Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Doležal [31-730], Tělesná výchova [MS730A2, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.09.2005, 3. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Mgr. Doležalovi a všem pedagogům z katedry TV chci touto cestou poděkovat za to, co vše studentům nabízejí.
Tělesná výchova není předmětem, kde by se dala hodnotit dostupnost literaruty či výkon při zápočtu.Rozhodně však vyučující příspívá nejen k rozvoji pohybových schopností studenta, ale zejména k rozvoji zájmu o sport jako takoveho a o zachování základních lidských hodnot jako je soudržnost kolektivu, schopnost pomoci a kamarádství.Možná je to specifikum pouze kanoistiky a asistenta Doležala.Jeho přístup ke studentům je jedinečný-dokáže lidi nadchnout, mluvit s nima a vzbudit v nich důvěrua jako jeden z mála vysokoškolských pedagogů má představu, co studenti potřebují, protože s nima de fakto žije, což se o mnoha pedagogách říci nedá.Nemam pocit, že aktivní účastí na hodinách tělesné výchovy by nějak strádala má odbornost a něco mi uteklo v laboratoři.Vždyť pro biologa, který pracuje v terénu je fyzická kondice jedním ze základních předpokladů úspěchu.Trošku zamrzí, že právě spousta biologů si toto neuvědomuje...Zavedení nepovinné tělesné výchovy znamená její faktické zrušení, což je, podle mého názoru velká škoda.
Skvělý kolektiv lezců, výborně vedená výuka jak Káťou Chudobovou tak Džudym. Lezení přispělo ke stmelení kolektivu a vytvoření nových vztahů a známých. Také vzbudilo zájem o pokračování i mimo výuku.
Během dvou semestrů cvičení powerjógy jsem zaznamenala výrazné zvýšení stability, flexibility a síly mého těla, přestala mě bolet záda unavená věčným sezením, hluboké dýchání, které jsem se během hodin naučila, mi pomáhá především při zdolávání terénních překážek (např. schody, kopce). Významný přínos tohoto cvičení spočívá v odbourání stresu a uvolnění celého těla. Rozhodně doporučuji, chválím a budu pokračovat v dalším semestru.
PaedDr. Karel Kubalík [31-730], Tělesná výchova [MS730A2, cvičení]
Myslím, že tělesná výchova je důležitou součástí studia, jelikož je dobré pěstovat nejen našeho ducha, ale i tělo. A nabídka sportů je zde tak veliká, že si musí každý vybrat, co ho baví. Přístup a ochota vedoucích je skvělá a motivující. Jen tak dál :)
Kritéria ankety se dají špatně použít k hodnocení Tv a kurzů Tv, proto ji ohodnotím slovně.
Tv je velmi pěkně dělaná, zábavná a rozhodně by se její rozsah neměl omezovat! Já osobně bych brala i více hodin týdně!
Jediné, co mi vadí je, že většina sportů je v Hostivaři - je to daleko.
Barbora Vokatá
Překvapilo mě, že se rozhoduje o tom zda má být TV povinná. Byla by to velká škoda, neboť právě Zdenka Pólová dokáže na svých hodinách plavání lidi nadchnout a najít v každém snahu na stálé zlepšování svých dovedností. Oceňuji její energii při organizování závodů, stále dobrou náladu, smysl pro fair play a kamarádský přístup. Není jediná na katedře TV kdo by si zasloužil větší pozornost, ale je zde i mnoho dalších dobrých kantorů. Kde jinde si má student aktivně odpočinout od všech studijních povinností a shonu, když ne na hodinách TV ve společnosti kamarádů a dobrých kantorů?
jsem pro zachování TV na fakultě, zvlášť v dnešní době, kdy je pohyb zanedbáván. Studenti si často nemohou dovolit drahé vstupné do sportovišt a KTV jim to umožňuje. Proč zrušit něco dobrého, co výborně plní svou funkci a prospívá zdraví? Abycom toho v zápětí litovali?
Panu Rottovi vděčím za to, že mě jednak naučil plavat tak, aby to i nějak vypadalo (a nebylo to pouze plácání na hladině), ale i za to, že z nepříjemného plavání se stal oblíbený sport.
Jeho komentáře, rozkazy a všechno kolem sportu byly opravdu perly...
Ve druháku jsem si proto jednoznačně zvolil futsal s panem Rottem a rozhodně jsem nelitoval - byly to krásné hodiny.
Nechápu, proč polovina studentů nadáva na zdravotní tělocvik. Je to příjemné protažení, uklidnění a taky pár malých triků, jak odstranit bolavý krk a narovnat záda.
REKO: Velmi přínosný kurz, učit se ovládat svoje tělo a rozumět mu je dobré nejen pro "každodenní provoz", ale to, co se zde člověk naučí mu také velmi pomůže při dělání jakéhokoliv sportu a vlastně při provozování jakékoliv fyzické činnosti.
Mgr. Jan Zachař [31-730], Tělesná výchova [MS730A2, cvičení]
Ráda bych, aby byla tělesná výchova nepovinná, nebo aby byla aspoň za 2 kredity. Je sice hezké si společně zacvičit, ale když kvůli tomu musí člověk vstávat v 5 ráno, trmácet se přes hodinu po Praze na Hostivař a po 45 minutách jet opět zpátky, to mi přijde dost náročné a uhozené. Takže pokud by tento předmět byl nepovinný, mohla by na Hostivař jezdit ta ranní ptáčata, která jsou do toho zapálená a ostatní, co smýšlí jako já, by se mohli věnovat např. studiu na zkoušku. Děkuji za zvážení.
Hostivař mám velmi daleko od bycliště a tak projezdím podstatně více času než tam prosportuji. Také přejezdy na fakultu trvají spoustu času... Nebylo by možné podstatně více aktivit nabízet i někde blíže k fakultě?