Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ninu jsem si během semestru opravdu oblíbil. Vřele doporučuji. Šlo vidět, že se v tématice opravdu vyzná. Nejenže byla vždycky připravená odpovědět na jakýkoli dotaz/nejasnost, ale také nám v několika případech poradila obecnější vychytávky a dobrá pozorování. Cvičení s ní jsem prostě vnímal jako přínosná a zároveň byly fajn :).
Cvičení bylo sice večer, ale vždycky stálo za to. Pokud pozoruji správně, dokáže Daria vysvětlit princip jednodušších příkladů i vhodně napovědět u těch obtížnějších. Na otázky ochotně odpoví, i když se třeba netýkají přímo lingebry.
veľmi príjemný prístup vyučujúcej, ochota pomôcť a poradiť bola stále prítomná, hodiny veľmi nápomocné v pochopení látky a zjednodušení niektorých preberaných konceptov
Adam je v pohodě, ale občas mluví trošku rychle, až se z toho člověk ztrácí, ale jinak hezky doplňuje přednášku a vysvětluje z více úhlů pohledu, což je podle mě super.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičenia boli často čisto o tom, že sme si počítali a preberané učivo nebolo poriadne odprezentované na tabuli. Taktiež sa mi nepáčilo občasné odbiehanie od témy a venovanie sa iným veciam. Občas sa stalo, že vyučujúci využil niekde niečo, čo sa ešte nepreberalo ako fakt, čo niekedy spôsobilo chaos a nepochopenie (aspoň u mňa :D)
Bc. Jakub Knesel [32-KNM], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Chybělo mi nějaké obecnější připomenutí/vysvětlení postupu řešení u typových příkladů na začátku hodiny (tak jako se to dělo v jiných paralelkách nebo například na analýze). Řešení příkladů občas lehce nepřehledné. Cvičící působil mile, snažil se být aktivní a pomáhat, bohužel ovšem ne vždy se mu to dařilo.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící byl velice ochotný a jeho výklad byl srozumitelný.
Mal som pocit, že Jakub nie vždy vedel veci vysvetliť tým jednoduchým polopatistickým spôsobom, kvôli čomu mi trochu dlhšie trvalo pochopiť danej téme. Čo sa týkalo odborného vysvetlovania to bolo sto percentné
Se cvičeními pana Knesela jsem poměrně spokojený. Před tabulí občas působil poněkud nejistě, ale jinak byl velmi přívětivý a rád odpovídal na dotazy. Během hodiny nám dovoloval poslouchat hudbu (dokud jsme při tom nerušili ostatní), což beru jako veliké plus.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příliš málo výkladu, někdy se skoro celou dobu jen počítalo.
Mgr. Martin Raška [32-KNM], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Pan docent byl velmi milý a působil příjemně. Všem se snažil pomáhat a vše vysvětlit, komunikace osobní i přes email bez problému. Vyhověl i přání na ústní dozkoušení kvůli lepší známce. Za mě v tomto ohledu udělal pro studenty maximum. Bohužel se zkouší především ze skript a ta nestíhají se celá projít na přednáškách, takže se určité části přeskakují a pokud si nečtete skripta dopředu tak se v přednášce občas trochu ztratíte, což lehce zhoršuje kvalitu výkladu.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Občasné chyby z nepozornosti, ale jinak byl výklad velice záživný a zajímavý.
I keď som nie vždy rozumel pánovi docentovi dalo sa spýtať a vysvetlil to inými slovami čo veľmi oceňujem a taktiež oceňujem aj jeho zapálenie pre zodpovedávanie zvedavých dotazov, kde ohľadom toho sa vždy odvolal na mailovú komunikáciu kde si s nami o tom trochu popísal, čo bolo za mňa veľmi super a veľmi osobné.
Fantastické. Přednáška je jasně a přehledně strukturovaná, jakýkoli dotaz je ochotně a dobře objasněn a navíc vše v dobré, pozitivní náladě. Vše potřebné navíc člověk najde na stránce pana Šťovíčka.
Přednášejícímu se nedá nic vytknout, veškerý obsah předmětu byl na přednáškách vysvětlen, přednášející ochotně odpovídá na dotazy jak na hodinách, tak korespondencí.
Upřímně perfektní, nemám co vytknout. Pan docent je na přednáškách naprosto profesionální, na otázky odpovídá skvěle, a přednáší velmi klidným a přívětivým tempem, které studenty uchlácholí, ale zároveň přednáší dost zajímavě na to, aby je neuspal (je to upřímně docela pozoruhodný balanc, a to ve velmi pozitivním slova smyslu).
Hrozně se mi líbí, jak detailně rozepisuje odpovědi na otázky z kvízu, aby to skutečně každý pochopil. Nahrávání přednášek je super, a konzultace k midtermům/zkouškám také. Celkově mám z přednášek pana docenta takový klidný a příjemný pocit, jakoby se nás snažily uklidnit/usměrnit před zbytkem studia na MatFyzu. Je to od pana docenta velmi vítaný přístup, a jsem za to velice vděčný.
Velmi se mi líbí rozložení stránky předmětu, je velmi dobře promyšlené a propracované. Vadí mi, že na stránkách nejsou k dispozici zadání starých zkouškových prací, abychom je nemuseli shánět po spolužácích. Jsem nadšený z toho, že se můžeme na body ze zkoušek dívat online (pod přezdívkou), je to úplně úžasné.
Vít Hanika, 07.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi oceňuji že jsou přednášky nahrávané a člověk tak na ně nemusí vstávat :) Jinak byla přednáška super, ocenil jsem především vizuální intuici za studovanými objekty a hravý přístup k důkazům místo čistého formalismu.
Výklad silně koreluje se skripty, nepřináší mnoho navíc.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Možnost/potřeba učit se ze skript nezávisle na přednášce ve mně zachovala mnoho dojmů. Možnost přečíst si to sám a nutnost postavit se studijně na vlastní nohy více než kdy dříve byla bezesporu přínosná. Na druhou stranu přednášky mi pak nepřišly tak důležité. I navzdory tomu jsem však v mnohých případech styl Vašeho výkladu vnímal jako srozumitelný a oproti skriptům lehce obohacující
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
možno by bolo fajn mať tiež dve cvičenia algebry týždenne, nestihli sme sa venovať všetkému, čo bolo od nás očakávané na skúške a osobne som sa na cvičeniach naučila veľa čiže by mi to prišlo prínosné
Celkově v pořádku, výsledky k příkladům dostupné - užitečné pro domácí přípravu. Osobně mě to moc nebavilo, ale to není až tak relevantní. Provázanost s přednáškou se celkem držela.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení jsem moc nechodil, ale vždy když jsem tam byl, tak jsem byl spokojený.
Se znalostí komplexních čísel by se podle mého mělo počítat už v zimním semestru. Středoškolské učivo je ve srovnání s lineární algebrou triviální. Jedná se o velice zajímavý předmět a oceňuji především geometrický náhled, který se autoři skript snaží předat.
Nenapadá mě, co bych vytknul. Příklady jsou zadány rozumně, je jich spousta, takže si člověk může procvičit jednotlivé koncepty, a teoretické příklady na konci papíru nenápadně navádí studenty na témata, která se budou učit později. Jsem se cvičeními velmi spokojený.
Zejména se mi líbily podklady pro jednotlivá cvičení (série zejména početních úloh se vzestupnou obtížností).
Počáteční příklady posloužily jako dobré ukotvení probírané látky, střední příklady člověka v této látce procvičily a zároveň jejich absolvováním se člověk častokrát naučil nějaký "fígl" na takový tip příkladu či na příklady v lineární algebře obecně.
Koncové příklady pak byly určeny spíše pro pokročilejší/zájemce/na doma, v jistém smyslu "rozšiřovaly obzory".
Jednotný systém kvízů, úkolů a cvičení (a midtermů) je úžasně vymyšlený a donutil mne k průběžné přípravě; velice pomohl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jakožto na geometrickou představu orientovaný jednotlivec si potřebuji věci mnohdy představit jinak, než pouze v podobě čísel na papíře. Doprovodit tak jednotlivé příklady dalšími náčrtky (například matice doprovodit zakreslením jimi daného zobrazení, respektive zobrazení bázových vektorů) by mi v mnoha situacích výrazně pomohlo
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičenia na papieri boli dobre pripravené. Trochu chýbal na papieri nejaký sumár používaných tvrdení o ktorý by sme sa mohli pri cvičení oprieť, ak sme si niečo nezapamätali z prednášky.
Osobně preferuji všechny informace slyšet na přednášce, ne nutnost si je někde přečíst. Oceňuji sdílení veškerých materiálů - skripta/záznamy přednášek
K předmětu mám neutrální vztah, moc mě nebavil, na druhou stranu musím ocenit fakt, že materiály v podobě skript byly jednoduše dostupné a vše skvěle vysvětlovaly (člověk v podstatě na přednášky chodit ani nemusel). Bodový systém na zápočet a midtermy motivují k průběžnému učení, což je dobře. Zkoušková písemka přiměřeně obtížná, nic extra těžkého.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice zajímavý předmět, bavil mě více než jsem čekal.
Predmet mi prišiel veľmi pohodový nakoľko som mal pocit, že sa veľmi často zaoberáme stále tým istým akurát iným pohľadom. Materiáli boli super spracované v skriptách ale aj sa dali prednášky sledovať online čo je za mňa veľké plus.
Z trojice prváckých předmětů je LG-1 možná nejobtížnější, určitě co se objemu látky týče, za mě však též nejzajímavější. Navíc vše na sebe logicky navazuje, proto pokud se člověk učí průběžně(!), jde to určitě zvládnout. Zejména protože LG-1 mají ta NEJLEPŠÍ skripta.
Upřímně perfektní, nemám co bych vytknul. Skripta jsou úžasná, čtivá a nádherně zpracovaná, domácí úkoly jsou super, kvízy jsou super, sbírání bodů na zápočet je super, midtermy jsou vynikající nápad (obzvlášť kvůli tomu, že jsou NEPOVINNÉ), a zkouška je strukturovaná skvěle. Oproti minulému roku se zlepšilo časové rozdělení úkolů/přednášek, takže teď skutečně máme cvičení PŘED domácími úkoly, což je super. Nemám co vytknout, upřímne to je můj nejoblíbenější předmět z celého ročníku.
Webstránka fungovala perfektne, vždy aktualizovaná, prehľadná.
Martin Kopčány, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborne zorganizovaná prednáška. Nemám čo vytknúť. Zápočet priebežne opravovaný v rozumných intervaloch. Oceňujem domáce úlohy a kvíz ako zápočet, lebo takéto niečo dobre naučí študenta sa samostatne zamýšľať nad úlohami.
Algebra je důležitou znalostí pro absolventy Matfyzu. Lineární algebra se zabírá její částí, která předpokládá nějaké zjednodušení, přitom je jednou z nejpouživánějších.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látku lineární algebry si velice užívám. Jakožto jeden z (netuším, jestli mnoha či mála) lidí pracujících zejména s geometrickou představou jsem si někdy připadal, že je ve výuce například u matic málo obrázků.