Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jana Faltová, Ph.D. [32-UCJF], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Pani doktorka bola vždycky vysmiata a chodilo sa mi na jej hodiny dobre. Tak isto keď som sa ospravedlnin z neprítomnosti bol problém. Hodiny mala dobre spracované.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Milá, usměvavá :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nemůžu říct že bych si z kurzu moc odnášel a nevím jestli je to vyučující nebo jde jen opravdu o takovou látku, která má být v předmětu probraná. Ze začátku na nás měla celkem velké nároky a počítala s tím, že nějaké věci už víme/najdeme si je na internetu (v rámci domácích úloh). Domácí úkoly moc neodpovídala látce ze cvičení. Zhruba v půlce semestru jsme to s ní ale byli schopní vydiskutovat a věnovali jsme se i v hodinách víc věcem, které byly podobné těm, které jsme pak měli na doma. Paní doktorka byla ale vždycky vstřícná a mohli jsme jí říct o pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Milá vyučující, kromě jednoho velmi náročného úkolu šlo vše bez problému zvládnout. Ocenila bych, kdyby se už na cvičeních dělaly věci podobné svou obtížností úkolům.
Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňujem ochotu individuálne radiť a pomáhať pri programovaní na cvičeniach, ako aj pri zadaniach na doma. Veľké plus boli za mňa bonusové body za neúspešne naprogramované / nedokončené programy, hoci hodnotiaci systém ich vyhodnotil na 0 bodov.
Pokud se chcete naučit programovat, doporučuji nvštěvovat jiné cvičení. Doporučil bych pro lidi, kteří programovat už alespoň trochu umí a mají rádi vstřícný, neoficiální a skoro až punkový přístup
mám pocit, že domáce úlohy som relatívne zvládala jedine vďaka tomu, že nejaký slabý základ programovania v inom jazyku už mám. ľahké domáce úlohy neboli zadávané, čo vie byť asi prínosom pre ľudí, ktorí programovať vedia a nepotrebujú nimi strácať čas. čo sa týka samotných hodín, tak podľa mňa super idea prístupu v tom, že sme dostali zadanie, na ktorom sme mali pracovať, osobne som však takmer nikdy nestihla nad riešením porozmýšľať dostatočne dlho, aby mi to prišlo ako prínosné, kým sa ukazovalo nejaké riešenie, a na hodinách som sa tým pádom takmer nič nenaučila. prvých pár hodín som sa aj skúšala pýtať otázky, keď som s niečím potrebovala pomôcť (k tomu sme aj vačšinu času boli vyzývaní, čo je fajn) ale asi sme si s pánom učiteľom nesadli, väčšinu času som mala stále len horší pocit zo seba potom, akoby teda bolo odo mňa očakávané, že nejakú problematiku už ovládam, a nepochopilo mi to porozumieť danej téme.
Pan Šejnoha by dle mého měl k výuce přistupovat o trochu vážněji. Ocenil bych, kdyby v průběhu semestru odpovídal na maily, kdyby myslel na to, že ne všichni matematici jsou programátoři a někdo se s tím setkává poprvé, a kdyby každou třetinu cvičení strávil skutečně cvičením.
Cvičící bohužel na svých webových stránkách nikdy nedoplnil materiály z cvičení ke zpětnému nahlédnutí. Jistá část cvičení byla vždy neproduktivní a výsledkem byl dosti zhuštěný a rychlý výklad ve zbytku cvičení. Cvičícímu by pomohlo více se soustředit na vysvětlovanou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující působí velmi přátelsky, na hodinách je uvolněná atmosféra, ovšem vlastně Vám neřekne, co přesně je potřeba pro splnění zápočtu(po přímém otázání pouze mlží) výuku má lehce zamotanou, ale většinou lze pochopit , ne vždy se chová zcela vhodně vůči studentkám (nevhodné vtipy, narážky apod.) a svým přátelským přístupem zabíjí třetinu času cvičení povídáním a zábavou místo výuky
doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Töpfer je moc hodnej. Občas má sice trošku vysoký nároky na lidi, co programujou poprvý, ale to je asi jen tím, jak je do toho zapálenej. Strašně dobře vysvětluje.
S výukou pana docenta Töpfera jsem velmi spokojený. Moc se mi líbí, jak vede hodiny, a jak přistupuje k výuce jako takové, je velmi milý a přívětivý, a je vidět, že dané látce velmi dobře rozumí. Líbí se mi, že docházka není povinná, a že jenom slouží ke zlepšení známky.
Domácí úkoly pana docenta jsou mnohem náročnější než na ostatních cvičeních, a klade se v nich mnohem větší důraz na efektivitu odevzdaného řešení. Výměnou za náročnost je však skutečnost, že si pan docent osobně prochází a komentuje odevzdaná řešení, takže pokud máme v kódu nějaké nedostatky, pan docent nás o tom informuje. Osobně mi tento způsob cvičení vyhovoval, jsou rozhodně náročnější a intenzivnější než u ostatních cvičících, ale pořád jsou zvládnutelná.
Vyučující byl výborný. Připravený byl na každé cvičení velmi dobře. Vždy věděl, o čem bude mluvit a u toho uměl dobře reagovat na dotazy žáků. Přičemž byl velmi milý a trpělivý. Dobře každé nové téma na začátku obecně uvedl. Většinou uměl dobře nakombinovat přednáškovou a cvičící část každého cvičení.
Ačkoli šlo u mne hlavně o přiučení se dalšímu jazyku, hodiny mne nenudily; naopak mne zaujal živý výklad a jednoduché vysvětlení různých konceptů. V úkolech šlo převážně o osahání základních postupů, menší tlak byl i na efektivitu. Co mi trochu vadilo, byl kód na tabuli – ne zrovna ukázkově pojmenované proměnné, občas nepřehledný REPL.
Samuel Gawlik, 18.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Váš přístup byl úžasně názorný, občasné diskuze o extrémních případech přínosný. Těším se na Vaše přednášky
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Na vyučujícím oceňuji, že našim domácím úkolům věnuje více než dostatečnou péči, pečlivě (až puntičkářky) je opravuje a navrhuje, jak by se to dalo napsat lépe. Naopak by mohl zlepšit výklad, protože mluví potichu, monotónně a nezajímavě. A hlavně dává domácí úkoly, které byly nepřiměřeně obtížné, jejich řešení zabralo abnormální množství času a byly k nim občas potřeba některé znalosti, které jsme nedostali na hodině (např. jak načíst standardní vstup). Cesta k jejich vyřešení tak byla více než trnitá a když se pak člověk zeptá studentů z jiné paralelky, co musí zvládat oni, tak pouze nevěřícně kroutí hlavou, co to po něm pan Žlebčík požadoval.
Plusem jsou zajímavá a nápaditá zadání domácích úloh, mínusem je jejich časová náročnost. I se solidními programovacími základy zabralo debuggování úloh opravdu hodně času.
Přístup vyučujícího hodnotím jako málo přínosný. Nepřiměřená náročnost domácích úloh způsobovala, že i studenti se zkušenostmi s programováním na úlohách pracovali hodiny. Ti bez zkušeností si museli vyhradit o to víc času, např. celou sobotu. Člověk se tak topil v detailech a programovací schopnosti moc nerozvíjel. Volba úloh byla spíše orientovaná na zajímavost toho, co se dá naprogramovat: výpočet RPSN, zpracování dat z gpx souboru z hodinek maratonského běžce apod. Sama o sobě zajímavá témata, která je ale pro začátečníka obtížné zpracovat. Často jsem tak velkou část energie věnoval pochopení neprogramovací „omáčky okolo“, místo abych stavěl základy samotného programování. (A to navzdory tomu, že byl přiložen popis, jak postupovat.)
Kódy byly vždy testovány na rychlost. Dlouhé upravování funkčního kódu ve snaze ho zrychlit mi toho moc nedalo a zabíralo hodně času. Hodiny samy o sobě nebyly moc přínosné, protože v podstatě nepřispívaly k efektivnějšímu řešení úloh. Jako začátečníkovi mi přístup pana Žlebčíka připadal neefektivní a během semestru také demotivující.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NMIN111, seminář]
Myslím si, že některá cvičení měla navzájem (velmi) odlišnou úroveň obtížnosti.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Programování 1 není dobře zorganizovaný předmět, protože hodně záleží, ke kterému vyučujícímu se zapíšete, jelikož každý z nich pojímá tento kurz trochu jinak.
neviem úplne ani teraz povedať, že do akej miery ma tento predmet mal pripraviť na programovanie v druhom semestri, alebo že o koľko náročnejšie to bude, ale pripravená sa necítim vôbec. dostupné zdroje na samostatné štúdium nám poskytnuté nejaké boli, a tie sa samozrejme na programovanie dajú ľahko na internete nájsť tak či tak, čiže som skôr očakávala nejakú rutinu alebo zápal niečoho zaujímavého, čo som nepocítila.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení jsem byl jen párkrát, nemám nic, co bych vytkl.
S výukou programování v prvním semestru jsem poměrně spokojený. Není to příliš sjednocené, takže kvalita výuky je VELMI závislá na cvičících (někteří jsou super, jiní se chovají velice nevhodně, jako například pan Kvasnička), ale slouží to jako užitečný úvod do programování. Mé hlavní výtky se spíše týkají konkrétních cvičících.
Bylo by dobré, pokud bychom se mohli v ReCodexu dívat data, na kterých se náš program testuje. Některé chyby nejsou vidět na první pohled, a testování metodou pokus-omyl není příliš zábavné.
Tým, že som programovanie v Pythone nemal bolo tempo výuky na začiatku optimálne ale potom prišiel bod kedy som mal pocit, že tých informácii bolo veľa. Cením dostupnosť prednášky na webe ale aj spôsob zadávania úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Musím říct, že domácí úkoly v recodexu byly někdy až příliš těžké a když člověk nemá programátorské "skilly", je to velký žrout času a člověk se u toho musí hodně zamyslet a případně se i ptát vyučujícího na nápovědy.
Opravdu naprostý základ programování. Myslím, že je to tak správně - zájemci o pokročilejší partie si mohou např. zapsat dobrovolné předměty a ostatní aspoň mají povinný předmět, ve kterém není vůbec obtížné získat zápočet. Navíc probíraná látka obsahuje praktické dovednosti, které se budou hodit snad každému.
Nikdy v životě před matfyzem jsem neprogramovala a zde jsem se to naučila. Bylo to na takovou začáteční úroveň trochu těžší, ale naučilo mě to, co mělo.