Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Velice oceňuji výuku na přikladu konkrétního prípadu, formu diskuze všech nebo i dialogu mezi oběma vyučujícími. Také bylo zajímavé vyzkoušet si nové, kolektivní způsoby práce. Zajímavé je jistě rozkrytí řady souvislostí na rozhraní jednotlivých témat, která jsou v jiných tematicky zaměřených předmětech již trochu vyjetými kolejemi.
RNDr. Ludvík Kopačka, CSc. [31-340], Ekonomická geografie [MZ340P56, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.12.2007, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Potíže při zapisování výsledků ze zkoušky byly velkým rozčarováním. Neochota, arogance a povýšené chování bohužel nejsou na katedře geografie výjimkou...
Velice oceňuji výuku na přikladu konkrétního prípadu, formu diskuze všech nebo i dialogu mezi oběma vyučujícími. Také bylo zajímavé vyzkoušet si nové, kolektivní způsoby práce. Zajímavé je jistě rozkrytí řady souvislostí na rozhraní jednotlivých témat, která jsou v jiných tematicky zaměřených předmětech již trochu vyjetými kolejemi.
doc. RNDr. Přemysl Štych, Ph.D. [31-370], Dlouhodobé změny využití krajiny [MZ340P882, cvičení]
Tento předmět bych nepovažoval za doplňující až druhořadý, nýbrž jako klíčový pro porozumění regionální a politické geografii. Perfektní organizace vyučujících podávala vyčerpávající informace a odpovědi na složitější otázky týkajících se jednotlivých problémů (zpracovaných v referátech jednotlivých studentů) a hodnotící systém by měl být pro ostatní povinné předměty vzorový. Chtěl bych důrazně upozornit na nedostatek hodin a malý rozsah tohoto předmětu. Stručně: výborné