AnketaAnketa(verze: 737)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Guillermo Andres Gamboa Quintero [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
He was helpful. 90 mins tutorial was not enough to for me to understand how to think about the problem, but he try to explain step by step for whom can't understand very easy thing like me.
Once I went to office hour, he helped me to understand a lot more step by step.
Bc. et Bc. Jonáš Havelka [32-OPMK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jonáš je velmi příjemný a vstřícný cvičící. Na cvičení byl vždy dobře připraven a dokázal jej udělat zábavným. Získat zápočet bylo dost jednoduché, ale když se člověk na cvičení po získání dostatečného počtu bodů nevykašlal, dokázalo hezky připravit na praktickou část zkoušky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobře připravený na cvičení a vstřícný. Vřelý a kamarádský přístup.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.08.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo perfektní na doplnění znalostí z přednášky. Úkoly byly velmi přiměřené obtížnosti a zápočet nebyl problém získat. Nápovědy při špatném řešení byly dobré, aby poznal, kde přesně jsem udělal chybu (a bylo stále potřeba sám vymyslet jak to udělat správně).

Na prvních pár cvičení mi trochu vadilo dělení do náhodných skupin a volné řešení příkladů, ale časem se mi to líbilo, protože jsem mohl jen povrchně opakovat látku a označit si co bych chtěl opakovat/projít před zkouškou.
Adam Suchý, 26.05.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Frajer. Na domácí úkoly dává i pozitivní zpětnou vazbu. Ta se bohužel jinak moc nevidí. Vždy mi to zlepšilo den :) Celkově velmi ochotný.
doc. RNDr. Vít Jelínek, Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
Marian Šámal, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednášející, frajer a vtipný. Výklad je dostatečně srozumitelný, často ukazuje na příkladech, nebojí se občas vynechat důkaz, což mě vůbec nevadí. U zkoušky se snaží, abyste ji udělali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent byl na přednášky výborně připraven a byly tak zajímavé i zábavné. Na otázky odpovídal konstruktivně, přestože se velká část dotazujících zřejmě snažila vyvrátit tvrzení, že "neexistuje hloupý dotaz". Co se objemu látky týče, patřil předmět k těm nejobtížnějším, s vstřícným a férovým přístupem pana docenta Jelínka u zkoušky však šlo předmět v pořádku zvládnout, pokud jste přípravu nepodcenili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výklad pana docenta je velmi profesionální, je vidět, že látku perfektně ovládá. Jeho projev se mi ale občas zdál trochu monotónní.
František Zápotocký, 13.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
vyučující má fakt talent na přednášení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2025, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Sympatický, vtipný. Z přednášek se mi nechtělo odcházet. Nejzábavnější předmět. U zkoušky taky velmi přívětivý přístup. Sám publikuje všechna zadání minulých zkoušek. Požadavky na teorii jsou jasně dané předem. Naprosto vyhovující.
Matúš Púll, 17.08.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jeho přednášky byly plné informací i zábavné.
Daniel Peter Culliver, 08.08.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výklad na přednášce byl dostatečně zajímavý, že mě to reálně i bavilo. Nejtěžší krok u větina důkazů je jen vymyslet potřebnou metodu/rovnici, takže to občas bylo nudný, když v 10 minutovém důkazu bylo jen pár zajímavých myšlenek.
Zkouška nebyla nijak obtížná, ale taky je to trochu štěstí nezapomenout na detaily důkazu, které zrovna bylo v písemce.
Tomáš Jaroň, 29.06.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vím, že jsem v opozici vůči většině, ale osobně mi styl přednášení pana docenta výrazně nevyhovuje.

Téměř vůbec se nezabývá intuitivním pochopením látky, nebo pokud ano, ukáže nejdříve důkaz a teprve poté, co ten důkaz (a věta) intuitivně vlastně říká. Podle mě by to mělo vždy být v opačném pořadí, případně metodou triple-tell.
Vím, že intuitivní pochopení důkazů z analýzy není lehké, ale přijde mi, že i tak by to šlo mnohem lépe.

Mám problém se soustředit na trhaný tón hlasu.
Ocenil bych, kdyby se na tabuli vypisoval postup pouze zkratkovitě ve formalismu, nikoli jako celé věty. Na celé věty stačí skripta.

Skripta jsou sepsána kvalitně a měla by stačit i na naučení celé látky bez chození na přednášky.
Jinak je pan docent velmi ochotný a shovívavý.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán docent má síce špecifický prejav, na ktorý si treba zvyknúť, ale jeho prednášky sú naozaj dobré. Všetko píše na tabuľu, uvádza príklady, ochotne odpovedá na otázky a má dobré schopnosti vysvetlovať.

Navyše má parádne spracované skriptá a prednášky aj nahráva. Skúška je síce náročná a aj prísne hodnotená, ale na ústnej časti je veľmi nápomocný. Snaží sa študentovi známku zlepšiť, a keď študent nevie, tak pomôže, prípadne sa opýta niečo iné. Zároveň, v prípade miernych chýb pri ústnej časti je veľmi zhovievavý, teda aj keď som prvú otázku na 100% nevedel, dostal som druhú a po nej mi známka bola o stupeň zlepšená.
Martin Menšík, 16.06.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent vykládá velmi učeně, někdy lehce strojeně, ale vysvětlí velmi dobře. Přednášky jsou nahrávány, zkouška byla sympatická.
Petr Ševěček, 30.05.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Jelínek mi přišel jako člověk na svém místě. Neuvěřitelně pana Jelínka obdivuji za to, že na přednáškách nic nečetl, neměl pomocný papír a vše naprosto z patra a bez zaváhání odprezentoval, jako by to četl ze skript. Osobně to byl jediný profesor, od kterého mi nevadí, že ke zkoušce chce znát definice, věty a důkazy, protože sám jde přikladem a vše má v hlavě a ne v prezentaci.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Asi najnáročnejší predmet 1. ročníka, výuka bola vedená profesionálne, to sa očakávalo aj u skúšky, ktorá bola celkom náročná, ale dbalo sa na to, aby sme rozumeli tomu čoho sa týkajú vety a ako sa určité príklady počítajú. Náročnosť skúšky ma donutila sa zamyslieť a pochopiť definície, vety, dôkazy... hodnotím veľmi pozitívne
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Jelínek má svůj specifický typ projevu, na který si ale po pár přednáškách zvyknete a začnete si přednášky užívat. Velice přehledně popisuje látku a dodává vysvětlující příklady. Při učení na zkoušku jsem ocenil jeho psané poznámky k přednáškám a také předchozí zkouškové testy. Výborný vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán Jelínek je skvelý prednášajúci. Má veľmi zaujímavý (a miestami vtipný) výklad. Bolo vidieť, že perfektne rozumie tomu, čo prednáša. Páčilo sa mi, že k teoretickým konceptom často uviedol aj konkrétne príklady, ktoré pomáhali k lepšiemu pochopeniu danej látky. Oceňujem aj pekne a zrozumiteľne spracované skriptá (poznámky z prednášok), ako aj zverejňované videozáznamy jednotlivých prednášok.
Artemiy Shipovalov, 13.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý vyučující. Pěkně vysvětluje a ochotně odpovídá na otázky. Při zkoušce jde spíše o pochopení látky než o její zapamatování.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Very kind and talktive, but sometimes speaks too fast
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
U zkoušky byl velmi milý a nápomocný, test mi přišel hodně náročný, kdokoliv se ale dostal přes určitou bodovou hranici, mohl se nechat dozkoušet a známku si výrazně zlepšit.
Samuel Vaško, 04.07.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Obidvujem, ze sa ani raz nepozrel do script ani do poznamok a vsetko to sypal z rukava, super ze to nahraval no skoda ze ucil uplne nudny zbytocny predmet. Neviem teda povedat ci sa mi nechcelo chodit na prednasky kvoli prednesu alebo nudnej teme, tazko sa mi to rozlisuje hlavne ked som bol iba na 4cca. Skusku som pisal u pana Klazara - vela ludi sa tvari ze to urobia iba masochisti ale prislo mi to intuitivnejsie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán docent je veľmi dobrý prednášajúci, pri dôkazoch sa snaží názorne ukázať niektoré detaily, aby ich všetci pochopili.
Vždy ochotne odpovedal na otázky.
Skúška bola primerane náročná.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící se snažila látku vysvětlit pokud možno intuitivně, ale zároveň trvala na pečlivých důkazech a zdůvodněních. Jen bych ocenil, kdyby domácí úkoly byly lépe rozložené do celého semestru.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2025, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla vedena velice dobře, líbilo se mi, jak vzhlížela k přednášejícímu, i když sama vedla anglickou paralelku.
Nevím, jak by se to dalo vyřešit, ale ukazování řešení příkladů mi přišlo zdlouhavé, že jsem si z něj moc neodnesl (možná jsem si měl psát víc poznámek).
Martin Menšík, 16.06.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Paní doktorka je úžasná, velmi hodná, opakuje teorii z přednášek, rozdává pracovní listy s poznámkami. Velmi doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Opět vše v pořádku, příjemná atmosféra a fajn hodiny.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Ms. Ida is very nice professor. I guess it is because of the curriculum from the university, she has to be in a hurry in the lecture sometimes, but she always let us have a intuitive idea before going proper theory. She also very cares about student if you ask for a help. If you struggle during the semester, I highly recommend to go her office hour.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.09.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Ms. Kantor's lecture notes were useful for self-studying and preparing for the exams, but I noticed some typos, which were sometimes pointed out at the lecture, but never corrected in the notes. If you understand the material perfectly, it's definitely not a problem, but if you are struggling with comprehension, those typos can really confuse you.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na túto paralelku som chodil radšej ako na českú paralelku pána Klazara. Pani Kantor má kompetentne pripravené poznámky aj prednes, prišli mi intuitívnejšie ako na iných matematických prednáškach. Aj otázky na prednáške sa mi páčili.

Viac by som si prednášku užil v češtine, keďže angličtina a výslovnosť prednášajúcej nie sú veľmi plynulé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Very engaging lectures and the professor is quite relaxed and helpful
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Já si asi nemám na co stěžovat, výuka mě bavila. A fakt nevím, co víc dopsat. Přehledné, dobré, zajímavé.
doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáska nebyla zrovna nejzáživnější, přednášející v podstatě předčítal své materiály v PDF které sami o sobě nebyly špatné pro naučení se látky, ale ocenil bych je více vysvětlovat učivo během přednášky, takhle jsem měl bohužel pocit že z přednášky jsem si neodnesl o moc víc než kdybych si skripta přečetl sám. Na druhou stranu zkouška byla rozumně obtížná a dala se v pohodě zvládnout když člověk věnoval dostatečný čas přípravě.
Samuel Vaško, 04.07.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Neviem posudit, nakolko som cital iba scripta (boli dobre), videli sme sa 2krat na skuske, je ludsky a ustretovy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zkouška mnohem férovější než u druhého přednášejícího doc. Jelínka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky působily kvůli monotónnímu výkladu nezáživně a bylo velmi složité udržet pozornost. Možná by bylo lepší psát látku na tabuli. Také mi není jasné, proč bylo prezentováno tolik vět a tvrzení s důkazy, když pak u zkoušky je požadována znalost pouhého zlomku z nich.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vydržal som počúvať prvých 15 minút. Prednášajúci čítal zo svojich skrípt tým najmonotónnejšim možným hlasom. Tie su navyše zbytočne mätúce a plné nepodstatnej sémantiky. Po druhej prednáške som radšej chodil na anglickú paralelku pani Kantor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly velmi nudné - přednášející převážně četl svá skripta, která jsou sice obsáhlá ale špatně stravitelná. Déle než 30 minut jsem se soustředit nedokázal i když jsem chtěl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci mi nevyhovoval, čítal svoje skriptá. Bol celý čas monotónny a nakoniec mi oveľa viac vyhovovalo prejsť si látku sám.
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška nemá velkou přidanou hodnotu. Podklady, ze kterých pan Klazar čte, doplnil řešením nějakého cvičení či se hodilo vysvětlení důkazu, ale celkově to nestálo za to tam být. Po dvou, třech přednáškách jsem přestal chodit.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Občasné nestandardní značení v textu přednášky bylo někdy trochu složitější na pochopení přímo na hodině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jediné, co se na přednáškách dá pochválit, jsou dobře zpracovaná skripta.
Pdfka si každý doma umíme přečíst sám, nemusíme na to chodit na přednášky, kde je pro všechny čte pan Klazar, a to bez jakéhokoliv vlastního inputu, prostě jen čte a občas se ztratí.

Písemná zkouška je téměř zadarmo, podezřívám pana přednášejícího, že nám to radši dá, než aby se s námi musel zaobírat podruhé. Cením možnost zlepšit si známku na hraně ústním zkoušením.

Pověsti matematické analýzy by prospělo, kdyby fakulta nechala přednášet někoho kompetentnějšího. Na přednášky čtvrtý týden nikdo nechodí, a to dopadá i na cvičení, kde půlka přítomných netuší, která bije.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi nudný přednášející. Vůbec nemotivuje ke studiu analýzy, naopak spíše odrazuje. Jeho skripta jsou docela nečitelná. Naštěstí nedává moc těžké zkoušky, dají se upočítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mohlo by to být fajn, kdyby pan docent jen nečetl věci z PDF, ale měl i trochu více kontaktu s posluchači. Ostatní věci jsou v pořádku, ale metoda výkladu mi moc nevyhovovala.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel byl výklad dost monotónní a nezáživný. Možná by pomohlo namísto výkladu hned ve vší obecnosti a se všemi předpoklady dát víc prostoru praktičtějším, hmatatelnějším ukázkám a z nich potom zobecňovat. Drtivou většinu nových pojmů jsem tak pochopil až na cvičeních a na přednášky dál ani nechodil. Ale bylo vidět - hlavně na zkoušce, že panu Klazarovi na studentech záleží, tak mi přijde, že se šťastnějším způsobem výuky může mnohé změnit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Moc se omlouvam, ale fakt to byla hruza. Prednasejici celou hodinu cte slovo po slove svoje skripta z pocitace. Nutno dodat ze ty skripta jsou fakt spatny (podle meho nazoru)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jednoznačně nejhorší přednášející, kterého jsem tento akademický rok měl. Je mi to líto, jelikož je vidět, že má pro matematiku vášeň, avšak tu absolutně nedokáže předat. Jeho výklad je suchý a nedává žádný prostor pro interakci s posluchači. Skripta jsou pěkná, ale neměl jsem šanci takové kvantum látky pochopit za tak krátký čas tak, jak bych si představoval. (Třeba z lineární algebry jsem měl mnohem lepší pocit jak z pochopení látky, tak z přístupu přednášejícího)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi oceňujem kvalitu spísaných materiálov k prednáškam aj ochotu pána profesora odpovedať na prípadné otázky počas hodín. Inak ale hodiny pôsobili sucho. Pán profesor predčítal svoje skriptá a miestami dlhšiu pasáž označil ako "blabla" alebo povedal, že veď to si prečítame, čo ale znamenalo, že bohužiaľ som viackrát vypadol z prednášky a kým som pochopil to "blabla", tak už sme boli o dve definície ďalej. Myslím, že to bola škoda vzhľadom na to, že učivo bolo fakt zaujímavé a ešte na ňom budeme stavať v ďalších ročníkoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na mnoho přednáškách jsem nebyl, neb nemají moc velkou přidanou hodnotu a měl jsem kolize v rozvrhu. Pan Klazar dozajista tématu hluboce rozumí a jeho materiály (podklady k přednáškám a skripta) jsou vlastně fakt kvalitní shrnutí tématu a docela dobře se v nich orientuje, pokud máte o tématu nějaký přehled. Pokud ale přehled nemáte a snažíte se z toho učit bez větších základů, trochu to drhne. To samé platí o přednáškách, které nejsou o moc lepší než samostudium materiálů. Pan Klazar má bohužel velmi monotóní hlas a není jednoduché udržet pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejhorší vyučující. Celou přednášku čte z papírů. Připadá, že ani sám nerozumí látce. Jinak zkouška je v pohodě.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor je velmi hodný a milý. Ve svém oboru je skutečně velmi zdatný a tak toho má opravdu hodně co předat, ale někdy by neuškodilo věci trošku uvolnit a zjednodušit, možná pro začátek některé věty neformulovat co nejobecněji, ale přiklonit se k takovým těm jejich běžným zněním, která jsou jednodušší, sice toho říkají méně, ale bylo by to možná přínosnější. Materiály, které dává k dispozici, jsou velmi pěkně napsané (v těch z posledních pár přednášek bylo někdy trochu obtížnější se v nich vyznat, ale šlo to). Zkouška je fajn - není nijak extra těžká, ale je potřeba se na ni připravit a umět to. :)
  • Děkuji za pochvaly. Co se týká znění vět (a definic), jsou výsledkem
    mého mnohaletého přemýšlení nad tématem a stále se vyvíjejí. Mohl jsem například
    zavést bodovou derivaci pro jednoduchost jen pro funkce definované na
    na nějakém celém okolí bodu, jak se to dělává, ale proč bych to dělal,
    když to je blbost? Obecná funkce tak nevypadá. Abych to trochu zmírnil, samozřejmě
    že sám jsem ``blbou'' definici bodové derivace mnoho let přednášel, než jsem dospěl
    k tomu, že je nutné to zlepšit. Jako student(ka) nemůžete (teď) vědět, jak strašnou věcí
    je setrvačnost výuky, kopírování jedněch skript do druhých (čímž se kvalita
    materiálu průběžně zhoršuje) atd.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi nudné přednášky, skripta jsou moc fajn. Kdyby byla však nějaká přidaná hodnota na samotných přednáškách, tak bych měl mnohem větší chuť na ně opravdu chodit a i si z nich něco odnesl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející pouze četl svoje předpřipravené materiály, které promítal a označoval v nich. Sem tam občas něco napsal na tabuli a to bylo vše. Na druhou stranu, pokud se někomu podařilo položit otázku, vždy vysvětlil.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výuka se pomalu zlepšuje oproti minulým letům, ale přednášky jsou stále monotónní a uspávající. Přijde mi, že uvedené důkazy vět často čerpají z jiných oblastí matematiky a nejsou moc přizpůsobené prvákům na informatice.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Prednasky boli v celku nezajimave, bo pan Klazar vacsinou len cital skripta.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Klazar pouze četl ze slajdů a občas přidal "no" nebo "tak". Neuvěřitelně nudné, nemělo cenu na přednášky chodit. To je smutné, protože moc jiných materiálů nemáme.
    Matěj Volf, 28.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    na hodinách jednoduše sedí/stojí u počítače a předčítá PDFka poznámek. rozumím, že některé věty a důkazy jsou velmi abstraktní a nelze je podat o moc lépe, ale jsem přesvědčen, že minimálně u některých částí výkladu by bylo vhodné se o nějaké oživení výkladu alespoň pokusit, a ukázat na tabuli konkrétní příklad, nějakou vizuální intuici pro obsah věty apod.
    RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Neskutečně ochotná cvičící, která pomohla s každým problémem a bylo vidět, že jí na tom aby jsme pochopily látku opravdu záleží. Oceňuji zpětnou vazbu u domácích úkolů a hlavně možnost konzultací před a během zkouškového.
    doc. RNDr. Markéta Lopatková, Ph.D. [32-UFAL], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Artemiy Shipovalov, 13.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Úžasná učitelka. Každý příklad byl podrobně rozebrán a komentován. Spravedlivé hodnocení domácích úkolů. Velmi doporučuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemná a milá cvičící s výborným přístupem ke všem typům studentů.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    SUPER! Opravdu povedené cvičení - vše jsme si nejdřív vysvětlili tak lidsky, čímž jsme si vybudovali intuici, a pak i správně matematicky, což je přesně to, jak mi to vyhovuje :)
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Peter Hriň, 26.05.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenie perfektné, pani Maxová vždy urobí "prehľad" problému, ktorý sa dá ľahko zapamätať a potom ukazuje riešenia cvičení. Ochotne vysvetlí aj "ľahké" veci, keď im človek nerozumie. Učiva je fakt veľa tak raz za čas to je pretekanie sa s časom na hodine a potom je treba počítať dosť dobrovoľných úloh na precvičenie.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Všetko čo bolo na prednáške sme si na cvičení znovu prešli, celkový prístup hodnotím veľmi pozitívne
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi milá cvičící, cvičení mi přišla užitečná a ne příliš náročná, zápočet nebylo těžké získat.
    Samuel Vaško, 04.07.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pani maxova ma vo veciach co uci velky prehlad, vie vysvetlit veci uplne jednoducho, je mila a odpisuje rychlo na maily. Je to okrem prednasajucich podla mna najlepsi cviciaci co si informatici mozu zapisat. Klobuk dole.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučujúca bola profesionálna, na cvičeniach som bol vždy zaujatý.
    Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji cvičící, že byla vždy dobře připravená a dokázala látku srozumitelně vysvětlit. Bystřejší žáci se mohou místy nudit, ale to nevadí, buďme rádi za toto kvalitní cvičení. Doporučuji všem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jedna z nejlepších cvičících vůbec (nejenom na analýze). Snaží se vše vysvětlit, je příjemná, nehází klacky podnohy. Zápočet nedává zadarmo, ale zadává dostatek práce pro jeho získání.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jenom díky paní Maxové jsem analýzu zvládl, je absolutně skvělá. Na to, jak málo času jsme měli do nás zvládla všechno nahustit. Dovysvětlit mezery z přednášek i napočítat příklady. Podmínky na zápočet jsou odpovídající, skvělý je systém domácích úkolů.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Umí vše výborně vysvětlit. Asi nejlepší cvičící, kterého jsem tento semestr měl.
    Aleš Manuel Papáček, 01.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super, vse skvele vysvetleno. Jelikoz na prednasku nikdo nechodil, tak to castecne nahrazovalo i prednasku.
    Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pani profesorka bola skvelo pripravená, ochotná dovysvetliť prípadné nejasnosti aj férová pri zápočte.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Paní Maxová je náš zachránce. Nelehkého úkolu připravit nás na předmět, jehož obsahové složení je velmi rozsáhlé a který je pro mnohé studenty jednou z největších výzev studia, se zhostila neuvěřitelně dobře. Má nekonečnou trpělivost, její materiály jsou úžasné a byly pro mne primárním učebním materiálem pro zkoušku. Na každém cvičení shrnula většinu učiva probraného na přednášce, což bylo super, protože většina z nás si toho z přednášek mnoho neodnesla, naopak většinu učiva znám jen díky cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemná a trpělivá cvičící, vždy všechno dovysvětlila a byla velmi vstřícná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hodiny paní doktorky mě bavily, vlastně cvičení patřilo k mým nejoblíbenějším. Na začátku hodin se vždy prošlo to nejdůležitější z přednášek a zbytek hodiny se počítalo (víceméně ve středoškolském stylu, což mě osobně vyhovovalo). Zápočet je férový, tři písemky za semestr + body za dobrovolné domácí úkoly, které se rozhodně vyplatí dělat ;-). Látku vždy vysvětlila tak, že ji musel pochopit i ten, kdo v životě limitu nebo rybářský háček ještě nikdy neviděl. Skvělé cvičení.
    Florian Oschmann, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Generally Mr Oschmann was really a great teacher. He was checking all of the optional homeworks very fast and giving detailed feedback. The classes were also good, as he tried his best to make it clear to everyone and did not move on until everyone understood. Yes, some of the materials were kept to be done at home, but that is not because of Mr. Oschmann,but a shortage of time.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící měl z mého pohledu nadprůměrný přístup. Na zkoušku jsem se z pohledu praktického počítání cítil ze cvik velmi dobře připraven.
    Petr Ševěček, 30.05.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Pangrác mi do cvičení vkládal velkou přidanou hodnotu a na cvičení jsem rád chodil. Vždy vše vysvětlil a dal věci do souvislosti. Za mě osobně je to nejlepší cvičící v prvním ročníku.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Učiteľ vysvetľoval látku jasne, dal študentom možnosť pochopiť ju. Bol taktiež veľmi ústretový.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Friendly and kind, will answer your questions and start some interresting subtopic if needed
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán doktor s nami látku na hodinách dobre precvičil a vždy ochotne odpovedal na otázky. Nezadával domáce úlohy (až na jednu výnimku), takže človek musí nájsť v sebe motiváciu si látku doma viac precvičiť, pokiaľ to považoval za potrebné.
    Získať zápočet bolo primerane náročné - počas semestra sme písali 3 testy (a jednu domácu úlohu), ktoré odpovedali látke, ako sme ju precvičovali na hodinách.
    Christopher Bouma, 27.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super cvičiaci, perfektne naučil a vysvetlil
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla dobrá.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Rozhodne najťažšie cviko prvého ročníka. Pán Pangrác ho však podal skvele. Každú hodinu sme stihli prejsť mnoho príkladov a spôsobov ako ich riešiť.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, doporučuji.
    Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji srozumitelné vysvětlení hlavních konceptů z přednášek.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý cvičiaci. Naučil ma veľmi dobre analýzu. Písomky sú na primeranej úrovni, nič ťažké, nič ľahké. Je férový, keď niečo potrebujete dá sa dohodnúť, čo veľmi cením.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý vyučujúci, dobre vysvetlí. Ak treba opraviť písomku tak je možnosť.
    Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KNM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Paní doktorka na začátku trochu zmatkovala, ale v průběhu cvičení se v učení výrazně zlepšila. Celkově mě hodiny bavily a ke zkoušce jsem si připadal v příkladech ze cvika dobře připravený.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Myslím, že to byl její první semestr a podle toho také začátek semestru vypadal. Ale můžu říct, že zhruba v polovině semestru se vše o hodně zlepšilo
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Behem semestru sa to zlepsilo ale na zacatku nikto nevedel co ma zle v ulohach, nebola spatna vazba, na cvikach sa islo extremne rychlo. Priklady sme nestihali pocitat na cvikach a casto neboli ani dost pripravene. Ku koncu to uz bylo lepsi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Domácí úkoly byly vždy hodnoceny s velkým zpožděním. Jen vzácně bylo vysvětleno, kde jsme udělali chybu. Podmínky k získání zápočtu nebyly nikde sepsány (co jsem viděl), tak někdy bylo nejasné, co pro zápočet mohu nebo musím udělat. Při hodinách vyučující nedávala dojem že by rozuměla tomu, co dělá, pouze následovala návod postupu a v momentě kdy se někde objevila chyba tak se vše rozpadlo.
    Mgr. David Sychrovský [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    U cvičení jsem musela zapojit všechny smysly, což mi zprvu přišlo zvláštní, ale zvykla jsem si na to a nyní už tento způsob výuky přímo vyžaduji.
    Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jedinečné - přátelské, vstřícné, s prvky komedie. Prostě skvělé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Mgr. David Sychrovský byl jedním z mých nejlepších cvičících tento akademický rok. Domácí úkoly od něj daly zabrat, ale stálo to za to. Oceňuji ale hlavně jeho nadšení pro matematiku a s ním související skvělý výklad. Pěkné zpestření byla také doporučená videa od 3 Blue 1 Brown týkající se vždy probírané látky. Toto cvičení byl důvod, proč jsem dokázal přetrpět tento předmět v podání pana docenta Klazara.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výborně vedená cvičení. Velmi jsem ocenil těžší příklady a hlubší vhledy do samotné látky pro opravdové pochopení. Finální zápočtový test je malinko těžší, ale pomohl mi k dopochopení všeho, čemu jsem nerozuměl. Za mě super.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Sychrovský odvádí obrovskou práci jako cvičící, čímž zachraňuje celý předmět. Vysvětluje učivo z přednášek, vede studenty u tabule při samostatném řešení úloh a doplňuje látku zajímavostmi. Je vstřícný a nápomocný.

    Chybělo mi v hodinách víc mechanického procvičování základních věcí, jelikož domácí úlohy jsou náročné a je třeba provést nějaký trik nebo použit pokročilou techniku. Bohužel na to často není čas kvůli přednáškám (je třeba se hodně věnovat samostudiu pro pochopení učiva) a získání zápočtu je tím pádem velmi náročné.

    Přesto se stále domnívám, že to je nejlepší cvičící, kterého můžete na tento předmět mít.
    doc. Mykhaylo Tyomkyn, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.09.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    Every teacher has their own teaching methods, but Mr. Tyomkyn's weren't very suitable for me. At the tutorial we were usually expected to do the problems by ourselves at first, and after that they were explained by the teacher. I would appreciate if it was firstly explained how to do a problem of some type, and then we were given a similar one to do by ourselves.
    Bc. Kateřina Vokálová [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Marian Šámal, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Kačka je příjemná a usměvavá, ale teda bez znalostí z gymplu bych byl hodně mimo. Když jsme nechápali, jak se mají řešit limity, bylo nám řečeno, že na to žádný algoritmus neexistuje. Což je asi pravda, ale wtf :D Domácí úkoly byly často jen strohé příklady, ale neumím si u matalýzy představit o moc kreativnější pojetí úkolů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2025, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla velmi dobrá a výukovou metodou řekl bych až inovativní. Oceňuji zejména nápad psát na začátku bonusové tzv. "testíky", kterými šlo získat několik nepatrných bodů k zápočtu, ale zejména mne přiměly si cestou v metru zopakovat definice a díky tomu teď před zkouškou mám menší problém vzpomenout si, která věta se vlastně jmenovala Bolzanova. Cvika probíhala povětšinou v náhodně rozřazených týmech, podobně jako to dělá třeba Ida Kantor, a mně to tak docela vyhovovalo (i když to tak ne nutně musí mít každý). K získání zápočtu bylo podle mě možná až příliš mnoho příležitostí, ve výsledku pak bylo těžké přimět se k dělání závěrečných úkolů, když už bylo poměrně snadné splnit podmínky zápočtu se začátkem dubna. Ale to určitě v obecnosti nelze považovat za negativum. Vhod přišlo také zveřejňování materiálů ze cvik v Sovičce, které lze využít jako praktický "cheat sheet" u přípravy ke zkoušce. Což mi ještě připomíná, že se hodí vyzdvihnout, že se zápočtové testy píšou stylem zkoušek doc. Šámala, tedy s tahákem obsahujícím definice a tak podobně. Myslím, že Kačka a její cvika skvěle přispívají ke glow-upu, kterým Matematická analýza 1 prochází od konce režimu doc. Klazara, a doufám, že to takhle bude jen pokračovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2025, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Kateřina Vokálová je skvělá cvičící, i když učí tuším prvním rokem, její cvičení byla bez chyby, cvičení určitě doporučuji. Skvěle vysvětluje, radí pokud si člověk neví rady, v opravování testů a úkolů je spravedlivá, případné chyby okomentuje, opravuje rychle. Je vstřícná, není problém se s ní domluvit například na dopsání testu.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení se věnují hlavně aplikaci vět z přednášek pro výpočty. Předpokládá se ale, že se studenti s limitami, derivacemi a integrály už setkali na střední škole.
    Martin Menšík, 16.06.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení pokrývají všechno analytické počítán
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2025, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla skvělá, na začátku hodiny se psal dobrovolný test na opakování z minulé přednášky. Poté se rozdělí do týmů, které na příkladech pracují samostatně. Většina bodů byla za domácí úkoly, které byly tak akorát náročné. Na cvičení určitě doporučují chodit, látku si člověk dobře zopakuje a vysvětlí.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    The tutorial itself was okay, but the tutorial and the lecture are bit too far. We mainly do the calculation on tutorial and the tutorial credit test, and then we are required to do proof on the exam(without having that much exercise how to prove) so it was pretty tough for me.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Very interesting and useful , here you can actually learn how to use integrals etc
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Obsah učiva mi přišel rozsáhlý a asi od půlky semestru jsem měla pocit, že na cvičení nemáme dostatečný časový prostor se na vše pořádně podívat, dovysvětlit a procvičit.
    Samuel Vaško, 04.07.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvika boli velmi dobre strukturovane, 3testy s nejakymi bonusovymi ulohami kazdy tyzden a clovek ich robil lebo chcel nie pretoze musel, analyzu sme mali na strednej a nejak vela som sa nedozvedel, ALE cele sa mi to tak upevnilo a tym, ze kazde cviko malo pekny supis viet aj definicii velmi lahko sa mi ucilo na skusku aj opakovalo na zapoctove testy.

    Mam rad ked niekto setri mojim casom a myslim si, ze pani Maxova bol najlepsi vyber na tento predmet. Naozaj nemam co vytknut, odpisovala rychlo na maily aj bola mila a ustretova, cvika su jedna z najdolezitejsich veci kedze všetko je nahravane a myslim si ze tu by sa oplatilo si zapisat aj keby boli v piatok o 19:00 (za predpokladu ze niekto ich teda potrebuje)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia nadväzujú na prednášku, no niekedy nezostal čas na precvičenie všetkých tém do úplnej hĺbky.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia boli záživné, nikdy som sa nenudil. Oceňujem predbežné písomky, motivovali ma k predbežnému učeniu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení z matematické analýzy hodnotím o něco lépe než přednášku. Mám dojem, že přednášky se zbytečně moc zaměřily na teorii, zatímco cvičení více na praktické využití. To má pro studium informatiky mnohem větší význam.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení rozumně souvisí s přednáškou. Obtížnost je dobře zvladatelná.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo extrémně uspěchané, jen co se nakouslo jedno téma už se muselo na další a pak zase na další... Rozložení látky by jistě pomohlo.
    Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvěle doplní nedostatky ve znalostech témat z přednášky. Matematickou analýzu jsem se naučil převážně na tomto cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět matematická analýza je velmi užitečný a jsem rád, že nabízí praktická cvičení, které vyvažují suchý teoretický výklad pana docenta Klazara. Občas mi chybělo vysvětlení, proč nějaké konkrétní matematické techniky fungují. Například různé kritéria konvergence atd.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení jsou fajn, ale udržet krok s přednáškou je poněkud obtížný úkol.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Moc fajn cvičení, na kterém jsme si upevnili použití vět z přednášky. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Cvičení z analýzy mě překvapily asi ze všeho nejvíce. Přednášky byly zhruba srovnatelné jako jsem zažil semestr předtím na učitelství, ale cvičení se dost změnily. Průběžné úkoly dost pomohly k procvičení příkladů + mi přišlo, že úlohy byly jakýmsi způsobem zajímavější. Na učitelství to bylo jen spočtěte limitu 1) až 18)... Zde byly úlohy rozmanitější.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá cvičení, mnohem lepší než samotné přednášky.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Malá časová dotace na takový objem informací. Předmět je extrémně náročný na domácí přípravu a samostatnou práci.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět se věnuje celkem rozsáhlému okruhu témat. To často vede k tomu, že některá témata se probírají jen okrajově a některé věty jsou předkládány jen jako "fakty" bez důkazů. Osobně bych ocenil rozložení předmětu do dvou semestrů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2025, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Hodně, hodně vět a definic. Pro nějakou vlastní intuici navíc velice doporučuji videa od 3b1b.
    Tomáš Jaroň, 29.06.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Osobně bych ocenil soustředění na více integračních metod a méně formalismu ohledně (ne)spojitosti a (ne)integrovatelnosti funkcí, jelikož v praxi je většina funkcí stejně buď spojitá, nebo kompletně diskrétní.
    Ale chápu, že jsme na MatFyzu, tak to k tomu tak nějak patří.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet je veľmi zaujímavý a aj dôležitý. Problémom ale je, že do 1 semestra je natlačené priveľké množstvo látky, teda ide o predmet veľmi uponáhľaný. Naozaj by bolo veľmi výhodné, kebyže sa podarí rozdeliť látku do 2 semestrov a ísť pomalšie a detailnejšie. Taktiež tento rok 2 prednášky odpadli, čo potom veľmi chýbalo a aj kvôli tomu sa veľká časť viet uviedla len ako fakt bez poriadneho dôkazu.

    Inak je na predmete všetko v poriadku, previazanosť s cvičeniami je dobrá, témy su zaujímavé a znalosti veľmi prospešné. Skúška je náročná, ale je možnosť si zlepšiť známku ústnym doskúšaním.
    Martin Menšík, 16.06.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Informatická verze přednášky (oproti matematické) je lehce osekaná, i tak je velmi zajímavá a obsáhlá, náročná.
    Petr Ševěček, 30.05.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Upřímně mě matematická analýza bavila a látka mi přišla zajímavá. Jak je na matfyzu zvykem, přednáška je plná důkazů, které se mi z hlavy vypaří v moment absolvování zkoušky. Ale oceňuji snahu se v tomto ohledu zlepšit a oznamovat některá tvrzení jako tvz. "Fakta".
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    It was a little bit challenging course as a mathematics basic course for the first year. I saw many classmates struggling and I was also one of them. It was also difficult to study by yourself since there is no book that perfectly corresponds.
    However, the lecture is very understandable and lecture notes are also helpful.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Very good course
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Obsah učiva pokrytý přednáškou mi přišel velmi rozsáhlý, dříve, než si člověk stihnul něco ujasnit, už tu bylo něco dalšího silně navazujícího na předchozí látku. Velmi jsem ocenila učební text napsaný panem přednášejícím obsahující přímo probírané učivo.
    Samuel Vaško, 04.07.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Povodne som chodil k Panovi Jelinkovi, no po 4 tej prednaske som uznal, ze to je chyba a oplati sa radsej spat, tak som si zacal citat scripta a casom som zistil, ze su od Pana Klazara Dosiel k nemu na skusku a bola fairly tazka, nejak extra som sa neucil lebo som si to dal na koniec skuskoveho a uz som nevladal. Cvika mi predbehli prednasku a 80% z toho co som vedel bolo vdaka tomu a strednej skole, tento predmet ma dost nebavil ale chapem ten dovod preco sa uci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden ze spíše nezajímavých a ne zrovna nejužitečnějsích předmětů. Za celý semestr jsem se nedozvěděl, k čemu mi jako informatikovi cokoliv z analýzy bude. Celkově byla látka probrána rychle a ne příliš do hloubky, byla to spíše změť definic a důkazů, které nebyly zrovna snadno pochopitelné a systém celého předmětu tomu moc nepomohl.

    Zkouška u doc. Jelínka zbytečně náročná a na splnění je potřeba 26/40 bodů, což je zásadní rozdíl proti druhému přednášejícímu doc. Klazarovi, kde na splnění stačí 20/40 bodů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet je zaujímavý, len škoda, že sa niektoré témy nestihli prebrať úplne do hĺbky.
    Adam Jahoda, 17.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Matematická analýza pro informatiky působí celá lehce uspěchaně. Spousta témat se spíše prolétla, spousta věřím důležitých vět nedokázala. Věřím, že kdyby předmět měl větší časovou dotaci, tak bych si z něj odnesl větší insight do problematiky. Aktuálně si z něj odnáším primárně početní dovednosti, které nepovažuji za tak hodnotné
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet je jeden z tých menej zaujímavých. Zaoberá sa hlavne jednoduchými konceptami s pedantnými definíciami a dôkazmi. Taktiež nepomáha tohtoročný výber prednášok.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo malo dobrú následnosť. Chýbali mi však ďalšie učebné materiály, pretože tie z prednášky neboli dostatočné na detailné pochopenie látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pověsti matematické analýzy by prospělo, kdyby fakulta nechala přednášet někoho kompetentnějšího. Na přednášky čtvrtý týden nikdo nechodí, a to dopadá i na cvičení, kde půlka přítomných netuší, která bije.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Matematická analýza je spíše méně užitečný předmět, ale poskytuje základní vhled do jednoho ze základních matematických oborů. Obtížnost byla velmi nízká, zejména pro mě jako absolvent(a/ku) matematického gymnázia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je rozumně náročný, cvičení a přednáška docela navazují.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Bohužel se snahou vměstnat spoustu učiva do jednoho semestru mám pocit dost věcí a klíčových témat trochu ztratilo nebo zapadlo v záplavu nových konceptů - to teda bylo vidět hlavně na cvičeních.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dle mého názoru obsahoval tento předmět příliš mnoho látky na to, aby se dala v jednom semestru dobře pochopit a spíš se jednalo o jakýsi rychlý průlet, který však v paměti po absolvování zkoušky příliš nezanechá. (To je potřeba se tématu věnovat trochu více do hloubky a nechat čas k tomu, pochopit souvislosti a více se s každým tématem seznámit) Doporučoval bych se zaměřit spíše na kvalitu než kvantitu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    MA1 je předmět poněkud zvláštní. V některých věcech, obzvlášť v první půlce semestru, se učivo bere hrozně do detailu, v druhé půlce se zase většina učiva projede hrozně rychle a povrchově. S většinou učiva se dá potkat i na střední škole, pokud jste ho ale nepotkali, bude vám to chybět a předmět vám v pochopení moc nepomůže. Narozdíl od LA není brán prakticky žádný důraz na důkazy (právě kvůli nedostatku času a obtížnosti učiva), což je možná škoda. Za mě by bylo lepší dát jediné povinné analýze více času a snížit koncentraci učiva, a spíše ho probrat více do hloubky s větším důrazem na pochopení a osvojení si učiva. Záznamy paní Klimošové jsou moc fajn. :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět byl moc fajn. Je ale škoda, že je to celé takové narychlo a pořádně jsme se nestihli u ničeho pozastavit a vidět to více do hloubky. Zdá se mi, že jsme těch témat prolétli snad i více než matematici, kteří pokud se nepletu ale mají dvě přednášky týdne, takže to mají takové pořádnější. Takže by možná neškodilo toho trochu ubrat, třeba zastavit u derivací a integrální počet nechat až do MA 2, kde, co jsem tak slyšel, toho je prý znatelně méně než v MA 1, takže by se to mohlo lépe rozložit. Ale jinak to bylo fajn.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Pro mě osobně byl hlavně skvělý zážitek vzít si předmět v AJ, osobně bych to doporučil každému prvákovi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Náročnější předmět zabývající se posloupnostmi, řadami, funkcemi a s tím souvisejícími derivacemi a integrály. Asi to, co od matematické analýzy čekáte.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Je moc málo zdrojů a struktury, předmět působí kvůli tomu náročnější než má být.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je do nějaké míry užitečný, integrace a derivace se určitě můžou hodit. Ovšem mi osobně připadá, že bylo příliš velké zaměření na formality a definice, tak aby analýza mohla vyplynout z teorie množin (proč?), a nedostatečné zaměření na intuitivní stránku, tj. Co to integrál a derivace znamená (reálně, ne formálně), a proč to někdy chceme použít
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK