Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Mgr. Jiří Kroutil, Ph.D. [31-270], Organická chemie I [MC280P66B, cvičení]
Na cviení jsme měli pana Bobulu a opravdu to mělo smysl. Chodili jsme k tabuli a snažil se nám vše vysvětlit. S testem nám také vyšel hodně vstříc, ale nedal nám ho zase zadarmo. Tak by to mělo být.
Pan Kroutil je velmi příjemný přednášejcí, snaží se vždy najít a ukázat názorné příklady, které napomáhají k pochopení látky. Stejně jako Mgr. Novák se i Dr. Kroutil přičinil v tom, že se z chemické lamy mého formátu, stalo něco víc. Organická chemie s ním je skvělá.
Uvítala bych, kdyby byl výklad doplněn prezentacemi s přednášenou látkou dostupnými studentům. Usnadnilo by to orientaci v probírané látce. Dále bych považovala za rozumnější, kdyby se zkouška z tohoto předmětu dělala po obou semestrech.
Velmi dobře se mi dělaly poznámky, pan Krouil podle mě umí dobře a srozumitelně vysvětlit i složitější problémy a navíc byla přednáška většinou zpestřena několika vtipnými poznámkami, takže jsem celkově na tyto přednášky chodila celkem ráda :-).
Oceňuji klasickou formu výkladu s použitím křídy a tabule, výklad se dal velmi dobře zaznamenávat, stíhala jsem během přednášky pochopit, co bylo vykládáno. Děkuji. Vaše přednášky patřily v tomto semesrtu k těm nejlepším.
Mgr. Petr Novák, Ph.D. [31-240], Organická chemie I [MC280P66B, cvičení]
Škoda, že se cvičení konalo od šesti večer. Cvičící na mě působil ospale, teprve později jsem zjistil, že tak mluví i v normální denní dobu. Ale k něčemu to nejspíš bylo.
Pohodář, schopný nenuceně z každé chemické lamy udělat skoro profíka organického chemika. Sám jsem byl pekvapen kolik toho umím, když jsem konzultoval problémy organické chemie s kolegy z CHPV a co víc, byl jsem dokonce schopen jim poradit s tím, co pro ně bylo obtížné. Cvičení s ním skutečně pomohlo k tomu pochopit lépe učivo z přednášek. A co se týče "unaveného působení" , myslím, že to není zas tak výrazné, spíš myslím, že jde o zcela běžný projev nekonfliktního a bezproblémového člověka.
RNDr. Mgr. Michal Valášek, Ph.D. [31-270], Organická chemie I [MC280P66B, cvičení]
Michal Valášek je člověk, který má svatou trpělivost a to dokonce i s biology... Myslím, že je velmi dobrým vyučujícím, vysvětluje látku jasně a na vhodných příkladech, důkladně procvičuje. V nouzové situaci zopakuje i strarší látku.
Mně cvika s panem Valáškem opavdu sedly, mluví jasně a vždycky nejdřív látku vysvětlí - a když to moc nejde, tak dovysvětlí znovu (a je u toho fakt klidnej a trpělivej). V zápočtovém testu byly typové říklady, které jsme na cvikách dělali. Takže pro mě opravdu fajn pan profesor :-).
---, Organická chemie I (b) [MC280P66B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nechápu, proč k tomuto předmětu neexistují skripta, která by zcela jasně definovala, co se po studentovi chce. Ne vždy totiž má člověk možnost kvůli rozvrhu chodit na přednášky.