky analýzy ani nepredvedie), alebo nepriamo (nadväzujúce učivo na témy preberané v MA). Páči sa mi že na proseminári je do popredia postavená vlastnosť samostatne riešiť zložité teoretické úlohy, na iných predmetoch to chýba. Páči sa mi možnosť získania zápočtu buď za samostatnú prácu alebo za prezentáciu referátu, v nejakom zmysle šikovnejší študenti môžu mať zápočet rýchlo a takí, ktorým sa nedarí vyriešiť úlohy stále majú možnosť, bez problémov ten zápočet získať. Na tejto hodine sa proste bez nejakého zbytočného známkovania robí matematika, voľne sa o riešeniach diskutuje a je priestor pre otázky. Študenti tiež môžu navrhovať vlastné problémy, ktorých riešenie sa potom spoločne hľadá. Boli preberané aj otvorené problémy, takže znovu je to dobrá príprava na samostatné “matematikovanie”.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2025, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Stejné jako Prosemináře 1 & 2. Především pro lidi, co si chtějí v analýze rozšířit obzory, předmět je zajímá. Získání zápočtu není těžké, stačí investovat trochu času.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK