Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Výborný projev, znalosti. Vysoké požadavky, ale zcela oprávněné.
Konečně někdo, kdo má velkou budoucnost a hodně toho předá studentům. Nechápu, proč je stále ještě na TÉTO škole...
Jiří Blažek přednáší první polovinu tohoto kurzu, prezentace posílá vždy mailem, technicky má přednášku zvládnutou. Začíná vždy přesně, nemá rád opozdilce, proto doporučuji chodit včas a nenarušovat přednášku. Na prezentacích je přesto dobře patrná hluboká nejistota pedagoga z hlediska odborného i pedagogického. Pokud má kvalitní výsledky, neměl by touto nejistotou trpět. Věřím a moc mu přeji, aby nalezl vnitřní integritu, která by ho posunula kupředu a řádově vylepšila jeho přednášky.
doc. Blazek si, zpusobem, kterym pred posluchaci vystupuje, dokaze ziskat naprosty respekt. Na jeho prednaskach je klid a kazdy dava pozor nejen kvuli obtizne latce. Prednasky jsou logicky cleneny a dostupne v elektronicke podobe.
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
Oba vyučující byli brilantní
-jen bych řekl že byly ohromné rozdíly v přísnosti hodnocení studentů(ústní forma zkoušky)u těchto dvou pedagogů
(Blažek -mírný, Perlín -přísný)
na konci zkoušky u pana Perlína jsem měl velice dobrý pocit a trochu mě rozladilo když z toho byla jen 3ka(a to možná jen taktak)
Zajímavé, ale někdy podané formou "formulačne". Někdy by bylo dobré uvést příklad,na kterém by se daný problém ukázal. + Podat to také jako takové vyprávění o problému,aby do toho člověk nějak vniknul. Jinak nemohu vyučujím upřít snahu:)Velké + jim dávám za velké množství termínů!
Přednášky Radima Perlína jsou srozumitelné, přehledné, vtipné a mají strhující spád. Projev je velice energický a nelze prakticky usnout. Vyučující má velkou přirozenou autoritu, přitom se chová mile a vstřícně. Má smysl pro humor a umí navázat vztah a kontakt s posluchači. Prezentace jsou skvěle zpracovány, navíc je posílá mailem ihned po přednášce. Zkouška je ústní, buďto u něj, nebo u jeho kolegy Blažka. Pokud uděláte zkoušku na první termín, přijdete o možnost porovnat přísnost obou pedagogů. Možná proto tuto zkoušku mnozí opakují. Neměl jsem při zkoušení pocit, že by byl Radim Perlín zvlášt přísný, drobné chyby v detailech pro něj nejsou rozhodující, i při zkoušce udržuje uvolněnou a bezstresovou atmosféru a pokud student věcně, správně a přesvědčivě vyloží položenou otázku a zodpoví případné doplňující dotazy, pak ho výborné hodnocení nemine.
Komplexní hodnocení: výborně.
Citáty:
Postavit barák je skvělá škola státní správy, potřebujete asi 50 razítek.
Pokračujeme močálem černým kolem bílých skal. (když jsme načali kraje)
Na poli nemůžete pěstovat rodinné domky, jak by si to mnozí přáli. (o zákoně na ochranu zemědělského půdního fondu)
Sejdou li se 3, získají 4 názory na to, jak zajistit ochranu a rozvoj území.
Obce také mohou zakládat různé akciové společnosti, to jsou známé Sady, lesy, pralesy a.s.
Kraje mají cennou pravomoc, navrhovat zákony. To třeba takový spolek chovatelů drobného zvířectva nemůže.
Neznám nic nebezpečnějšího než rozzuřené demonstrující matky, když chce zastupitelstvo zrušit školu.
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
nehodnotim zkousku, nebot me zkousel docent Blazek
Skvělý předmět i vyučující, rozhodně jeden z nejvíce kvalitních předmětů, který jsem navštěvoval.
Jediná výtka by snad byla, že v nynějším roce u zkoušky se u některých otázek zbytečně slovíčkařilo.