AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Radka Reifová, Ph.D. [31-170], Základy genetiky [MB140P16, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Paní profesorku Storchovou jsme měli jen na dvě přednášky a nezkoušela nás. Většinou při přednáškách četla vše z prezentace. Mluvila docela potichu. Poznámky v prezentaci ale měla přehledné a dobře srozumitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly příjemné a zajímavé, propojovaly se i s dalšími předměty (Úvod do evoluční biologie) - to ale nebylo na škodu! Jen bylo přednášející občas hůř slyšet. Malou výtku bych měl k přednášce z evoluční genetiky. Tam jsem měl trochu chaos v terminologii a některé věci (zvlášť druhá polovina - od teorie koalescence) byly trošku těžko stravitelné. Možná bych některé z nich redukoval (třeba poměrně rozsáhlou pasáž o různých speciačních genech) a věnoval se vysvětlení jiných (genealogie vs. fylogeneze). Ale je to jen subjektivní pohled na věc. Na druhou stranu se mi moc líbil úvod k populační geentice - mám na mysli ten případ vraždy a usvědčení pachatele.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Někteří spolužáci by se mnou nesouhlasili. Z pdf se výborně učilo na zkoušku, ale vyučující přednášela vše co bylo v pdf, takže mě víc bavily odpovědi na dotazy od studentů než přednáška. Nicméně probíraná látka na jedné z posledních přednášek mi připadala zajímavá.
RNDr. Michaela Schierová, Ph.D. [31-140], Základy genetiky - cvičení [MB140C16, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Předmět vřele doporučuji k zápisu! Je to skvělé doplnění přednášky. Úterní hodinové cvičení každý týden příjemně uteklo. Propočítali jsme spoustu příkladů, na kterých si člověk mohl probíranou teorii jednak vyzkoušet, jednak ?zažít?. Dr. Schierová se snaží příklady vysvětlovat velmi srozumitelně, klidně i vícekrát a různými způsoby. Člověk se rozhodně nemusí bát ozvat se, když něčemu nerozumí. Náplň cvičení se přizpůsobovala našim potřebám: když něco nešlo, věnovali jsme tomu víc času. Příjemné bylo i to, že cvičení probíhalo v docela komorním prostředí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tahle cvičení rozhodně doporučuju, člověku se pak snadněji pronikne do látky, která se bere na přednášce. Plus je člověk líp připravený na zkoušku, kde se příklady taky objevují (na přednášce na ně není tolik času a neumožňuje to tak individuální přístup jako na cvičeních).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
cvičení mi velmi ulehčilo zkoušku. Vyučující se nám opravdu věnovala.
RNDr. Michaela Schierová, Ph.D. [31-140], Praktikum z molekulární biologie [MB140C40, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Dobre praktikum. Pretoze student sa dostane do kontaktu s jednotlivymi metodami a tiez ze zamestnanci Dynexu su ochotny vysvetlit co a ako funguje...
Navroval by som rozsirit teoreticku vyuku na dva dni alebo aspon zvacsit cas na nu urceny, pretoze sa vobec nestihla cela odprednasat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.12.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Jedna z mála příležitostí, jak si osahat přístroje a vyzkoušet metody, z nichž některé se na fakultě ani nepoužívají.
Někteří si stěžovali na nutnost vypracování "projektu", ale i ten je přínosnou součástí.
RNDr. Michaela Schierová, Ph.D. [31-140], Genetika [MB140P15I, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi příjemná a vždy ochotná pomoct se zvládnutím příkladů. Typy příkladů, které se vyskytují v zápočtovém testu dodá v dostatečné míře na praktiku, takže v pohodě. Stejně jako obě její kolegyně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení byla fajn, zápočet se dal zvládnout bez přípravy, pokud student dává pozor při výkladu :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Absolvování cvičení bylo celkem časově náročné, ale ke zkoušce přínosné.
RNDr. Michaela Schierová, Ph.D. [31-140], Základy genetiky [MB140P16, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Když jsem se genetiku učila doma na zkoušku, začalo mi připadat, že to přece jen není tak příšerná věda, jak mi připadalo celý semestr, co jsem poměrně poctivě chodila na přednášky, ač to obvykle bylo utrpení. Přednášky jsou totiž nejenom uspávající, ale taky zmatené a nevyvážené - občas se vysvětlují naprosté základy (co je homozygot), občas se rychle přeletí věci, které by nějaké to vysvětlení snesly (co je RFLP). Počítání příkladů a složitější věci jsem na nich nedokázala pochopit vůbec, to až doma z prezentací (mmch, hledat prezentace v útrobách fakultních počítačů byl i přes podrobný návod úkol hodný Sherlocka Holmese, teda alespoň pro mě jako "ne-IT" člověka).
Jinak nedostupnost geetických učebnic je evergreen, i když mně stačil na zkoušku sešit (to ovšem předpokládá bdělou přítomnost na přednáškách, což není úplně snadné).
Na druhou stranu musím říct, že se nám paní Schierová hodně snažila vycházet vstříc, myslím tím posíláním příkladů, "konzultačně-počítací hodinou"... V případě nějakých problémů by zřejmě nebyl problém se dohodnout. Dokonce nám po zkoušce rozeslala seznam nejneúspěšnějších otázek z testu s komentářem.
Každopádně to byl ale můj nejhorší předmět a vážně jsem ráda, že už ho mám za sebou. Jestli si ovšem nějakou genetiku zapsat musíte, tak tahle má jenom 3/0 a dost jednoduchou zkoušku - příklady byly nezáludné, otázky se ptaly na obecné věci a nepitvaly se v názvech genů, v regulačních kaskádách, v chorobách a tak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2009, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím si,že by přednášce prospělo alespoň jednodenní blokové cvičení k procvičení příkladů. Jinak ale musím pochválit,že ačkoliv přednáška běží prvním rokem,byla dobře zpracovaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
určitě by k tomuto přemětu měly být povinná alespoň 45minutová praktika
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla velmi zajímavá, přednes byl poutavý a aktuální. Jistě vás ale zajímá hlavně srovnání s velkou genetikou. Na rozsah učiva jsou si přednášky velmi podobné, ovšem zde na to máte jen 3 hodiny týdně. Počítejte i s výpočty. Zkoušku jsme měli písemnou (na rozdíl od velké genetiky), poměrně těžkou, ale dá se. Počítejte však s tím, že za to dostanete jen 3 kredity...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Paní profesorka v podstatě během přednášek jenom četla z prezentací. Výhodu to mělo v tom, že jste si nemuseli dělat žádné poznámky, nevýhodu, že vás to vůbec nebavilo. Spíše by to chtělo vyzdvihovat důležité informace a nějaké zajímavosti. Co se týže testu u zkoušky, připadal mi opravdu spravedlivý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky mě docela bavily, rozhodně nebyly opakováním středoškolské genetiky, naopak v dalších předmětech se opakuje na přednáškách probraná látka (vývojová biologie,buňka). Vyučující vycházela studentům vstříct, ať už otázkami v testech na které se dalo naučit z prezentací, cvičením, množstvím termínů zkoušky. Takže nebylo obtížné se na zkoušku naučit. Jen škoda, že už si teď nemůžu zapsat genetiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Chození na přednášky pro mě bylo celkem traumatizující. Bylo to hrozně rychlé a pro někoho kdo měl na gymplu genetiku jen zběžně to bylo dost náročné. Dnes bych si radši zapsala velkou genetiku, protože je podle mě srovnatelná s touto, je za víc kreditů a má lepší studijní materiály.
RNDr. Michaela Schierová, Ph.D. [31-140], Novinky v genetice [MB140P19, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.05.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Novinky v genetice rozhodně doporučuji všem, kteří mají zájem se dozvědět plno zajínavých věcí a zvládli přednášku z Genetiky vpohodě. Prezentace jsou dobře udělané a přístup ke zkoušce je výborný. Učení bylo příjemné a samo lezlo do hlavy, jen je potřeba mít zvládnuté pojmy a srovnané učivo z velké genetiky.
---, Základy genetiky [MB140P16, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.07.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
P. Schierová se velmi snažila vycházet nám vstříc (jak s organizací zkoušky a jejího obsahu, tak jejích termínů)a velmi kladně hodnotím i praktické příklady, které byly součástí této přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Vzhledem k rozsahu (3/0), náročnosti a objemu přednášené látky mi přijde ohodnocení 3 kredity v porovnání s jinými předměty nedostatečné.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK