Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Matematické metody ve financích [NMFM207, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příklady na cvičení byly jednoduché, včetně řešení je navíc paní doktorka zveřejňovala v SISu, což bylo pro opakování určitě dobré. Postupy byly na cvičení dobře vysvětleny.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Matematické metody ve financích [NMFM207, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Paní doktorka přednáší v poměrně rychlém tempu své poznámky, které umisťuje do SISu. Pokud tedy člověku její rychlost nevyhovuje, je lepší přednášky vynechávat a studovat individuálně. Na případné nejasnosti se dá vždy doptat na cvičení. V předmětu mi chyběl náhled do praxe a trocha teorie. Dozvěděli jsme se spoustu vzorečků včetně odvození, ale jaké z nich se používají nebo k čemu jsou, se neprobíralo.
Zkouška sice obsahuje 4 úlohy, každá z nich má ale několik podúloh. Úkolem většinou je pouze napsat vzoreček s obecnými hodnotami, který se dá buď odvodit nebo si ho je možné zapamatovat. Vzhledem k tomu, kolik vzorečků v předmětu je, je ale dobré látku chápat, snadno se dá totiž dojít ke zmatení (typicky při indexaci nebo úpravě výrazů se sumou nebo součinem).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňuji připravené podklady v SISu, jak k přednášce, tak ke cvičením. Látka byla podaná srozumitelně, i když výklad občas spíše uspával. Paní doktorka velmi rychle odpovídá i na dotazy přes email a relativně rychle opravuje zápočtové úlohy. Ve většině ohledů je její pedagogické působení podobné všem ostatním předmětům, které učí. (zejména informace pro naše kolegy "finančáky")
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přijde mi, že zkouška moc neodpovídá příkladům ze cvik, teorie z přednášky tam také není. Nevím tedy, co je ideální zdroj k přípravě na zkoušku. Někteří zmiňovali uvedenou bakářku v sisu, ale tam se zase trochu liší vzorce cvika vs ta bakalářka. Určitě by tento předmět mohl být postaven jinak. Také se dost učivo kryje s Matematikou ve financích a pojišťovnictví.
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve financích [NMFM207, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Význam cvičení jsem za celý semestr moc nepochopil. Zpravidla šlo o jednoduché úkoly v Excelu, které znalosti z přednášky nijak zvlášť nevyžadovaly. žádný zápočtový test se v předmětu nepíše, podoba úloh ve zkoušce se úkolům ze cvičení nikterak nepodobala a znalosti, které člověk potřebuje na vypracování zápočtové úlohy, dokáže po matematické stránce snadno odvodit a po Excelové stránce si je dohledat na internetu (stejně se na cvičení Excel po uživatelské stránce neprobírá).
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve financích [NMFM207, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět patřil spíše mezi méně náročné; probíraná témata jsou zajímavá, občas bohužel probíraná už potřetí.