Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Černý, Ph.D. [31-162], Ekologie obecná [MB160P08, přednáška]
Obecnou ekologii bych doporučila! Srovná vám v hlavě neutříděné ekologické poznatky a přidá spoustu dalších. PP prezentace hodně pomohou při přípravě na zkoušku a hezky doplňují výuku.
Hodiny se mi velice líbili, probudil ve mě zájem o daný předmět a byl velice vstřícný u zkoušky, vůbec mě nenervoval. Jsem ráda, že jsem si jeho přednášky zapsala
Přednáška Dr. Černého je velmi přínosnou a zajímavou. Z hlediska člověka, kterého ekologie zajímá, se jeho přednáška jeví, jako jedna z nejzajímavějších vůbec. Na zkoušce se mi líbilo, že u ní musel stedent zapojit i myšlení a ne jen odříkávat namemorovaná fakta.
Přednáška pana Černého se mi líbila a opravdu ráda vzpomínám na ústní zkoušení, které mělo veselého ducha a hlavně na to, že se mi pan Černý snažil vyjít vstříc a vytáhnout ze mě i to, co se zatoulalo do hlubin paměti:-) Takováto zkouška mi vyhovuje.
Dobrá přednáška, poskytne přehled o základní problematice. Občas ale nezáživná. Trochu náročnější - 3 hodiny v kuse, velké množství probírané látky. Lze se naučit z prezentací - velmi kvalitní, text i obrázky. Ústní zkoušení v pohodě.
Přednáška byla sice někdy méně obsažná než prezentace, ale rozhodně se mi líbilo vysvětlování pomocí grafů, to člověk opravdu potom nepotřebuje nic tzv. šprtat, stačí se podívat, co je na které ose a zjistí, o co jde.
Doporučoval bych odstranit z prezentací nadbytečné obrázky (to jsou ty, které přednášející stejně přeskakuje, protože jich často několik za sebou ukazuje totéž). Zvýší to přehlednost přednášky. U zkoušky se mi líbilo, že schopnost vymyslet řešení otázky byla hodnocena stejně pozitivně jako naučené znalosti.
na prednasky som chodit nemohla z dovodu prekryvu s inymi praktikami, takze ani som ich ohodnotit nemohla...
ale co sa tyka materialov, ich dostupnosti a struktury, tak su fakt dobre. student sa z nich vskutku dokaze naucit.
na skuske sa mi zas pacilo, ze sa viac cenilo rozmyslanie, uvazovanie, nad nelogickym nabiflenim sa.
Přednášky jako takové byly docela dlouhé, takže jsem tam vždy nezůstávala až dokonce, nicméně pan Černý má prezentace velmi pěkně udělané. U zkoušky pak hodnotí hlavně to, jak člověk přemýšlí, takže si stačí přečíst prezentace a udělat si vlastní názor :)
Rozhodně mě nadchly tyto exkurze, nikdy nezapomenu na ohrožené listonohy, nad kterými se v době naší návštěvy počínal klenout dálniční most, který je pravděpodobně odsoudí dříve či později k zániku.Praktické zkušenosti mi dají vždy více než jen teoretické přednášky. A taky je bezva pes pana přednášejícího!
Při exkurzích jsme se podívali na skutečně pěkné lokality. O to větší škoda byla, že jsme nebyli rozděleni do menších skupin a pohybovali se v davu osmdesáti lidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vynikající! Hned bych jela znovu!
RNDr. Martin Černý, Ph.D. [31-162], Vodní ekosystémy [MB162P01, přednáška]
Zatím rozhodně nejzbytečnější předmět, co jsem měl tu čest absolvovat, a to jsem si říkal, že nic nudnějšího než molekulára už asi nepřijde. Aspoň člověk zjistí, čemu se člověk rozhodně nebude chtít dál věnovat. V mém případě tomu rozhodně napomohly nesympatie k přednášejícímu, jak jsem poznal u zkoušky, tak dokonce vzájemné nesympatie :). Ústní zkouška byla nejhorší jakou jsem zatím absolvoval, otázky byly dost nejasné, na čemž se shodnu i s řadou jiných studentů, ale asi jsme spíš natvrdlí... Jo a diskutovat o tom při zkoušce se nevyplácí...No trochu kritiky snad neuškodí, pan profesor má celkem velký "fanklub". Jinak zdravím, asi se ješte potkáme u zkoušky z ekologie, tak jsem si to snad moc u Vás nerozházel... :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Pan Černý dokázal přednáškou zaujmout a vpravit posluchače do prostředí se vším všudy. Jeho projev je neotřelý a živý. Vodní ekosystémy doporučuji i ostatním.
Dva příjemné skorojarní výlety za vodou stojatou i tekoucí. Cedníkování bahna, hledání pijavek, lovení kamomilů, brodění se studenou vodou, listonozi, žábronožky, děšení domorodů. Co víc si může terénní biolog přát?
Přednášku jsem si zapsal ze zájmu a líbila se mi! Jediné s čím zásadně nesouhlasím, je výsledek zkoušky, protože byly požadovány vědomosti, které nebyly probírány a logické uvažování nad problematikou (posouzení mnoha faktorů na výsledném fungování celku) bylo považováno za "náhodné tipování" a výsledek tak byl dán subjektivním dojmem mého vystupování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vodní ekosystémy mě opravdu zaujaly a nadchly. Látka je zajímavá a podle mě není přehlcena zbytečnými informacemi. Při přednášce se člověk i zasměje. Opravdu doporučuji.
Materiály a poskytnutie podkladov.. OK
Skúška.. OK
Prednáška .. aj vcelku zaujímavá téma, ale po 20 minútach vás čítanie prezentácii prestane baviť. Chcelo by to trošku živšiu a zaujímavejšiu formu. (kvalita niekedy viac nez kvantita)
Přednáška byla od obou vyučujících po všech stránkách vynikající. Jen stále nechápu proč má o jeden kredit nižší ohodnocení, než terestrické ekosystémy, které mají navlas stejný rozsah a navíc nejsou vůbec tak kvalitní.