AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Dana Holá, Ph.D. [31-140], Genetika [MB140P17, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Literatura nebyla prakticky dostupna v češtině, ale v anglické literatuře byla snadno sehnatelná, bohužel né každý ovládá angličtinu aby v ní mohl studovat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Trošku moc šprtání, zkoušku bych hodnotila jako nejtežší v tomto semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
prednaska by mohla byt velice zajimava, ale nacasovani jeji druhe casti na patecni odpoledne bylo rozhodne nestastne, vsichni byli unaveni a tri hodinova prednaska byla opravdu hodne na to aby se dala aspon trochu vnimat. Latky na nauceni bylo opravdu hodne byla velmi narocna co se tyce pojmu a nejruznejsich nazvu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cekala jsem to mnohem zajimavejsi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím, že by tato přednáška měla být zařazena až do studijního plánu druhého ročníku, respektive po absolvování biologie buňky a molekulární biologie. Přednášející s těmito znalostmi počítaly, navzdory velkému počtu studentů prvního ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly velice náročné na pozornost až ubijející. V proudu informací nebylo možné rozlišit co je důležité. Ztrátaou pozornosti na krátký okamžik, nebo v zadních řadách přeslechnutím několika slov člověk přišel o pochopení celého zbytku přednášky. Z přednášek jsem získala dojem, že rozsah učiva je obrovský až nezvládnutelný, ale nakonec zkoužka nezvládnutelná nebyla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Možná kdyby byla přednáška v menším rozsahu, byla by více zajímavá. Někdy byl rozsah informací tak velký, že to snižovalo zájem. Ke zkoušce byl rozsah informací přiměřený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2015, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Z prednášok som bol niekedy zmätený, pretože toho bolo naozaj veľa, ale všetko bolo vysvetlené naozaj skvelo. Veľmi sa mi páčilo, že pani doktorky majú očividne dobré zázemie nie len v genetike, ale napríklad aj v chémii alebo štatistike a všetko čo sa v prezentáciách vyskytlo bolo naozaj dobre vysvetlené. Prezentácie boli pripravené tak, že keď som sa na ne potom neskôr pozrel, všetko sa mi "utriaslo". Na skúške som sa bál, že som nestihol napísať všetko a bol by som ešte zapísal pár stránok, ale hodnotenie nie je priveľmi prísne.
RNDr. Marie Kočová, CSc. [31-140], Genetika [MB140P17, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Literatura nebyla prakticky dostupna v češtině, ale v anglické literatuře byla snadno sehnatelná, bohužel né každý ovládá angličtinu aby v ní mohl studovat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Trošku moc šprtání, zkoušku bych hodnotila jako nejtežší v tomto semestru. A taky ty maratony prezentací bez přestávky...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
nektere body prednasky byly trochu zmatene a pani Kocova se obcas do vysvetlovani dotazu trochu zamotavala. Latky bylo opravdu velmi hodne a na zvladnuti byla velice narocna. Jinak ale byly prednasky fajn i kdyz obcas trochu uspavajici, vzhledem k nacasovani druhe (vetsi) casti na patecni odpoledne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nedávat v pátek odpoledne přestávku v tříhodinové přednášce bylo nad síly všech posluchačů. Není pak divu, že v půlce ta polovina, která neusnula, odešla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím, že by tato přednáška měla být zařazena až do studijního plánu druhého ročníku, respektive po absolvování biologie buňky a molekulární biologie. Přednášející s těmito znalostmi počítaly, navzdory velkému počtu studentů prvního ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly velice náročné na pozornost až ubijející. V proudu informací nebylo možné rozlišit co je důležité. Ztrátaou pozornosti na krátký okamžik, nebo v zadních řadách přeslechnutím několika slov člověk přišel o pochopení celého zbytku přednášky. Z přednášek jsem získala dojem, že rozsah učiva je obrovský až nezvládnutelný, ale nakonec zkoužka nezvládnutelná nebyla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2015, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Paní doktorka byla rozhodně maximálně vstřícná, ale její styl výkladu byl někdy tak rychlý, překotný a až zmatený - ne, že by působila zmateně, spíš vše říkala tak strašně rychle a překotně, že jme často vzdávali jakýkoli zápis a i pozornost ke konci udržet už prostě nešla.
---, Genetika [MB140P17, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Doporučuji, aby studenti museli nejdříve absolvovat biologii buňky a molekulární biologii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Myslím si, že kreditové ohododnocení tohoto předmětu je významně podhodnocené.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK