Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Karel Berka, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Velmi dobrý cvičící se srozumitelným výkladem, beroucí ohled i na ty nejméně zdatné studenty, zároveň však ochotný odpovědět na jakoukoli byď záludnou otázku.
Líbilo se mi, že vyučující dával důraz na pochopení látky v kontextu. Cvičení bylo přiměřeně náročné. Je ovšem možné, že se někteří mohli ve výkladu hůře orientovat.
RNDr. Eva Muchová, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Potvrdilo se mi to, co jsem slysel od vyšších ročníků. Profesor Procházka nám chce předat hodně informace, ale kvůli tomu, místo dokončení jedné myšlenky přejde k druhé atd. Navíc v takových chvílích ještě zrychlí tempo a tak si nepoznamená student vůbec nic, což je škoda, protože zrovna v těch chvílích slyší souvislosti značně netriviální a hluboké. Ještě bych rád upozornil na rozdílnost symboliky na přednášce a ve skriptech, zejména, pokud se na výsledek skript odvoláváte, pak by se ve vztahu měly vyskytovat konstanty, které jsme při odvození používali, ne ty co byly definované ve skriptech, a možná by nebylo na škodu opravit ta skripta, chyb je tam opravdu hodně. Pravda je, že u zkoušky Vám jde o to aby student pochopil a dokázal vysvětlit metodu (apod.) ne jestli si pamatuje, že v odvození vzorečku je konstanta 2a, nebo 4b (čož je právě problém nesouhlasu skripta-přednáška). Čehož si cením. Posledním nešvarem je smazat na tabuli okamžitě to, co bylo poslední napsáno, a způsob mazání tabule vůbec. Tím bych chtěl apelovat - kupte do učeben, kde jsou klasické tabule, stěrky na tabule. Na MFF s tim jsou perfektni zkušenosti. A ze suché tabule se čte o hodně líp.-) Dekuji.
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Přednáška probíhala v docela šíleném tempu a kdo neumí pořádně fyziku tak je ztracený, výklad byl velice často zmatený a neměl hlavu ani patu. Navíc opisovat z tabule nečitelné vzorečky a nepopsané grafy a současně se snažit vnímat o čem je zrovna řeč je nad lidské síly
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, přednáška]
Výklad probírané látky na mě působil poněkud zmateně. Místy jsem se ztrácel v tom, co se prof. Procházka snaží vyložit. Domnívám se že jako jemný úvod do chemie by bylo možná lepší některé detaily oželet a dát raději přednost jasnému a srozumnitelnému vysvětlení. Přesto tato přednáška rozhodně byla jedna z lepších.
Pan profesor prednasa s velkym nasadenim, elanom a dokaze nadchnut pre preberanu latku. Prednasky su teda moc energicke, zaujimave a zabavne. V prvom rocniku asi najlepsi predmet.
Uvítala bych, kdyby přednáška z obecné chemie byla doplněna prezentacemi s výkladem, které by byly studentům přístupné pro další studium. Značně by usnadnily orientaci v přednášené látce.
Přednášky z obecné chemie byli sice docela zajímavé, ale občas dosti těžko pochopitelné a stravitelné díky psaní na tabuli. Příště by určitě pomohlo, kdyby informace mohli být promítány na slidech.
Pan profesor občas příliš složité věci příliš rychle a je těžké informce pochytit a zpracovat hned, na další přednášce ale opakuje podrobně nápň té minulé a tím pádem má student de facto dvě příležitosti všechno pochopit, čímž se věc usnadňuje.
Přednášky byly děsivé, pan profesor odvozoval podle mě i neodvotitelné. Ovšem nic z toho se neobjevilo u zkoušky - alespoň ne ve zkoušení biologů. Bohudík.
přednáška měla šílené tempo a kdo neměl pořádnou fyziku na sřední tak byl ztracený. moc se mi nelíbil styl přednášky, byla podel mě velice zmatená a nenavazovala
Přednášky prof. Procházky byly naprosto excelentní. Na jeho hodinách jsem se nikdy nenudil, naopak byly velmi zajímavé a poskytovaly zajímavý nadhled nad probíranou látkou, což někdy při samostudiu schází. Naopak mě velmi zklamaly přednášky jedné přednášející, která suplovala hodiny prof. Procházky. Abych se dvě hodiny musel dívat, jak přednášející opisuje na tabuli své poznámky a to ještě v několika případech špatně, bez jakékoli přidatné hodnoty, k tomu nepotřebuji jezdit 30 km do školy. To si to mohu nastudovat doma z knih a správně. :-)
Ing. Mariusz Marcin Uchman, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]