AnketaAnketa(verze: 716)
V letním semestru akademického roku 2023/2024 probíhá sběr dat 27.05.2024 - 15.09.2024. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičící velmi dobře vysvětloval to, co jsme nevěděli. Během cvičení nás v podstatě zkoušel z látky probrané na cvičení a každý příklad na tabuli jsme počítali my studenti, takže jsme bohužel často nestihli tolik příkladů, kolik bychom mohli v pohodě stihnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přišlo mi, že cvičící chodil na hodiny zcela nepřipravený, nevěděl, jak příklady řešit, a často jsme se zasekli u toho, že jsme hledali v jeho řešení chybu i přes to, že někdo nalezl efektivnější řešení. Opravování úkolů bylo pomalejší, ale v rámci možností v pořádku. Vyvolávalo se k tabuli podle seznamu, i když to některým spolužákům přímo vadilo. Cvičícího spíše nedoporučuji.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující je věčně zmatený, nevysvětluje dobře látku, neopravuje včas úkoly.
Bc. Lucie Kundratová [32-KNM], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Super cvičící, jejíž pravidelné konzultace mi moc pomohly ke zkoušce. Díky za ně :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělá vyučující, čas od času byl na cvičení mírný chaos, ale jinak byly hodiny zábavné a velmi přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Na cvičení chodila dobře připrvená a na hodinách vládla pohodová atmosféra, díky níž se člověk necítil blbě se zeptat, pokud nechápal nějakou úplně základní věc. Problém vidím v trošku chaotičtejším psaní na tabuli, které by se dalo zlepšit a v rychlosti opravování domácích úkolů. Čekat měsíc na vrácení domácího úkolu by u jiných předmětů asi nebyl takový problém, nicméně tady jsme měli možnost si případné chyby doopravit, což je ale komplikovanější ve cvhíli, kdy dostaneme do rukou úkol, co jsme dělali před měsícem a jen matně si pamatujeme, co v něm bylo.
doc. RNDr. Zbyněk Šír, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Bylo vysvětleno vše, co se nepochytilo na přednášce. K písemné části zkoušky jsem byl perfektně ze cvičení připraven.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Líbil se mi formát cvičení. Cvičící rozdělil příklady a nebo dal na výběr, poté buť studenti nebo vyučující předvedli řešení na tabuli
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Skvělý výklad - nejprve nástřel toho, co se bude v dané kapitole probírat, poté definice a jejich význam, věty a důkazy podány velmi srozumitelnou podobou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad býval chaotický. Někdy se stávalo, že nedodržoval pořadí dle skript, takže to přispívalo ještě k dalšímu zmatení.
Připomínka k předmětu, Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Úlohy řešené na cvičení i DÚ mi vyhovovaly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hezky zpracované cvičení, které připraví ke zkoušce. Jen bych ocenil i vzorový postup k jednotlivým sadám příkladů, ne jen řešení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení byla dobře připravená. Obsahovala jednoduché příklady na definice i obtížné a zajímavé příklady.
Některé domácí úkoly byly skoro neupočítatelné bez nějakého softwaru, pokud člověk nepřijde na nějaký početně jednodušší způsob.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Ke cvičením bych měl velkou výtku ohledně dostupnosti řešených příkladů, která je v podstatě nulová. Pokud si člověk nepamatuje postup ze cvičení, pak je ve zkouškovém dosti ztracený a musí strávit hodně velké úsilí nad tím než postup sám znovu objeví.

Formát domácích úkolů mi přišel celkem náročný, ale ve výsledku prospěšný a užitečný.
Připomínka k předmětu, Geometrie 1 [NMAG211, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Srozumitelná přednáška, jenom škoda, že jsme v tomto semestru dělali pouze křivky a ne plochy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Geometrie byla pro mě zklamáním. Z Lingebry jsem měl vysoká očekávání. Samotné učivo by mohlo být zajímavé, ale nebyl jsem z něj nijak nadšený.
K předmětu byla dostupná skripta, která ale obsahovala věci, které nebyly na přednášce a přesto se zkoušely.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Rovnou se přiznám, že tohle pro mě byl (zatím) asi nejotravnější předmět na matfyzu. Nicméně nemyslím si, že by byla chyba na straně přednášejícího nebo cvičící. Obecně mě geometrie nikdy extra nebavila a tento předmět můj názor příliš nezměním. Nicméně, co jsem slyšel od spolužáků, tak v tomhle postoji jsem spíše ojedinělý.

Materiály k teoretické části v podobě souboru vět a definic mi přišly v pohodě, ačkoliv některé kroky v důkazech byly udělány až příliš narychlo a musel někdy ztrávit několik minut přemýšlením, proč platí druhá rovnost na třetím řádku a podobně.

Čistě drobný tip pro úpravu skript (který se vztahuje na více předmětů, nicméně tady mě pálil asi nejvíc) z mé strany by byl ten, že by se u odborných termínů mohl uvádět i jejich anglický překlad, protože pokud si chci nějakou věc podrobněji nastudovat, tak internetové materiály v češtině jsou v podstatě žádné a při hledání anglických vždycky ztratím čas tím, že se snažím najít překlad nějakého termínu, což jde většinou sice rychle, ale u některých mi to zabralo poměrně dost času.

Zkouška byla vcelku mírná a snažší než jsem očekával.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK