AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Osobně mi cvičení moc nevyhovovalo, jelikož pro mne jediný způsob, jak si odnést víc než jen papír, bylo každou chvilku sledovat na tabuli řešení některého příkladu. (Víc se mi osvědčil jinde praktikovaný systém řešení samostatně nebo v malých skupinkách, kde cvičící jednou za čas nahlédne a individuálně poradí nebo dovysvětlí – na druhou stranu je toto s uspořádáním lavic v N2 hůře proveditelné.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Paní doktorka má se studenty velkou trpělivost a látku vysvětluje srozumitelně.
Mgr. Anna Mlezivová [32-KA], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Anička byla skvělá, určitě bych k ní šla znovu. Ochotně pomáhala, nabízela konzultace, dobře vysvětlovala, dělala hodiny zábavné a bylo vidět, že jí to baví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Líbil se mi způsob udělování zápočtu, který byl převážně za domácí práci a částečně za testy, které měly vhodně zvolenou obtížnost ke zkoušce a tedy na ni i dobře připravily. Bez cvičení paní Mlezivové bych často nerozuměl tématům z přednášky. Cvičení byla dobře konstruována a paní Mlezivová skvěle vysvětlovala probíranou látku. Cvičení se nesla v dobré náladě a byla radost na ně chodit. Vřele doporučuji
Vít Hanika, 11.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborné cviko, pěkné úložky a hlavně náhledy na věci, které z přednášky nemusí být zjevné, jsou super, akorát bych zařadil i pár záludných příkládků mezi standardními (ale už takhle byly fakt dobré). A náboj je úžasná věc :D
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Veškerou látku diskrétní matematiky jsem pochopil právě na cvičeních. Oceňuji individuální přístup, ochotu i schopnost poradit s příkladem. Bodový systém mi přišel přínosný i motivující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Moc příjemná, vždy ochotná poradit či znovu vysvětlit, když člověk nechápe.
Mgr. Michaela Seifrtová [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
najviac sa mi páčil pozitívny prístup vyučujúcej, ochota vysvetliť a pomôcť. do priebehu hodiny sme boli aktívne zapájaní, stále sa mi podarilo pochopiť niečo nové, alebo sa mi vyjasnil pojem z prednášky, s ktorým som predtým mala problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vysvětlování látky mi připadalo chaotické - přijde mi, že se vyučující až moc zabývala banálními věcmi, naopak nejednu zcela nový poznatek přešla se slovy, že už to přeci známe. Na druhou stranu byla sympatická a lidská
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící vysvětluje látku poněkud chaoticky, tudíž je jednoduché se ve vysvětlení ztratit.
doc. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Z cvičení s panem docentem mám docela dobrý pocit. Pořád zde panují problémy s cvičeními z DM jako takovými - nekonzistentní náročnost příkladů, soutěživá atmosféra - ale to je problém v podstatě na všech cvičeních, a s panem docentem jsem to necítil až tak intenzivně. Pan docent vedl cvičení rozumně a vcelku docela lidsky, před tabulí jsem se nikdy nebál, a i když jsem si nebyl jistý odpovědí, tak k bodování pan docent přistupoval velmi štědře.

Moc se mi líbil systém domácích úkolů. Bylo jich trochu málo, možná by bylo lepší je mít nějak pravidelněji, ale všechny domácí úkoly byly velmi povedené a zábavné. Pokud jsme měli s domácím úkolem problém, tak jsme se mohli panu docentovi ozvat přes e-mail (na které mimochodem odpovídal bleskově), aby nás pošťouchnul správným směrem, což bylo super. Velmi se mi líbilo, že jsme úkoly mohli odevzdávat online.

Většinu bodů na zápočet jsme dostávali ze zápočtových testů, což bylo v porovnání s většinou ostatních cvičících mnohem riskantnější. Testy byly docela těžké, takže jsem se během semestru snažili nahnat co nejvíce bodů u tabule, ale pokud nám na konci semestru chyběly nějaké body na zápočet, tak jsme se mohli domluvit s panem docentem, což bylo hrozně fajn.

Velmi se mi líbilo, že jsme se na body ze zkoušek/z aktivity mohli dívat online, a měli jsme tím pádem přehled o tom, co všechno nám ještě chybí. Líbí se mi rozvržení stránky, všechno je rozepsané, a pro vyklepaného studenta to působí velmi lidsky. Mrzí mě, že na stránkách nejsou zadání starých zápočtových testů, abychom se mohli pochlubit kamarádům, ale není to konec světa.

Obecná rada pro studenty: většinou se nevyplácí zapsat si na cvičení stejného učitele, co vede přednášku. Vždy je lepší mít nějakou třetí osobu, která vám může vysvětlit látku z jiné perspektivy, pokud by vám náhodou nesedlo vysvětlení na přednášce. Se cvičeními pana docenta jsem velmi spokojený, a myslím si, že je vedl moc a moc hezky, ale pořád je to riziko, na které se vyplatí myslet.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ocenil by som nejaké zopakovanie látky na začiatku hodiny a nejaký riešený príklad pred tým ako sa pustíme do riešenia. Inak fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení dobře doplňovalo probíranou látku na přednášce. Pan docent Tancer byl vždy dobře připravený. Zápočtové testy pana docenta jsou trochu obtížnější, ale pokud jste aktivní během semestru, tak se dá zápočet získat. Cvičení mě dobře připravilo na zkoušku, tedy asi není více co dodat.
doc. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad byl asympatický a zmatečný, na rozdíl od analýzy bylo ústní přeskoušení peklo. Oceňuji zpřístupnění materiálů k učení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Věřím, že pan Tancer chce vycházet studentům vstříc, ale jeho výklad mi upřímně vůbec nevyhovoval. Mluvil hodně stroze a neopakoval důkazy, takže jsem se často dost ztrácela.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent učivu velmi dobře rozumí, ovšem na hodinách se chová lehce zmateně a ve výkladu je potom občas guláš. Osobně jsem přednáškám moc nerozuměl a nestíhal jsem je, ale to je spíš moje vina.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Místy chaotický výklad, nicméně dostatečně srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Důkazy byly často předvedené takovým způsobem, že to hodně lidí ani nepochopilo, a často byly jen slovně řečeny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Osobne som mal pocit, že som niekedy nerozumel myšlienkovým pochodom pána docenta čo ma občas zmiatlo trochu viacej následne kvôli čomu som nerozumel prednáškam. Ale zodpovedať na dotazy nemal problém čo veľmi cením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent Tancer má občas ve zvyku zapisovat některé skutečnosti jen zkratkovitě či symbolicky. To není pro psaní poznámek, které jsou vzhledem ke koncipování přednášky, která se nedrží žádných skript, nutné, optimální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
chaotická výuka. tento vyučující mně i přes veškerou moji snahu absolutně neseděl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na přednášce se nedá nic vytknout, výklad byl srozumitelný. Bohužel trochu k zamrzení je nulová koordinace mezi různými cvičícími a mezi obsahem přednášky a cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad byl občas moc formální a málo nahlížecí, lepší by mi přišlo podat ideu důkazu a poté napsat ten formalismus.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Obsah přednášky je bezesporu lepší než minulý rok. Probraná témata podle mě odpovídají náročnosti kurzu, a obskurnější témata (jako Ramseyovy věty, atd.), se kterými se po zbytek roku nikdy nesetkáme, jsme letos nechali stranou, což je za mě obrovské plus.

Přednášky jako takové mohly být lepší, pan docent vypadal poněkud nejistě, a člověk měl často tendenci usínat v druhé polovině přednášky (první polovina ok). Poznámky na tabuli bývaly poněkud chaotické, a občas se stávalo, že pan docent myšlenku vysvětlil především verbálně, ale poznámky nechal neúplné a rozepsané. Velmi by pomohlo mít nějaký strukturovanější zápis, buď si rozdělit tabuli na třetiny/čtvrtiny, a psát po sloupcích, nebo se opírat o slajdy.

Co si však na panu docentovi nemůžu vynachválit, je jeho organizovanost a ochota vycházet studentům vstříc. Na e-maily odpovídá okamžitě, nemá problém s plánováním termínů zkoušek/konzultací/čehokoliv, a je ochotný pro studenty udělat skutečně mnoho. Hrozně se mi líbí, že má na stránkách detailně rozepsané popisy témat bakalářských prací, nikdo z jiných vedoucích to tak nedělá, a upřímně si myslím, že to je škoda. Vadí mi, že na stránkách nemá zadání starých zkoušek (a musíme si je tedy shánět u ostatních studentů), jinak tam má v podstatě všechno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Častokrát jsem měl dojem, že přednášená látka je formulována více matoucím způsobem, než by musela. Nejedenkrát se stalo, že jsme se na hodině zasekli u nějakého dotazu, na něž se podařilo uspokojivě odpovědět až třeba na třetí pokus. Ochotu a snahu nemůžu vytknout, ale bohužel si prostě ne vždy student a přednášející hned rozuměli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášky vcelku dávaly smysl a bavily mne.
Bohužel bylo pro pochopení látky nutné neustále sledovat jak výklad, tak změny na tabuli (ne vždycky lineární), což je někdy spolu s psaním poznámek náročné; navíc se na prvních několika přednáškách nedařilo zprovoznit mikrofon.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Niekedy na prednáške sa učivo bralo až príliš formálne a teda miestami unikala pointa niektorých tvrdení. Napríklad na prednáške o priestore cyklov grafu sme viacerí nevedeli do polky prednášky, čo dokazovaná veta vôbec hovorí. Uvítal by som pred každým dôkazom najprv nejaké polopatistické vysvetlenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látku probírá strukturovaně. Výklad je nudný, ocenil by zajímavé vsuvky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Je vidět snaha kvalitně látku vysvětlovat, což oceňuji. Bohužel občas se výklad úplně nepodařil a bylo těžké z výkladu látku pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
jednoduchosť pri vysvetľovaní na prednáškach
Mgr. Tung Anh Vu [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Má největší výtka vůči Tungovi je, že častokrát mohl být více předem připravený. Ovšem zase si nemůžu stěžovat na ochotu pomoci/odpovědět na dotaz a musím ocenit "life hacky" studia na matfyzu, které nám poskytl (ačkoli by to asi neměly být to nejhodnotnější, co si člověk ze cvičení odnese...).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan magistr se snaží pomoct jak jen může a vše vysvětlovat, bohužel i přes tomu nemalá část paralelky (včetně mě) vůbec nerozuměla, ale to nemusí být jeho vina, spíš jsme hloupí a nebo za to může předmět. Jinak přístup oceňuji, akorát by to chtělo zrychlit v opravování domácích úkolů a přidělování bodů za ně (je trochu nanic když za týden začíná zkouškové a někomu tam pořád visí neopravený domácí úkol a stále nemá zápočet, ale tak stane se...)
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jediné, co bych vytkl, by bylo asi to, že cvičící někdy na začátku cvičení působil, jako by něco nestíhal, což se párkrát projevilo větší prodlevou v hodnocení úkolů nebo menší připraveností na hodinu. Kvalita výkladu však byla velice dobrá, stejně tak jako celkové působení cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Milý cvičící, ochotný poradit, jen byl s opravováním úkolů dost pozadu a často jsme na cvičení dělali něco jiného než bylo na přednášce - buď jsme byli pozadu, nebo jsme někdy také na cvičení dělali věci které na přednášce vůbec nebyly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na Tungovi oceňujem to, že chápal moje nechápanie prednášky a následne aj cvičení a ku začiatku skúškovému ma menšia konverzácia s ním celkom namotivovala.
Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
veľmi príjemne zorganizované cvičenia čo sa celkovej prehľadnosti štruktúry týka, typov príkladov, jasných podmienkach zápočtu, a zaujímavosti hodiny
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Asi to bylo tím, jak je Diskrétka samotná takový předmět "letem světem", ale cítím celkem propast mezi přednáškou a cvičením - zejména v ohledu hloubky, do které se v daném tématu pouštíme.
Ještě horší je ale asi to, že náplň cvičení není nikterak centrálně dána. Náplň vašeho cvičení zcela závisí na zapsané paralelce...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení z diskrétky co k tomu dodat... Diskrétku jsem rád neměl a nerozuměl jsem jí ,takže, můj komentář by v tomto ohledu nebyl objektivní. Byli jsme pozadu za přednáškou a chybělo mi, že nebylo k dispozici řešení příkladů z cvičení. Pro domácí přípravu velmi nepraktické.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Podobně jako i u přednášky bylo cvičení zajímavé a ani ne moc náročné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičenia mi prišli veľmi chaotické a necítil som sa na nich príjemne, preto som sa rozhodol sa ich nezúčastňovať od určitého bodu pretože, vôbec nešli s chodom prednášky. Tak isto ani tomu ako sa riešil zápočet mi úplne nevyhovovalo. Nemal som pocit, že odchádzam o niečo múdrejší z cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
náboje na procvičení všech témat jsou super věc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Z cvičení mám upřímně smíšené pocity. Velmi se mi líbí, že chozením k tabuli můžeme získavat body k zápočtu, je to podle mě velmi dobrý systém.

Hlavní problém je podle mě náročnost jednotlivých příkladů. Diskrétní matematika nemá skoro žádné "typové" příklady (možná kromě izomorfismu grafů), takže příklady jsou většinou teoretické, a většinou se v nich musí něco dokazovat. To znamená, že obtížnost cvičení v průběhu semestru je velmi skokovitá, a často se stává, že se student celou dobu kouká na papír, protože ani s jediným příkladem prostě nedokáže hnout. Některé příklady jsou vážně jednoduché, jiné příklady jsou úplně odporné, a není to vůbec konzistentní.

Náročnost příkladů vede k dalšímu problému. Chození k tabuli za body je super, ale kolem poloviny roku se vždy najdou 2-3 lidé, kterým ty příklady prostě *jdou*, a ti po zbytek semestru neúmyslně "vyžírají" body ostatním. Pokud by byly příklady konzistentě náročné, tak by to nebyl problém, protože by se každých pár hodin u tabule všichni prostřídali, ale většina studentů se prostě SEKNE, a nedokážou včas vyřešit jediný příklad předtím, než ho u tabule předvede jeden z premiantů. Ve výsledku mají někteří studenti dvakrát tolik bodů, než by potřebovali, zatímco jiní mají bodů velmi málo, a na hodinách panuje nezdravá, soutěživá, velmi stresující atmosféra, na které studenti aktivně nechtějí spolupracovat s ostatními.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičenie prebiehalo formou samostatného počítania a prezentovania riešení pri tabuli. Uvítal by som, keby sa na začiatku cvičení zopakovali nejaké myšlienky, čo sa môžu hodiť, prípadne sa ukázali na nejakom jednoduchom príklade. Ďalším nedostatkom cvičenia bolo, že bolo hneď po prednáške na ktorej bolo prednesené učivo, čo sa malo na cvičení precvičiť. To u mnohých spôsobilo, že do cvičenia nestihli pochopiť prednáške a na cvičení nevedeli riešiť problémy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látka diskrétní matematiky je užitečná. Projít si v prvním semestru látku tolik navazující na SŠ učivo mi pomohlo přechod mezi SŠ a VŠ látkou zkompaktnit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Často dovysvětlení nepochopených věcí z přednášky, což velmi oceňuji.
Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Diskrétní matematika je za mě zajímavá oblast, bohužel byla přednášena skoro až odrazujícím způsobem
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět mě vůbec nebavil, doporučuju si koupit Kapitoly z diskrétní matematiky, pak je to trošku srozumitelnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Osobně nejsem příliš fanoušek diskrétní matematiky, během přednášek jsem jí moc nerozuměl, ale když jsem se učil na zkoušky tak mě to trochu chytlo, takže celkově za 3. Předmět určitě může být zajímavý, ale asi to nebylo pro mě.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Predmet by mohol byť zaujímavý, no výklad bol od všetkých vyučujúcich chaotický a neusporiadaný. Ocenila by som pri teórii grafov kreslenie obrázkov, aj keď len názorne. Prepojenie prednášky a cvičenia bolo takmer nulové, o prepojení so skúškovým testom nehovoriac.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět byl pro mě velice zajímavý, i když jeho tématika nebyla nijak extra složitá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
To čím sa zaoberala diskrétna matematika ma vždycky bavilo a tak isto aj jednoduchosť predmetu. Žiaľ práve to, že sme ako študenti mali práve jednu prednášku týždenne som mal pocit, že sa jednalo o nedostatok čo viedlo k môjmu osobnému chaosu. Taktiež boli veľmi rozdielne dôkazy medzi literatúrou a prednáškou kde som nevedel čím sa riadiť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
dal bych více grafů, méně rovinných grafů, a hlavně vyřadil odhady faktoriálů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Obsah přednášky je bezesporu lepší než minulý rok. Probraná témata podle mě odpovídají náročnosti kurzu, a obskurnější témata (jako Ramseyovy věty, atd.), se kterými se po zbytek roku nikdy nesetkáme, jsme letos nechali stranou, což je za mě obrovské plus.

Vadí mi, že letos nebyly přednášky nahrávány, a nahrávky přednášek z minulých let neodpovídaly obsahu těch letošních. Dále mi vadí, že na diskrétní matematiku nemáme žádná jednotná skripta, jako máme na Lineární Algebře, přednášky se většinou opírají o Kapitoly z Diskrétní Matematiky, což je fajn, ale pořád je v tom poněkud chaos.

Zkouška je vzhledem ke kvalitnímu obsahu přednášky poměrně přívětivá, ale uvítal bych, kdybychom mohli odpovídat na více než 4 otázky. Zkouška je momentálně hlavně o štěstí, a pokud vám nesedne 1-2 otázky, tak máte problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je (jako asi všechny povinné předměty v 1. semestru) prostě úvod do dané tématiky/oboru matematiky. Z dané trojice je z nich asi nejjednodušší, pokud člověk neusne na vavřínech, zároveň je ale nejméně ucelený - takové ochutnávkové letem světem. Tohle dle mého není na škodu (také díky tomu, že za semestr ani nesežere tolik času), člověk má alespoň šanci si vyzkoušet, které oblasti ho baví, a které spíše ne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Predmet je zaujímavý, ale prednášky boli prezentované miestami chaoticky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Diskrétna matematika sama o sebe je sama o sebe super predmet s výbornými myšlienkami. Je mi až ľúto, že nie je v obore Obecná matematika zaradených viac semestrov tohto predmetu. Pri skúške však trochu chýbal zoznam pojmov, na ktoré sa môže skúška pýtať. Na stránke vyučujúceho bol len plán, čo sa plánuje prebrať na ktorej prednáške, avšak bez konkrétnych pojmov, ktoré treba ovládať.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látka diskrétní matematiky je užitečná. Projít si v prvním semestru látku tolik navazující na SŠ učivo mi pomohlo přechod mezi SŠ a VŠ látkou zkompaktnit.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK