Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Anna Kubíčková, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I (a) [MC230P01N, cvičení]
Tohle cvičení jsem si zapsala pouze pro procvičení chemických výpočtů, ale mile mě překvapilo. Oba vyučující byli velmi příjemní, milí a ochotní kdykoliv poskytnout konzultace. Studijní materiály byly dostupné na webových stránkách, možnost získat zápočet během semestru díky průběžným testům mi moc vyhovoval. Zápočtový test plně odpovídal náročnosti probraných příkladů na cvičení. Kreditové ohodnocení mi ve srovnání s jinými předměty přijde vysoké. Jsem ráda, že jsem si cvičení mohla zapsat a doplnit některé mezery:)
prof. RNDr. František Opekar, CSc. [31-230], Praktikum z analytické chemie [MC230C02N, praktická cvičení]
Praktika s panem Opekarem byla na velmi dobré úrovni. Vládla dobrá atmosféra, případné dotazy k úlohám byly ochotně zodpovězeny. Výstupní test i prakt. zkouška nebyla pro připravené problémem.
prof. RNDr. František Opekar, CSc. [31-230], Analytická chemie I (a) [MC230P01N, přednáška]
Na panu profesorrovi se mi nelibilo, ze mi trhal test z ruky, kdyz jsem ho dopisoval.
Pak bylo tez zvlastni, ze nam dal, a to jeste milostive, jen 2 terminy na zkousku. Coz je zasadni prohresek proti internim zakonum př.f., kde se pravi, ze musi byt pred! zacatkem zkouskoveho jasne oznaceny 3 terminy a jasne KDY! Tohle jednoznacne porusil a ja to beru jako podraz.
Druhy, posledni, termin, ktery se konal v zari oznacil nas pri vstupu do ucebny jako "jeho testu zkusene" a taky ze je to lehky test. No bylo to tak jednoduche, ze jsme to nikdo neudelali a to znamenalo pro nas konecnou. Vyhodili nas. Pan professor to vedel a dal /lehkej/ test.
Posouzeni na Vas.
Hodne peknych zazitku s panem professorem, zdravi Jiri Vacl /strevlik@post.cz/
Přednáška z analytické chemie byla připravena velmi profesionálně a "slajdy" byly vypilovány do nejmenšího detailu a snažili se problematiku oživit a odlehčit. Musím říct, že po této stránce se jednalo asi o nejpropracovanější přednášku, kterou jsem na bakalářském studiu absolvoval.
Nedostatek vidím však spíše v obsahové stránce. Přednáška by byla velmi zajímavá například v prvním, nebo na začátku druhého ročníku. Ve třetím ročníku již skoro nic nového nepřináší a jedná se již pouze o zrekapitulování poznatků. Pro tento účel by myslím ale postačovat jeden semestr.
---, Analytická chemie II (ožp, biol) [MC230P38B, ]
Nechápu, proč pan profesor Opekar trvá na vypisování termínů k zapsání výsledků zkoušek do indexů, poněvadž vysvětlováním, že dneska není zrovna den D, strávil více času, než by zabralo zapsání oné známky.