Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Management a ochrana vod [MZ330P463, přednáška]
Zajímavá témata, které mě obohatili i v pátém ročníku:)
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyučující doktoranti byli velmi dobří. Zvláště oceňuji měření průtoku v terénu...
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61P, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyučující dokáží zaujmout, přednáška byla výborná. Jen si ji přednášející (spolu s vyučujícími na cvičení) špatně rozvhli - nestihli všechno, co měli v plánu a některé informace jsme naopak slyšeli dvakrát. Ve zkouškovém byly vypsány pouze 3 termíny - každý se alespoň jednoho musel zúčastnit, což některým (těm, co jedou během zkouškového na povinný lyžařský kurz) dělalo problémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.05.2007, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Tato přednáška se z prvu jevila jako zajímavá, ale podání a organizace byly nešťastné.Hlavně upozorňuji na tyto problémy:
-Dotace hodin v Karolínce 2/1 skutečnost byla taková že jsme měli 3 hodiny přednášku plus cvičení v našem "volném čase"
-Na přednášce se střídali 4 vyučující, kteří mezi sebou nebyli domluveni, takže jsme některé části brali dvakrát a některé vůbec.
-Na začátku nám bylo Doc. Janským řečeno, že hydrogeologická část je pro OŽP zrušena a přednášky pro nás končí před Vánoci. Proto nechápu, proč se v testu nebral zřetel na tuto skutečnost a varianta testu byla stejná jako pro HPZ, kteří hydrogeologii měli.
-Ve zkouškovém byly pouze 2 termíny + 1. termín, který nebyl zapsán na SIS. K velkému údivu zadávajících, nikdo nepřišel. :)
Doporučuji studentům z OŽP aby chodili i na hydrogeologickou část.
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61U, přednáška]
Zkoušku jsem zatím neabsolvoval.
Přednáška byla často zdržována pozdními příchody přednášejícího a jeho zápasením s technikou a jeho odbíhání od probíraného tématu, takže nakonec jsme probrali to co jsme podle sylabu měli jen díky tomu, ze doc. Vozenilek (kartografie) venoval jednu svou prednasku doc. Janskemu.
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Hydrologie [MZ330P61Z, přednáška]
Přednášky pana docenta Jánského mě zaujaly a byly velmi dobře zpracované. Ale bohužel součástí zkoušky byla i cvičení, která změnou studijních plánů jsou až ve druhém ročníku.
Hydrologie je velmi zajímavým oborem a jako takový jej podala také tato přednáška. Bohužel byl ale dojem nepříjemně narušen četnými organizačními zmatky. Změnou studijních plánů bylo totiž cvičení z hydrologie přesunuto do 2.ročníku (v rámci předmětu Metody FG I) a vyučující tuto změnu pravděpodobně vzal na vědomí až po opakovaném upozornění studentů. V důsledku této skutečnosti ovšem nebyly řádně stanoveny podmínky splnění předmětu. Na dotazy studentů bylo odpovídáno pokaždé jinak a definitivní podoba požadavků byla vyjasněna až s prvním termínem zkoušky. Považuji to za velice nešťastné a doufám, že tento nedostatek byl způsoben pouze onou změnou a následující ročníky již nepostihne.
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Oceánografie [MZ330P67, přednáška]
Přednášející probral velice malou část látky z tohoto předmětu, což bylo hlavně z důvodu špatné organizece hodin (odpadávání, vracení se k látce z minulé hodiny). Celkově mi tento předmět přišel jako nepřínosný a nevidím důvod proč by měl být pro budoucí studenty magisterského oboru fyz. geografie povinně volitelný.
pěkný předmět, škoda jen, že jsme stihli probrat tak půlku učiva. ještě že existuje literatura, která přednášky dostatečně nahradila při učení na zkoušku
prof. RNDr. Bohumír Janský, CSc. [31-330], Latinská Amerika [MZ330P97, přednáška]
Cvičení proběhlo v pobobě jedné přednášky, tedy pouze jako velmi stručná instruktáž domácí práce. Znalosti ze "cvičení", (jež nebyly součástí úkolu!), pak ovšem byly požadovány u zkoušky. Komunikace s vyučujícím byla velmi komplikovaná, často nemožná.
Materiály i přednášky byly trochu zmatečné - špatně se z toho učilo a přišlo mi, že při zkoušce byl kladen přílišný důraz na mnoho drobností spíš než na základní vědomosti. Celkově ale spíše hodnotím kladně z důvodu poměrně dobré volby témat k přednášení a díky tomu, že většina studentů zkoušku nějak na první pokus udělala.
Možná by se měl pan doc. Jánský domluvit se cvičícími, co bude kdo probírat. Měření průtoků jsme teoreticky probrali na přednášce a poté to stejné dvakrát na cvičení, ale příklad jsme na to počítali poprvé až v zápočtové písemce a to je trochu pozdě.