AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zdeněk Hlávka, Ph.D. [32-KPMS], Statistika pro finanční matematiky [NMFM301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velice dobrý cvičící, který působí velice uvolněně a dobře vysvětluje danou problematiku, zároveň vyslechl připomínky studentů a upravil styl cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující je ochotný, pohodový, ale výklad mi přišel zmatený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičící byl vždy ochotný pomoci a trpělivě vysvětlit, i když jsem občas látce nerozuměl. Milý a vstřícný přístup byl velkým přínosem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan Hlávka je opravdu vynikající učitel. Ze začátku jsem se trochu bál jak tento náročný předmět bude koncipovaný ve cvičeních, ale zbytečně. Člověk společně na cvičení prošel příklady (i když bohužel ne vždy se to stíhalo, což je pochopitelné) a pak měl za domácí úkol každý týden poslat nějaké příklady na kontrolu. Oceňuji, že pan docent kontroloval tyto úkoly a dával zpětnou vazbu a ve svém volném času po mailech odpověděl na každý dotaz k příkladům a ke statistice obecně. Je to člověk, který opravdu rozumí předmětu a ještě je velmi lidský a dokáže pochopit roli studenta. Myslím si, že se jedná o spravedlivého člověka a zápočet tak zvládnete, pokud se na to připravíte.
doc. RNDr. Matúš Maciak, Ph.D. [32-KPMS], Statistika pro finanční matematiky [NMFM301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvika výrazně pomohly pochopit přednášku a uvědomit si, co je podstatné. Na druhou stranu mi nevyhovuje vyvolávání před tabuli, stačilo by příklad spočítat učitelem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Probíraná látka nebyla zrovna jednoduchá a chyběla mi nějaká zapojenost “publika”, přece jenom to není přednáška. Abychom si třeba zkusili některé sami spočítat a ptali se, když si nevíme rady. V první části semestru jsme jen opisovali teoretické řešení příkladů z tabule a ke konci hodiny nám to bylo ukázáno na nějakém těžším příkladě, což mi bylo na dvě věci, když jsem si nevěděl rady ani se základními.
Věřím, že by opravdu další ročníky ocenily třeba první cviko vysvětlit to na teoretických příkladech, pak si to sami na jednodušších zkusili a cvičící by byl nápomocen a na konci ukázal ten těžší příklad, což pochopitelně vše za 90min nejde stihnout.
Co mě neskutečně vadilo bylo zadání zápočtu ve slovenštině! Pochopím, že je výuka vedena v jeho rodném jazyce, který je trochu podobný češtině, ale upřímně i s překladem anglického zadání bych měl menší potíže než s “pretekárskými koňmi”.
doc. RNDr. Michal Pešta, Ph.D. [32-KPMS], Statistika pro finanční matematiky [NMFM301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující látku odvykládal zřetelně a jasně. Zkouška poté byla poctivá a férová a obsahovala pouze látku ncházející se ve skriptech
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na prednáškach by som ocenila lepšie predávanie látky. Nebolo možné si písať poznámky, pretože profesor vysvetľoval látku skôr do vzduchu. Pracoval so skriptami, do ktorých niekedy písal miznúcim perom, takže všetko vždy zmizlo do pár sekúnd. V dôkazoch mal veľa chýb. Inak dobré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
U pana docenta Pešty si vážím především toho, že při výuce i zkouškách byl důsledný a tím dával předmětu jakýsi punc kvality. Předmět měl úroveň a zkouška byla adekvátně náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Výklad byl zajímavý - nebylo to jen čtení skript, ale pan docent opravdu popisoval a vysvětloval věci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pedagog, který je vstřícný, férový a má dobře promyšlený výklad. I když je látka náročná, je velmi užitečná a dobře pochopitelná.
Připomínka k předmětu, Statistika pro finanční matematiky [NMFM301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Podklady podle mě velmi dobře udělané.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičení je velmi náročné. To je ale bohužel způsobeno podstatou předmětu, jelikož se nejedná vůbec o jednoduchý předmět a je toho tam opravdu hodně. Druhou část semestru se pracuje v programu R, což není tak těžké, když základy jsme měli už z předmětu Výpočetních prostředků. Projíždějí se jednotlivé jednovýběrové, dvouvýběrové testy a jiné. Jediná nepříjemná věc je to, že se projedou základy a pak některé úlohy v zápočtu na R, tak nejsou přiměřené tomu, co se dělalo na cvičeních. Určitě by nebylo od věci si vzorově projít nebo alespoň zveřejnit řešený zápočet, aby člověk věděl co se vlastně má učit, protože spíš než zápočet z Rka, tak je to zápočet na to, zda rozumíte jednotlivým testům, jejich předpokladům a odchylkám, což se na cvičení bere jen okrajově. Ale chápu, že na to není čas. Nebylo by vůbec špatné přidat ještě 45 minut ke cvičení a třeba uprat nějak přednášku. Zvlášť ve chvíli, kdy přednášky skončí už začátkem prosince, protože se to stihne rychle projet vše.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
1. půlka semestru byla dosti náročná a jsem rád, že zde byly úkoly a my tak byli nuceni si k tomu každé pondělí večer sednout a zopakovat si to. 2. půlka semestru, kdy jsme testovali hypotézy v R mi přišla velmi užitečná a praktická.
Co mi dosti chybělo bylo propojení s přednáškou,… Nejsem jediný, kdo by uvítal spíše 2 cvika (první spíše opakovací a základní příklady a až to druhé složitější, takhle jsem z toho cvika toho moc neměl protože jsem vlastně nevěděl, co dělám a pochopil to až při domácím úkolu a přípravě na započet) a 1 přednášku, zvláště když přednáška skočila už na začátku prosince… Nebo jen úprava z 4/2 -> 3/3?
Připomínka k předmětu, Statistika pro finanční matematiky [NMFM301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Predmet je netrivialny, vyucujuci latke vsak rozumie, vysvetluje zrozumitelne, pri skuske je ferovy, avsak je dolezite nepodcenit pripravu ci uz na samotnu skusku, alebo na zapocty. Jediny nedostatok je trochu neprehladny dokazovy papier s pisanymi dokazmi, ktory sem-tam obsahuje chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět je dobře zpracovaný, má kvalitní podklady (až na poznámky k přednášce obsahující důkazy, který je velmi nečitelný a obsahuje pár chyb) a výklad byl strukturovaný, člověk se mohl jednoduše vracet k probrané látce z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2025, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět je dobrý, ale skripta a poznámky (učební texty) obsahovaly spousty chyb. Kolikrát jsem si nebyl jistý, jestli tomu, co je napsané můžu věřit nebo ne (ačkoliv to byly většinou technické detaily, tak to zhoršovalo moji rychlost pochopení látky).
Filip Dávidík, 03.02.2024, 3. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Myslím si, že by stálo za to opravit četné chyby v důkazech vět a případně je i přepsat do čitelné formy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK