Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Frajer [31-340], Afrika [MZ340P59, přednáška]
Pan Frajer se při zkoušce ukázal v trochu horším světle, ale všichni to asi nakonec zvládli. Otázka typu vyjmenování všech států, které sousedí s nějakou bezvýznamnou zemí uprostřed Sahary není myslím zcela adekvátní a je zcela neočekávaná. Tohle prostě na VŠ nepatří.
no, tak tady jsem nepochopila proč je jedna písemka z řek a měst a v další se nás ptají na jméno děkana a barvu časopisu, řekla bych že je to pod naší úroveň, u prezentací a seminárních prací si ale člověk osvojil nějaká pravidla, která může i použít
doc. RNDr. Leoš Jeleček, CSc. [31-340], Úvod do studia a geografický proseminář [MZ300S01Z, seminář]
Přednášky byly rozděleny do teoretické části a promítání obrázků z cest doktora Klimenta, což velmi zpestřovalo výuku. Jednalo se o jednu z nejlepších regionálek, co jsem absolvovala, neboť měla hlavu a patu, zajímavý výklad s mnoha zajímavostmi a celkově jste získali kvalitní a poměrně podrobnou představu o kontinentu.
doc. RNDr. Zdeněk Lipský, CSc. [31-330], Přírodní geosystémy [MZ330P72, přednáška]
Dobrá přednáška, ale nesplnila moji představu o jakémsi završení předchozích dílčích disciplín. Způsob zkoušení nevhodný.
Zarážející je nezvládnutí základní obsluhy technického vybavení posluchárny
---, Úvod do studia a geografický proseminář [MZ300S01Z, ]
Chtěl bych poprosit jednotlivé vyučující mající každý jinou skupinu, aby sjednotili svoje požadavky na studenty, rozdíly v náročnosti byly a pravděpodobně zůstali ohromné. To se týka časti cvičení. Pro čast přednáškovou by bylo asi žádoucí, aby bylo studentům předem oznámeno, kdo, co a kdy bude přednášet, předejde se tak nevalným účastem (např. 4 studenti z cca 200).
Souhlas s kolegou. Účast na cvičeních znamenala pro mne většinou jen ztrátu času a spánku, přesto byly i výjimky.
Přednášky (účastnil jsem se pouze cca poloviny)měli velice rozdílnou kvalitu. Nejvíc mě zaujal pan Dostál. Kromě
ještě jedné přednášky si vyučující nedokázal udržet pozornost