Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Helena Dračínská, Ph.D. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
Průběh praktik mě iritoval, většinu času jsme trávili díváním se z okna a svačinami v bufetu. Nemožnost samostatné práce (návod sám o sobě neumožňuje samostatné provedení úlohy), natož nemožnost rozvrhnutí práce v času mě dovedla k přesvědčení, že praktika nemají valného přínosu. Také by bylo pěkné, kdyby vyučující v praktiku rozuměli všem úlohám a dokázali je vysvětlit..
Pan Novák prokazoval vysokou úroveň pochopení problematiky úloh v praktiku a ochotně se o tyto znalosti se stuenty podělil. Konzultace problémů s ním byla vždy přínosná.
prof. RNDr. Helena Ryšlavá, CSc. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, laboratorní práce]
Biochemické praktikum bohužel nemá žádnou úroveň. Úlohy jsou nezajímavé, nudné a pouze zabírají čas (většinu času student sedí a kouká, protože mu běží pokus). Tím že se pracuje ve dvojicích je pocit ztráty času ještě mnohem větší a navíc v některých skupinách veškerou práci oddře jen jeden ze dvojice.
Možná by bylo lepší praktika z biochemie uspořádat turnusově. Náplní je většinou zdlouhavá práce, vyplněná neustálým čekáním. To samozřejmě k laboratorní práci také patří, ale proč tím trápit studenty v pátek odpoledne? Navíc zde zcela odpadá možnost se naučit rozvrhnovat vlastní práci. Škoda. Prezentace na konci praktika je ale dobrý nápad.
prof. RNDr. Helena Ryšlavá, CSc. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
Cele praktikum pro me nemelo velkeho prinosu. Co jsem se vazne vyborne naucil, byla prace s pipetou :( Byla to otrocina a navic vedeni nebylo prilis vstricne. Zatim nejhorsi predmet, ktery jsem na fakulte absolvoval.