AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Pospíšek, Ph.D. [31-140], Základní praktikum z molekulární biologie [MB140C71, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Celodenní praktikum, kde si můžete poprvé ošahat PCR a jeho přípravu. Bohužel se mi za celý den některé postupy nepodařilo příliš pochopit a proto následné vypracování protokolu bez přesnějšího návodu bylo náročné. Naštěstí při hodnocení byl pan Pospíšek nanejvýš shovívavý.
RNDr. Martin Pospíšek, Ph.D. [31-140], Základy molekulární biologie [MB140P71, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím, že o "cvičení" se vůbec nedá hovořit, protože nám se z něj stala součást přednášky, takže jsme absolvali místo 2 3 hodiny přednášky.
Zato musím absolutně kladně hodnotit cvičení "nepovinné", které by ale rozhodně povinné být mělo, protože si člověk všechno "ošahá" a vyzkouší si různé postupy v praxi. Podle mě to bylo rozhodně velmi přínosné.
RNDr. Martin Pospíšek, Ph.D. [31-140], Základy molekulární biologie [MB140P71, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tak důležitá přednáška jako Základy molekulární biologie by mělůa být podle mě na mnohem lepší úrovni.
V první řadě je přednes pedagoga dost špatný, v zadním a někdy ani v předních (!) řadách mu vůbec není rozumět, chtělo by to alespoň mikrofon.
V přednášcve jsem se často vůbec neorientovala, skákalo se z jednoho tématu na druhé. Některá se témata nám byla vysvětlována několikrát, jiná (podle mě ta složitější) byla vcelku "odbyta" anebo vysvětlena tak, že je většina nepochopila.
Systém zkoušky je podle mě nevhodný, alespoň bych změnila, že za správné odpovědi je jen 1 bod a za špatné se odečítá i více.
Abych jen nekritizovala, musím vysoce hodnotit "nepovinné cvičení", které bylo opravdu skvělé a byla jsem ráda, že jsem měla možnost si vyzkoušet různé techniky.
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale podle mě by se měla úroveň této přednášky v mnohém zlepšit, protože dnes spíš odrazuje od dalšího studia molekulární biologie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tak já nevím...asi jsem trochu zklamaná skrz závěrečný hodnocení...a celkově jsem se nic novýho nedozvěděla...akorát jsem si utřídila v hlavě to, co jsem se dozvěděla jinde (hlavně biologie buňky) ale na druhou stranu mě to od pana Pospíška bavilo poslouchat...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.12.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
1. a 2. termin zkousky je az prilis tezky. Ale diky tomu jsem si precetla anglicke texty, ktere jste nam poskytl a zjistila, ze je to vlastne velmi zajimavy predmet.
Mgr. Václav Vopálenský, Ph.D. [31-140], Praktikum z molekulární genetiky [MB140C39, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 5. Ročník, Biologie, magisterské
Možná se neohlížet tolik na to, kolik práce se udělá, ale na to, kolik se studenti naučí?(". . . a teď rozjedeme ještě tři úlohy, aby jste v tom měli větší hokej")
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK