Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Připomínka k předmětu, Programování 3 [NMIN201, přednáška]
Spíše souhlasím s některými výtkami v anketách, ale i tak mi předmět připadal užitečný. Nejvíce bych uvítal vylepšení prezentací a neuškodilo by na stránky předmětu podrobně popsat náplň zkoušky (Windows Forms bych třeba u ústní zkoušky nečekal).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2025, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Sylabus předmětu jako takový je myslím vcelku adekvátní, možná by jen stálo za to více času věnovat elementrním principům počítačů. Je trochu nešikové, že se tak nějak počítá s tím, že studenti matematiky již tyto znalosti mají. Většinou jde o elemtární pojmy, které není složté pochopit, přesto je potřeba je jednou zmínit. Člověku, který je v tématu zběhlý připadjí naprosto triviální, ale spota stuentů matematiky s nimi přichází poprvé do styku až tady. Toto ale velmi závisí na přístupu vyučujících. Bohužel v případě pana Pergela bylo znát, že tento fakt v potaz bere minimálně.