Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
MUDr. David Havel, Ph.D. [14-340], Pneumologie [EP0104340, praktická cvičení]
Paní doktorka s námi detailně probrala základy vyšetření v pneumologii a pomohla nám si ujasnit, jak konkrétně postupovat. Dále nám velmi detailně popsala problematiku TBC, což bylo velmi přínosné
Děkuji moc panu profesorovi za výuku během praxe.
Myslím si, je moc dobrý probírat přednášku během 20-30 minut a pak jít k pacientům, nemoc kterých odpovídá tématu předem prohrané přednášky! Také skupinky ze 2-3 studentů jsou moc komfortní pro praktickou výuku.
Také osobně děkuji za úžasný týden letní praxe na plicní klinice, jsem si ten týden fakt užil a konečně se naučil poslouchat plíce. Každý lékař/lékařka byl(-a) moc ochotný odpovědět na veškeré otázky i když byl/byla moc obsazen(-a).
Také děkuji za sdílené prezentace na moodle kurzu!
doc. MUDr. Martin Svatoň, Ph.D. [14-340], Pneumology [EAP0104340, cvičení]
Great lessons! We learnt so much! I wish we could have more lessons with him. The teaching methods were very illustrative and we felt very seen as students.
doc. MUDr. Milan Teřl, Ph.D. [14-340], Pneumology [EAP0104340, cvičení]
Výborný vyučující. Pneumologie mne nikdy nezajímala a asi nikdy nebude, ale i tak jsem předmětu porozumněl díky realným příkladům a detailnímu výkladu.
Pan docent je úžasný a s ním i praktika z pneumologie. Krásně nás do tohoto oboru vtáhnul, ale co bylo hlavní - že nás nutil přemýšlet, pokud se nás na něco zeptal. Byť to pro některé bylo někdy nepříjemné, tohle musím velice ocenit, protože díky tomu si z praktik odnáším mnohem více.
Připomínka k předmětu, Pneumology [EAP0104340, cvičení]
Unfortunately there were times we went there no teacher showed up so we left. I understand it as it was a difficult period with covid but still they had to let us know beforehand
It was a very chaotic class. It didn’t seem to be organized at all. Some of the teachers tried to find interesting patients for us. Others not at all and just showed us random X-ray images on the computer but without actually really going through the whole case
Připomínka k předmětu, Pneumologie [EP0104340, praktická cvičení]
Předmět bez hodnoty a směru. Dezorganizovaný. Běžně se stávalo, že výuka začla i o 30 minut později, protože sami vyučující nevěděli, že vůbec na výuce mají být.
Během praktik se nám vystřídalo několik vyučujících, což bylo určitě ku prospěchu věci, jelikož každý má jiný přístup. Všichni nám předali užitečné informace a nechali nás pracovat s pacienty na oddělení. Odnesli jsme si hodně praktických i teoretických znalostí
Kladně hodnotím, že jsme se každou hodinu dostali k vyšetřovaní pacientů, vystřídali jsme se na různých pracovištích a viděli tak velkou škálu plicních onemocnění.